Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з харчування дітей у закладах дошкільної освіти
Очікувана вартість
27 940 313,00 UAH
UA-2023-12-02-000693-a e4f36d4e580145d58ce9363911a45f0b
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Турик Ольга Григорівна

+380324931908 Olgatyruk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Червоноградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02144482
Місцезнаходження: 80103, Україна , Львівська обл., місто Червоноград, проспект Шевченка, 19
Контактна особа: Турик Ольга Григорівна
+380324931908
Olgatyruk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2023 18:17
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 грудня 2023 18:22
Очікувана вартість: 27 940 313,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 279 403,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з харчування дітей у закладах дошкільної освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80100, Україна, Львівська область, Червоноград, заклади дошкільної освіти ЧМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата згідно актів наданих послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 18:17
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 18:17
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 18:17
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 18:17
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 18:17
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 18:17
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 18:17
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 18:17
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 18:17
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 18:17
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 18:17
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 18:17
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 18:17
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 18:17
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 18:17
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 18:17
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 18:17
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 18:17
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 18:17
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 18:17
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 18:17
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 18:17
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 18:17
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 18:17

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

10 грудня 2023 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2023 18:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2023 15:34
Зміни до Тд на харчування в ЗДО.docx
10 грудня 2023 15:34
Додаток _3_ Проект договору.doc
02 грудня 2023 18:17
Додаток _3_ Проект договору.doc
10 грудня 2023 15:34
ТД на харчування в ЗДО у 2024р..docx
02 грудня 2023 18:17
ТД на харчування в ЗДО у 2024р..docx
02 грудня 2023 18:17
Додаток_6_Місце надання послуг.doc
02 грудня 2023 18:17
Додаток_5_Тендерна пропозиція.docx
02 грудня 2023 18:17
Додаток_4 Лист згода.docx
02 грудня 2023 18:17
Додаток_2_Технічна специфікація.doc
02 грудня 2023 18:17
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-22-000109 ● 09016a043b8d43738566cc208da542be
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 січня 2024 13:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

22.01.2024 № 7
(дата)
м. Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 22.01.2024 року


Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 22.01.2024 № 7

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
26 UA-2023-12-02-000693-a 02.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-25 10:20:09

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі Послуги з харчування дітей у закладах дошкільної освіти (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2023-12-02-000693-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансово го контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
2. Згідно Додаток 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» зокрема передбачено: Документи, підтверджуючі про наявність матеріально-технічної бази (скан-копія оригіналу договору купівлі-продажу, скан-копія оригіналу договору оренди, скан-копія оригіналу свідоцтва або витягу про право власності або оборотньо-сальдова відомість) дійсні на період надання послуг.
В складі тендерної пропозиції Учасником - ТОВ "ПОНТЕМ.УА" оприлюднено скан-копію Договору оренди №01092021/ 1 від 01 вересня 2021 року, згідно пункту 9.1 Договору «Цей договір набуває чинності з моменту підписання його Сторонами та дії до 14 вересня 2022 року, але у будь –якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором» у пункті 9.2 Договору визначено «Якщо за 1 місяць до спливу строку оренди жодна з Сторін письмово не заявила про небажання продовжувати договір, договір вважається продовженим на тих самих умовах і на той самий строк».
Яким чином Учасник виконав вимогу Замовника, викладену в Додатку 1 Тендерної документації, щодо дійсності документів, підтверджуючіх про наявність матеріально-технічної бази - Договору оренди №01092021/1 від 01 вересня 2021 року на період надання послуг?
2. Згідно Додатку 2 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ на закупівлю код ДК 021-2015 (CPV) 55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги з харчування дітей у закладах дошкільної освіти)» передбачено : « Учасники закупівлі у складі пропозиції зобов’язані надати сканований акт інспектування територіального органу Держпродспоживслужби, що підтверджує додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти (згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 №447 «Про затвердження форми акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) сто стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин).». Однак зазначений наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 №447, втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економіки № 143-22 від 21.01.2022. Також, Згідно Додатку 2 до Тендерної документації: « Учасник повинен передбачити надання Замовнику послуг, якість яких відповідає наступним нормативним документам - наказ Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 №242/329 «Порядок організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», в тому числі п.14 – відповідальність за безпеку здоров’я і якість продуктів харчування несе підприємство, що забезпечує харчування. Однак Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства охорони здоров'я N1950/990 від 15.09.2021.
Чому Тендерна документація містить вимоги з посиланням на законодавчі акти, які втратили чинність?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-29 18:17:03

ПОЯСНЕННЯ на запит у межах проведення моніторингу закупівлі : Код за ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги з харчування дітей у закладах дошкільної освіти)

ПОЯСНЕННЯ
на запит у межах проведення моніторингу закупівлі :
Код за ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги з харчування дітей у закладах дошкільної освіти)
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-02-000693-a
По суті заданих мені питань до моніторингу щодо закупівлі : код за ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги з харчування дітей у закладах дошкільної освіти), Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-02-000693-a , пояснюю наступне:

Питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?

Пояснення:
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості визначено відповідно до наступних нормативних документів:
Механізм організації харчування дітей у закладах дошкільної освіти відділу
освіти Червоноградської міської ради повинен здійснюватися Учасником-
переможцем відповідно до спiльних наказів МОН та МОЗ України вiд 17.04.2006 № 298/227 «Про затвердження Iнструкцiї з органiзацiї харчування у дошкiльних навчальних закладах» (зi змiнами), вiд 01.06.2005 № 242/329 «Про затвердження Порядку органiзацiї харчування дiтей у навчальних та оздоровчих закладах», вiд 24.3.2016 № 234 «Про затвердження Санiтарного регламенту для дошкiльних навчальних закладів», Постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021р. №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та відповідно до рішення сесії Червоноградської міської ради від 16.11.2023 року № 2170.
2. Раціональне харчування у закладах дошкільної освіти передбачає обов'язкове складання меню. Примірне чотирьохтижневе меню складається на кожен сезон року окремо та погоджується з територіальним органом Держпродспоживслужби і затверджується керівником закладу дошкільної освіти. У разі внесення змін примірне чотирьохтижневе меню повторно погоджується з територіальним органом Держпродспоживслужби.
Строк надання послуг – з дня укладання договору до 31.12.2024 року.
Вартість послуг визначається відповідно до Примірного меню (Додаток 2 тендерної документації).
Приготування калорійних високоякісних страв повинно здійснюватися з використанням сертифікованої сировини та з чітким дотриманням термінів реалізації.
Проведення щоденного бракеражу готової продукції за участю медичних працівників навчально-виховних закладів, відповідно до діючого Положення про бракераж їжі на підприємствах громадського харчування та бракераж сировини з обов’язковою наявністю гігієнічних висновків.
Продукти повинні бути придбані за середньо-ринковими цінами.
Продукти з яких готуються страви, не повинні містити синтетичні барвники, ароматизатори, підсолоджувачі смаку, штучні консерванти; повинні мати сертифікати якості, чи сертифікати відповідності, чи посвідчення про якість, чи інший документ, який засвідчує якість, безпечність та придатність для харчування продуктів.
Харчоблоки Замовника повинні бути забезпечені:
- продуктами харчування відповідно до меню;
- своєчасною доставкою необхідних продуктів харчування;
- посудом, інвентарем, миючими засобами, а працівники спецодягом.
Харчоблоки закладів дошкільної освіти необхідно забезпечити кухонним обладнанням, необхідним для надання послуг з харчування дітей у закладах дошкільної освіти.
Харчоблоки Замовника повинні бути укомплектовані кваліфікованими кадрами, з обов’язковим проходженням ними медичних оглядів відповідно до норм чинного законодавства України.
Для забезпечення якісного надання послуг з харчування, Учасник повинен передбачити та залучити достатню кількість працівників (кухарів) для виконання умов договору з числа штатних працівників, які мають відповідні знання та досвід та із числа залученних осіб, які мають відповідні знання та досвід за цивільно-правовими договорами.
Повинна звертатись увага на пропозиції та зауваження зі сторони адміністрації Замовника, вихованців щодо якості страв та їх асортименту.
Кількість дітей на харчування узгоджується замовником кожного дня, при цьому на перший сніданок кількість дітей доводиться виконавцю до 20 години попереднього до надання послуг дня, а кількість дітей на другий сніданок, обід, полуденок та вечерю узгоджується замовником до 9:30 (ранком) кожного дня.
3. Місце надання послуг з харчування дітей у дошкільних навчальних закладах зазначено у Додатку 6 тендерної документації - Дислокація закладів дошкільної освіти відділу освіти Червоноградської міської ради.
В закладах дошкільної освіти, де функціонують їдальні, харчоблоки, приготування їжі та харчування дітей повинно здійснюватися учасником-переможцем безпосередньо у закладі дошкільної освіти.
4. Учасник-переможець процедури закупівлі при користуванні приміщеннями харчоблоків у закладах дошкільної освіти, здійснює таку оплату:
- орендну плату за оренду приміщення та індивідуально - визначеного майна;
- відшкодування комунальних послуг : електропостачання , водопостачання, теплопостачання , вивезення сміття;
- відшкодування експлуатаційних витрат;
- відшкодування за дератизацію та дезінсекцію приміщень;
- плату за землю ( земельний податок);
- страхування орендованого приміщення;
- за ремонт кухонного обладнання;
- за поточний ремонт приміщень харчоблоків.
Згідно з Законом України» Про оренду державного та комунального майна» № 157-ІХ від 03.10.2019р.:«Орендар, визначений за результатами аукціону, або орендар, якому було передано в оренду об’єкт без аукціону, зобов’язаний відшкодувати балансоутримувачу вартість проведення оцінки об’єкта оренди.»
5. Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист про те, що він укладе договір з місцевим підприємством на вивіз твердих побутових відходів у разі обрання його переможцем.
6. Учасник, що буде надавати послуги, повинен забезпечити:
6.1. Надання послуг у необхідних об’ємах та гарантованій якості. Кожна партія товару (з якого відбувається приготування страв) повинна супроводжуватись документами, що підтверджують їх відповідність санітарно-гігієнічним вимогам.
6.2. Забезпечити контроль за якістю сировини та готових продуктів, санітарний стан харчоблоків.
6.3. Доставка сировини та готової продукції має здійснюватися спеціалізованим транспортом з дотриманням вимог санітарії.
6.4. Забезпечити обов’язковість проведення лабораторного контролю безпечності харчових продуктів за показниками згідно з вимогами ДСП 4.4.5.078:2001.
6.5. Забезпечити обов’язковість проведення гігієнічного навчання працівників.
6.6. Дотримання затвердженого перспективного меню та асортименту страв, недопущення реалізації продукції забороненої для споживання в навчальних закладах.
7. Учасник повинен передбачити надання Замовнику послуг, якість яких відповідає наступним нормативним документам:
- постанова Кабінету Міністрів України від 24.03.2021р. №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»;
- наказ Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 № 242/329 «Порядок організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», в тому числі п.14 – відповідальність за безпеку здоров’я і якість продуктів харчування несе підприємство, що забезпечує харчування;
- Санітарному регламенту для дошкільних навчальних закладів, затвердженому Наказом МОЗУ від 25.09.2020р. №2205, Зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 14 квітня 2016р. за № 563/28693;
- наказ Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 15.08.2006 № 620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», в тому числі щодо заборони м'яса та яєць водоплаваючої птиці, субпродуктів, що містять синтетичні барвники;
- наказ Міністерства охорони здоров’я України від 20.02.2013 № 144 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил»;
- Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР (зі змінами);
- постанова Головного державного санітарного лікаря України від 25.08.2021 №8 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)»;
- наказ МОН та МОЗ України вiд 17.04.2006 № 298/227 «Про затвердження Iнструкцiї з органiзацiї харчування у дошкiльних навчальних закладах» (зi змiнами)
Замовником у Додатку 2 запропоновано примірне чотирьохтижневе меню для закладів дошкільної освіти. Збалансованість примірного меню, а також забезпечення необхідною калорійністю та хімічним складом страв, повинна відповідати нормам Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021р. №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
У складі тендерної пропозиції учасники подають розрахунок вартості харчування згідно таблиці, яка подана у Додатку 5.
Також учасники подають меню із зазначенням вартості страв та, відповідно, вартості харчування на одну дитину за один день (вартість 1-го дітодня) для кожної категорії дітей, яке подане у Додатку 2. Вартість дітодня має бути врахована при розрахунку загальної вартості тендерної пропозиції.
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи:
- розцінене примірне чотирьохтижневе меню для закладів дошкільної освіти;
- копію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, видану учаснику, відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018);
- копію сертифікату на систему управління якістю, видану учаснику, відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015). Обов’язкова наявність внутрішнього аудитора системи управління безпечністю харчових продуктів (надати копію документу, що підтверджує кваліфікацію внутрішнього аудитора (сертифікат або диплом або свідоцтво/, тощо).
- сертифікат відповідності вимогам ДСТУ 4281:2004.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/ зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. У складі тендерної пропозиції надати дійсний сертифікат системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001: 2015 (14001: 2015 IDT).
Для підтвердження впровадження та застосування оператором ринку постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи НАССР надається копія акту, складеного територіальними органами Держпродспоживслужби за
результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (форма затверджена Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08.08.2019№446).
Учасники закупівлі у складі пропозиції зобов’язані надати сканований акт інспектування територіального органу Держпродспоживслужби, що підтверджує додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти (згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 №447 «Про затвердження форми акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) сто стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин).»
5.Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» за КПКВК - 0611010 , відповідно до бюджетного запиту на 2024 рік.
6.Очікувана вартість предмета закупівлі : 27`940`313.00 грн. (двадцять сім мільйонів дев’ятсот сорок тисяч триста тринадцять грн. 00коп.) без ПДВ.
7.Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, відповідно до п. 4 ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178, шляхом моніторингу ринкових цін на аналогічні послуги.
8.Процедура закупівлі:
Застосовується процедура - відкриті торги з особливостями .
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі , розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості розміщено на сторінці офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів за посиланням:
https://www.chg.gov.ua/Obruntuvannia-tehnichnyh-ta-iakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnogo-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli/st-4147-1
(Копія обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі , розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості розміщеного на сторінці офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів додається.)

Питання:
2. Згідно Додаток 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» зокрема передбачено: Документи, підтверджуючі про наявність матеріально-технічної бази (скан-копія оригіналу договору купівлі-продажу, скан-копія оригіналу договору оренди, скан-копія оригіналу свідоцтва або витягу про право власності або оборотньо-сальдова відомість) дійсні на період надання послуг. В складі тендерної пропозиції Учасником - ТОВ "ПОНТЕМ.УА" оприлюднено скан-копію Договору оренди №01092021/ 1 від 01 вересня 2021 року, згідно пункту 9.1 Договору «Цей договір набуває чинності з моменту підписання його Сторонами та дії до 14 вересня 2022 року, але у будь –якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором» у пункті 9.2 Договору визначено «Якщо за 1 місяць до спливу строку оренди жодна з Сторін письмово не заявила про небажання продовжувати договір, договір вважається продовженим на тих самих умовах і на той самий строк». Яким чином Учасник виконав вимогу Замовника, викладену в Додатку 1 Тендерної документації, щодо дійсності документів, підтверджуючих про наявність матеріально-технічної бази - Договору оренди №01092021/1 від 01 вересня 2021 року на період надання послуг?

Пояснення:
По-перше, ТОВ «Понтем.уа» надано договір оренди №01092021/ 1 від 01 вересня 2021 року, згідно пункту 9.1 Договору «Цей договір набуває чинності з моменту підписання його Сторонами та дії до 14 вересня 2022 року, але у будь –якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором» у пункті 9.2 Договору визначено «Якщо за 1 місяць до спливу строку оренди жодна з Сторін письмово не заявила про небажання продовжувати договір, договір вважається продовженим на тих самих умовах і на той самий строк».
Дія правового інституту пролонгації договору оренди нерухомого майна (продовження договору на той самий строк і на тих самих умовах), врегульованого положеннями статті 764 ЦК, частини другої статті який реалізується внаслідок мовчазної згоди сторін договору.
Не існує документу, підтверджуючого «мовчазну згоду», або підтвердження «не заявлення».
По-друге, ТОВ «Понтем.уа» надано в складі пропозиції Наказ та витяг з реєстру про реєстрацію потужності за адресою складу – Київська обл., Бориспільський район, с. Щасливе вул. Лесі Українки 26, r-UA-10-18-1353.
Згідно з умовами Договору оренди №01092021/1 від 01 вересня 2021 року первинний строк оренди (до автоматичної пролонгації) – до 14 вересня 2022 року.
ТОВ «Понтем.уа» надано Наказ ГУ Держпродспоживслужби в Київський області про внесення змін до реєстру потужності - r-UA-10-18-1353. Дата Наказу – 05.06.2023 року – тобто після закінчення первинного строку оренди, відповідно після автоматичної пролонгації.
По-третє, керуючись абзацом 2 п. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» , Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Замовник звернувся до орендодавця по договору оренди №01092021/1 від 01 вересня 2021 року – ТОВ «Агро-Союз «Бортничі» та отримав відповідь, що договір оренди є чинним та жодна із сторін не заявляла про не бажання продовжувати договір (лист – відповідь додається).

Питання:
3. Згідно Додатку 2 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ на закупівлю код ДК 021-2015 (CPV) 55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги з харчування дітей у закладах дошкільної освіти)» передбачено : « Учасники закупівлі у складі пропозиції зобов’язані надати сканований акт інспектування територіального органу Держпродспоживслужби, що підтверджує додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти (згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 №447 «Про затвердження форми акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин).».
Однак зазначений наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 №447, втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економіки № 143-22 від 21.01.2022.
Також, Згідно Додатку 2 до Тендерної документації: «Учасник повинен передбачити надання Замовнику послуг, якість яких відповідає наступним нормативним документам - наказ Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 №242/329 «Порядок організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», в тому числі п.14 – відповідальність за безпеку здоров’я і якість продуктів харчування несе підприємство, що забезпечує харчування.
Однак, Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства охорони здоров'я N1950/990 від 15.09.2021.
Чому Тендерна документація містить вимоги з посиланням на законодавчі акти, які втратили чинність?

Пояснення:
1. Щодо втрати чинності наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 №447 «Про затвердження форми акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин).»
Згідно з даними сайту Верховної Ради України Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 №447 «Про затвердження форми акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин) втратив чинність 01.03.2022 року.
Як відомо, 24 лютого 2022 року почалося повномасштабне вторгнення та оголошено військовий стан.
Постановою №303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» було передбачено припинення проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану.
Дозволено здійснення позапланових заходів державного нагляду (контролю) в окремих сферах. Так, можна проводити позапланові перевірки, з метою запобігання неконтрольованому зростанню цін на товари, які мають істотну соціальну значущість, на підставі рішення центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у відповідній сфері, а для центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується і координується безпосередньо КМУ, - на підставі рішення КМУ:
- за наявності загрози, що має значний негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров'я людини, захист навколишнього природного середовища та забезпечення безпеки держави;
- з метою виконання міжнародних зобов'язань України.
Крім того, дозволили проводити не тільки позапланові, а й планові перевірки у сферах енергетики та комунальних послуг за рішенням Нацкомісії та за наявності загрози, що має значний негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров'я людини, захист навколишнього природного середовища й забезпечення безпеки держав.
Тобто, до 01.03.2022 року результат перевірок щодо продуктів харчування здійснювався згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 №447 «Про затвердження форми акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) сто стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин).»
Нові форми актів затверджені Наказом від 21.01.2022 № 143-22 діяли до 01.01.2024 року.
Відповідно, Замовником вимагалося надати результати перевірки, що проводилася в учасників до введення військового стану та які здійснювалися відповідно Наказу від 08.08.2019 №447.
Якщо Замовником вимагалося акти перевірок під час військового стану у період дії мораторію – це могло бути розцінено як дискримінація.
На підприємствах до 01.03.2023 року Держпродспоживслужбою проводилися перевірки, складалися акти за формою 447, які і вимагалися Замовником.
Крім того, згідно з п. 6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Замовником були би прийняті акти перевірки згідно з Наказом від 21.01.2022р. № 143-22.
2.Щодо втрати чинності Наказу Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 №242/329 «Порядок організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» в тому числі п.14 – відповідальність за безпеку здоров’я і якість продуктів харчування несе підприємство, що забезпечує харчування, пояснюємо наступне.
Замовником в Додатку 2 до тендерної документації зазначається наступне:
«1. Механізм організації харчування дітей у закладах дошкільної освіти відділу освіти Червоноградської міської ради повинен здійснюватися Учасником-переможцем відповідно до спiльних наказів МОН та МОЗ України вiд 17.04.2006 № 298/227 «Про затвердження Iнструкцiї з органiзацiї харчування у дошкiльних навчальних закладах» (зi змiнами), вiд 01.06.2005 № 242/329 «Про затвердження Порядку органiзацiї харчування дiтей у навчальних та оздоровчих закладах», вiд 24.3.2016 № 234 «Про затвердження Санiтарного регламенту для дошкiльних навчальних закладів», Постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021р. №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та відповідно до рішення сесії Червоноградської міської ради від 16.11.2023 року № 2170.
Документи вiд 17.04.2006р. № 298/227 «Про затвердження Iнструкцiї з органiзацiї харчування у дошкiльних навчальних закладах» (зi змiнами), Постанова Кабінету Міністрів України від 24.03.2021р. №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та рішення сесії Червоноградської міської ради від 16.11.2023 року № 2170 – діючі.
Крім того, згідно з п. 11 «Загальна частина» Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»:
« 11. Відповідальність за планування та організацію харчування в закладах освіти та закладах оздоровлення та відпочинку, матеріально-технічне забезпечення їдальні (харчоблоку), буфету, безпечність та якість сировини, харчових продуктів та готових страв, дотримання вимог санітарного законодавства та законодавства з питань безпечності та якості харчових продуктів, виконання норм харчування, відповідність меню та асортименту буфету несе засновник (засновники), керівник відповідного закладу, а також постачальник (постачальники) харчових продуктів та/або послуг з харчування.
Засновник (засновники) зазначених закладів забезпечує проведення закупівель харчових продуктів та/або послуг з харчування відповідно до встановленої вартості харчування.
Організація харчування, а також ведення відповідної документації може здійснюватися за допомогою автоматизованої системи.
Для здійснення контролю за дотриманням норм харчування медичний працівник веде журнал обліку виконання норм харчування, який заповнюється щодня на підставі меню-розкладу. Аналіз виконання норм харчування проводиться один раз на чотири тижні. Результати проведеного аналізу щомісяця доводяться до відома керівника відповідного закладу.»
Вважаємо, що Замовник при зазначенні механізму організації харчування дітей у закладах дошкільної освіти відділу освіти Червоноградської міської ради
посилається, зокрема, на Наказ вiд 17.04.2006 № 298/227 «Про затвердження
Iнструкцiї з органiзацiї харчування у дошкiльних навчальних закладах» (зi змiнами)» та Постанову Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та не порушує права учасників на участь в закупівлі.
Вважаємо, що Замовником не було допущено порушення при проведенні закупівлі.
Уповноважена особа Турик О.Г.

Надання інформації про усунення порушення замовником

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Відділом освіти Червоноградської міської ради розглянуто усі зауваження та рекомендації щодо усунення порушень в установленому законодавством порядку у сфері публічних закупівель, виявлених Північно-східним офісом Держаудитслужби у межах проведення моніторингу по закупівлі : код за ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги з харчування дітей у закладах дошкільної освіти), Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-02-000693-a. На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-02-000693-a від 9 лютого 2024р., замовником здійснено заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а саме: проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженими особами, надано зауваження стосовно дотримання уповноваженими особами законодавства в сфері закупівель під час виконання своїх функцій, а також попереджено про можливість отримання догани в разі повторного здійснення аналогічних порушень та вирішено направити уповноважених осіб на навчання з питань публічних закупівель. Уповноважена особа Турик О.Г.

2024-02-12 17:03:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 24 лютого 2024

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2023 18:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" 27 890 765,00
UAH
27 890 765,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 грудня 2023 16:12
Електронний підпис
25 грудня 2023 16:10
Довідка п.п.12 п. 47.doc.asice.zip
25 грудня 2023 10:11
Електронний підпис
25 грудня 2023 10:08
Витяг-не судимість.rar
14 грудня 2023 20:52
Електронний підпис
14 грудня 2023 20:52
Електронний підпис
14 грудня 2023 20:50
Тендерна пропозиція.doc
14 грудня 2023 20:50
Тендерна пропозиція.doc.p7s
14 грудня 2023 20:50
Розрахунок вартості.doc.p7s
14 грудня 2023 20:50
Витяг ЄДРПОУ.pdf
14 грудня 2023 20:50
Лист санкції.doc.p7s
14 грудня 2023 20:50
Дислокація.doc.p7s
14 грудня 2023 20:50
Акт 447.pdf
14 грудня 2023 20:50
Акт 446 НАССР.pdf
14 грудня 2023 20:50
Довідка-технолог.doc
14 грудня 2023 20:50
Звіт 1-ДФ за 3 кв. 2023---.zip
14 грудня 2023 20:50
Лист санкції.doc
14 грудня 2023 20:50
Статут-копія.pdf
14 грудня 2023 20:50
Розрахунок вартості.doc
14 грудня 2023 20:50
Чотирьохтижневе меню.doc
14 грудня 2023 20:50
Наказ-Мельниченко.pdf
14 грудня 2023 20:50
Довідка - ст. 17.doc
14 грудня 2023 20:50
Сертифікат 4281.pdf
14 грудня 2023 20:50
Диплом-Мельниченко В.В.pdf
14 грудня 2023 20:50
Розцінене меню - сад.xlsx
14 грудня 2023 20:50
Сертифікат - якість 2023.pdf
14 грудня 2023 20:50
Довідка п.12 ч.1. ст. 17.doc
14 грудня 2023 20:50
Довідка п.12 ч.1. ст. 17.doc.p7s
14 грудня 2023 20:50
Дислокація.doc
14 грудня 2023 20:50
Опис до Статуту.PDF
14 грудня 2023 20:50
Довідка абз.14 п. 47.doc.p7s
14 грудня 2023 20:50
Довідка абз.14 п. 47.doc
14 грудня 2023 20:50
Довідка-технолог.doc.p7s
14 грудня 2023 20:50
МТБ-підтвердження_merged.pdf
14 грудня 2023 20:50
Довідка - ст. 17.doc.p7s
14 грудня 2023 20:50
Акт 446 - НАССР.pdf
14 грудня 2023 20:50
Розцінене меню - сад.xlsx.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОНТЕМ.УА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОНТЕМ.УА"
#40665499
Переможець 27 890 765,00
UAH
21 грудня 2023 17:36

Документи

21 грудня 2023 17:36
Довідка НАЗК
21 грудня 2023 17:36
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2023 17:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОНТЕМ.УА"
#40665499
27 890 765,00
UAH
Документи

Документи

21 грудня 2023 17:36
Довідка НАЗК
21 грудня 2023 17:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 11:00
Договір 722.pdf укладений
29 грудня 2023 10:50