Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
7525 Послуги передачі даних спрацювань систем пожежної сигналізації в Одеській області
Очікувана вартість
17 000,00 UAH
UA-2023-12-04-014777-a ● baa984ab3d5747d39c3f8ab543ed16fd
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Південна філія Державного підприємства Український державний центр радіочастот |
Код ЄДРПОУ: | 23211596 |
Вебсайт: | http://pv.ucrf.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 65022, Україна , Одеська обл., м. Одеса, провулок Олександра Юрженка, 20 |
Контактна особа: |
Володимир Юшкевич +380487152926 odessa@ucrf.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2023 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 17 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 170,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб
75251000-0 Послуги пожежних служб – 1 послуга; Під час проведення процедур закупівель тендерна пропозиція та усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
7525 Послуги передачі даних спрацювань систем пожежної сигналізації в Одеській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом оплати Замовником протягом 30 робочих днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передавання наданих послуг (надалі - Акт) згідно з виставленим Виконавцем рахунком на оплату. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2023 15:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2023 15:25 |
ТД_ПД_спрацювань_Пож_сигналізації_Од_04_12_2023.docx | |
04 грудня 2023 15:25 |
ТД_ПД_спрацювань_Пож_сигналізації_Од_04_12_2023.docx | |
04 грудня 2023 15:25 |
Проект_Договор_п78_ПД_спрацювань_пож_сигналізації_Од.doc | |
04 грудня 2023 15:25 |
Проект_Договор_п78_ПД_спрацювань_пож_сигналізації_Од.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційна вимога
Дата подання: 07 грудня 2023 19:02
Доброго дня. Шановний Замовнику, згідно Додатку 2 ТД Вами передбачена наступна вимога:"Підтвердженням такого досвіду є скан-копія акту наданих послуг передачі даних спрацювань систем пожежної сигналізації. "
Дана вимога є дискримінаційною для нас, як потенційного учасника процедури закупівлі, оскільки ми маємо великий досвід надання аналогічних послуг, а саме на цілодобове спостерігання за системами протипожежного захисту, на послуги зі спостереження за спрацюванням засобів пожежної сигналізації, АЛЕ МИ НЕ МАЄМО на підтвердження досвіду виконання аналогічний послуг акт наданих послуг САМЕ НА передачі даних спрацювань систем пожежної сигналізації. Ми, є ліцензованим суб’єктом господарювання, який з 2018 року здійснює надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення. За час своєї роботи ми маємо аналогічний предмету закупівлі досвід надання послуг протипожежного призначення,проте дослівно з назвою "надання послуг передачі даних спрацювань систем пожежної сигналізації", ми не маємо такого договору. Оскільки при укладенні у минулому договорів про закупівлі, а перед тим беручи участь у закупівлі, ми як учасники, не впливаємо та не можемо впливати на фактичну назву закупівлі та у подальшому на буквальне вираження предмету закупівлі, ці всі моменти визначаються безпосередньо замовниками на етапі закупівлі, закладення фінансування на закупівлю. Назва, її словесне вираження, застосування синонімів, тощо не змінює самої суті предмету договору та його «начинки». Просимо не обмекжувати в участі потенційних учасників процедури закупівлі та надати можливість надати акти на надання послуг на цілодобове спостерігання за системами протипожежного захисту /на послуги зі спостереження за спрацюванням засобів пожежної сигналізації шляхом внесеня змін до Додатку 2 ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2023 12:29 |
Кінець періоду оскарження: | 22 грудня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 22 грудня 2023 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно абзацу 2 пункту 54 Особливостей (Постанова КМУ від 12.10.2022 №1178) |
Документи:
11 грудня 2023 12:29
|
Електронний підпис |
11 грудня 2023 12:28
|
Протокол_скасування_Закупівлі_п78_ПД_спрацювань_пож_сигналізації_Од_11_12_2023.doc |