Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Мукачівське міське комунальне підприємство "Ремонтно-будівельне управління" |
Код ЄДРПОУ: | 34850918 |
Місцезнаходження: | 89600, Україна , Закарпатська обл., м. МУКАЧЕВО, вул. Ужгородська, буд. 17-А |
Контактна особа: |
Олександр Коприва +380997539119 mmkprbu34850918@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2023 10:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 26 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 260 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2023 10:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2023 10:43 |
ТД підмітання вулиць.docx | |
04 грудня 2023 10:43 |
Додаток 3 - Проєкт договору підмітання вулиць.doc | |
04 грудня 2023 10:43 |
Додаток 1 до ТД підмітання вулиць.docx | |
04 грудня 2023 10:43 |
Додаток 2 до ТД підмітання вулиць.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-13-000053 ● 4b1c18ad59124edb9c0313f9948263e1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2024 15:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.02.2024 № 29
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.02.2024 № 29.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 9. UA-2023-12-04-003953-a, 04.12.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-15 17:35:26
Про надання пояснення
Дата: 15.02.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-12-04-003953-a, яка проводилась Мукачівським міським комунальним підприємством "Ремонтно-будівельне управління" (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-16 08:48:15
Пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання та підмітання вулично-дорожньої мережі м. Мукачево) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-04-003953-a), будучи уповноваженою особою, надаю пояснення на запит Західного офісу Держаудитслужби, що оприлюднений в електронній системі закупівель 15.02.2024. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено мною 04.12.2023, згідно якого ММКП «РБУ» являється балансоутримувачем міської вулично-шляхової мережі міста Мукачева.
З метою дотримання санітарно-епідеміологічних вимог, вимог бо безпеці руху, щодо чистоти вулично-шляхової мережі є потреба в її прибиранні та підмітанні.
У зв’язку з тим що ММКП «РБУ» немає в достатній кількості людських та технічних ресурсів здійснювати прибирання вулично-шляхової мережі у відповідності до ч. 2 ст. 15 Закону України « Про благоустрій населених пунктів», якою передбачено що підприємство та балансоутримувач забезпечують належне утримання і своєчасний ремонт об’єкта благоустрою власними силами або можуть на конкурсних засадах залучати для цього інші підприємства, установи та організації, є необхідність в оголошенні відкритих торгів з особливостями по предмету закупівлі ДК 021:2015: 90610000-6 -Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання та підмітання вулично-дорожньої мережі м. Мукачево). Очікувана вартість визначена на підставі закупівельних цін попередньої власної тотожної за предметом закупівлі послуги з прибирання та підмітання вулично-дорожньої мережі м. Мукачево на 2023 рік, а саме закупівлі за ідентифікатором UA-2022-12-09-017162-a.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-28 17:50:55
Про надання пояснення
Дата: 28.02.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-12-04-003953-a, яка проводилась Мукачівським міським комунальним підприємством "Ремонтно-будівельне управління" (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що згідно пунктів 1.1, 1.2 пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації Замовника на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”передбачено надання документів, а саме:
1.1. Довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.
В довідці від 12.12.2023 №1120, наданій товариством з обмеженою відповідальністю «Аве Мукачево» (далі – ТОВ «Аве Мукачево») у його тендерній пропозиції, вказано обладнання: сміттєвози - 11 шт., пилосос – 2 шт., фургон малотонажний – 1 шт., трактор – 2 шт., виробнича база – 1 шт.
Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Аве Мукачево» на підтвердження наявності обладнання надано свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, які є у власності учасника: на сміттєвози – 11 шт., фургон малотонажний – 1 шт.
Крім того, надано свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на 2 трактори у яких відсутня інформація про власника, а також підтвердження права власності / володіння / користування на пилососи в кількості 2 шт. не надано.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Якими документами учасником ТОВ «Аве Мукачево» на виконання вимоги пунктів 1.1, 1.2 пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації Замовника підтверджено право власності / володіння / користування тощо відповідним майном, а саме: на пилоси в кількості 2 шт. та трактори в кількості 2 шт.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-01 11:20:05
Пояснення
В довідці від 12.12.2023 р. №1120, в пункті 15 вказано (трактор-2 шт.), що підтверджено документами на право власності Серія ЕЕ №126990 на трактор колісний АО10734 Беларус-320.4М та Серія ЕЕ №126991 трактор АО10735 Беларус-320.4М власник ТзОВ «АВЕ Мукачево» код ЄДРПОУ 36523372. В пункті 12,13 довідки вказано пилосос, назвою, відповідно до підтверджуючих документів є MERCEDES-BENZ ATEGO 1518L СМІТТЄВОЗ-С АО7346ВЕ та HAKO CITYMASTER 2000 ВАНТАЖНИЙ ПІДМІТАЛЬНО –ПРИБИРАЛЬНА-С АО0790ВА, що підтверджено документами на право власності свідоцтво про реєстрацію ТЗ САТ 091538 та СХТ 905835 власник ТзОВ «АВЕ Мукачево» код ЄДРПОУ 36523372
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-03-15 09:07:39
Про зверення до Виконавця в порядку ст. 188 ГК України
На виконання Висновку Західного офісу Держаудитслужби від 08.03.2024, Замовник листом № 48 від 14.03.2024 (отримано 15.03.2024) звернувся до Виконавця з пропозицією про дострокове розірвання договору
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2024-03-21 16:19:35
Відповідь на звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 21.03.2024
У відповідь на оприлюднене Мукачівським міським комунальним підприємством "Ремонтно-будівельне управління" (далі – Замовник) звернення за роз’ясненнями щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-04-003953-a повідомляємо наступне.
Проведеним аналізом наведеної у зверненні Замовника інформації встановлено, що воно не містить питань щодо надання роз’яснень до висновку, а лише зазначено про те, що Замовник звернувся до переможця процедури закупівлі з пропозицією про дострокове розірвання договору.
Крім того, інформацію про вжиті заходи Замовник повинен протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення Висновку оприлюднити через електронну систему закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання Висновку Західного офісу Держаудитслужби від 08.03.2024, Замовник листом № 48 від 14.03.2024 (отримано 15.03.2024) звернувся до Виконавця з пропозицією про дострокове розірвання договору. Про результати розгляду Виконавцем пропозиції в порядкук ст. 188 ГК України, Вас буде додатково повідомлено. Дане повідомлення продубльоване з 15.03.2024 в рубриці "Запит замовника за розясненнями" оскільки Замовник в даній рубриці мав намір опублікувати кінцевий результат розгляду Висновка. Просимо не враховувати як порушення строків надання інформації про усунення порушень, оскільки інформація була надана в 5 - ти денний строк, лише не в цій рубриці.
2024-03-22 08:16:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕ МУКАЧЕВО" |
25 988 544,26
UAH з ПДВ
|
25 988 544,26
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕ МУКАЧЕВО" #36523372 |
Переможець |
25 988 544,26
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2023 12:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 грудня 2023 11:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2024 15:45
|
розірвання АВЕ.pdf | укладений |
25 березня 2024 15:44
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 09:45
|
договір аве.pdf | укладений |
28 грудня 2023 09:44
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 січня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
6 346 492,85
UAH (в тому числі ПДВ 1 057 748,81 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Висновок Західного офісу Держаудитслужби від 08.03.2024 (ID моніторингу: UA-M-2024-02-13-000053) |