Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт підвального приміщення (укриття) Ліцею №32 «Європейський» Полтавської міської ради за адресою: вул. Курчатова, 8/9, м. Полтава", ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Очікувана вартість
9 292 174,00 UAH
UA-2023-12-02-000006-a 9c28c4921e8e462fbc765c8b34fece07
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Гончар

+380532562014 04057600ukb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ПОЛТАВСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ
Код ЄДРПОУ: 04057600
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, Октябрський район, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Юлія Гончар
+380532562014
04057600ukb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2023 00:12
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2023 00:00
Очікувана вартість: 9 292 174,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 46 460,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт підвального приміщення (укриття) Ліцею №32 «Європейський» Полтавської міської ради за адресою: вул. Курчатова, 8/9, м. Полтава", ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, Курчатова, 8/9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт оплати здійснюються Замовником після пред’явлення Підрядником рахунку на оплату робіт та/або поставлене обладнання (устаткування) та після підписання Сторонами актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок (форма КБ-3), сформованих в ПК АВК-5 версії 3.8.4. не нижче або накладної на поставку обладнання (устаткування), підтверджуючих документів (накладних та товаро-транспортних накладних) та за умови надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника в межах доведених лімітів. Оплата здійснюється протягом 90 (дев’яносто) календарних днів у національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника, що вказаний у реквізитах цього Договору. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 00:12
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 00:12
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 00:12
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 00:12
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 00:12
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 00:12
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 00:12
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 00:12
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 00:12
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 00:12
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 00:12
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 00:12
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 00:12
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 00:12
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 00:12
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 00:12
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 00:12
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 00:12
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 00:12
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 00:12
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 00:12
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 00:12
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 00:12
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 00:12
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 00:12
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 02 грудня 2023 00:12

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-12-02-000006-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:43906405
Дата подання: 04 грудня 2023 14:49
невідповідність тд законодавству в сфері цивільного захисту
При ремонті, будівництві, модернізації, реконструкції захисних споруд цивільного захисту (далі-ЗСЦЗ) відповідно до ДБН В.2.2-5-97 (зміна №3 2018 р. п.8.24, п.8.26), ДБН В.2.2 – 5:2023 п.11.7, в ЗСЦЗ повинні бути улаштовані автоматизовані системи централізованого оповіщення (далі – АСЦО) і інтегровані в місцеві автоматизовані системи централізованого оповіщення (далі – МАСЦО). Також в ЗСЦЗ повинні бути улаштовані електронні табло всередині приміщення, сигнально гучномовні пристрої всередині і на поверхні, які повинні оповіщувати населення, як в приміщенні ЗСЦЗ, так і в межах радіусу збору навколо ЗСЦЗ про небезпеку та необхідність прибуття до захисної споруди та СПП. АСЦО повинні відповідати Наказу МВС від 08.02.2009 № 93, Зареєстрованого в МЮ України 22 квітня 2019 р. за №418/33389. Введення в експлуатацію ЗСЦЗ виконується відповідно до Постанови КМУ від 13.04.2011 № 461 та ДБН А.3.1-9:2015. В разі невлаштовання АСО, укриття не буде прийняте в експлуатацію ,не будуть підписані акти і казначейство не зможе оплатити виконання робіт. Звертаємо увагу ,що на це виділяються бюджетні кошти. Просимо внести зміни в тендерну документацію та врахувати вимоги по облаштуванню ЗСЦЗ автоматизованою системою оповіщення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 грудня 2023 16:40
Шановний Учаснику! Закупівля оголошена на капітальний ремонт підвального приміщення (укриття) Ліцею №32 «Європейський» Полтавської міської ради, яке рахується найпростішим укриттям (підвальним), яке не має спеціального обладнання та систем життєзабезпечення. Це не є спорудою цивільного захисту.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-17-000054 ● 8e731947c39e47b0944f785a7e3382f9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 січня 2024 16:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

17.01.2024
№ 4-З

Житомир


Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК


Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.01.2024 № 4-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2023-12-02-000006-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-22 09:54:34

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт підвального приміщення (укриття) Ліцею №32 «Європейський» Полтавської міської ради за адресою: вул. Курчатова, 8/9, м. Полтава» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-02-000006-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Управління капітального будівництва Полтавського міськвиконкому (далі - Замовник) є розпорядником бюджетних коштів.
Враховуючи викладене вище та постанову Верховного суду від 31.10.2023 по справі № 160/8058/22, надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «АПЕКС-БУД» на відповідність тендерній документації Замовника з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-22 16:48:34

Відповідь на запит по об'єкту: "Капітальний ремонт підвального приміщення (укриття) Ліцею №32 «Європейський» Полтавської міської ради за адресою: вул. Курчатова, 8/9, м. Полтава", ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт

Розглянувши Ваш запит від 22 січня 09:54 на пояснення щодо ID моніторингу:
UA-M-2024-01-17-000054
1. Обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до Розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, для визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі щодо реконструкції/ будівництва/ реставрації/ капітального ремонту замовник повинен застосувати відомість обсягів робіт і підсумкову відомість ресурсів проектно-кошторисної документації, яка має позитивну експертизу. На основі виготовленого проекту, який пройшов експертизу і було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість. Додатково слід зазначити, що очікувана вартість предмету закупівлі, а саме: робіт визначається за статтями витрат, які зазначені у зведеному кошторисному розрахунку, окрім витрат передбачених Главою 10 та Главою 12 вказаної проектної документації і наявного у відповідних главах ПДВ. Розмір бюджетного призначення складає 9 292 174, 00 з ПДВ (дев’ять мільйонів двісті дев’яносто дві тисячі сто сімдесят чотири грн. 00 коп.), згідно експертного звіту філія ТОВ «Експертиза ЗО» (Експертний звіт №223/23П від 28.11.2023р., реєстраційний номер ЕХ01:6105-1122-2918-4850) і затверджений проектною документацією (Наказ №133-з від 29.11.2023 року), експертний звіт додатково надано.
2. Надаємо пояснення, що забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на офіційному сайті Полтавської міської ради у Розділі Публічна інформація – Державні закупівлі https://www.rada-poltava.gov.ua/documents/ https://www.rada-poltava.gov.ua/document/23584
3. При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «АПЕКС-БУД» на відповідність тендерній документації Замовника – не були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-01 15:41:30

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт підвального приміщення (укриття) Ліцею №32 «Європейський» Полтавської міської ради за адресою: вул. Курчатова, 8/9, м. Полтава» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-02-000006-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
Відповідно до пункту 10 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства» Додатку № 1 до тендерної документації Управлінням капітального будівництва Полтавського міськвиконкому (далі - Замовник) встановлено імперативну умову щодо надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа, в якому Учасник зазначає, що при виконанні робіт на об’єкті не змінюватиме основних технологічних рішень, відповідно до проектної документації.
Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ «АПЕКС-БУД» вимогам пункту 10 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства» Додатку № 1 до тендерної документації, оскільки у складі тендерної пропозиції вказаного учасника відсутній вказаний гарантійний лист?
Також, відповідно до пункту 1.7 розділу 1 «Загальні вимоги» Додатку № 2 до тендерної документації Замовником встановлено імперативну умову щодо надання у складі тендерної пропозиції, зокрема, підсумкових відомостей ресурсів до локального/них кошторису/сів та розрахунків загальновиробничих витрат до локальних кошторисів (локального кошторису).
Слід відмітити, що учасником ТОВ «АПЕКС-БУД» у складі тендерної пропозиції надано 11 локальних кошторисів на будівельні роботи.
Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ «АПЕКС-БУД» вимогам пункту 1.7 розділу 1 «Загальні вимоги» Додатку № 2 до тендерної документації, оскільки у складі тендерної пропозиції вказаного учасника відсутні підсумкові відомості ресурсів та розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-05 10:30:33

Відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, ID моніторингу: UA-M-2024-01-17-000054

1. На Ваш запит від 1 лютого 2024 року 15:41 повідомляємо наступне, що Учасником ТОВ «АПЕКС – БУД» не надано у складі тендерної пропозиції гарантійного листа, в якому Учасник зазначає, що при виконанні робіт на об’єкті не змінюватиме основних технологічних рішень, відповідно до проектної документації (пункт 10 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства» Додатку № 1 до тендерної документації ), але ТОВ «АПЕКС – БУД» надано інші документи (зокрема Довідки від 04.12.2023 р. № 04/12-148 та від 04.12.2023 р. № 04/12-136), які свідчать про згоду та відповідність з умовами тендерної документації та додатками до неї, що дає змогу Замовнику пересвідчитися, в тому числі, й в запитуваній вище інформації. Так, Учасником підтверджуються згода та відповідність тендерної пропозиції з технічними, якісними та кількісними характеристиками до предмета закупівлі, що передбачені в тендерній документації та додатках до неї, та повідомляє, що має можливість виконати роботи відповідно до даних вимог та що при виконанні робіт на об’єкті не змінюватиме основних технологічних рішень, відповідно до проектної документації.
2. Відповідно до пункту 1.7 розділу 1 «Загальні вимоги» Додатку № 2 до тендерної документації Учасником ТОВ «АПЕКС – БУД» в складі тендерної пропозиції надано файл - Відомість ресурсів_ДЦ_ПВР.pdf (9 груд. 2023 14:27) Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв, а також файл - Розрахунок_ДЦ_ЗВВ.pdf (9 груд. 2023 14:27) Загальновиробничі витрати на будову Капітальний ремонт підвального приміщення (укриття) Ліцею №32 «Європейський» Полтавської міської ради за адресою: вул. Курчатова, 8/9, м. Полтава, які відповідають вимогам Замовника.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-01 17:08:36

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт підвального приміщення (укриття) Ліцею №32 «Європейський» Полтавської міської ради за адресою: вул. Курчатова, 8/9, м. Полтава» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-02-000006-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
Відповідно до підпункту 4 пункту 6¹ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а саме, у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Підпунктом 2 пункту 6¹ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що товар, який буде набутий Управлінням капітального будівництва Полтавського міськвиконкому (далі - Замовник) у власність (Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-05 на електромонтажні роботи та підсумкова відомість ресурсів) – дизель-генератор стаціонарний, віднесено до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва (Дизель-генераторні установки).
Разом з тим, відповідно до абзацу 1 пункту 13¹ Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (далі – Порядок № 861), передбачено, що замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Поясніть, яким чином Замовником враховано вимоги пункту 6¹ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та пункту 13¹ Порядку № 861 при складанні тендерної документації та розгляді тендерної пропозиції ТОВ «АПЕКС-БУД»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-05 10:33:35

Відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, ID моніторингу: UA-M-2024-01-17-000054

Відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, ID моніторингу: UA-M-2024-01-17-000054
1. Питання сертифікації ISO у публічних закупівлях не є однозначним. З одного боку, як визначено частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації.
Сертифікати ISO не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Таким чином, документи які не є обов’язковими на території України не можуть бути підставою для вимоги в тендерній документації. При цьому необхідно звернути увагу, що ст. 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» діяльність з акредитації базується на принципі добровільності акредитації, а не її обов’язковості. Такої ж думки притримується і НААУ у своїх основних принципах діяльності (офіційний сайт). Крім того, виходячи зі змісту ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права установлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, не призводячи своїми діями до умисного або штучного обмеження кола учасників. Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»); Рішення Колегії № 11323-р/пк-пз від 24.05.2021; Рішення Колегії № 9206-р/пк-пз від 27.04.2021; Листом від 12.01.2018 року за № 3433-06/1382-07 Мінекономрозвитку звернув увагу, що в зв’язку із втратою чинності Декрету КМУ від 10.05.1993 року за № 46-93 «Про стандартизацію та сертифікацію», з 01.01.2018 року державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з цього часу відсутні правові підстави провадження органами сертифікації діяльності із сертифікації, як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Враховуючи вищевикладене, в тендерній документації вимоги щодо надання сертифікатів ISO, є дискримінаційними та такими, що обмежують коло учасників, зокрема: - Сертифікат с відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
Відповідно до абзацу 1 пункту 13¹ Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (далі – Порядок № 861), передбачено, що замовник визначає (не є обов’язком) в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Вимога Замовника про надання Учасниками документального підтвердження стосовно зазначеної сертифікації уповноваженою організацією є законодавчо не обґрунтованою та суперечить Ст.31 Господарського кодексу України та Закону України “Про публічні закупівлі”.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Враховуючи висновок Північного офісу Держаудитслужби управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 8 лютого 14:03 ID моніторингу: UA-M-2024-01-17-000054, Сторони дійшли взаємної згоди розірвати Договір підряду №102-юр/23 від 18.12.2023р. по об’єкту: "Капітальний ремонт підвального приміщення (укриття) Ліцею №32 «Європейський» Полтавської міської ради за адресою: вул. Курчатова, 8/9, м. Полтава".

2024-02-13 11:14:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 08 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 23 лютого 2024

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  5. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю.

2024-02-13 12:04:08

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПЕКС-БУД" 9 225 711,61
UAH з ПДВ
9 225 711,61
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 грудня 2023 22:31
Електронний підпис
12 грудня 2023 22:31
Електронний підпис
12 грудня 2023 22:31
Довідка переможець.docx.p7s
12 грудня 2023 22:31
Довідка.zip.p7s
12 грудня 2023 22:31
Довідка переможець.docx
12 грудня 2023 22:31
Довідка.zip
12 грудня 2023 22:31
Витяг-1872718-ДУХІН-2023-12-12.pdf
09 грудня 2023 14:28
Електронний підпис
09 грудня 2023 14:28
Електронний підпис
09 грудня 2023 14:28
Електронний підпис
09 грудня 2023 14:28
Електронний підпис
09 грудня 2023 14:27
6_ДЦ_ЛК2_02-01-011.pdf
09 грудня 2023 14:27
¦а¦-¦¬TА¦-TЕ.¦Ч¦Я 2023.pdf.p7s
09 грудня 2023 14:27
6_ДЦ_ЛК1_02-01-05.pdf.p7s
09 грудня 2023 14:27
6_ДЦ_ЛК1_02-01-04.pdf.p7s
09 грудня 2023 14:27
Розрахунок_ДЦ_ЗВВ.pdf.p7s
09 грудня 2023 14:27
6_ДЦ_ЛК2_02-01-09.pdf.p7s
09 грудня 2023 14:27
u_6_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf
09 грудня 2023 14:27
АдмінВитрати ЗКР_10.pdf
09 грудня 2023 14:27
6_ДЦ_ЛК1_02-01-03.pdf
09 грудня 2023 14:27
6_ДЦ_ЛК2_02-01-07.pdf.p7s
09 грудня 2023 14:27
Розрахунок_ДЦ_ЗВВ.pdf
09 грудня 2023 14:27
6_ДЦ_ЛК1_02-01-05.pdf
09 грудня 2023 14:27
6_ДЦ_ЛК1_02-01-08.pdf.p7s
09 грудня 2023 14:27
Договірна ціна_ДЦ_ДЦ.pdf.p7s
09 грудня 2023 14:27
6_ДЦ_ЛК1_02-01-010.pdf
09 грудня 2023 14:27
6_ДЦ_ЛК2_02-01-011.pdf.p7s
09 грудня 2023 14:27
6_ДЦ_ЛК2_02-01-06.pdf.p7s
09 грудня 2023 14:27
6_ДЦ_ЛК1_02-01-03.pdf.p7s
09 грудня 2023 14:27
6_ДЦ_ЛК2_02-01-07.pdf
09 грудня 2023 14:27
6_ДЦ_ЛК1_02-01-04.pdf
09 грудня 2023 14:27
Пояснювальна записка.pdf
09 грудня 2023 14:27
6_ДЦ_ЛК1_02-01-02.pdf
09 грудня 2023 14:27
АдмінВитрати ЗКР_10.pdf.p7s
09 грудня 2023 14:27
¦а¦-¦¬TА¦-TЕ.¦Ч¦Я 2023.pdf
09 грудня 2023 14:27
6_ДЦ_ЛК2_02-01-06.pdf
09 грудня 2023 14:27
6_ДЦ_ЛК1_02-01-010.pdf.p7s
09 грудня 2023 14:27
6_ДЦ_ЛК1_02-01-08.pdf
09 грудня 2023 14:27
u_6_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf.p7s
09 грудня 2023 14:27
6_ДЦ_ЛК1_02-01-02.pdf.p7s
09 грудня 2023 14:27
6_ДЦ_ЛК2_02-01-09.pdf
09 грудня 2023 14:27
Договірна ціна_ДЦ_ДЦ.pdf
09 грудня 2023 14:27
Довідки_гарант.листи.pdf
09 грудня 2023 14:27
Установчі.pdf
09 грудня 2023 14:27
Працівники.pdf.p7s
09 грудня 2023 14:27
Установчі.pdf.p7s
09 грудня 2023 14:27
Мат-техн.база.pdf
09 грудня 2023 14:27
Мат-техн.база.pdf.p7s
09 грудня 2023 14:27
Працівники.pdf
09 грудня 2023 14:27
Акт_огляду.pdf.p7s
09 грудня 2023 14:27
Акт_огляду.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПЕКС-БУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПЕКС-БУД"
#44420128
Переможець 9 225 711,61
UAH з ПДВ
12 грудня 2023 08:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2023 08:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПЕКС-БУД"
#44420128
9 225 711,61
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 лютого 2024 11:10
ДУ_3_102_юр_23.pdf укладений
13 лютого 2024 11:09
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 15:30
ДУ_2_102_юр_23.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 15:29
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2023 13:52
ДУ_1.pdf зміни до договору
20 грудня 2023 13:50
Електронний підпис укладений
18 грудня 2023 15:40
Договір_102_юр_23.pdf укладений
18 грудня 2023 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до наданого фінансування зменшено вартість робіт на 2023 рік
Номер договору про закупівлю: 102-юр-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено вартість робіт на 2023 рік відповідно наданого фінансування
Номер договору про закупівлю: 102-юр-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2023 — 13 лютого 2024
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: За взаємною згодою Договір розірвано