Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Запасні частини до колійних машин»
Очікувана вартість
3 750 042,00 UAH
UA-2023-12-01-017246-a ● 00eced240e0d469bbb65e7a9e03e1e18
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин" |
Код ЄДРПОУ: | 40123454 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Дмитро Дмитро +380444069838, +380444069837 crekm.dog@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2023 22:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 750 042,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 750,21 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору надається переможцем процедури закупівлі у вигляді оригіналу гарантії. Гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді оригіналу банківської гарантії у розмірі 5 відсотків вартості договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
«Запасні частини до колійних машин (гідроциліндри поворотного конвеєра до RM-80)»
«Запасні частини до колійних машин (гідроциліндри поворотного конвеєра до RM-80)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
«Запасні частини до колійних машин (гідроциліндри поворотного конвеєра до RM-80)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03126, Україна, Київська область, м. Київ, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 грудня 2023 23:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2023 23:04 |
Перелік змін ТД _ЗЧ_Гідроциліндри повор_конв_RM-80 _08.12.23.docx | |
08 грудня 2023 23:04 |
ТД_НОВА редакц_ЗЧ_гідроциліндри повор. конв. до RM_80__08.12.2023.docx |
08 грудня 2023 23:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 грудня 2023 23:04 |
Перелік змін ТД _ЗЧ_Гідроциліндри повор_конв_RM-80 _08.12.23.docx
|
||||||
08 грудня 2023 23:04 |
ТД_НОВА редакц_ЗЧ_гідроциліндри повор. конв. до RM_80__08.12.2023.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо усунення дискримінаційних вимог тендеру
Дата подання: 05 грудня 2023 18:12
Дата відповіді: 07 грудня 2023 21:45
Наше підприємство є провідним виробником гідравлічного обладнання в Україні та має намір участі у відкритих торгах на закупівлю запасних частини до колійних машин, оголошених замовником ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин".
Однак, вивчивши деякі вимоги тендерної документації цих торгів у системі Prozorro, ми вважаєм їх дискримінаційними, які порушують Закон України «Про публічні закупівлі», а саме:
1. П. 1.4.4. «Строк поставки товарів протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки замовником, але не пізніше ніж 31.12.2023».
Враховуючи той факт, що аукціон до цієї закупівлі буде проводитись 11.12.2023, після чого із переможцем буде підписаний договір, що займе ще мінімум 7 кал. днів, тобто не раніше 18.12.2023, то на виробництво та постачання товару залишається термін менш ніж 14 кал. днів. Це нереальний строк для виробництва такого типу товару для жодного з існуючих виробників.
2. Розділ «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та їх документальне підтвердження» у Додатку №1 до тендерної документації сказано, що пропозиція учасника торгів повинна містити наступні підтверджуючі документи:
1) гарантійний лист від виробника колійних машин – компанії «Plasser & Theurer», у якому буде зазначатися, що запропонована продукція використовується на колійних машинах виробництва «Plasser & Theurer».
або
2) документи, що підтверджують факт постачання продукції на підрозділи АТ (ПАТ) «Укрзалізниці»: підписаний акт приймання-передачі або підписану видаткову накладну поставленої продукції.
або
3) документи від підрозділу АТ (ПАТ) «Укрзалізниці» надані виробнику продукції, що така продукція постачалась, використовувалась, експлуатувалась на виробництві або при ремонті колійної техніки, вагонного парку підрозділом АТ (ПАТ) «Укрзалізниці» та до її якості не має зауважень.
або
4) документи чи їх копію, завірену тим, кому видана – акти експлуатаційних випробувань від підрозділу АТ (ПАТ) «Укрзалізниці», який використовує дану продукцію з письмовим підтвердженням про якість поставленого товару та відповідність замовленому згідно пункту 12.3.9 розділу 12 ГСТУ 32.0.08.001-97.
Наше підприємство, нажаль, ще не мало досвід постачання аналогічної продукції до адреси АТ (ПАТ) «Укрзалізниці», але мало досвід виробництва та постачання анлогічної продукції на такі ключові підприємства нашої країни як Група «Метінвест» («Запоріжсталь», «Запоріжкокс», «Запоріжвогнетрив», «ЦГЗК», «ІнГЗК», «Північний ГЗК», «Камет-Сталь», «МК «Азовсталь», «ММК ім. Ілліча»), «АрселорМіттал Кривий Ріг», Група «ДТЕК», Група «ІНТЕРПАЙП» та ін.
До того ж, вивчивши технічну супроводжувальну документацію до запитуваної продукції, можемо зазначити, що вона відноситься до виробі загальнопромислового призначення та не викличе жодних складношів у наших кваліфікованих фахівців при її виробництві.
Також наше підприємство готове надати гарантію на повну сумісність пропонованого товару (еквіваленту) з заявленою продукцію та надати гарантію на пропонований товар згідно вимогам замовника, тобто не менше 24 місяців з моменту введення в експлуатацію, та не менше 12 місяців з дня отримання продукції кінцевим споживачем до моменту її введення в експлуатацію.
Враховуючи вищевказане, просимо замінити дискримінаційні вимоги з тендерної документації до цих торгів на такі, які відповідають Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) вимогу п. 1.4.4. змінити наступним чином: «Строк поставки товарів протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки замовником з правом дострокової поставки».
2) Розділ «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та їх документальне підтвердження» у Додатку №1 до тендерної документації сформулювати без конкретизування факту постачання пропонованої продукції саме до підрозділу АТ (ПАТ) «Укрзалізниці», а на адресу будь-якого підприємства України, тобто:
«Пропозиція учасника торгів повинна містити наступні підтверджуючі документи:
1) гарантійний лист від виробника колійних машин – компанії «Plasser & Theurer», у якому буде зазначатися, що запропонована продукція використовується на колійних машинах виробництва «Plasser & Theurer».
або
2) документи, що підтверджують факт постачання продукції: підписаний акт приймання-передачі або підписану видаткову накладну поставленої продукції.
або
3) документи надані виробнику продукції, що така продукція постачалась, використовувалась, експлуатувалась на виробництві або при ремонті колійної техніки, вагонного парку та до її якості не має зауважень.
або
4) документи чи їх копію, завірену тим, кому видана – акти експлуатаційних випробувань, який використовує дану продукцію з письмовим підтвердженням про якість поставленого товару та відповідність замовленому згідно пункту 12.3.9 розділу 12 ГСТУ 32.0.08.001-97."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання.
1. Згідно вимог Тендерної документації Учаснику необхідно погодитися з основними умовами договору, у яких згідно п. 16.2. зазначено: «Закінчення строку дії цього Договору не звільняє Сторони від обов’язку виконання у повному обсязі взятих на себе за цим Договором зобов’язань щодо поставки та оплати ТОВАРУ, а також гарантійних зобов’язань на ТОВАР, у межах строків, визначених умовами цього Договору».
Згідно п.4.2. умов Договору ПОСТАЧАЛЬНИК повинен поставити продукцію – протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ.
Це передбачає, що ПОСТАЧАЛЬНИКА є в наявності термін - 30 календарних днів для поставки товару згідно отриманої рознарядки, не зважаючи на календарний рік.
2. На Ваше прохання щодо усунення дискримінаційних вимог Додатку №1 до тендерної документації філія «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» АТ «Укрзалізниця» не вбачає наявність дискримінаційних вимог, так як продукція, яка постачається на підрозділи АТ (ПАТ) «Укрзалізниця» має проходити експлуатаційні випробовування, та мати підтвердження постачання на підрозділи АТ (ПАТ) «Укрзалізниця», тому що продукція використовуються на дорого вартісній високопродуктивній колійній техніці, яка відповідає за ремонт колії АТ «Укрзалізниця» та підтримання колії в справному стані, що в свою чергу впливає на безпеку руху та безперебійну роботу залізниць.
1. Згідно вимог Тендерної документації Учаснику необхідно погодитися з основними умовами договору, у яких згідно п. 16.2. зазначено: «Закінчення строку дії цього Договору не звільняє Сторони від обов’язку виконання у повному обсязі взятих на себе за цим Договором зобов’язань щодо поставки та оплати ТОВАРУ, а також гарантійних зобов’язань на ТОВАР, у межах строків, визначених умовами цього Договору».
Згідно п.4.2. умов Договору ПОСТАЧАЛЬНИК повинен поставити продукцію – протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ.
Це передбачає, що ПОСТАЧАЛЬНИКА є в наявності термін - 30 календарних днів для поставки товару згідно отриманої рознарядки, не зважаючи на календарний рік.
2. На Ваше прохання щодо усунення дискримінаційних вимог Додатку №1 до тендерної документації філія «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» АТ «Укрзалізниця» не вбачає наявність дискримінаційних вимог, так як продукція, яка постачається на підрозділи АТ (ПАТ) «Укрзалізниця» має проходити експлуатаційні випробовування, та мати підтвердження постачання на підрозділи АТ (ПАТ) «Укрзалізниця», тому що продукція використовуються на дорого вартісній високопродуктивній колійній техніці, яка відповідає за ремонт колії АТ «Укрзалізниця» та підтримання колії в справному стані, що в свою чергу впливає на безпеку руху та безперебійну роботу залізниць.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНКОРД АТОРНЕЙ" |
3 750 042,00
UAH
|
3 750 042,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНКОРД АТОРНЕЙ" #43892906 |
Очікує рішення |
3 750 042,00
UAH
|
15 грудня 2023 00:00
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 08 січня 2024 17:05 |
Кінець періоду оскарження: | 19 січня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 19 січня 2024 00:03 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення процедури щодо Закупівлі було виявлено, що фінансовий 2023 рік закінчився і потреби на 2024 рік у цій продукції в замовника немає. |
Документи:
08 січня 2024 17:05
|
Електронний підпис |
08 січня 2024 17:02
|
005_Т_Протокол відміни торгів __05.01.24.doc |
08 січня 2024 17:05
|
Електронний підпис |
08 січня 2024 17:04
|
Електронний підпис |
08 січня 2024 17:02
|
005_Т_Протокол відміни торгів __05.01.24.doc |