Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 05492309 |
Місцезнаходження: | 04075, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Федора Максименка, буд. 26 |
Контактна особа: |
Олена Пономарьова +380968381513 lena.kulishova@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2023 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2023 15:48 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2023 15:48 |
Очікувана вартість: | 12 045 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 180 675,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Банківська гарантія повинна бути з повним грошовим покриттям. Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються у електронному форматі: - копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії; - доказ транзакції - платіжний документ, із відповідним підтвердженням проведення банківської операції (печатка, штемпель, штрих-код тощо, банківської установи, яка провела таку транзакцію). 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях; 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 240900 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2023 14:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2023 14:16 |
ТД харчування.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно з умовами закупівлі замовником вимагається підтвердити в установленому порядку дійсне виконання потенційним переможцем постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР).
У свою чергу відповідно до пункту 2.10.3 Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), затвердженого наказом Мінагрополітики від 01.10.2012 № 590, зареєстрованим у Мін’юсті 09.10.2012 за № 1704/22016, передбачено, зокрема обов’язок впровадження операторами ринку процедур для підтримання гігієни у всьому харчовому ланцюгу, такого елементу, як «…наявність спецодягу та взуття, які не повинні бути причиною забруднення харчових продуктів. Береться до уваги форма одягу та взуття, кількість їх комплектів (достатня кількість яких має забезпечувати всіх працівників чистим одягом), процедури носіння, чистки та прання. Впровадження процедур чистки та прання, а також перевірку (верифікацію) їх ефективності. Процедури із застосування спецодягу та взуття мають визначатися на підставі оцінки ризику».
З урахуванням викладеного, вимога тендерної документації про забезпечення учасником впродовж надання послуг необхідного спецодягу для працівників кухні (з наданням відповідного підтвердження) не є дискримінаційною.
Відповідно до статті 40 Кодексу цивільного захисту особи під час прийняття на роботу та працівники щороку за місцем роботи проходять інструктаж з питань цивільного захисту, пожежної безпеки та дій у надзвичайних ситуаціях.Особи, яких приймають на роботу, пов’язану з підвищеною пожежною небезпекою, мають попередньо пройти спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум). Працівники, зайняті на роботах з підвищеною пожежною небезпекою, один раз на рік проходять перевірку знань відповідних нормативних актів з пожежної безпеки, а посадові особи до початку виконання своїх обов’язків і періодично (один раз на три роки) проходять навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки.Допуск до роботи осіб, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань цивільного захисту, зокрема з пожежної безпеки, забороняється.
Кухня (харчоблок), як і будь-яке інше приміщення зі значною кількістю нагрівальних приладів, є об’єктом підвищеної пожежної небезпеки, дотримання заходів безпеки на якому є запорукою його безперебійного функціонування.
З урахуванням викладеного роз’яснюємо, що питання перевірки знань учасника з пожежної безпеки хвилює замовника постільки, поскільки є однією з передумов безперебійної роботи харчоблоку такого учасника в штатному режимі, а відтак – і забезпечення спроможності такого учасника надавати послуги за предметом закупівлі своєчасно і в повному обсязі.
Кухня (харчоблок), як і будь-яке інше приміщення зі значною кількістю електричних та, насамперед, нагрівальних приладів, є об’єктом підвищеної пожежної небезпеки, дотримання заходів безпеки на якому є запорукою його безперебійного функціонування. До складу таких заходів безпеки входить, зокрема, регулярний контроль роботи електрообладнання, проведення якого компетентним виконавцем має підтверджуватися документально.
З урахуванням викладеного роз’яснюємо, що з’ясування питання здійснення належного контролю за справною роботою електричного обладнання потенційного постачальника становить легітимний інтерес замовника, оскільки є однією з передумов безперебійної роботи харчоблоку такого учасника в штатному режимі, а відтак – і забезпечення спроможності такого учасника надавати послуги за предметом закупівлі своєчасно і в повному обсязі.
У складі тендерної пропозиції учасники повинні надати меню, складене відповідно до примірного меню, наведеного замовником у додатку до проекту договору про закупівлю. Звертаємо увагу, що проект договору про закупівлю є невід’ємною частиною тендерної документації. Відповідно до частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
З урахуванням викладеного, зміна учасниками меню, наведеного у додатку до проекту договору про закупівлю, НЕ ДОПУСКАЄТЬСЯ.
Дякуємо за ваш інтерес до закупівель госпіталя!
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
За умовами тендерної документації замовником вимагається надання підтвердження подання відповідної декларації до уповноваженого органу з урахуванням можливих обмежень у період воєнного часуу роботі будь-яких публічних ресурсів.
Разом з тим звертаємо увагу, що положення абзацу 8 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Уряду від 12.10.2022 № 1178, на які ви посилаєтесь, - стосуються лише інформації про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення за пунктом 47 таких Особливостей.
Роз’яснюємо зміст окремих положень проекту договору про закупівлю, на які ви звернули увагу:
1. Відповідно до встановлених правил документального забезпечення записів бухгалтерського обліку первинні документи повинні бути складені в моментпроведення кожної господарської операції або безпосередньо після її завершення. Таким чином, в момент поставки їжі має бути складено первинний документ, який зафіксує факт прийому-передачі їжі визначеної кількості, асортименту тощо.
2. Пункт 5.8 проекту договору не містить умов, які б звільняли виконавця від відповідальності за недоліки продукції, що будуть виявлені у майбутньому.
3. Згідно з пунктом 5.3 проекту договору виконавець визначає лише порядок подання замовником заявок на харчування, зокрема – форму передачі інформації (електронною поштою, або шляхом заповнення он-лайн заявок тощо) та її формат Обсяг послуг, як зазначено пунктом 5.3 проекту договору, визначається саме замовником відповідно до кількості пацієнтів.
4. Штрафні санкції, передбачені договором, узгоджуються з відповідними нормами цивільного та господарського законодавства. Разом з тим звертаємо увагу, що відповідно до умов тендерної документації Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів. Відтак умови проекту договору щодо штрафних санкцій не є істотними і можуть бути надалі змінені за згодою сторін.
Пропонуємо уважно вивчати усі умови тендерної документації та дякуємо за інтерес до закупівель госпіталю.
Повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель загалом та фунціонал звернень призначена для комунікації між учасниками та замовниками, а не для приватної переписки учасників між собою. Більше того, комунікація учасників між собою на етапі підготовки тендерних пропозицій може бути розцінена АМКУ як елемент антиконкурентних узгоджених дій суб’єктів господарювання (стаття 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції»).
З урахуванням викладеного, просимо дотримуватися вимог законодавства і етики спілкування та використовувати функціонал електронної системи закупівель за призначенням.
Повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель загалом та фунціонал звернень призначена для комунікації між учасниками та замовниками, а не для приватної переписки учасників між собою. Більше того, комунікація учасників між собою на етапі підготовки тендерних пропозицій може бути розцінена АМКУ як елемент антиконкурентних узгоджених дій суб’єктів господарювання (стаття 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції»).
З урахуванням викладеного, просимо дотримуватися вимог законодавства і етики спілкування та використовувати функціонал електронної системи закупівель за призначенням.
Повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель загалом та фунціонал звернень призначена для комунікації між учасниками та замовниками, а не для приватної переписки учасників між собою. Більше того, комунікація учасників між собою на етапі підготовки тендерних пропозицій може бути розцінена АМКУ як елемент антиконкурентних узгоджених дій суб’єктів господарювання (стаття 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції»).
З урахуванням викладеного, просимо дотримуватися вимог законодавства і етики спілкування та використовувати функціонал електронної системи закупівель за призначенням.
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до умов закупівлі місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, м. Київ, Київ, вул. Федора Максименка, буд 26. При цьому їжа повинна доставлятися з дотримання визначеного температурного режиму та не пізніше ніж через одну годину з моменту приготування страв, що в свою чергу зумовлює необхідність відповідного місця розташування виробничих потужностей учасника та/або вжиття відповідних заходів логістичного характеру для забезпечення своєчасної доставки їжі відповідно до потреба пацієнтів замовника.
Відповідно до частини 2 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Вказаний принцип означає не лише рівність прав учасників, але й рівність їх обов’язків, у тому числі – в частині виконання умов тендерної документації, що стосується забезпечення вимог до доставки їжі.
Замовнику невідомі місця розташування виробничих потужностей потенційних учасників, відтак кожен учасник, який не має виробничих потужностей у тому ж місті, де розташований сам замовник, повинен пояснити, яким чином учасник забезпечить щоденне надання послуг на об’єктах замовника.
При цьому звертаємо увагу, що тендерна документація не містить умов щодо відхилення пропозицій учасників на розсуд замовника в залежності від того, чи «влаштовує … дислокація Учасника».
Відтак оскаржувана вами вимога тендерної документації не носить дискримінаційного характеру.
З урахуванням викладеного ваша вимога не підлягає задоволенню.
Наведена вами інформація щодо санітарних вимог до зберігання і роздачі готової їжі не є релевантною відносно оскаржуваної вами умови тендерної документації. Звертаємо увагу на таке:
по-перше, у замовника немає мармітів чи інших пристроїв для підтримання температури доставленої їжі протягом 2-3 годин, як і для розігріву доставленої їжі – саме тому в тендерній документації чітко вказано, що «Доставка їжі має здійснюватися три рази на день (сніданок, обід, полуденок та вечеря) та не передбачає можливості її розігріву на території Замовника»;
по-друге, згідно з умовами закупівлі та в силу очевидних об’єктивних обставин їжа має постачатися в оборотній тарі, і очевидно, що така тара не може належати до категорії мармітів чи гарячих плит, на які ви посилаєтесь у своїй вимозі.
по-третє, визначені МОЗ правила організації лікарняного харчування та встановлений у госпіталі режим дня як невід’ємна складова лікувального процесу виключає можливість розтягнути прийом їжі на «2-3 години»;
Відтак оскаржувана вами вимога тендерної документації не носить дискримінаційного характеру.
З урахуванням викладеного ваша вимога не підлягає задоволенню.
Наведена вами у вимозі інформація не відповідає дійсності.
Протягом 2023 року позапланові заходи державного контролю за дотриманням законодавства про харчові продукти, могли проводитися за зверненням зверненням самого об’єкта контролю/нагляду (підприємства) відповідно до Наказу Мінагрополітики від 03.01.2023 № 5 «Про затвердження Переліку підстав для здійснення позапланових заходів державного контролю за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин на період воєнного стану», що зареєстрований у Мін’юсті 06.01.2023 за № 5.
Як свідчать результати моніторингу електронної системи закупівель за аналогічними предметами закупівлі, оператори ринку отримували відповідні Акти в поточному 2023 році, а отже ваше твердження, шановний учаснику, про «неможливість» отримання вказаних документів є не обґрунтованим.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 19 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку мають право:1) одержувати в установленому порядку від компетентного органу, зокрема, належним чином оформлені документи, що є результатом здійснення державного контролю потужностей та об’єктів санітарних заходів, які перебувають в управлінні оператора ринку, включаючи акти перевірок, приписи, розпорядження, протоколи, документи, на підставі яких оператор ринку або його посадові особи притягаються до відповідальності.
Також звертаємо увагу, що відповідно до частини 2 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Вказаний принцип означає не лише рівність прав учасників, але й рівність їх обов’язків, у тому числі – в частині виконання умов тендерної документації, що стосується забезпечення вимог до доставки їжі.
Насамкінець підкреслюємо, що тендерна документація не містить жодних невиконуваних вимог, адже протилежний підхід, тобто включення умов, які, за вашими словами, «учасники не мають можливості» виконати, може мати лише один результат – автоматичну відміну закупівлі. Натомість замовник має на меті придбати послуги найвищої якості за найменшу ціну, відтак до тендерної документації включено умови, спрямовані на гарантування дотримання високих стандартів якості кейтерингових послуг. Неможливість дотримання таких стандартів конкретним потенційним учасником не може бути підставою для їх перегляду та/або скасування.
З урахуванням викладеного ваша вимога не підлягає задоволенню
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-04-000001 ● 9a7f3da304b44a43b8cb4a5723e4e046
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2024 10:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.06.2024 № 143
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2023-12-04-011726-a 04.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-05 10:48:28
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є послуги з організації харчування, замовником якої є Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний госпіталь ветеранів війни» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-04-011726-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати обґрунтовані пояснення щодо причин внесення змін до раціону харчування (меню) що спричинило укладання додаткових угод від 29.02.2024 № 1 та від 13.05.2024 № 2 до договору про надання послуг харчування від 29.12.2023 № 112. Разом з тим, надати пояснення / інформацію та її документальне підтвердження, щодо безпосереднього «покращення якості предмета закупівлі» у зв’язку з укладанням додаткових угод від 29.02.2024 № 1 та від 13.05.2024 № 2 до договору про надання послуг харчування від 29.12.2023 № 112.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-10 18:03:21
відповідь на запит
У Комунальному некомерційному підприємстві «Медичний центр реабілітації та паліативної допомоги» (далі – Центр) розглянуто запит Північного офісу Держаудитслужби від 05 червня 2024 року щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є послуги з організації харчування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-04-011726-a) та надаються наступні пояснення.
1.) Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до нормативно-правових актів, що регулюють організацію лікувального харчування, а саме:
- Наказу Міністерства охорони здоров’я України 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні», зареєстрованого у Мін’юсті 26.12.2013 за № 2205/24737;
- Порядку надання послуг з харчування громадян у закладах охорони здоров'я, операції з надання яких звільняються від оподаткування податком на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.09.2012 № 818.
Циклічне семиденне меню розроблене відповідно до вказаних вище нормативно-правових актів та з урахуванням попереднього досвіду організації харчування пацієнтів Центру, з дотриманням вимог щодо енергетичної цінності страв, а також з урахуванням харчового статусу пацієнтів (гіпотрофія, нормотрофія, гіпертрофія та цукровий діабет).
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка регламентується Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися різними методами, серед яких зокрема - метод порівняння ринкових цін.
Документи, на підставі яких було здійснено моніторинг ринкових цін, розміщені в електронній системі закупівель (закупівлі UA-2023-10-13-013997-a, UA-2023-04-24-010515-a та UA-2022-11-03-013564-a).
Виходячи із обрахованої потреби людино-днів на 2024 рік (73 000 ліжко-днів) та даних аналізу ринку очікувана вартість предмета закупівлі склала 12 045 000,00 грн без ПДВ.
2.) Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до положень пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266) передбачений обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів – суб’єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Так, у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України Центр являється саме одержувачем бюджетних коштів. Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що ЦЕНТР не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів та беручи до уваги вимоги пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», Центр не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати на офіційному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі.
3.) Надати обґрунтовані пояснення щодо причин внесення змін до раціону харчування (меню) що спричинило укладання додаткових угод від 29.02.2024 № 1 та від 13.05.2024 № 2 до договору про надання послуг харчування від 29.12.2023 № 112. Разом з тим, надати пояснення / інформацію та її документальне підтвердження, щодо безпосереднього «покращення якості предмета закупівлі» у зв’язку з укладанням додаткових угод від 29.02.2024 № 1 та від 13.05.2024 № 2 до договору про надання послуг харчування від 29.12.2023 № 112.
Відповідно до підпункту 3 пункту 19 Особливостей № 1178 істотні умови договору про закупівлю можуть бути змінені у випадку покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Якість в загальноприйнятому розумінні – це сукупність властивостей продукції/робі/послуг, які обумовлюють її придатність задовольнити певні потреби відповідно до призначення. Пунктом 1.3 Порядку організації системи лікувального харчування хворих у закладах охорони здоров’я, затвердженого наказом МОЗ № 931 від 29.10.2013, зареєстрованим у Мін’юсті 26.12.2013 за № 2205/24737, встановлено методологію системи лікувального харчування хворих, згідно з якою нутріціологічна підтримка враховує харчовий статус хворого, його індивідуальні потреби у нутрієнтах та клінічний стан.
Відтак якість кейтерингових послуг визначається не лише якістю застосованих інгредієнтів, своєчасністю доставки, належною формою упакування та подачі тощо, але насамперед – відповідністю меню за своїм асортиментом, показниками КБЖУ, технологією приготування тощо поточним потреб замовника в аспекті задоволення потреб конкретних пацієнтів, які перебувають на лікуванні у замовника в конкретний період часу, у тому числі з урахуванням медичних (проти)показів до споживання тих чи інших страв, сезонності страв та харчових звичок і вподобань пацієнтів.
Ініціатором внесення змін договору про надання послуг харчування від 29.12.2023 № 112 виступив постачальник ТОВ «ХІЛІНГ ФУД». Так, товариство звернулося до лікарні листом від 28.02.2024 № 84, поінформувавши, що має можливість покращити меню в рамках виділеного фінансування з урахуванням результатів опитування пацієнтів замовника. Зважаючи на інтерес постачальника у задоволеності як самого замовника, так і його пацієнтів, товариство запропонувало здійснити заміну окремих страв, наприклад: геркулесову кашу – замінити на гречку чи картопляне пюре; селянський суп з пшоняною крупою – замінити на суп перловий на бульйоні; сирно-рисову запіканку та молочну пшеничну кашу – замінити на курку з овочами в томатному соусі, макарони з маслом та сезонний салат; рибну котлету – на філе талапії смажене; тушковану капусту і сосиску – на голубці; курячу кнелю – на запечену курячу тефтелю; сосиску – на сардельку тощо. Копія листа постачальника додається. Розглянувши запропонований постачальником проект оновленого меню, замовник дійшов висновку, що запропоновані зміни дійсно дозволять задовольняти поточні харчові потреби пацієнтів на більш високому рівні, а відтак було укладено додаткову угоду № 1 від 29.02.2024.
Надалі листом від 10.05.2024 № 172/1 ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» повторно звернулося з пропозицією щодо заміни окремих позицій меню з урахуванням відгуків та побажань пацієнтів (копія додається). Зокрема, запропоновано збільшити вагу курячої тефтелі з 70 до 100 грам, замінити яловичу котлету на яловичину по-полонинському, замінити голубці на відварну картоплю з запеченою курячою відбивною та салатом з капусти та ін. Всебічно проаналізувавши запропонований постачальником проект оновленого меню, замовник погодився, що запропоновані зміни дійсно матимуть наслідком його покращення в результаті урізноманітнення асортименту та збільшення ваги порцій окремих страв, без зміни вартості послуг, а відтак було укладено додаткову угоду № 2 від 13.05.2024.
Таким чином, покращення якості послуг в контексті укладення додаткових угод від 29.02.2024 № 1 та від 13.05.2024 № 2 до договору про надання послуг харчування від 29.12.2023 № 112 відбувалося саме шляхом приведення змісту послуг у відповідність до поточних потреб замовника та запитів (потреб) пацієнтів лікарні у конкретний період часу, а окрім того – урізноманітнення асортименту готових страв, підвищення нутрієнтних показників окремих страв (наприклад, в результаті заміни рибної котлети на смажену рибу чи яловичої котлети на яловичину по-полонинському збільшується кількість білка) та/або об’єму готових страв (наприклад, тефтеля куряча 70 грам замінено на тефтелю курячу 100 грам, тобто – в половину збільшено вагу готової страви). При цьому ані ціна договору загалом, ані вартість окремої одиниці послуги – жодних змін не зазнали.
З урахуванням викладеного, додаткові угоди від 29.02.2024 № 1 та від 13.05.2024 № 2 до договору про надання послуг харчування від 29.12.2023 № 112 укладені відповідно до законодавства.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ХІЛІНГ ФУД», установлено недотримання Замовником вимог пункту 43 Особливостей № 1178.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2023 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" |
11 125 000,00
UAH
|
10 212 700,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД" |
10 698 150,00
UAH
|
10 698 150,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" #39796819 |
Відхилено |
10 212 700,00
UAH
|
20 грудня 2023 21:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 грудня 2023 22:43
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД" #41744424 |
Переможець |
10 698 150,00
UAH
|
22 грудня 2023 21:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2024 16:57
|
ДУ_4-Д-112_ФОП ХІЛІНГ ФУД.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2024 16:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2024 19:35
|
ДУ_4-Д-112_ФОП ХУЛІНГ ФУД.pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2024 19:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 липня 2024 17:40
|
ДУ3_ТОВ_ХілінгФуд.pdf | зміни до договору |
16 липня 2024 17:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 травня 2024 18:10
|
ДУ2_ТОВ_ХілінгФуд.pdf | зміни до договору |
15 травня 2024 18:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2024 16:47
|
ДУ1 до дог 112_ХілінгФуд.pdf | зміни до договору |
01 березня 2024 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 12:05
|
112_ТОВ_ХілінгФуд.pdf | укладений |
29 грудня 2023 12:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення Меню (додаток №2 до договору) та викладення його в новій редакції (додаток №1 до Додаткової угоди №1) |
Номер договору про закупівлю: | 112 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення Меню (додаток №2 до договору) та викладення його в новій редакції (додаток №1 до Додаткової угоди №1) |
Номер договору про закупівлю: | 112 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни в частині реквізитів сторін |
Номер договору про закупівлю: | 112 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення Меню (додаток №2 до договору) та викладення його в новій редакції (додаток №1 до Додаткової угоди №1) |
Номер договору про закупівлю: | 112 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | попередню версію вважати помилково опублікованою |
Номер договору про закупівлю: | 112 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |