Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації гарячого харчування учнів у закладах загальної середньої освіти, учнів та дітей у навчально-виховних комплексах
Очікувана вартість
26 144 549,00 UAH
UA-2023-12-02-000646-a da9b409d0bb845338e841062ca230747
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Турик Ольга Григорівна

+380324931908 Olgatyruk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Червоноградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02144482
Місцезнаходження: 80103, Україна , Львівська обл., місто Червоноград, проспект Шевченка, 19
Контактна особа: Турик Ольга Григорівна
+380324931908
Olgatyruk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2023 17:27
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 грудня 2023 17:32
Очікувана вартість: 26 144 549,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 261 445,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації гарячого харчування учнів у закладах загальної середньої освіти, учнів та дітей у навчально-виховних комплексах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80100, Україна, Львівська область, м.Червоноград, заклади освіти ЧМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата згідно актів наданих послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 17:27
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 17:27
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 17:27
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 17:27
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 17:27
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 17:27
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 17:27
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 17:27
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 17:27
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 17:27
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 17:27
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 17:27
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 17:27
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 17:27
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 17:27
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 17:27
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 17:27
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 17:27
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 17:27
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 17:27
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 17:27
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 17:27
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 17:27
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 17:27

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

10 грудня 2023 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2023 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2023 14:57
Зміни до ТД на харчув.в ЗЗСО у 2024р..rtf
10 грудня 2023 14:57
Додаток_3_Проект_договору.rtf
02 грудня 2023 17:27
Додаток_3_Проект_договору.rtf
10 грудня 2023 14:57
Додаток 2 Тех.специфікація.rtf
02 грудня 2023 17:27
Додаток 2 Технічна специфікація.rtf
10 грудня 2023 14:57
ТД на харчування в ЗЗСО у 2024р..docx
02 грудня 2023 17:27
ТД на харчування в ЗЗСО у 2024р..docx
02 грудня 2023 17:27
Додаток_6_Місце постачання.doc
02 грудня 2023 17:27
Додаток_5_Тендерна пропозиція.docx
02 грудня 2023 17:27
Додаток_4 Лист згода.docx
02 грудня 2023 17:27
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-14-000001 ● 2208bfa53381455e94e51db3cf2cc1ef
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 лютого 2024 12:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

13.02.2024 № 12-з

Хмельницький

Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу від 13.02.2024 № 12-з

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
13. UA-2023-12-02-000646-a 02.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-15 12:02:35

Про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з організації гарячого харчування учнів у закладах загальної середньої освіти, учнів та дітей у навчально-виховних комплексах (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-02-000646-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Відділом освіти Червоноградської міської ради (далі – Замовник) здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-16 11:54:53

ПОЯСНЕННЯ на запит у межах проведення моніторингу закупівлі : Код згідно ДК 021:2015 - 55320000-9 - Послуги з організації харчування (послуги з організації гарячого харчування учнів у закладах загальної середньої освіти, учнів та дітей у навчально-виховних комплексах) Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-02-000646-a

По суті заданих мені питань до моніторингу щодо закупівлі : Код згідно ДК 021:2015 - 55320000-9 - Послуги з організації харчування (послуги з організації гарячого харчування учнів у закладах загальної середньої освіти, учнів та дітей у навчально-виховних комплексах) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-02-000646-a , пояснюю наступне:

Питання:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Відділом освіти Червоноградської міської ради (далі – Замовник) здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення:
1. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, відповідно до п. 4 ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178, шляхом моніторингу ринкових цін на аналогічні послуги.
Розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» за КПКВК - 0611021 , відповідно до бюджетного запиту на 2024 рік.
Очікувана вартість предмета закупівлі : 26`144`549.00 грн. (двадцять шість мільйонів сто сорок чотири тисячі пятсот сорок дев’ять грн. 00коп.) без ПДВ.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
Найменування Замовника : Відділ освіти Червоноградської міської ради
Місцезнаходження Замовника: Україна, 80100, Львівська область, м.Червоноград, просп.Шевченка,19
Ідентифікаційний код замовника : 02144482
Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст 2 ЗУ "Про Публічні закупівлі"
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
3. Код згідно ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування ( Послуги з організації гарячого харчування учнів у закладах загальної середньої освіти, учнів та дітей у навчально-виховних комплексах)
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-02-000646-a
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
на закупівлю: Код згідно ДК 021:2015 - 55320000-9 - Послуги з організації харчування (послуги з організації гарячого харчування учнів у закладах загальної середньої освіти, учнів та дітей у навчально-виховних комплексах)
№з/п Категорії дітей Вік дитини Кількість
дітоднів Вартість
1-го дітодня, грн. Сума
без ПДВ1
грн.
І. Шкільний підрозділ

1 Учні, що навчаються у закладах загальної середньої освіти та у навчально-виховних комплексах 6-11 років 349982
11-14 років 72065
14-18 років 29110
2 Учні в ГПД 6-11 років 49335
ІІ Садовий підрозділ

1 Діти, що відвідують заклади дошкільної освіти 1-4 років 3388
4-6 (7)років 6024
Загальна вартість пропозиції:

Загальна вартість1 пропозиції складає ¬¬¬¬¬_________________(прописом)______ грн. (без ПДВ).
1 - Загальна вартість має враховувати всі затрати учасника (постачальника) на закупку продуктів, транспорт, приготування, на прибирання та миття посуду, а також з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі на страхування та інше. Відповідно до пункту 197.1.7 підпункт г, податкового кодексу України звільняються від оподаткування ПДВ операції з постачання послуг з харчування дітей у дошкільних загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах.
І. Шкільний підрозділ
1. Механізм організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти, учнів та дітей у навчально-виховних комплексах відділу освіти Червоноградської міської ради повинен здійснюватися учасником-переможцем відповідно до вимог :
- постанова Кабінету Міністрів України від 24.03.2021р. №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» до рішення сесії Червоноградської міської ради від 16.11.2023 року №2170. Постанова головного державного санітарного лікаря України від 06.09.2021 № 10 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв'язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)»
Строк надання послуг - до 31.12.2024 року.
2. В закладах загальної середньої освіти та навчально-виховних комплексах, де функціонують їдальні, харчоблоки, виготовленні страв та виробів та харчування учнів повинно здійснюватися учасником-переможцем безпосередньо у закладі.
3. Учасник-переможець процедури закупівлі при користуванні приміщеннями харчоблоків у закладах освіти, здійснюють оплату:
- орендну плату за оренду приміщення та індивідуально - визначеного майна;
- відшкодування комунальних послуг : електропостачання , водопостачання, теплопостачання , вивезення сміття;
- відшкодування експлуатаційних витрат;
- відшкодування за дератизацію та дезінсекцію приміщень;
- плату за землю ( земельний податок);
- страхування орендованого приміщення;
- за ремонт кухонного обладнання;
- за поточний ремонт приміщень харчоблоків.
Згідно з Законом України» Про оренду державного та комунального майна» №157-ІХ від 03.10.2019р. :«Орендар, визначений за результатами аукціону, або орендар, якому було передано в оренду об’єкт без аукціону, зобов’язаний відшкодувати балансоутримувачу вартість проведення оцінки об’єкта оренди.»
4. Штатні нормативи працівників їдалень, які будуть надавати послуги з харчування учнів у закладах загальної середньої освіти та у навчально-виховних комплексах повинні бути сформовані відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 06.12.2010 року №1205 «Про затвердження Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 22.12.2010 року за № 1308/18603.
Харчоблоки Замовника повинні бути укомплектовані кваліфікованими кадрами, з обов’язковим проходженням ними медичних оглядів відповідно до норм чинного законодавства України.
Для забезпечення якісного надання послуг з харчування, Учасник повинен передбачити та залучити достатню кількість працівників (кухарів) для виконання умов договору з числа штатних працівників, які мають відповідні знання та досвід та із числа залученних осіб, які мають відповідні знання та досвід за цивільно-правовими договорами.
5. Всі працівники повині бути забезпечені своєчасним проходженням медичного огляду.
6. Учасник, що буде надавати послуги , повинен забезпечити:
6.1. Надання послуг у необхідних об’ємах та гарантованій якості. Кожна партія товару (з якого відбувається приготування страв) повинна супроводжуватись документами, що підтверджують їх відповідність санітарно-гігієнічним вимогам.
6.2. Виконавець зобов’язується дотримуватися вимог законодавства щодо санітарно-епідеміологічного стану приміщень, де готуються страви, зберігаються продукти харчування (продовольча сировина) та здійснюється безпосереднє харчування учнів, а також вимог законодавства про проходження працівниками санітарногоогляду. 6.3. Доставка сировини та готової продукції має здійснюватися спеціалізованим транспортом з дотриманням вимог санітарії.
Примірне чотиритижневе сезонне меню
Замовником у Додатку 2 запропоновано примірне меню для учнів у закладах загальної середньої освіти, учнів у навчально-виховних комплексах. У складі тендерної пропозиції учасники подають розрахунок вартості харчування учнів згідно технічної специфікації (таблиці), яка подана у цьому Додатку 2. Також учасники подають меню із зазначенням вартості страв та, відповідно, вартості харчування одного учня за один день.
При виконанні послуг учасник повинен використовувати наступні документи та враховувати законодавчі акти:
- Наказ Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 № 242/329 «Порядок організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», в тому числі п.14 – відповідальність за безпеку здоров’я учнів і якість продуктів харчування несе підприємство, що забезпечує харчування.
- Наказ МОЗ України від 25.09.2020 № 2205 "Про затвердження Санітарного регламенту
- Наказ Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 15.08.2006 № 620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», в тому числі щодо закладів загальної середньої освіти"заборони м'яса та яєць водоплаваючої птиці, субпродуктів, що містять синтетичні барвники.
- Закон України «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 № 142-V.
- Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР.
- Постанова Кабінету Міністрів України від 24.03.2021р. №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»
Збалансованість перспективного меню на 4 тижні, а також забезпечення необхідною калорійністю та хімічним складом страв, повинна відповідати нормам Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021р. №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» Продукти з яких готуються ці страви, не повинні містити синтетичні барвники, ароматизатори, підсолоджувачі смаку, штучні консерванти; повинні мати сертифікати якості, чи сертифікати відповідності, чи посвідчення про якість, чи інший документ, який засвідчує якість, безпечність та придатність для харчування продуктів.
Замовником у Додатку 2 запропоновано примірне чотирьохтижневе меню для учнів у закладах загальної середньої освіти, учнів у навчально-виховних комплексах . Збалансованість примірного меню, а також забезпечення необхідною калорійністю та хімічним складом страв, повинна відповідати нормам Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021р. №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
У складі тендерної пропозиції учасники подають розрахунок вартості харчування згідно таблиці, яка подана у Додатку 2.
Також учасники подають меню із зазначенням вартості страв та, відповідно, вартості харчування на одну дитину за один день (вартість 1-го дітодня) для кожної категорії дітей, яке подане у Додатку 2. Вартість дітодня має бути врахована при розрахунку загальної вартості тендерної пропозиції.
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи:
- розцінене примірне чотирьохтижневе меню для закладів освіти;
- копію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, видану учаснику, відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018);
- копію сертифікату на систему управління якістю, видану учаснику, відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015). Обов’язкова наявність внутрішнього аудитора системи управління безпечністю харчових продуктів (надати копію документу, що підтверджує кваліфікацію внутрішнього аудитора (сертифікат або диплом або свідоцтво/, тощо).
- сертифікат відповідності вимогам ДСТУ 4281:2004.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/ зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. У складі тендерної пропозиції надати дійсний сертифікат системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (14001:2015 IDT).
Для підтвердження впровадження та застосування оператором ринку постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи НАССР надається копія акту, складеного територіальними органами Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (форма затверджена Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08.08.2019№446).
Учасники закупівлі у складі пропозиції зобов’язані надати сканований акт інспектування територіального органу Держпродспоживслужби, що підтверджує додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти (згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 №447 «Про затвердження форми акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) сто стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин).»
ІІ Садовий підрозділ
1. Механізм організації харчування дітей у закладах дошкільної освіти відділу освіти Червоноградської міської ради повинен здійснюватися Учасником-переможцем відповідно до спiльних наказів МОН та МОЗ України вiд 17.04.2006 № 298/227 «Про затвердження Iнструкцiї з органiзацiї харчування у дошкiльних навчальних закладах» (зi змiнами), вiд 24.3.2016 № 234 «Про затвердження Санiтарного регламенту для дошкiльних навчальних закладів», Постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021р. №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та відповідно до рішення сесії Червоноградської міської ради від 16.11.2023 року №2170.
2. Раціональне харчування у закладах дошкільної освіти передбачає обов'язкове складання меню. Примірне чотирьохтижневе меню складається на кожен сезон року окремо та погоджується з територіальним органом Держпродспоживслужби і затверджується керівником закладу дошкільної освіти. У разі внесення змін примірне чотирьохтижневе меню повторно погоджується з територіальним органом Держпродспоживслужби.
Строк надання послуг –до 31.12.2024 року.
Вартість послуг визначається відповідно до Примірного меню (Додаток 2 тендерної документації).
Приготування калорійних високоякісних страв повинно здійснюватися з використанням сертифікованої сировини та з чітким дотриманням термінів реалізації.
Проведення щоденного бракеражу готової продукції за участю медичних працівників навчально-виховних закладів, відповідно до діючого Положення про бракераж їжі на підприємствах громадського харчування та бракераж сировини з обов’язковою наявністю гігієнічних висновків.
Продукти повинні бути придбані за середньо-ринковими цінами.
Продукти з яких готуються страви, не повинні містити синтетичні барвники, ароматизатори, підсолоджувачі смаку, штучні консерванти; повинні мати сертифікати якості, чи сертифікати відповідності, чи посвідчення про якість, чи інший документ, який засвідчує якість, безпечність та придатність для харчування продуктів.
Харчоблоки Замовника повинні бути забезпечені:
- продуктами харчування відповідно до меню;
- своєчасною доставкою необхідних продуктів харчування;
- посудом, інвентарем, миючими засобами, а працівники спецодягом.
Харчоблоки закладів дошкільної освіти необхідно забезпечити кухонним обладнанням, необхідним для надання послуг з харчування дітей у закладах дошкільної освіти.
Харчоблоки Замовника повинні бути укомплектовані кваліфікованими кадрами, з обов’язковим проходженням ними медичних оглядів відповідно до норм чинного законодавства України.
Для забезпечення якісного надання послуг з харчування, Учасник повинен передбачити та залучити достатню кількість працівників (кухарів) для виконання умов договору з числа штатних працівників, які мають відповідні знання та досвід та із числа залученних осіб, які мають відповідні знання та досвід за цивільно-правовими договорами.
Повинна звертатись увага на пропозиції та зауваження зі сторони адміністрації Замовника, вихованців щодо якості страв та їх асортименту.
Кількість дітей на харчування узгоджується замовником кожного дня, при цьому на перший сніданок кількість дітей доводиться виконавцю до 20 години попереднього до надання послуг дня, а кількість дітей на другий сніданок, обід, полуденок та вечерю узгоджується замовником до 9:30 (ранком) кожного дня.
3. Місце надання послуг з харчування дітей у дошкільних навчальних закладах зазначено у Додатку 6 тендерної документації - Дислокація закладів освіти
В закладах дошкільної освіти, де функціонують їдальні, харчоблоки, приготування їжі та харчування дітей повинно здійснюватися учасником-переможцем безпосередньо у закладі дошкільної освіти.
4. Учасник-переможець процедури закупівлі при користуванні приміщеннями харчоблоків у закладах дошкільної освіти, здійснює таку оплату:
- орендну плату за оренду приміщення та індивідуально - визначеного майна;
- відшкодування комунальних послуг : електропостачання , водопостачання, теплопостачання , вивезення сміття;
- відшкодування експлуатаційних витрат;
- відшкодування за дератизацію та дезінсекцію приміщень;
- плату за землю ( земельний податок);
- страхування орендованого приміщення;
- за ремонт кухонного обладнання;
- за поточний ремонт приміщень харчоблоків.
Згідно з Законом України» Про оренду державного та комунального майна» № 157-ІХ від 03.10.2019р.:«Орендар, визначений за результатами аукціону, або орендар, якому було передано в оренду об’єкт без аукціону, зобов’язаний відшкодувати балансоутримувачу вартість проведення оцінки об’єкта оренди.»
5. Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист про те, що він укладе договір з місцевим підприємством на вивіз твердих побутових відходів у разі обрання його переможцем.
6. Учасник, що буде надавати послуги, повинен забезпечити:
6.1. Надання послуг у необхідних об’ємах та гарантованій якості. Кожна партія товару (з якого відбувається приготування страв) повинна супроводжуватись документами, що підтверджують їх відповідність санітарно-гігієнічним вимогам.
6.2. Забезпечити контроль за якістю сировини та готових продуктів, санітарний стан харчоблоків.
6.3. Доставка сировини та готової продукції має здійснюватися спеціалізованим транспортом з дотриманням вимог санітарії.
6.4. Забезпечити обов’язковість проведення лабораторного контролю безпечності харчових продуктів за показниками згідно з вимогами ДСП 4.4.5.078:2001.
6.5. Забезпечити обов’язковість проведення гігієнічного навчання працівників.
6.6. Дотримання затвердженого перспективного меню та асортименту страв, недопущення реалізації продукції забороненої для споживання в навчальних закладах.
7. Учасник повинен передбачити надання Замовнику послуг, якість яких відповідає наступним нормативним документам:
- постанова Кабінету Міністрів України від 24.03.2021р. №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»;
- Санітарному регламенту для дошкільних навчальних закладів, затвердженому Наказом МОЗУ від 25.09.2020р. №2205, Зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 14 квітня 2016р. за № 563/28693;
- наказ Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 15.08.2006 № 620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», в тому числі щодо заборони м'яса та яєць водоплаваючої птиці, субпродуктів, що містять синтетичні барвники;
- наказ Міністерства охорони здоров’я України від 20.02.2013 № 144 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил»;
- Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР (зі змінами);
- постанова Головного державного санітарного лікаря України від 25.08.2021 №8 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)»;
- наказ МОН та МОЗ України вiд 17.04.2006 № 298/227 «Про затвердження Iнструкцiї з органiзацiї харчування у дошкiльних навчальних закладах» (зi змiнами)
Замовником у Додатку 2 запропоновано примірне чотирьохтижневе меню для закладів дошкільної освіти. Збалансованість примірного меню, а також забезпечення необхідною калорійністю та хімічним складом страв, повинна відповідати нормам Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021р. №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». У складі тендерної пропозиції учасники подають розрахунок вартості харчування згідно таблиці, яка подана у Додатку 2.
Також учасники подають меню із зазначенням вартості страв та, відповідно, вартості харчування на одну дитину за один день (вартість 1-го дітодня) для кожної категорії дітей, яке подане у Додатку 2. Вартість дітодня має бути врахована при розрахунку загальної вартості тендерної пропозиції.
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи:
- розцінене примірне чотирьохтижневе меню для закладів дошкільної освіти;
- копію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, видану учаснику, відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018);
- копію сертифікату на систему управління якістю, видану учаснику, відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015). Обов’язкова наявність внутрішнього аудитора системи управління безпечністю харчових продуктів (надати копію документу, що підтверджує кваліфікацію внутрішнього аудитора (сертифікат або диплом або свідоцтво/, тощо).
- сертифікат відповідності вимогам ДСТУ 4281:2004.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/ зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. У складі тендерної пропозиції надати дійсний сертифікат системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (14001:2015 IDT).
Для підтвердження впровадження та застосування оператором ринку постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи НАССР надається копія акту, складеного територіальними органами Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (форма затверджена Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08.08.2019№446).
Учасники закупівлі у складі пропозиції зобов’язані надати сканований акт інспектування територіального органу Держпродспоживслужби, що підтверджує додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти (згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 №447 «Про затвердження форми акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) сто стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин).»
5.Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» за КПКВК - 0611021 , відповідно до бюджетного запиту на 2024 рік.
6.Очікувана вартість предмета закупівлі : 26`144`549.00 грн. (двадцять шість мільйонів сто сорок чотири тисячі пятсот сорок дев’ять грн. 00коп.) без ПДВ.
7.Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, відповідно до п. 4 ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. №1178, шляхом моніторингу ринкових цін на аналогічні послуги.
8.Процедура закупівлі:
Застосовується процедура - відкриті торги з особливостями .
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі , розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості розміщено на сторінці офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів за посиланням:
https://www.chg.gov.ua/Obruntuvannia-tehnichnyh-ta-iakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnogo-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli/st-4160
(Копія обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі , розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості розміщеного на сторінці офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів додається.)
Уповноважена особа Турик О.Г.

Надання інформації про усунення порушення замовником

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Відділом освіти Червоноградської міської ради розглянуто усі зауваження та рекомендації щодо усунення порушень в установленому законодавством порядку у сфері публічних закупівель, виявлених Західним офісом Держаудитслужби в Хмельницькій області у межах проведення моніторингу по закупівлі : Код згідно ДК 021:2015 - 55320000-9 - Послуги з організації харчування (послуги з організації гарячого харчування учнів у закладах загальної середньої освіти, учнів та дітей у навчально-виховних комплексах) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-02-000646-a. На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-02-000646-a від 27 лютого 2024р., замовником здійснено заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а саме: проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженими особами, надано зауваження стосовно дотримання уповноваженими особами законодавства в сфері закупівель під час виконання своїх функцій, а також попереджено про можливість отримання догани в разі повторного здійснення аналогічних порушень та вирішено направити уповноважених осіб на навчання з питань публічних закупівель. Уповноважена особа Турик О.Г.

2024-02-27 17:19:37


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 27 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 13 березня 2024

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено порушення частини першої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2023 17:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" 26 117 716,30
UAH
26 117 716,30
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 грудня 2023 16:16
Електронний підпис
25 грудня 2023 16:14
Довідка п.п.12 п. 47.doc.asice.zip
25 грудня 2023 10:18
Електронний підпис
25 грудня 2023 10:14
Витяг-не судимість.rar
14 грудня 2023 22:36
Електронний підпис
14 грудня 2023 22:36
Електронний підпис
14 грудня 2023 22:35
Тендерна пропозиція.doc
14 грудня 2023 22:35
Тендерна пропозиція.doc.p7s
14 грудня 2023 22:35
Довідка - ст. 17.doc
14 грудня 2023 22:35
Витяг ЄДРПОУ.pdf
14 грудня 2023 22:35
Акт 447.pdf
14 грудня 2023 22:35
Довідка абз.14 п. 47.doc
14 грудня 2023 22:35
Акт 446 НАССР.pdf
14 грудня 2023 22:35
Розцінені меню.rar.p7s
14 грудня 2023 22:35
Звіт 1-ДФ за 3 кв. 2023---.zip
14 грудня 2023 22:35
Статут-копія.pdf
14 грудня 2023 22:35
Довідка - ст. 17.doc.p7s
14 грудня 2023 22:35
Наказ-Мельниченко.pdf
14 грудня 2023 22:35
Сертифікат 4281.pdf
14 грудня 2023 22:35
Диплом-Мельниченко В.В.pdf
14 грудня 2023 22:35
Чотирьохтижневе меню.doc
14 грудня 2023 22:35
Довідка п.12 ч.1. ст. 17.doc
14 грудня 2023 22:35
Довідка-технолог.doc
14 грудня 2023 22:35
Сертифікат - якість 2023.pdf
14 грудня 2023 22:35
Дислокація.doc.p7s
14 грудня 2023 22:35
Розрахунок вартості.doc
14 грудня 2023 22:35
Дислокація.doc
14 грудня 2023 22:35
Опис до Статуту.PDF
14 грудня 2023 22:35
Лист санкції.doc
14 грудня 2023 22:35
Розцінені меню.rar
14 грудня 2023 22:35
Довідка п.12 ч.1. ст. 17.doc.p7s
14 грудня 2023 22:35
Розрахунок вартості.doc.p7s
14 грудня 2023 22:35
МТБ-підтвердження_merged.pdf
14 грудня 2023 22:35
Довідка-технолог.doc.p7s
14 грудня 2023 22:35
Лист санкції.doc.p7s
14 грудня 2023 22:35
Акт 446 - НАССР.pdf
14 грудня 2023 22:35
Довідка абз.14 п. 47.doc.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОНТЕМ.УА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОНТЕМ.УА"
#40665499
Переможець 26 117 716,30
UAH
21 грудня 2023 17:20

Документи

21 грудня 2023 17:20
Довідка НАЗК
21 грудня 2023 17:20
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2023 17:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОНТЕМ.УА"
#40665499
26 117 716,30
UAH
Документи

Документи

21 грудня 2023 17:20
Довідка НАЗК
21 грудня 2023 17:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2024 09:59
Дод.угода 1.pdf зміни до договору
10 січня 2024 09:45
Договір 721.pdf зміни до договору
10 січня 2024 09:45
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 11:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, а саме: зменшити загальну суму цього Договору на 1 541 936,90 грн. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: 3.1. Загальна сума цього Договору становить - 24 575 779,40грн. без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 721
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML