Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Перечинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41625530 |
Місцезнаходження: | 89200, Україна , Закарпатська обл., Перечинський р-н., м. Перечин, вул. Ужанська, буд. 19 Б |
Контактна особа: |
Наталія Ердик +380508398851 natalja.erdyk74@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2023 18:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 086 383,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 431,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2023 18:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2023 18:31 |
ТД капремонт Дитяча бібліотека 2023.docx | |
01 грудня 2023 18:31 |
Додаток 6 лист-згода.docx | |
01 грудня 2023 18:31 |
Додаток 4 інформаційна довідка капремонт спортзал.docx | |
01 грудня 2023 18:31 |
Додаток 1 тендерна пропозиція.docx | |
01 грудня 2023 18:31 |
Додаток 2 вимоги по ст. 16.docx | |
01 грудня 2023 18:31 |
Додаток 3 технічні вимоги Дитяча бібліотека.docx | |
01 грудня 2023 18:31 |
Додаток 5 проект договору ДБ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-28-000104 ● d47e0e0eac36478da305966819342654
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2024 17:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.02.2024 № 14-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2023-12-01-016428-a 01.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-06 17:38:19
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт вбудованих приміщень дитячої бібліотеки за адресою: вул. Ужанська, 2, м. Перечин Ужгородського району Закарпатської області», за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 5086383,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-01-016428-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів.
1. Надати затверджений Замовником річний план закупівель, відповідно до якого здійснено закупівлю.
2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – Товариством з обмеженою відповідальністю «ВАРМ-ХАУС» (далі – ТОВ «ВАРМ-ХАУС») під час укладення договору вимоги пункту 4 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом»?
4. Надати інформацію про стан виконання договору підряду від 18.12.2023 № 440, укладеного з ТОВ «ВАРМ-ХАУС».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-11 16:52:17
пояснення на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, поданий через електронну систему закупівель 06.03.2024 в рамках моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт вбудованих приміщень дитячої бібліотеки за адресою: вул. Ужанська, 2, м. Перечин Ужгородського району Закарпатської області» (за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 5086383,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-01-016428-a), надається пояснення (інформація та документи).
Так, надаються зміни до річного плану закупівель на 2023 рік, що затверджені протоколом уповноваженої особи від 01.12.2023 року, відповідно до яких здійснено закупівлю робіт «Капітальний ремонт вбудованих приміщень дитячої бібліотеки за адресою: вул. Ужанська, 2, м. Перечин Ужгородського району Закарпатської області» (за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (копія протоколу про внесення змін до річного плану та змін до річного плану додаються).
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено з урахуванням ДБН Ф.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», положеннями кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт вбудованих приміщень дитячої бібліотеки за адресою: вул. Ужанська, 2, м. Перечин Ужгородського району Закарпатської області» та позитивного експертного звіту № 07/0351/23 від 17.11.2023 року, виконаного ТОВ «Будівельний консалтинг та експертиза», що затверджені наказом начальника відділу освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Перечинської міської ради № 197/01-08 від 28.11.2023 року.
Копії експертного звіту (позитивного) № 07/0351/23 від 17.11.2023 року, наказу начальника відділу освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Перечинської міської ради № 197/01-08 від 28.11.2023 року, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі додаються окремими файлами.
Відповідно, основні технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі замовником визначено також у відповідності до розробленої проектно-кошторисної документації та зазначені у Додатку 3 до тендерної документації (зі змінами) «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) (додається до пояснення).
Інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі, як передбачено постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), 04.12.2023 року розміщена на офіційному вебсайті відділу освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Перечинської міської ради за посиланням https://osvita-perechin.gov.ua/ у розділі «Це важливо знати», підрозділ «Публічні закупівлі».
Переможцем процедури закупівлі – Товариством з обмеженою відповідальністю «ВАРМ-ХАУС» були дотримані вимоги пункту 4 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника під час укладення договору підряду від 18.12.2023 року № 440 в частині надання інформації про право підписання договору про закупівлю та копії декларації про провадження господарської діяльності.
На даний час договір підряду від 18.12.2023 № 440, укладений за результатами вищевказаної закупівлі між відділом освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Перечинської міської ради з ТОВ «ВАРМ-ХАУС», перебуває у стадії виконання.
Фактично у грудні 2023 року підрядником виконано робіт за договором на суму 630 699,60 грн., за які у грудні 2023 року проведено оплату.
Уповноважена особа замовника Н.Ердик
- пояснення в ДАСУ.pdf
- протокол затвердження змін до річного плану 01.12.2023.pdf
- зміни до річного плану на 2023 01.12.2023.pdf
- наказ про затвердження ПКД.pdf
- експертний звіт.pdf
- зведений кошторис будівницва.pdf
- розрахунок очікуваної вартості.pdf
- Додаток 3 технічні вимоги Дитяча бібліотека.docx
- скрін із сайту про інформацію щодо тендеру по дитячій бібліотеці 2023.docx
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-15 16:20:03
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт вбудованих приміщень дитячої бібліотеки за адресою: вул. Ужанська, 2, м. Перечин Ужгородського району Закарпатської області», за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 5086383,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-01-016428-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів.
1. Відповідно до вимог підпункту 2.2 пункту 2 додатку 2 «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону» до тендерної документації Замовником передбачено, що для підтвердження інформації про наявність працівників, зазначених у довідці, учасник повинен надати документи про трудовий стаж у сфері будівельної діяльності.
У тендерній пропозиції ТОВ «ВАРМ-ХАУС» надано довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 07.12.2023 р. вих. № 3-12, відповідно до якої досвід роботи у сфері будівельної діяльності Дідо В.Д. становить 14 років, Скуби А.А. – 15 років, Несух Ю.М. – 14 років та Тегзи О.В. – 3 роки.
У тендерній пропозиції учасника надано лист ФОП Ряшко Н.М. від 08.08.2023 № 28, в якому йдеться що Скуба А.А., Несух Ю.М. та Дідо В.Д., виконували загально будівельні роботи у січні місяці 2022 року по договорам цивільно-правового характеру та кваліфікаційний сертифікат від 16.07.2023
№ 016441 виданий Тегза О.В., які не підтверджують трудовий стаж у сфері будівельної діяльності зазначений у довідці.
Просимо повідомити, яким чином учасником підтверджено досвід роботи у сфері будівельної діяльності (років) зазначений у довідці, а саме Дідо В.Д. – 14 років, Скуби А.А. – 15 років, Несух Ю.М. – 14 років та Тегзи О.В. – 3 роки?
2. Відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 додатку 2 «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону» до тендерної документації Замовником передбачено, що на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним рухомим та нерухомим майном, дійсні та чинні, протягом всього строку, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю.
У тендерній пропозиції учасника надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технології від 07.12.2023 р.
вих. № 2-12, відповідно до якої учасник під час виконання робіт буде використовувати власний апарат для газового зварювання і різання СП у кількості 1 шт.
Проте, документи/документ на підтвердження права власності/володіння/ користування тощо відповідним рухомим та нерухомим майном, дійсні та чинні, протягом всього строку, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю на апарат для газового зварювання і різання СП учасником не надано.
Також, у довідці зазначено що учасник під час виконання робіт буде використовувати власні лебідки електричні STERN у кількості 5 шт та трансформатори зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500 А TESLA у кількості 2 шт.
При цьому, у бухгалтерській довідці № 14 про наявність обладнання, інструментів на балансі підприємства зазначено наявність лебідок електричних STERN у кількості 2 шт та трансформатори зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500 А TESLA у кількості 1 шт.
Просимо повідомити, яким чином підтверджено наявність у учасника апарату для газового зварювання і різання СП у кількості 1 шт, лебідки електричні STERN у кількості 3 шт та трансформатори зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500 А TESLA у кількості 1 шт?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-20 16:23:03
Пояснення на запит Держаудитслужби від 15.03.2024 року
Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
Пояснення на запит
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, поданий через електронну систему закупівель 15.03.2024 в рамках моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт вбудованих приміщень дитячої бібліотеки за адресою: вул. Ужанська, 2, м. Перечин Ужгородського району Закарпатської області» (за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 5086383,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-01-016428-a), надається пояснення по суті сформульованих питань.
Так, підпунктом 2.2. пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ НА ВИКОНАННЯ ВИМОГ СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» встановлено, що для підтвердження інформації про наявність працівників, зазначених у довідці, учасник повинен надати:
- документи про освіту та/або підвищення кваліфікації працівників, трудовий стаж у сфері будівельної діяльності; документи, якими встановлено наявність трудових або цивільно-правових відносин із усіма працівниками учасника або спеціалістом(ами), які безпосередньо планується залучатись учасником до виконання робіт. На виконання даної вимоги може надаватись один із видів документів – наказ про прийом на роботу (або переведення на відповідну посаду), діючий трудовий договір, діючий договір цивільно-правового характеру (або договір надання послуг), що стосується безпосереднього виконання зобов'язань учасником, пов'язаних із виконанням умов даної закупівлі.
Учасником - ТОВ «ВАРМ-ХАУС» на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 07.12.2023 р. вих. № 3-12, у які зазначено про 4-х, окрім директора ТОВ «ВАРМ-ХАУС», працівників: Дідо В.Д. Скубу А.А., Несух Ю.М. та Тегзу О.В.
Оскільки тендерною документацією, положення якої наведено дослівно вище, вимагалось подання документів про освіту та/або підвищення кваліфікації працівників, трудовий стаж у сфері будівельної діяльності (тобто передбачено альтернативний варіант подання документів), то вважаємо, що учасником виконано вимоги тендерної документації в частині подання документів про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід, оскільки ТОВ «ВАРМ-ХАУС» надано документи про освіту (дипломи) працівників Дідо В.Д. ( у травні 1985 року закінчив СПТУ № 5 м. Ужгорода та отримав професію «газоелекрозварювальник») , Скуби А.А. (у листопаді 2008 закінчив Національний університет «Львівська політехніка» за спеціальністю «геодезія» та отримав кваліфікацію «інженер-геодезист»), Несух Ю.М. (у червні 2007 року закінчив Ужгородський національний університет за спеціальністю «міське будівництво та господарство» та отримав кваліфікацію «інженер-будівельник»), у яких зазначено здобуті ними відповідні спеціальності у сфері будівельної діяльності. Щодо працівника Тегза О.В. подано скан- копію кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури, виданого 16.07.2020 Атестаційною архітектурно-будівельною комісією, яким підтверджено проходження інженером-проектувальником Тегзою О.В. професійної атестації, відповідність її кваліфікаційним вимогам у сфері діяльності, пов’язаній зі створенням об’єктів архітектури, професійну спеціалізацію, необхідний рівень кваліфікації і знань.
Окрім того, у складі тендерної пропозиції учасником надано лист від 07.12.2023 р. вих. № 7-12, у якому зазначено, що на підтвердження трудового стажу у сфері будівельної діяльності працівників, зазначених у довідці, учасник надає наступне:
- лист від 08.08.2023 року. №28 від ФОП Ряшко Н.М. в якому йдеться що Скуба А. А., Несух Ю.М. та Дідо В. Д., виконували загально-будівельні роботи у січні місяці 2022 року по договорам цивільно-правого характеру;
- стосовно підтвердження досвіду директора Бобела М.М. надано виписку з ЄДР фізичних та юридичних осіб підприємців в якій вказано що Бобела М.М. являється директором ТОВ «Варм-Хаус» з 07.05.2021 року основним видом економічної діяльності являється «41.10 Організація будівництва будівель» що свідчить про його наявний стаж у сфері будівельної діяльності;
- стосовно підтвердження досвіду Тегза О.В. додано Кваліфікаційний сертифікат у складі тендерної пропозиції та законодавче роз’яснення, що підтверджує про наявний стаж та правомірність професійної діяльності Тегза О.В. у сфері будівельної діяльності.
Лист-роз'яснення учасника щодо кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника Тегзи О.В. від 07.12.2023 за № 6-12 наявний у складі тендерної пропозиції.
Щодо підтвердження учасником наявності матеріально-технічної бази за вказаними у запиті про надання пояснення Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області найменуваннями обладнання/техніки, пояснюю наступне.
Так, підпунктом 1.1. пункту 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ НА ВИКОНАННЯ ВИМОГ СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» Замовником передбачено форму довідки, за якою учасник мав надати інформацію про наявну матеріально-технічну базу.
Довідкою № 2-12 від 07.12.2023 року про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасником надано таку інформацію.
Підтвердження бухгалтерською довідкою учасника за № 14 про наявність обладнання, інструментів на балансі підприємства у меншій кількості за окремими найменуваннями чи з ідентифікацією іншого виробника/моделі водночас не ставить під сумнів відсутність в учасника обладнання за відповідними найменуваннями, не означає неспроможність учасника забезпечити виконання проектних рішень (робіт, передбачених тендерною документацією) або так само не означає, що функціональні та технічні характеристики обладнання не відповідають предмету закупівлі.
Водночас, у довідці учасника № 2-12 від 07.12.2023 року, наявна інформація про те, що ТОВ «ВАРМ-ХАУС» у випадку необхідності гарантує залучення додатково будівельних машин, техніки та будь-якого іншого обладнання, необхідного для забезпечення повного, якісного та своєчасного виконання робіт на об’єкті закупівлі.
Усі документи, посилання на які містить дане пояснення, наявні у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі - ТОВ «ВАРМ-ХАУС», поданої через електронну систему закупівель.
Уповноважена особа замовника Н.Ердик
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-03-28 16:56:41
Заперечення щодо висновку (згідно з положеннями абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»)
За результатами моніторингу Північним офісом Держаудитслужби в Чернігівській області здійсненої відділом освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Перечинської міської ради закупівлі «Капітальний ремонт вбудованих приміщень дитячої бібліотеки за адресою: вул. Ужанська, 2, м. Перечин Ужгородського району Закарпатської області» (ID моніторингу: UA-M-2024-02-28-000104), 21.03.2024 в електронній системі закупівель оприлюднено висновок, в якому зазначено про встановлення порушення вимог пункту третього частини першої статті 5, абзацу першого частини третьої статті 22, пункту 4 статті 23 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За висновком Держаудитслужби порушення полягають у встановленні Замовником у тендерній документації вимог, не передбачених чинним законодавством, а також не розміщення повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах учасника, що стосувались підтвердження ним кваліфікаційних критеріїв, та не відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВАРМ-ХАУС» як такої, що не відповідала вимогам тендерної документації Замовника.
Окрім того, у висновку Держаудитслужби також викладено зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, а саме: з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Відділ освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Перечинської міської ради не погоджується ані з висновком Держаудитслужби за результатом моніторингу закупівлі в частині встановлення порушення вимог законодавства про публічні закупівлі, ані з заходами, які орган моніторингу зобов’язав здійснити замовника.
Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», викладаємо свої заперечення щодо висновку.
Так, вважаємо обґрунтування викладених у висновку Держаудитслужби за результатами аналізу питань щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, які орган моніторингу розцінює як порушення при складанні тендерної документації, таким, що здійснене однобічно, без аналізу та врахування положень нормативно-правових актів у сфері будівельної діяльності, а також особливостей, що характеризують предмет закупівлі, щодо якої здійснено моніторинг.
Стосовно неналежного, на думку Держаудитслужби, підтвердження учасником кваліфікаційних критеріїв, таких як наявність працівників відповідної кваліфікації та наявність матеріально-технічної бази, варто звернути увагу на наступне.
Органом моніторингу не прийнято до уваги доводи, викладені у поясненні Замовника, наданому на запит Держаудитслужби та оприлюдненому в електронній системі закупівель 20.03.2024, не надано їм оцінку при складанні висновку.
Окрім того, окремі деталі, до яких вдався орган моніторингу у процесі вивчення тендерної документації та які викладені у висновку, на думку Замовника, є проявом надмірного формалізму.
Водночас, відділ освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Перечинської міської ради не погоджується з таким зобов’язанням, викладеним у висновку Держаудитслужби. Вважаємо, що такий захід щодо усунення зазначеного порушення як припинення зобов’язань за договором, тобто розірвання договору, зі сторони контролюючого органу є неправомірним, суперечить вимогам Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Положення про Державну аудиторську службу, що затверджене постановою Кабінету Міністрів України № 43 від 03.02.2016.
Адже здійснення публічної закупівлі, щодо якої здійснювався моніторинг, відповідає меті Закону України «Про публічні закупівлі». У даному випадку, закупівля здійснена з відповідним обґрунтуванням у її дійсній потребі, за заздалегідь розробленою та затвердженою у встановленому порядку проектно-кошторисною документацією, за відповідною процедурою, визначеною Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно, за результатами відкритих торгів уповноваженою особою відділу освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Перечинської міської ради було прийнято рішення, яке повністю виправдовує цілі та потреби Замовника та відповідно територіальної громади здійснити капітальний ремонт будівлі дитячої бібліотеки задля можливості забезпечити організацію дозвілля дітей з метою формування інформаційної культури юних читачів, поглиблення їх пізнань поза межами навчального процесу, а також раціонально реалізувати бюджетні кошти.
Також вважаємо за належне зазначити, що договір про закупівлю, зобов’язання за яким вимагає припинити Держаудитслужба, укладено за результатами конкурентної процедури – відкритих торгів відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням Особливостей, умови укладеного договору не відрізняються від змісту тендерної пропозиції.
Відповідно до статті 202 Цивільного кодексу України правочином є погоджена дія двох або більше сторін спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Господарські зобов’язання виникають з господарського договору та інших угод, передбачених законом, а також з угод, не передбачених законом, але таких, які йому не суперечать. Згідно з частиною сьомою статті 179 Господарського кодексу України господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.
Відповідно до ст. 509 Цивільного кодексу України зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Зобов'язання виникають з підстав, встановлених статтею 11 цього Кодексу. Згідно ч.1 ст.526 Цивільного кодексу України - зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. У відповідності до окремих положень ст. 598 Цивільного кодексу України відзначено, що зобов'язання припиняється частково або у повному обсязі на підставах, встановлених договором або законом. Припинення зобов'язання на вимогу однієї із сторін допускається лише у випадках, встановлених договором або законом.
Згідно з положеннями чинного законодавства зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Так, договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим (Стаття 651 Цивільного Кодексу України).
Відповідно до статті 188 Господарського Кодексу України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. У разі, якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, зацікавлена сторона має право передати спір на вирішення суду. Якщо судовим рішенням договір змінено або розірвано, договір вважається зміненим або розірваним з дня набрання чинності цим рішенням, якщо іншого строку набрання чинності не встановлено за рішенням суду.
Договором, укладеним за результатами відкритих торгів між відділом освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Перечинської міської ради та ТОВ «ВАРМ-ХАУС», сторони визначили обсяг зобов’язань, чітко регламентували випадки, в яких допускається припинення договірних зобов’язань. Наміру припинити правочин жодна із сторін не виявила, а тому законні підстави для дострокового розірвання цього договору на даний час відсутні.
Чинним законодавством України, зокрема Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Господарським та Цивільним Кодексами України чи іншими нормативно-правовими актами не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів.
Також Положенням про Державну аудиторську службу, що затверджено постановою Кабінету Міністрів України № 43 від 03.02.2016, Держаудитслужба не наділена повноваженнями щодо покладення зобов’язань на розірвання договорів.
З урахуванням описаного, ані положення Договору № 440 від 18.12.2023, ані положення чинного законодавства не передбачають розірвання цього Договору згідно із визначеним Держаудитслужбою зобов'язанням.
Абзац сьомий частини першої статті 6 та частина п’ята статті 19 Господарського кодексу України забороняють незаконне втручання органів державної влади, їх посадових осіб у господарські відносини, у господарську діяльність суб'єктів господарювання.
Окрім того, до суду ні сторони за договором від 18.12.2023 № 440, ні інші державні органи, із заявами (позовами) про припинення (розірвання) даного договору не звертались. Розірвання договору із переможцем торгів, який виконує умови укладеного з ним договору з огляду на положення чинного законодавства та умови договору є неможливим.
Таким чином, вважаємо, що Замовником не порушено вимог законодавства про публічні закупівлі при розгляді та оцінці тендерної пропозиції єдиного учасника відкритих торгів - ТОВ «ВАРМ-ХАУС» та правомірно визнано тендерну пропозицію переможця ТОВ «ВАРМ-ХАУС» такою, що відповідає вимогам тендерної документації.
З урахуванням зазначеного, Замовник не вбачає за доцільне та взагалі можливе з огляду на вищенаведені положення законодавства припинення зобов’язань за договором підряду № 440 від 18.12.2023 року.
З огляду на викладене, вважаємо висновок Держаудитслужби, складений за результатами моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт вбудованих приміщень дитячої бібліотеки за адресою: вул. Ужанська, 2, м. Перечин Ужгородського району Закарпатської області» в частині встановлення порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, та покладення на Замовника - відділ освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Перечинської міської ради зобов’язання щодо усунення порушень необґрунтованим та таким, що порушує права й інтереси Замовника, які полягають у здійсненні ним закупівель для забезпечення його потреб з дотриманням принципів публічних закупівель, встановлених статтею 5 Закону № 922-VIII.
Також вважаємо, що висновком Держаудитслужби порушено законні права та інтереси Замовника, що полягають у здійсненні перешкод в реалізації кінцевої мети, задля якої було проведено вищезазначену процедуру закупівлі.
У зв’язку з наведеним, маємо намір оскаржувати даний висновок органу моніторингу у встановленому законом порядку до суду.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення щодо висновку (згідно з положеннями абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі») За результатами моніторингу Північним офісом Держаудитслужби в Чернігівській області здійсненої відділом освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Перечинської міської ради закупівлі «Капітальний ремонт вбудованих приміщень дитячої бібліотеки за адресою: вул. Ужанська, 2, м. Перечин Ужгородського району Закарпатської області» (ID моніторингу: UA-M-2024-02-28-000104), 21.03.2024 в електронній системі закупівель оприлюднено висновок, в якому зазначено про встановлення порушення вимог пункту третього частини першої статті 5, абзацу першого частини третьої статті 22, пункту 4 статті 23 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За висновком Держаудитслужби порушення полягають у встановленні Замовником у тендерній документації вимог, не передбачених чинним законодавством, а також не розміщення повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах учасника, що стосувались підтвердження ним кваліфікаційних критеріїв, та не відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВАРМ-ХАУС» як такої, що не відповідала вимогам тендерної документації Замовника. Окрім того, у висновку Держаудитслужби також викладено зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, а саме: з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення. Відділ освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Перечинської міської ради не погоджується ані з висновком Держаудитслужби за результатом моніторингу закупівлі в частині встановлення порушення вимог законодавства про публічні закупівлі, ані з заходами, які орган моніторингу зобов’язав здійснити замовника. Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», викладаємо свої заперечення щодо висновку. Так, вважаємо обґрунтування викладених у висновку Держаудитслужби за результатами аналізу питань щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, які орган моніторингу розцінює як порушення при складанні тендерної документації, таким, що здійснене однобічно, без аналізу та врахування положень нормативно-правових актів у сфері будівельної діяльності, а також особливостей, що характеризують предмет закупівлі, щодо якої здійснено моніторинг. Стосовно неналежного, на думку Держаудитслужби, підтвердження учасником кваліфікаційних критеріїв, таких як наявність працівників відповідної кваліфікації та наявність матеріально-технічної бази, варто звернути увагу на наступне. Органом моніторингу не прийнято до уваги доводи, викладені у поясненні Замовника, наданому на запит Держаудитслужби та оприлюдненому в електронній системі закупівель 20.03.2024, не надано їм оцінку при складанні висновку. Окрім того, окремі деталі, до яких вдався орган моніторингу у процесі вивчення тендерної документації та які викладені у висновку, на думку Замовника, є проявом надмірного формалізму. Водночас, відділ освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Перечинської міської ради не погоджується з таким зобов’язанням, викладеним у висновку Держаудитслужби. Вважаємо, що такий захід щодо усунення зазначеного порушення як припинення зобов’язань за договором, тобто розірвання договору, зі сторони контролюючого органу є неправомірним, суперечить вимогам Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Положення про Державну аудиторську службу, що затверджене постановою Кабінету Міністрів України № 43 від 03.02.2016. Адже здійснення публічної закупівлі, щодо якої здійснювався моніторинг, відповідає меті Закону України «Про публічні закупівлі». У даному випадку, закупівля здійснена з відповідним обґрунтуванням у її дійсній потребі, за заздалегідь розробленою та затвердженою у встановленому порядку проектно-кошторисною документацією, за відповідною процедурою, визначеною Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно, за результатами відкритих торгів уповноваженою особою відділу освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Перечинської міської ради було прийнято рішення, яке повністю виправдовує цілі та потреби Замовника та відповідно територіальної громади здійснити капітальний ремонт будівлі дитячої бібліотеки задля можливості забезпечити організацію дозвілля дітей з метою формування інформаційної культури юних читачів, поглиблення їх пізнань поза межами навчального процесу, а також раціонально реалізувати бюджетні кошти. Також вважаємо за належне зазначити, що договір про закупівлю, зобов’язання за яким вимагає припинити Держаудитслужба, укладено за результатами конкурентної процедури – відкритих торгів відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням Особливостей, умови укладеного договору не відрізняються від змісту тендерної пропозиції. Відповідно до статті 202 Цивільного кодексу України правочином є погоджена дія двох або більше сторін спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Господарські зобов’язання виникають з господарського договору та інших угод, передбачених законом, а також з угод, не передбачених законом, але таких, які йому не суперечать. Згідно з частиною сьомою статті 179 Господарського кодексу України господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів. Відповідно до ст. 509 Цивільного кодексу України зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Зобов'язання виникають з підстав, встановлених статтею 11 цього Кодексу. Згідно ч.1 ст.526 Цивільного кодексу України - зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. У відповідності до окремих положень ст. 598 Цивільного кодексу України відзначено, що зобов'язання припиняється частково або у повному обсязі на підставах, встановлених договором або законом. Припинення зобов'язання на вимогу однієї із сторін допускається лише у випадках, встановлених договором або законом. Згідно з положеннями чинного законодавства зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Так, договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим (Стаття 651 Цивільного Кодексу України). Відповідно до статті 188 Господарського Кодексу України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. У разі, якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, зацікавлена сторона має право передати спір на вирішення суду. Якщо судовим рішенням договір змінено або розірвано, договір вважається зміненим або розірваним з дня набрання чинності цим рішенням, якщо іншого строку набрання чинності не встановлено за рішенням суду. Договором, укладеним за результатами відкритих торгів між відділом освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Перечинської міської ради та ТОВ «ВАРМ-ХАУС», сторони визначили обсяг зобов’язань, чітко регламентували випадки, в яких допускається припинення договірних зобов’язань. Наміру припинити правочин жодна із сторін не виявила, а тому законні підстави для дострокового розірвання цього договору на даний час відсутні. Чинним законодавством України, зокрема Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Господарським та Цивільним Кодексами України чи іншими нормативно-правовими актами не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. Також Положенням про Державну аудиторську службу, що затверджено постановою Кабінету Міністрів України № 43 від 03.02.2016, Держаудитслужба не наділена повноваженнями щодо покладення зобов’язань на розірвання договорів. З урахуванням описаного, ані положення Договору № 440 від 18.12.2023, ані положення чинного законодавства не передбачають розірвання цього Договору згідно із визначеним Держаудитслужбою зобов'язанням. Абзац сьомий частини першої статті 6 та частина п’ята статті 19 Господарського кодексу України забороняють незаконне втручання органів державної влади, їх посадових осіб у господарські відносини, у господарську діяльність суб'єктів господарювання. Окрім того, до суду ні сторони за договором від 18.12.2023 № 440, ні інші державні органи, із заявами (позовами) про припинення (розірвання) даного договору не звертались. Розірвання договору із переможцем торгів, який виконує умови укладеного з ним договору з огляду на положення чинного законодавства та умови договору є неможливим. Таким чином, вважаємо, що Замовником не порушено вимог законодавства про публічні закупівлі при розгляді та оцінці тендерної пропозиції єдиного учасника відкритих торгів - ТОВ «ВАРМ-ХАУС» та правомірно визнано тендерну пропозицію переможця ТОВ «ВАРМ-ХАУС» такою, що відповідає вимогам тендерної документації. З урахуванням зазначеного, Замовник не вбачає за доцільне та взагалі можливе з огляду на вищенаведені положення законодавства припинення зобов’язань за договором підряду № 440 від 18.12.2023 року. З огляду на викладене, вважаємо висновок Держаудитслужби, складений за результатами моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт вбудованих приміщень дитячої бібліотеки за адресою: вул. Ужанська, 2, м. Перечин Ужгородського району Закарпатської області» в частині встановлення порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, та покладення на Замовника - відділ освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Перечинської міської ради зобов’язання щодо усунення порушень необґрунтованим та таким, що порушує права й інтереси Замовника, які полягають у здійсненні ним закупівель для забезпечення його потреб з дотриманням принципів публічних закупівель, встановлених статтею 5 Закону № 922-VIII. Також вважаємо, що висновком Держаудитслужби порушено законні права та інтереси Замовника, що полягають у здійсненні перешкод в реалізації кінцевої мети, задля якої було проведено вищезазначену процедуру закупівлі. У зв’язку з наведеним, маємо намір оскаржувати даний висновок органу моніторингу у встановленому законом порядку до суду.
2024-03-28 16:59:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Виновок за результатами моніторингу закупівлі 03.04.2024 року відділом освіти, культури, сім"ї, молоді та спорту Перечинської міської ради оскаржено до Закарпатського окружного адміністративного суду. Позовну заяву подано через зареєстрований Електронний кабінет ЄСІТС. |
Дата публікації: | 03 квітня 2024 |
Номер відкриття провадження: | 260/2172/24 |
Дата відкриття провадження: | 04 квітня 2024 |
Документи:
05 квітня 2024 09:51
|
Електронний підпис |
03 квітня 2024 16:49
|
Електронний підпис |
03 квітня 2024 16:18
|
Картка руху заяви.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВАРМ-ХАУС" |
4 888 849,20
UAH з ПДВ
|
4 888 849,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВАРМ-ХАУС" #42089149 |
Переможець |
4 888 849,20
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2023 11:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 квітня 2024 09:26
|
ДУ № 4 ДБ.pdf | зміни до договору |
04 квітня 2024 09:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:16
|
ДУ № 3 дитяча бібліотека.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 14:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 16:27
|
ДУ № 2 капремонт ДБ.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 16:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 16:22
|
додатк. уг 1.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 16:21
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2023 13:44
|
договір 440 від 18.12.2023 ДБ.pdf | укладений |
18 грудня 2023 13:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викладення пункту договору про термін дії договору в іншій редакції, згідно якої термін дії договору - до 31.12.2024 року |
Номер договору про закупівлю: | 440 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 440 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі у 2023 році |
Номер договору про закупівлю: | 440 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв"язку з документально підтвердженими об’єктивними обставинами, що спричинили таке продовження (затримки фінансування витрат замовника), без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 440 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |