Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СТАРОМАЯКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БЕРЕЗІВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04379143 |
Вебсайт: | https://staromaiakivska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 66833, Україна , Одеська обл., Березівський р-н, село Старі Маяки, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Світлана Панченко +380965342720 svipanchenko@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2023 10:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2023 11:32 |
Очікувана вартість: | 8 924 746,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 623,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Порядок здійснення оплати: протягом 10 робочих днів з дати підписання Замовником акту приймання – передачі виконаних робіт форми КБ-2 та довідки форми КБ-3. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2023 10:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2023 10:36 |
Тендерна документація (1).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-28-000003 ● d20dfa5c4f20492fb231d2ec54834805
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 грудня 2023 11:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.12.2023 Одеса № 311
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 27.12.2023.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 28.12.2023 № 311
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
2 UA-2023-12-04-003611-a 04.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-10 15:47:48
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Березівкаагрошляхбуд» умовам підпункту 4.1 пункту 4 розділу І «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатка 2 до тендерної документації та визначення його переможцем процедури закупівлі, тоді як учасник у складі пропозиції надав фінансову звітність за 9 місяців 2023 року, а не за останній звітній період?
Відповідно до частини першої статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік.
3. Як Замовник може пояснити встановлення в додатку 4 до тендерної документації (пункт 6.2 проєкту договору) та в пункті 6.2 договору від 25.12.2023 № 322 гарантійного строку на дані роботи 5 років?
Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Постанова № 668), які відповідно до Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва, а також щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд.
Відповідно до вимог абзаців другого та третього пункту 103 Постанови № 668 гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації.
Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Аналогічна норма міститься в статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно - кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Водночас відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 «Загальні положення» Частини ІІ. «Будівництво» ДБН В.2.3.-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво», при укладанні договорів підряду замовникові доцільно передбачити відповідальність підрядника згідно з мінімально допустимими термінами експлуатаційної придатності елементів дороги відповідно до додатка Л.
Так, згідно з Додатком Л (довідковий) ДБН В.2.3.-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво», мінімально допустимі строки експлуатаційної придатності елементів дороги становлять, зокрема: земляне полотно – не менше ніж 10 років; основа дорожнього одягу – не менше ніж 8 років; асфальтобетонне покриття – не менше ніж 3 роки.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-15 09:39:57
Відповідь на моніторинг
У межах проведення моніторингу закупівлі надаю пояснення по п.1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Обгрунтування технічних характеристик визначено відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації та відповідно на яку отримано позитивний експертний звіт по результату проходження державної будівельної експертизи. Якісні характеристики визначені відповідно до ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності», Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Розмір бюджетного призначення розраховано згідно позитивного експертного звіту, без утримання служби замовника та інжинірінгових послуг, а також без проектних, вишукувальних робіт, експертизи та авторського нагляду. Посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).у - https://staromaiakivska-gromada.gov.ua/news/1701682561/.
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Березівкаагрошляхбуд» умовам підпункту 4.1 пункту 4 розділу І «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатка 2 до тендерної документації та визначення його переможцем процедури закупівлі, тоді як учасник у складі пропозиції надав фінансову звітність за 9 місяців 2023 року, а не за останній звітній період? Так, дійсно, відповідно до частини першої статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Метою встановлення такого кваліфікаційного критерію як "Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю" є підтвердження чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) у розмірі не меншому, ніж 100% від очікуваної вартості предмета закупівлі згідно оголошення про проведення цієї процедури відкритих торгів.Учасником було надано проміжну фінансову звітність, яка склалася за результатами дев’яти місяців, що повністю підтверджує та задовольняє вимоги замовника.
3. Як Замовник може пояснити встановлення в додатку 4 до тендерної документації (пункт 6.2 проєкту договору) та в пункті 6.2 договору від 25.12.2023 № 322 гарантійного строку на дані роботи 5 років? Дійсно замовником було допущено помилку. Договором підряду визначено зміна істотних умов договору п. 10.13. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в той же час Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Постанова № 668), які відповідно до Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва, а також щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд, відповідно п.5. Договір підряду укладається у письмовій формі. Істотними
умовами договору підряду є:
найменування та реквізити сторін;
місце і дата укладення договору підряду;
предмет договору підряду;
договірна ціна;
строки початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта);
права та обов'язки сторін;
порядок забезпечення виконання зобов'язань за договором
підряду;
умови страхування ризиків випадкового знищення або
пошкодження об'єкта будівництва;
порядок забезпечення робіт проектною документацією, ресурсами
та послугами;
порядок залучення субпідрядників;
вимоги до організації робіт;
порядок здійснення замовником контролю за якістю ресурсів;
умови здійснення авторського та технічного нагляду за
виконанням робіт; { Пункт 5 доповнено абзацом згідно з Постановою
КМ N 601 ( 601-2009-п ) від 17.06.2009 }
джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта);
порядок розрахунків за виконані роботи;
порядок здачі-приймання закінчених робіт (об'єкта
будівництва);
гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації
об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків;
відповідальність сторін за порушення умов договору підряду;
порядок врегулювання спорів;
порядок внесення змін до договору підряду та його розірвання. З огляду на вищевикладене гарантійний строк на роботи не є істотною умовою договору підряду, що може бути( та буде) відкореговано додатковою угодою, з метою приведення у відповідність договору підряду в частині вимог абзаців другого та третього пункту 103 Постанови № 668 гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку моніторингу Договір розірвано за згодою сторін
2024-01-18 13:36:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності умов договору нормам законодавства встановлено порушення вимог абзацу 1 пункту 17 Особливостей, статті 884 ЦКУ, пункту 103 Постанови № 668.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності умов договору нормам законодавства встановлено порушення вимог абзацу 1 пункту 17 Особливостей, статті 884 ЦКУ, пункту 103 Постанови № 668.) • усунуто
.
2024-01-19 11:56:03
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2023 11:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд |
8 924 742,00
UAH з ПДВ
|
8 924 742,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд #03579041 |
Переможець |
8 924 742,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2023 12:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 13:32
|
додаткова угода 1.pdf | укладений |
18 січня 2024 13:28
|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 16:05
|
Договір 322.pdf | укладений |
25 грудня 2023 15:59
|