Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
Очікувана вартість
12 045 000,00 UAH
UA-2023-12-04-011726-a ● 3067d2dbcb4840cfba1e5160142fd70d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 05492309 |
Місцезнаходження: | 04075, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Федора Максименка, буд. 26 |
Контактна особа: |
Олена Пономарьова +380968381513 lena.kulishova@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2023 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2023 15:48 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2023 15:48 |
Очікувана вартість: | 12 045 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 180 675,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Банківська гарантія повинна бути з повним грошовим покриттям. Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються у електронному форматі: - копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії; - доказ транзакції - платіжний документ, із відповідним підтвердженням проведення банківської операції (печатка, штемпель, штрих-код тощо, банківської установи, яка провела таку транзакцію). 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях; 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 240900 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04075, Україна, м. Київ, Київ, вул. Федора Максименка, буд 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2023 14:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2023 14:16 |
ТД харчування.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо спецодягу
Дата подання: 08 грудня 2023 13:21
Дата відповіді: 11 грудня 2023 20:06
Шановний Замовнику! Згідно Додатку1. Кваліфікаційні вимоги: 2.3. Впродовж надання послуг учасник повинен забезпечувати наявність необхідного спецодягу для працівників учасника, а саме: зав. кухні, кухарів, кухонних робітників, пакувальників, вантажників. Наявність спеціального одягу підтвердити договором купівлі-продажу або оренди швейних виробів та актом приймання-передачі наданих послуг або видатковою накладною. По-перше, Учасник сам визначає перелік штату, який потрібен для виконання умов договору. Наприклад, посада пакувальник, у Учасника може бути, як кухонний робітник, менеджер з доставки і т.д. До того ж, немає посади зав.кухні, пакувальник.
Також, у договорі та видатковій накладній не вказується для якої саме посади придбано спецодяг.
КОД КП КОД ЗКППТР ВИПУСК ЄТКД ВИПУСК ДКХП ПРОФЕСІЙНА НАЗВА РОБОТИ
1228 21954 2, 78 Завідувач кухні (для тварин, молочної)
КОД КП КОД ЗКППТР ВИПУСК ЄТКД ВИПУСК ДКХП ПРОФЕСІЙНА НАЗВА РОБОТИ
9322 19298 12 Пакувальник стосів
9322 19302 42 Пакувальник-цементувальник
9322 17757 48 Розпакувальник сировини
9322 19293 16, 1 Укладальник-пакувальник
8290 19304 43 Пакувальник електродів
8290 19300 35 Пакувальник цементу
8290 18698 36 Сортувальник (пакувальник) теплоізоляційних виробів
8229 Пакувальник спеціальних виробів (спеціальні хімічні виробництва)
7413 Пакувальник сиру твердого на термоусадочній машині
Вважаємо вимогу дискримінаційною, вимагаємо внести зміни до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Згідно з умовами закупівлі замовником вимагається підтвердити в установленому порядку дійсне виконання потенційним переможцем постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР).
У свою чергу відповідно до пункту 2.10.3 Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), затвердженого наказом Мінагрополітики від 01.10.2012 № 590, зареєстрованим у Мін’юсті 09.10.2012 за № 1704/22016, передбачено, зокрема обов’язок впровадження операторами ринку процедур для підтримання гігієни у всьому харчовому ланцюгу, такого елементу, як «…наявність спецодягу та взуття, які не повинні бути причиною забруднення харчових продуктів. Береться до уваги форма одягу та взуття, кількість їх комплектів (достатня кількість яких має забезпечувати всіх працівників чистим одягом), процедури носіння, чистки та прання. Впровадження процедур чистки та прання, а також перевірку (верифікацію) їх ефективності. Процедури із застосування спецодягу та взуття мають визначатися на підставі оцінки ризику».
З урахуванням викладеного, вимога тендерної документації про забезпечення учасником впродовж надання послуг необхідного спецодягу для працівників кухні (з наданням відповідного підтвердження) не є дискримінаційною.
Згідно з умовами закупівлі замовником вимагається підтвердити в установленому порядку дійсне виконання потенційним переможцем постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР).
У свою чергу відповідно до пункту 2.10.3 Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), затвердженого наказом Мінагрополітики від 01.10.2012 № 590, зареєстрованим у Мін’юсті 09.10.2012 за № 1704/22016, передбачено, зокрема обов’язок впровадження операторами ринку процедур для підтримання гігієни у всьому харчовому ланцюгу, такого елементу, як «…наявність спецодягу та взуття, які не повинні бути причиною забруднення харчових продуктів. Береться до уваги форма одягу та взуття, кількість їх комплектів (достатня кількість яких має забезпечувати всіх працівників чистим одягом), процедури носіння, чистки та прання. Впровадження процедур чистки та прання, а також перевірку (верифікацію) їх ефективності. Процедури із застосування спецодягу та взуття мають визначатися на підставі оцінки ризику».
З урахуванням викладеного, вимога тендерної документації про забезпечення учасником впродовж надання послуг необхідного спецодягу для працівників кухні (з наданням відповідного підтвердження) не є дискримінаційною.
щодо перевірки знань з пожежної безпеки
Дата подання: 08 грудня 2023 13:22
Дата відповіді: 11 грудня 2023 20:09
Шановний Замовнику! Згідно Додатку1. Кваліфікаційні вимоги: 2.2. Надати у складі пропозиції документи, які підтверджують, що працівники Учасника (не менше двох працівників) пройшли перевірку знань з питань пожежної безпеки, а саме протокол або витяг з протоколу та посвідчення. Підкажіть, будь ласка, чому Замовника хвилює перевірка знань працівників Учасника, з питань пожежної безпеки? Яким чином це впливає на якість Кейтерингових послуг? Чи не являється це вимогою, що прописана під одного, всім відомого учасника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Відповідно до статті 40 Кодексу цивільного захисту особи під час прийняття на роботу та працівники щороку за місцем роботи проходять інструктаж з питань цивільного захисту, пожежної безпеки та дій у надзвичайних ситуаціях.Особи, яких приймають на роботу, пов’язану з підвищеною пожежною небезпекою, мають попередньо пройти спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум). Працівники, зайняті на роботах з підвищеною пожежною небезпекою, один раз на рік проходять перевірку знань відповідних нормативних актів з пожежної безпеки, а посадові особи до початку виконання своїх обов’язків і періодично (один раз на три роки) проходять навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки.Допуск до роботи осіб, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань цивільного захисту, зокрема з пожежної безпеки, забороняється.
Кухня (харчоблок), як і будь-яке інше приміщення зі значною кількістю нагрівальних приладів, є об’єктом підвищеної пожежної небезпеки, дотримання заходів безпеки на якому є запорукою його безперебійного функціонування.
З урахуванням викладеного роз’яснюємо, що питання перевірки знань учасника з пожежної безпеки хвилює замовника постільки, поскільки є однією з передумов безперебійної роботи харчоблоку такого учасника в штатному режимі, а відтак – і забезпечення спроможності такого учасника надавати послуги за предметом закупівлі своєчасно і в повному обсязі.
Відповідно до статті 40 Кодексу цивільного захисту особи під час прийняття на роботу та працівники щороку за місцем роботи проходять інструктаж з питань цивільного захисту, пожежної безпеки та дій у надзвичайних ситуаціях.Особи, яких приймають на роботу, пов’язану з підвищеною пожежною небезпекою, мають попередньо пройти спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум). Працівники, зайняті на роботах з підвищеною пожежною небезпекою, один раз на рік проходять перевірку знань відповідних нормативних актів з пожежної безпеки, а посадові особи до початку виконання своїх обов’язків і періодично (один раз на три роки) проходять навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки.Допуск до роботи осіб, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань цивільного захисту, зокрема з пожежної безпеки, забороняється.
Кухня (харчоблок), як і будь-яке інше приміщення зі значною кількістю нагрівальних приладів, є об’єктом підвищеної пожежної небезпеки, дотримання заходів безпеки на якому є запорукою його безперебійного функціонування.
З урахуванням викладеного роз’яснюємо, що питання перевірки знань учасника з пожежної безпеки хвилює замовника постільки, поскільки є однією з передумов безперебійної роботи харчоблоку такого учасника в штатному режимі, а відтак – і забезпечення спроможності такого учасника надавати послуги за предметом закупівлі своєчасно і в повному обсязі.
щодо Технічного звіту
Дата подання: 08 грудня 2023 15:09
Дата відповіді: 11 грудня 2023 20:10
Шановний Замовнику! Згідно Додатку1. Кваліфікаційні вимоги. Інші документи: 4. Копія технічного звіту (надалі - Звіт) по вимірюванню та випробуванням електроустановок, проведений на замовлення учасника. Звіт має бути проведений в 2023 році. Додатково надати сертифікат, виданий на виконавця звіту, який підтверджує необхідну й достатню релевантність з відповідними положеннями ДСТУ ISO 10012:2005 Система керування вимірюванням. Замовник, ви закуповуєте електроустаткування? Перевіряєте учасників на відповідність охорони праці, у вас на це є повноваження? Чи прописуєте ТД під диктовку ТОВ Хілінг Фуд?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Кухня (харчоблок), як і будь-яке інше приміщення зі значною кількістю електричних та, насамперед, нагрівальних приладів, є об’єктом підвищеної пожежної небезпеки, дотримання заходів безпеки на якому є запорукою його безперебійного функціонування. До складу таких заходів безпеки входить, зокрема, регулярний контроль роботи електрообладнання, проведення якого компетентним виконавцем має підтверджуватися документально.
З урахуванням викладеного роз’яснюємо, що з’ясування питання здійснення належного контролю за справною роботою електричного обладнання потенційного постачальника становить легітимний інтерес замовника, оскільки є однією з передумов безперебійної роботи харчоблоку такого учасника в штатному режимі, а відтак – і забезпечення спроможності такого учасника надавати послуги за предметом закупівлі своєчасно і в повному обсязі.
Кухня (харчоблок), як і будь-яке інше приміщення зі значною кількістю електричних та, насамперед, нагрівальних приладів, є об’єктом підвищеної пожежної небезпеки, дотримання заходів безпеки на якому є запорукою його безперебійного функціонування. До складу таких заходів безпеки входить, зокрема, регулярний контроль роботи електрообладнання, проведення якого компетентним виконавцем має підтверджуватися документально.
З урахуванням викладеного роз’яснюємо, що з’ясування питання здійснення належного контролю за справною роботою електричного обладнання потенційного постачальника становить легітимний інтерес замовника, оскільки є однією з передумов безперебійної роботи харчоблоку такого учасника в штатному режимі, а відтак – і забезпечення спроможності такого учасника надавати послуги за предметом закупівлі своєчасно і в повному обсязі.
щодо меню
Дата подання: 08 грудня 2023 15:12
Дата відповіді: 11 грудня 2023 20:11
Шановний Замовнику! Згідно Додатку 2. Технічна специфікація. «п. 13. Для підтвердження відповідності послуг вимогам тендерної документації, Учасники у тендерній пропозиції повинні надати один варіант меню з розрахунку на 7 (сім) днів для стаціонарних пацієнтів з чотирьох разовим харчуванням (сніданок, обід, полуденок та вечеря), з урахуванням вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтичної системи в Україні». В своїй ТД, Замовник надає примірне меню, лише у Проєкті договору, а в Технічному завданні - ні. Чи означає це, що Учасник сам може, на свій розсуд, надати варіант меню, яке не буде відповідним до Проєкту договору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
У складі тендерної пропозиції учасники повинні надати меню, складене відповідно до примірного меню, наведеного замовником у додатку до проекту договору про закупівлю. Звертаємо увагу, що проект договору про закупівлю є невід’ємною частиною тендерної документації. Відповідно до частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
З урахуванням викладеного, зміна учасниками меню, наведеного у додатку до проекту договору про закупівлю, НЕ ДОПУСКАЄТЬСЯ.
У складі тендерної пропозиції учасники повинні надати меню, складене відповідно до примірного меню, наведеного замовником у додатку до проекту договору про закупівлю. Звертаємо увагу, що проект договору про закупівлю є невід’ємною частиною тендерної документації. Відповідно до частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
З урахуванням викладеного, зміна учасниками меню, наведеного у додатку до проекту договору про закупівлю, НЕ ДОПУСКАЄТЬСЯ.
щодо декларації з питань пожежної безпеки
Дата подання: 08 грудня 2023 15:23
Дата відповіді: 11 грудня 2023 20:12
Шановний Замовнику! Згідно Додатку 2. Технічна специфікація. «п.16.Також у складі пропозиції надати копію декларації відповідності матеріально-технічної бази (об’єкта нерухомості для забезпечення надання послуг) вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, підготовлена за формою затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 05.06.2013 року №440 (із наступними змінами та доповненнями) та підтвердження її подання до адміністратора центру надання адміністративних послуг або ДСНС (дозвільного органу). Яке саме підтвердження подання декларації вимагає Замовник? Якщо учасник має декларацію, то це фіксується на порталі електронних послуг ДСНС України, за посиланням: https://e-services.dsns.gov.ua. Адже, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, Замовник не вимагає документального підтвердження інформації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Дякуємо за ваш інтерес до закупівель госпіталя!
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
За умовами тендерної документації замовником вимагається надання підтвердження подання відповідної декларації до уповноваженого органу з урахуванням можливих обмежень у період воєнного часуу роботі будь-яких публічних ресурсів.
Разом з тим звертаємо увагу, що положення абзацу 8 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Уряду від 12.10.2022 № 1178, на які ви посилаєтесь, - стосуються лише інформації про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення за пунктом 47 таких Особливостей.
Дякуємо за ваш інтерес до закупівель госпіталя!
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
За умовами тендерної документації замовником вимагається надання підтвердження подання відповідної декларації до уповноваженого органу з урахуванням можливих обмежень у період воєнного часуу роботі будь-яких публічних ресурсів.
Разом з тим звертаємо увагу, що положення абзацу 8 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Уряду від 12.10.2022 № 1178, на які ви посилаєтесь, - стосуються лише інформації про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення за пунктом 47 таких Особливостей.
щодо Проєкту Договору
Дата подання: 08 грудня 2023 15:33
Дата відповіді: 11 грудня 2023 20:13
Шановний Замовнику! Згідно Додатку 3. Проєкт договору. «п. 2.6. Претензії по кількості та якості поставлених готових страв приймаються в момент фактичної поставки. Претензії заявлені Замовником після отримання готових страв до розгляду не приймаються та не підлягають задоволенню. п. 5.8. Зобов'язання Виконавця щодо поставки готової їжі вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі Замовнику готової їжі у місці поставки та підписання відповідних документів (актів та/або накладних).»
Тобто, замовник надає право виконавцю, не усувати недоліки, якщо пацієнти закладу (наразі поранені військовослужбовці), будуть скаржитись на неякісне харчування? Якщо буде факт отруєння і т.д.? Адже, згідно даним пунктам «Зобов'язання Виконавця щодо поставки готової їжі вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі Замовнику готової їжі у місці поставки». Навіщо тоді добові проби, заявлені в п. 6.3.6., якщо претензіїї після фактичної поставки не приймаються? Далі, «п. 5.3. Обсяг послуги на кожен день визначається представником Виконавця за погодженням із представником Замовника відповідно до кількості хворих, які знаходяться на стаціонарному лікуванні, шляхом подання Замовником або представником Замовника заявок у порядку, який встановлюється Виконавцем.» Обсяг послуг визначається Виконавцем???!!! У порядку, який встановлюється Виконавцем?!!! Тільки нас, наводить на думку, що даний Проєкт договору є просто злочинним?
І «вишенька на торті», Замовник у договорі, прописує відповідальність собі… Штрафи за несвоєчасну оплату, і жодної відповідальності Виконавця!!! Це просто «БОМБА»!!!
« 7 ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
7.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором Сторони несуть відповідальність у випадках і в порядку, передбачених чинним законодавством України та цим Договором.
7.2. За несвоєчасну оплату наданих послуг, Замовник сплачує Виконавцю пеню в розмірі 1% від вартості не оплачених наданих послуг за кожний день прострочення. Крім того, за порушення строків оплати, Замовник сплачує Виконавцю штраф в наступному розмірі:
- за прострочення платежу від десяти до п’ятнадцяти календарних днів – 0,5% відсотків від суми договору.
7.3. Виконавець має право призупинити надання послуг до оплати Замовником суми основного боргу та пені, письмово попередивши Замовника про припинення надання послуг.
7.4. Сплата штрафних санкцій не звільняє Сторони від виконання договірних зобов’язань.
7.5. Виконавець має право призупинити надання послуг до оплати Замовником суми основного боргу та пені, письмово попередивши Замовника про припинення надання послуг.
7.6. Кожна Сторона несе відповідальність за неналежне виконання винятково своєї частини зобов`язань за цим Договором.»
Замовник, ви хоч читайте що вам «потенційний переможець» надає публікувати. На нашу думку, даною ТД зацікавляться і громадськість і ДАСУ і НАБУ, а головне поранені військовослужбовці!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Роз’яснюємо зміст окремих положень проекту договору про закупівлю, на які ви звернули увагу:
1. Відповідно до встановлених правил документального забезпечення записів бухгалтерського обліку первинні документи повинні бути складені в моментпроведення кожної господарської операції або безпосередньо після її завершення. Таким чином, в момент поставки їжі має бути складено первинний документ, який зафіксує факт прийому-передачі їжі визначеної кількості, асортименту тощо.
2. Пункт 5.8 проекту договору не містить умов, які б звільняли виконавця від відповідальності за недоліки продукції, що будуть виявлені у майбутньому.
3. Згідно з пунктом 5.3 проекту договору виконавець визначає лише порядок подання замовником заявок на харчування, зокрема – форму передачі інформації (електронною поштою, або шляхом заповнення он-лайн заявок тощо) та її формат Обсяг послуг, як зазначено пунктом 5.3 проекту договору, визначається саме замовником відповідно до кількості пацієнтів.
4. Штрафні санкції, передбачені договором, узгоджуються з відповідними нормами цивільного та господарського законодавства. Разом з тим звертаємо увагу, що відповідно до умов тендерної документації Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів. Відтак умови проекту договору щодо штрафних санкцій не є істотними і можуть бути надалі змінені за згодою сторін.
Пропонуємо уважно вивчати усі умови тендерної документації та дякуємо за інтерес до закупівель госпіталю.
Роз’яснюємо зміст окремих положень проекту договору про закупівлю, на які ви звернули увагу:
1. Відповідно до встановлених правил документального забезпечення записів бухгалтерського обліку первинні документи повинні бути складені в моментпроведення кожної господарської операції або безпосередньо після її завершення. Таким чином, в момент поставки їжі має бути складено первинний документ, який зафіксує факт прийому-передачі їжі визначеної кількості, асортименту тощо.
2. Пункт 5.8 проекту договору не містить умов, які б звільняли виконавця від відповідальності за недоліки продукції, що будуть виявлені у майбутньому.
3. Згідно з пунктом 5.3 проекту договору виконавець визначає лише порядок подання замовником заявок на харчування, зокрема – форму передачі інформації (електронною поштою, або шляхом заповнення он-лайн заявок тощо) та її формат Обсяг послуг, як зазначено пунктом 5.3 проекту договору, визначається саме замовником відповідно до кількості пацієнтів.
4. Штрафні санкції, передбачені договором, узгоджуються з відповідними нормами цивільного та господарського законодавства. Разом з тим звертаємо увагу, що відповідно до умов тендерної документації Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів. Відтак умови проекту договору щодо штрафних санкцій не є істотними і можуть бути надалі змінені за згодою сторін.
Пропонуємо уважно вивчати усі умови тендерної документації та дякуємо за інтерес до закупівель госпіталю.
тут питають "Яким чином це впливає на якість Кейтерингових послуг? Чи не являється це вимогою, що прописана під одного, всім відомого учасника?"
Дата подання: 08 грудня 2023 17:54
Дата відповіді: 11 грудня 2023 20:14
Учаснику, замовник стандартно прописав все під ТОВ Хілінг Фуд, який тільки єдиний проходе по даним умовам ТД. Заява в національну поліцію вже готується. Нахабство та відсутність гідності в умовах війни це все робити, Замовнику!
Відповідь: Шановний учаснику!
Повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель загалом та фунціонал звернень призначена для комунікації між учасниками та замовниками, а не для приватної переписки учасників між собою. Більше того, комунікація учасників між собою на етапі підготовки тендерних пропозицій може бути розцінена АМКУ як елемент антиконкурентних узгоджених дій суб’єктів господарювання (стаття 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції»).
З урахуванням викладеного, просимо дотримуватися вимог законодавства і етики спілкування та використовувати функціонал електронної системи закупівель за призначенням.
Повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель загалом та фунціонал звернень призначена для комунікації між учасниками та замовниками, а не для приватної переписки учасників між собою. Більше того, комунікація учасників між собою на етапі підготовки тендерних пропозицій може бути розцінена АМКУ як елемент антиконкурентних узгоджених дій суб’єктів господарювання (стаття 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції»).
З урахуванням викладеного, просимо дотримуватися вимог законодавства і етики спілкування та використовувати функціонал електронної системи закупівель за призначенням.
щодо Хілінга
Дата подання: 08 грудня 2023 17:56
Дата відповіді: 11 грудня 2023 20:15
Хоч би орфорграфічні помилки в одинаковому копіюванні вимог ТД, які вам дає ваш "домовленець" повиправляли. Прдивіться історію, де бере участь даний учасник і порівняйте ТД. ЦИРК І ПОЗОР.
Відповідь: Шановний учаснику!
Повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель загалом та фунціонал звернень призначена для комунікації між учасниками та замовниками, а не для приватної переписки учасників між собою. Більше того, комунікація учасників між собою на етапі підготовки тендерних пропозицій може бути розцінена АМКУ як елемент антиконкурентних узгоджених дій суб’єктів господарювання (стаття 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції»).
З урахуванням викладеного, просимо дотримуватися вимог законодавства і етики спілкування та використовувати функціонал електронної системи закупівель за призначенням.
Повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель загалом та фунціонал звернень призначена для комунікації між учасниками та замовниками, а не для приватної переписки учасників між собою. Більше того, комунікація учасників між собою на етапі підготовки тендерних пропозицій може бути розцінена АМКУ як елемент антиконкурентних узгоджених дій суб’єктів господарювання (стаття 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції»).
З урахуванням викладеного, просимо дотримуватися вимог законодавства і етики спілкування та використовувати функціонал електронної системи закупівель за призначенням.
Щодо Хілінг Фуд
Дата подання: 08 грудня 2023 23:35
Дата відповіді: 11 грудня 2023 20:16
Шановний Учаснику, який подав інформацію до Національної поліції, готові надати підтвердження та докази, щодо дій ТОВ "Хілінг Фуд" та його прибічників. Є докази, корупційної діяльності з 2020 року. Разом до Перемоги! Слава Україні!
Відповідь: Шановний учаснику!
Повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель загалом та фунціонал звернень призначена для комунікації між учасниками та замовниками, а не для приватної переписки учасників між собою. Більше того, комунікація учасників між собою на етапі підготовки тендерних пропозицій може бути розцінена АМКУ як елемент антиконкурентних узгоджених дій суб’єктів господарювання (стаття 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції»).
З урахуванням викладеного, просимо дотримуватися вимог законодавства і етики спілкування та використовувати функціонал електронної системи закупівель за призначенням.
Повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель загалом та фунціонал звернень призначена для комунікації між учасниками та замовниками, а не для приватної переписки учасників між собою. Більше того, комунікація учасників між собою на етапі підготовки тендерних пропозицій може бути розцінена АМКУ як елемент антиконкурентних узгоджених дій суб’єктів господарювання (стаття 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції»).
З урахуванням викладеного, просимо дотримуватися вимог законодавства і етики спілкування та використовувати функціонал електронної системи закупівель за призначенням.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-04-011726-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА", Код ЄДРПОУ:2765310029
Дата подання: 08 грудня 2023 13:24
щодо дислокації Учасника
Шановний Замовнику! Згідно Додатку1. Кваліфікаційні вимоги: 1.2. у разі, якщо учасник не має місця постійної дислокації (кухні/приміщення для приготування їжі) в місті Києві, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції лист у довільній формі, у якому детально описати, посилаючись на наявну в учасника матеріально-технічну базу, працівників, відстань між дислокацією кухні/приміщення для приготування їжі учасника і дислокацією замовника (із зазначенням відстані і часу, необхідного для доставки їжі), - яким чином учасник забезпечить щоденне надання послуг на об’єктах замовника. Дану інформацію (відстань та час) Замовник перевірятиме на сервісі «Карти Google» за посиланням https://www.google.com.ua/maps. Вимога є дискримінаційною, оскільки Замовник на свій розсуд, буде визначати влаштовує його дислокація Учасника, чи ні. Можливо доставка з більшою відстанню, буде швидшою по трасі, а доставка з меншою відстанню по заторам міста, по часу буде значно довшою! Вимагаємо видалити дану вимогу з ТД.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2023 20:21
Шановний учаснику!
Відповідно до умов закупівлі місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, м. Київ, Київ, вул. Федора Максименка, буд 26. При цьому їжа повинна доставлятися з дотримання визначеного температурного режиму та не пізніше ніж через одну годину з моменту приготування страв, що в свою чергу зумовлює необхідність відповідного місця розташування виробничих потужностей учасника та/або вжиття відповідних заходів логістичного характеру для забезпечення своєчасної доставки їжі відповідно до потреба пацієнтів замовника.
Відповідно до частини 2 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Вказаний принцип означає не лише рівність прав учасників, але й рівність їх обов’язків, у тому числі – в частині виконання умов тендерної документації, що стосується забезпечення вимог до доставки їжі.
Замовнику невідомі місця розташування виробничих потужностей потенційних учасників, відтак кожен учасник, який не має виробничих потужностей у тому ж місті, де розташований сам замовник, повинен пояснити, яким чином учасник забезпечить щоденне надання послуг на об’єктах замовника.
При цьому звертаємо увагу, що тендерна документація не містить умов щодо відхилення пропозицій учасників на розсуд замовника в залежності від того, чи «влаштовує … дислокація Учасника».
Відтак оскаржувана вами вимога тендерної документації не носить дискримінаційного характеру.
З урахуванням викладеного ваша вимога не підлягає задоволенню.
Відповідно до умов закупівлі місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, м. Київ, Київ, вул. Федора Максименка, буд 26. При цьому їжа повинна доставлятися з дотримання визначеного температурного режиму та не пізніше ніж через одну годину з моменту приготування страв, що в свою чергу зумовлює необхідність відповідного місця розташування виробничих потужностей учасника та/або вжиття відповідних заходів логістичного характеру для забезпечення своєчасної доставки їжі відповідно до потреба пацієнтів замовника.
Відповідно до частини 2 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Вказаний принцип означає не лише рівність прав учасників, але й рівність їх обов’язків, у тому числі – в частині виконання умов тендерної документації, що стосується забезпечення вимог до доставки їжі.
Замовнику невідомі місця розташування виробничих потужностей потенційних учасників, відтак кожен учасник, який не має виробничих потужностей у тому ж місті, де розташований сам замовник, повинен пояснити, яким чином учасник забезпечить щоденне надання послуг на об’єктах замовника.
При цьому звертаємо увагу, що тендерна документація не містить умов щодо відхилення пропозицій учасників на розсуд замовника в залежності від того, чи «влаштовує … дислокація Учасника».
Відтак оскаржувана вами вимога тендерної документації не носить дискримінаційного характеру.
З урахуванням викладеного ваша вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2023-12-04-011726-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА", Код ЄДРПОУ:2765310029
Дата подання: 08 грудня 2023 15:19
Термін доставки готової їжі
Шановний Замовнику! Згідно Додатку 2. Технічна специфікація. «п. 11.Готова їжа має бути доставлена до об’єкту (приміщення) Замовника не пізніше ніж через одну годину з моменту приготування страв». Дана вимога суперечить законодавству, та звужує коло потенційних учасників. Оскільки, згідно Санітарних вимог до зберігання і роздачі готової їжі: при роздачі гарячі страви (супи, соуси, напої) повинні мати температуру не нижче 75 ° С, другі страви та гарніри - не нижче 65 ° С, холодні супи, напої - не вище 14 ° С . Готові перші та другі страви можуть знаходитися на марміті або на гарячій плиті не більше 2-3 ч. Вимагаємо внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2023 20:20
Шановний учаснику!
Наведена вами інформація щодо санітарних вимог до зберігання і роздачі готової їжі не є релевантною відносно оскаржуваної вами умови тендерної документації. Звертаємо увагу на таке:
по-перше, у замовника немає мармітів чи інших пристроїв для підтримання температури доставленої їжі протягом 2-3 годин, як і для розігріву доставленої їжі – саме тому в тендерній документації чітко вказано, що «Доставка їжі має здійснюватися три рази на день (сніданок, обід, полуденок та вечеря) та не передбачає можливості її розігріву на території Замовника»;
по-друге, згідно з умовами закупівлі та в силу очевидних об’єктивних обставин їжа має постачатися в оборотній тарі, і очевидно, що така тара не може належати до категорії мармітів чи гарячих плит, на які ви посилаєтесь у своїй вимозі.
по-третє, визначені МОЗ правила організації лікарняного харчування та встановлений у госпіталі режим дня як невід’ємна складова лікувального процесу виключає можливість розтягнути прийом їжі на «2-3 години»;
Відтак оскаржувана вами вимога тендерної документації не носить дискримінаційного характеру.
З урахуванням викладеного ваша вимога не підлягає задоволенню.
Наведена вами інформація щодо санітарних вимог до зберігання і роздачі готової їжі не є релевантною відносно оскаржуваної вами умови тендерної документації. Звертаємо увагу на таке:
по-перше, у замовника немає мармітів чи інших пристроїв для підтримання температури доставленої їжі протягом 2-3 годин, як і для розігріву доставленої їжі – саме тому в тендерній документації чітко вказано, що «Доставка їжі має здійснюватися три рази на день (сніданок, обід, полуденок та вечеря) та не передбачає можливості її розігріву на території Замовника»;
по-друге, згідно з умовами закупівлі та в силу очевидних об’єктивних обставин їжа має постачатися в оборотній тарі, і очевидно, що така тара не може належати до категорії мармітів чи гарячих плит, на які ви посилаєтесь у своїй вимозі.
по-третє, визначені МОЗ правила організації лікарняного харчування та встановлений у госпіталі режим дня як невід’ємна складова лікувального процесу виключає можливість розтягнути прийом їжі на «2-3 години»;
Відтак оскаржувана вами вимога тендерної документації не носить дискримінаційного характеру.
З урахуванням викладеного ваша вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2023-12-04-011726-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА", Код ЄДРПОУ:2765310029
Дата подання: 08 грудня 2023 15:25
щодо Актів, виданих Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Шановний Замовнику! Згідно Додатку 2. Технічна специфікація. «п.18. Учасники подають у складі пропозиції акт (виданий учаснику процедури закупівлі, акт має бути виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її територіальним управлінням) складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (акт повинен бути без виявлених порушень); п. 19.Учасники подають у складі пропозиції також акт (виданий учаснику процедури закупівлі, акт має бути виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її територіальним управлінням) складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти (акт повинен бути без виявлених порушень та бути виданим у 2023 році).» Доводимо до Вашого відома, що Держпродспоживслужба інформує, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2022 № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», припинено проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду. Це означає, що на теперішній час Держпродспоживслужбі та її територіальним органам заборонено проводити планові та позапланові заходи державного нагляду (контролю) у сфері додержання законодавства про захист прав споживачів. Керуючись вищевикладеним та Законом Про публічні закупівлі, вимагаємо видалити дані вимоги з ТД, адже учасники не мають можливості отримати дані Акти.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2023 20:18
Шановний учаснику!
Наведена вами у вимозі інформація не відповідає дійсності.
Протягом 2023 року позапланові заходи державного контролю за дотриманням законодавства про харчові продукти, могли проводитися за зверненням зверненням самого об’єкта контролю/нагляду (підприємства) відповідно до Наказу Мінагрополітики від 03.01.2023 № 5 «Про затвердження Переліку підстав для здійснення позапланових заходів державного контролю за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин на період воєнного стану», що зареєстрований у Мін’юсті 06.01.2023 за № 5.
Як свідчать результати моніторингу електронної системи закупівель за аналогічними предметами закупівлі, оператори ринку отримували відповідні Акти в поточному 2023 році, а отже ваше твердження, шановний учаснику, про «неможливість» отримання вказаних документів є не обґрунтованим.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 19 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку мають право:1) одержувати в установленому порядку від компетентного органу, зокрема, належним чином оформлені документи, що є результатом здійснення державного контролю потужностей та об’єктів санітарних заходів, які перебувають в управлінні оператора ринку, включаючи акти перевірок, приписи, розпорядження, протоколи, документи, на підставі яких оператор ринку або його посадові особи притягаються до відповідальності.
Також звертаємо увагу, що відповідно до частини 2 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Вказаний принцип означає не лише рівність прав учасників, але й рівність їх обов’язків, у тому числі – в частині виконання умов тендерної документації, що стосується забезпечення вимог до доставки їжі.
Насамкінець підкреслюємо, що тендерна документація не містить жодних невиконуваних вимог, адже протилежний підхід, тобто включення умов, які, за вашими словами, «учасники не мають можливості» виконати, може мати лише один результат – автоматичну відміну закупівлі. Натомість замовник має на меті придбати послуги найвищої якості за найменшу ціну, відтак до тендерної документації включено умови, спрямовані на гарантування дотримання високих стандартів якості кейтерингових послуг. Неможливість дотримання таких стандартів конкретним потенційним учасником не може бути підставою для їх перегляду та/або скасування.
З урахуванням викладеного ваша вимога не підлягає задоволенню
Наведена вами у вимозі інформація не відповідає дійсності.
Протягом 2023 року позапланові заходи державного контролю за дотриманням законодавства про харчові продукти, могли проводитися за зверненням зверненням самого об’єкта контролю/нагляду (підприємства) відповідно до Наказу Мінагрополітики від 03.01.2023 № 5 «Про затвердження Переліку підстав для здійснення позапланових заходів державного контролю за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин на період воєнного стану», що зареєстрований у Мін’юсті 06.01.2023 за № 5.
Як свідчать результати моніторингу електронної системи закупівель за аналогічними предметами закупівлі, оператори ринку отримували відповідні Акти в поточному 2023 році, а отже ваше твердження, шановний учаснику, про «неможливість» отримання вказаних документів є не обґрунтованим.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 19 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку мають право:1) одержувати в установленому порядку від компетентного органу, зокрема, належним чином оформлені документи, що є результатом здійснення державного контролю потужностей та об’єктів санітарних заходів, які перебувають в управлінні оператора ринку, включаючи акти перевірок, приписи, розпорядження, протоколи, документи, на підставі яких оператор ринку або його посадові особи притягаються до відповідальності.
Також звертаємо увагу, що відповідно до частини 2 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Вказаний принцип означає не лише рівність прав учасників, але й рівність їх обов’язків, у тому числі – в частині виконання умов тендерної документації, що стосується забезпечення вимог до доставки їжі.
Насамкінець підкреслюємо, що тендерна документація не містить жодних невиконуваних вимог, адже протилежний підхід, тобто включення умов, які, за вашими словами, «учасники не мають можливості» виконати, може мати лише один результат – автоматичну відміну закупівлі. Натомість замовник має на меті придбати послуги найвищої якості за найменшу ціну, відтак до тендерної документації включено умови, спрямовані на гарантування дотримання високих стандартів якості кейтерингових послуг. Неможливість дотримання таких стандартів конкретним потенційним учасником не може бути підставою для їх перегляду та/або скасування.
З урахуванням викладеного ваша вимога не підлягає задоволенню
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2023 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" |
11 125 000,00
UAH
|
10 212 700,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД" |
10 698 150,00
UAH
|
10 698 150,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" #39796819 |
Відхилено |
10 212 700,00
UAH
|
20 грудня 2023 21:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 грудня 2023 22:43
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД" #41744424 |
Переможець |
10 698 150,00
UAH
|
22 грудня 2023 21:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 травня 2024 18:10
|
ДУ2_ТОВ_ХілінгФуд.pdf | зміни до договору |
15 травня 2024 18:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2024 16:47
|
ДУ1 до дог 112_ХілінгФуд.pdf | зміни до договору |
01 березня 2024 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 12:05
|
112_ТОВ_ХілінгФуд.pdf | укладений |
29 грудня 2023 12:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення Меню (додаток №2 до договору) та викладення його в новій редакції (додаток №1 до Додаткової угоди №1) |
Номер договору про закупівлю: | 112 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення Меню (додаток №2 до договору) та викладення його в новій редакції (додаток №1 до Додаткової угоди №1) |
Номер договору про закупівлю: | 112 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |