Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Клей-герметик
Очікувана вартість
165 000,00 UAH
UA-2023-12-04-018147-a ● 6f33ba6f6c6342f0adde7b0819d28dfd
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40123444 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Козак Ирина 380443096103 kozak.ursc@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2023 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 165 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24910000-6: Клеї
Загальна кількість – 250 штук, місце поставки товарів: Україна, 02099, м. Київ.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 штуки
1. Клей-герметик Sikaflex-265 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська область, Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 24910000-6 — Клеї
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за кожну партію поставленого Товару за цим Договором проводиться Покупцем на 10 (десятий) робочий день з дати реєстрації податкової накладної, оформленої у відповідності до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію Товару (для платників ПДВ). або Оплата за кожну партію поставленого Товару за цим Договором проводиться Покупцем на 10 (десятий) робочий день з дати підписання видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію Товару, (для резидентів України не платників ПДВ). або Оплата за кожну партію поставленого Товару за цим Договором проводиться Покупцем на 10 (десятий) робочий день з дати поставки партії Товару, відповідно до рахунку-фактури (інвойсу) на поставлену партію Товару, (для нерезидентів України). | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2023 16:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2023 16:44 |
Оголошення_Клей-герметик_5.DOCX | |
04 грудня 2023 16:44 |
ТД_Клей-герметик_5.doc | |
04 грудня 2023 16:44 |
Обгрунтування клей.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-04-018147-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне підприємство КОДАН, Код ЄДРПОУ:36549097
Дата подання: 05 грудня 2023 12:00
Еквівалент
Порошу Вас змінити: технічні параметри та характеристики товару, що пропонується до постачання, повинні бути не нижчими або вищіми. на технічні параметри та характеристики товару, що пропонується до постачання, повинні бути не нижчими. Для запропонування еквіваленту.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 грудня 2023 10:37
Відповідно пункту 54 Особливостей, Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника..
Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Через електронну систему закупівель по процедурі Клей-герметик, Код ДК 021-2015: 24910000-6 Клеї, надійшла Вимога.
1) Номер вимоги: UA-2023-12-04-018147-a.a1
Учасник: Приватне підприємство КОДАН, Код ЄДРПОУ:36549097
Дата подання: 05 грудня 2023 12:00
«Порошу Вас змінити: технічні параметри та характеристики товару, що пропонується до постачання, повинні бути не нижчими або вищіми. на технічні параметри та характеристики товару, що пропонується до постачання, повинні бути не нижчими. Для запропонування еквіваленту.».
Вимога була розглянута встановленим порядком та на підставі службової записки ініціатора закупівлі повідомляється наступне.
«Відповідно положень пункту 28 Особливостей 1178 Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно частини 3 статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Технічні характеристики товару, що є предметом закупівлі встановлено відповідно рекомендацій заводу-виробника електропоїздів.»
Замовником не задоволено вимогу потенційного учасника.
Запропоновано надати відповідь на Вимогу.
Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Через електронну систему закупівель по процедурі Клей-герметик, Код ДК 021-2015: 24910000-6 Клеї, надійшла Вимога.
1) Номер вимоги: UA-2023-12-04-018147-a.a1
Учасник: Приватне підприємство КОДАН, Код ЄДРПОУ:36549097
Дата подання: 05 грудня 2023 12:00
«Порошу Вас змінити: технічні параметри та характеристики товару, що пропонується до постачання, повинні бути не нижчими або вищіми. на технічні параметри та характеристики товару, що пропонується до постачання, повинні бути не нижчими. Для запропонування еквіваленту.».
Вимога була розглянута встановленим порядком та на підставі службової записки ініціатора закупівлі повідомляється наступне.
«Відповідно положень пункту 28 Особливостей 1178 Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно частини 3 статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Технічні характеристики товару, що є предметом закупівлі встановлено відповідно рекомендацій заводу-виробника електропоїздів.»
Замовником не задоволено вимогу потенційного учасника.
Запропоновано надати відповідь на Вимогу.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "САТІС ЛТД" |
163 500,00
UAH з ПДВ
|
163 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "САТІС ЛТД" #37250883 |
Переможець |
163 500,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2023 10:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 грудня 2023 16:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2024 10:35
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 13:09
|
Договір 109-УЗШК клей прозорро.pdf | укладений |
26 грудня 2023 13:09
|