Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА НАУКОВА УСТАНОВА "НАУКОВО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ КОМПЛЕКС "ІНСТИТУТ МОНОКРИСТАЛІВ" НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 23759880 |
Місцезнаходження: | 61072, Україна , Харківська обл., Харків, ПРОСПЕКТ НАУКИ, будинок 60 |
Контактна особа: |
Зачепа Олена Володимирівна 380990909539 zachepa@isc.kh.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2023 14:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2023 15:00 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2023 13:21 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2023 13:21 |
Очікувана вартість: | 1 769 760,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 697,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2023 14:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2023 14:05 |
Додаток 3 - інформаційна довідка.doc | |
04 грудня 2023 14:05 |
Додаток 2 - проект договору.doc | |
04 грудня 2023 14:05 |
Додаток 1 - ТЗ.doc | |
04 грудня 2023 14:05 |
ТД ОХОРОНА 2024.doc | |
04 грудня 2023 14:05 |
Додаток 4 - Перелік документів.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-02-000011 ● 137044642d9148afbd4ffcf70bf44a03
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2024 10:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.02.2024 №8-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 02.02.2024 №8-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2023-12-04-011339-a 04.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-05 16:53:01
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Код ДК 021.2015 : 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (охорона приміщень та заходи із захисту цих приміщень)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-04-011339-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-07 11:58:26
Віідповідь замовника
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено протоколом уповноваженої особи від 04.12.2023 р. (додається) та додатково розміщено на власному веб-сайті НТК "ІНСТИТУТ МОНОКРИСТАЛІВ" НАНУ у вкладці «Діяльність» розділ «Закупівлі» за адресою: https://www.isc.kh.ua/uk/activity/supplies Пошук можливо здійснювати за номером процедури на майданчику Смарттендер (№ 22353477) або за номером процедури у центральній базі даних UA-2023-12-04-011339-a. Саме обґрунтування розміщено безпосередньо під очікуваною вартістю закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-08 16:13:45
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Код ДК 021.2015 : 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (охорона приміщень та заходи із захисту цих приміщень)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-04-011339-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1.У пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації (далі -ТД) зазначено, що Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 4 до цієї тендерної документації.
Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 4 до цієї тендерної документації.
Водночас, у Додатку 4 до ТД відсутня вищенаведена вимога щодо подання учасниками процедури закупівлі документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
В якому розділі Замовником у ТД зазначено один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством?
2. Замовником у пункті 2 Додатку 1 до ТД зазначено, що Учасник надає у складі тендерної пропозиції, зокрема: «Відомості про «групу швидкого реагування» у вигляді довідки довільної форми».
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ПП «КІРАСА» те, що ним не надано довідки довільної форми щодо відомостей про «групу швидкого реагування»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-13 16:42:13
Відповідь на запит
Замовником у ТД зазначається один або кілька кваліфікаційних критеріїв та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Кваліфікаційні критерії Замовника зазначені в ТД (Додаток 1), а саме «Персонал охорони на об’єкті Замовника повинен відповідати кваліфікаційним вимогам згідно з вимогами до охорони об’єктів категорії А, які визначені наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 р. №336 «Про затвердження випуску 1. Професії робітників, які є загальними для всіх видів економічної діяльності та мати свідоцтво про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» 3 розряду.» (скріншот додається).
Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зазначена у п. 4 Додатку 4 ТД «Інформація щодо відповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» що включає п.п 4.1, а саме «Окремий файл у форматі pdf, відсканований з підписаної уповноваженою особою учасника «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» згідно додатку 1.»
Учасник ПП «КІРАСА» у своїй тендерній пропозиції надав окремий файл згідно п.п. 4.1 Додатку 4 ТД у форматі pdf, відсканований з підписаної уповноваженою особою учасника «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» згідно додатку 1. під назвою «6 Технічна спеціфікація додаток 1» в якому зазначено що «Персонал охорони на об’єкті Замовника повинен відповідати кваліфікаційним вимогам згідно з вимогами до охорони об’єктів категорії А, які визначені наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 р. №336 «Про затвердження випуску 1. Професії робітників, які є загальними для всіх видів економічної діяльності та мати свідоцтво про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» 3 розряду.» (файл додається). Крім цього Учасник надав «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі» в якій зазначений персонал охорони відповідної кваліфікації згідно з вимогами до охорони об’єктів категорії А, які визначені наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 р. №336 «Про затвердження випуску 1. Професії робітників, які є загальними для всіх видів економічної діяльності та надав свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» 3 розряду.» в файлі «8 Довідка про наявність працівників_лист-згода_кваліфікація» (файл додається).
Під час проведення процедури закупівлі на підставі Статті 24 Закону Учасники мають право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Жоден з п’яти учасників не звернувся за роз’ясненнями щодо тендерної документації та не звернувся з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Замовником відповідно до пункту 2 Додатку 1 ТД зазначено що Учасник надає у складі тендерної пропозиції, зокрема: «Відомості про «групу швидкого реагування» у вигляді довідки довільної форми». Учасником ПП «КІРАСА» було надано довідку у довільній формі під назвою «Довідка про наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій» в якій зазначено що ПП «КІРАСА» має в наявності мобільні групи швидкого реагування, в файлі під назвою «7 Довідка матеріально-технічна база_группа реагування». (файл та скріншот додається). Замовником враховано при розгляді тендерної пропозиції учасника ПП «КІРАСА» вищенаведену довідку у довільній формі щодо відомостей про «групу швидкого реагування».
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов'язання згідно висновку моніторінгу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-04-011339-a: код ДК 021.2015 : 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (охорона приміщень та заходи із захисту цих приміщень). Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області під час проведення моніторингу закупівлі UA-2023-12-04-011339-a зобов’язало здійснити заходи щодо недопущення в подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) встановлених порушень вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону, пункту 2 частини другої статті 22 Закону, абзацу шостого пункту 28 та абзацу другого пункту 48 Особливостей при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання зобов’язань для запобігання в подальшому порушень при проведенні публічних закупівель, було вжито заходи шляхом проведення роботи направленої на забезпечення максимальних результатів щодо неухильного дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель у подальшій роботі.
2024-02-21 11:06:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2023 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП КІРАСА |
1 238 832,00
UAH з ПДВ
|
1 179 544,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОТЕКТ ФІРМ" |
1 399 585,20
UAH з ПДВ
|
1 179 545,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОНА-ПУЛЬТ" |
1 578 036,00
UAH з ПДВ
|
1 179 840,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТНЕРШІП" |
1 580 985,60
UAH з ПДВ
|
1 238 537,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ХАРКІВСЬКА МІСЬКА ОХОРОНА" |
1 592 784,00
UAH з ПДВ
|
1 381 592,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП КІРАСА #33264976 |
Переможець |
1 179 544,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2023 15:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 10:21
|
Дог 010124 від 01.01.24.pdf | укладений |
02 січня 2024 10:20
|