Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 90910000-9 - Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень та об’єктів (ринків))
Очікувана вартість
5 760 000,00 UAH
UA-2023-12-01-016372-a 9c02d2bbaa76478c95795612ecc69045
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Акавова Яна Олександрівна

+380612262334 zprynok.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Запоріжринок"
Код ЄДРПОУ: 01559577
Місцезнаходження: 69096, Україна , Запорізька обл., м Запоріжжя, вул Рекордна, 2
Контактна особа: Акавова Яна Олександрівна
+380612262334
zprynok.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2023 18:23
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2023 00:00
Початок аукціону: 11 грудня 2023 11:55
Початок аукціону: 11 грудня 2023 11:55
Очікувана вартість: 5 760 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 172600
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 172600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015: 90910000-9 - Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень та об’єктів (ринків))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69006, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Рекордна, 2; вул. Гоголя, 32; вул. Незалежної України/Сталеварів, 47а/2; вул. Європейська, 3; , вул. Поштова, 141а; вул. Молодіжна, 89а; вул. Лахтинська 12а; вул. Чарівна, 56; пр. Металургів/вул. Сержанта Мєдвєдєва (квітковий павільйон); вул. Лахтинська (квітковий павільйон)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 18:23
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 18:23
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 18:23
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 18:23
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 18:23
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 18:23
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 18:23
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 18:23
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 18:23
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 18:23
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 18:23
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 18:23
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 18:23
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 18:23
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 18:23
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 18:23
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 18:23
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 18:23
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 18:23
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 18:23
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 18:23
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 18:23
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 18:23
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 18:23

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

172600

Сума забезпечення: 172600 UAH

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-11-000136 ● d28d72a2190549a4a3277d3c498db028
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2024 17:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.01.2024 № 4-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 11.01.2024 № 4-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
10 UA-2023-12-01-016372-a 01.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Онищенко І.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-15 16:35:01

Про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Послуг з прибирання приміщень та об’єктів (ринків) (ДК 021:2015: 90910000-9 - Послуги з прибирання) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-01-016372-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
2. Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-18 16:29:24

Відповідь

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом - ДК 021:2015: 90910000-9 - Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень та об’єктів (ринків)) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-01-016372-a) Комунальне підприємство "Запоріжринок" Запорізької міської ради надає пояснення з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу даної процедури закупівлі.

1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Очікувана вартість послуг визначена згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін, інтернет ресурсу та аналізу комерційних пропозицій надавачами послуг з прибирання (додаються). Також враховувалась інформація, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі закупівель «Прозорро».
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку до тендерної документації. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до наявної потреби, для забезпечення роботи підприємства, а саме: для забезпечення щоденного прибирання територій ринків, територій навколо ринків та щоденне, періодичне прибирання будівлі ринків.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі встановлені з метою належного функціонування об’єктів ринків відповідно до діючих санітарних та санітарно-гігієнічних норм, та забезпечення належних умов праці працівників Комунального підприємства «Запоріжринок» та комфортного перебування відвідувачів.
2. Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно до п.4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб`єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
• обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
• оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб`єкта управління об`єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб`єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно з п.4 постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016р. № 710» з 19.12.2020 органам місцевого самоврядування рекомендовано - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.

Відповідно до п. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 заходи з щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, стосуються органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.

Так, відповідно положень до ст. 2 Бюджетного кодексу України, головні розпорядники бюджетних коштів – це бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень.
Комунальне підприємство "Запоріжринок" Запорізької міської ради є одержувачем бюджетних коштів, що підтверджується інформацією з Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на офіційному веб-сайті Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search).

Відповідно до ч. 2 ст.22 Господарського кодексу України, суб`єктами господарювання державного сектора економіки є суб`єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб`єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п`ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб`єктів.
Комунальне підприємство "Запоріжринок" Запорізької міської ради відсутнє у реєстрі (переліку) суб`єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об`єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків), розміщеному на офіційному вебсайті Фонду державного майна України (https://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-subekti-gospodaruvannya.html).
Отже, Комунальне підприємство "Запоріжринок" Запорізької міської ради не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб`єктом господарювання державного сектору економіки, відтак і не належить до переліку суб`єктів господарювання, на яких розповсюджуються вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) щодо оприлюднення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту.

Враховуючи те, що закупівля ДК 021:2015: 90910000-9 - Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень та об’єктів (ринків)) здійснювалась за власні кошти комунального підприємства, відсутність переліку затверджених заходів тощо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів Запорізькою міською радою, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті Замовником не здійснювалось.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 02 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2023 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" 4 196 836,80
UAH з ПДВ
4 196 836,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП Бендас Анатолій Вікторович 5 100 000,00
UAH з ПДВ
5 100 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 грудня 2023 14:30
Електронний підпис
14 грудня 2023 14:20
3.3_Виписка_2022.pdf
14 грудня 2023 14:05
5_Витяг_2023.pdf
14 грудня 2023 14:05
5_Витяг_15.02.2023.pdf
14 грудня 2023 14:05
4_Довідка_субпідрядник.pdf
14 грудня 2023 14:05
2.2_Повідомлення_скан.PDF
14 грудня 2023 14:05
1.2_Довідка_працівники.pdf
09 грудня 2023 20:24
Електронний підпис
09 грудня 2023 20:24
Електронний підпис
09 грудня 2023 20:22
9_БГ.zip
09 грудня 2023 20:22
3.2_Довідка_Особливості.pdf
09 грудня 2023 20:22
7.4_Витяг ЄДР.pdf
09 грудня 2023 20:22
6_Калькуляція.pdf
09 грудня 2023 20:22
7.3_Виписка з ЄДР.pdf
09 грудня 2023 20:22
5_Проєкт договору.pdf
09 грудня 2023 20:22
2.17-18_Накази_двірники.pdf
09 грудня 2023 20:22
1.1_Довідка_працівники.pdf
09 грудня 2023 20:22
10.2. Висновок 2.pdf
09 грудня 2023 20:22
10.1_Висновок СЕС.pdf
09 грудня 2023 20:22
4_ТЗ.pdf
09 грудня 2023 20:22
2.19_Повідомлення.pdf
09 грудня 2023 20:22
10.3. Висновок 1.pdf
09 грудня 2023 20:22
7.2_Розпорядження КМДА.pdf

Публічні документи

19 грудня 2023 19:46
Електронний підпис
19 грудня 2023 19:12
14. Витяг з ЄДР 2023.pdf
19 грудня 2023 19:12
11.3. Паспорт ИНН.pdf
19 грудня 2023 19:12
11.1 Виписка _.pdf
19 грудня 2023 19:12
Довідка.zip
09 грудня 2023 16:51
Електронний підпис
09 грудня 2023 15:40
Додаток 4 Калькуляція.pdf
09 грудня 2023 14:55
Банківська Гарантія.rar
09 грудня 2023 14:55
14. Витяг з ЄДР 2023.pdf
09 грудня 2023 14:55
13. лист погодження з тд.pdf
09 грудня 2023 14:55
11.3. Паспорт ИНН.pdf
09 грудня 2023 14:55
11.1 Виписка _.pdf
09 грудня 2023 14:55
7. Довідка довкілля.pdf
09 грудня 2023 14:55
5. Опис ТЗ.pdf
09 грудня 2023 14:55
4. Довідка абз 14.pdf
09 грудня 2023 14:55
3.2. банк 2020-2021.pdf
09 грудня 2023 14:55
3.1. Договор 31.08.2020.pdf
09 грудня 2023 14:55
1.2. Працівники.rar
09 грудня 2023 14:55
1.1. Лист-пояснення ФОП.pdf
09 грудня 2023 14:55
1. Довідка працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ФОП Бендас Анатолій Вікторович

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД"
#40075836
Відхилено 4 196 836,80
UAH з ПДВ
15 грудня 2023 14:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 грудня 2023 14:31
ФОП Бендас Анатолій Вікторович
#2764304870
Переможець 5 100 000,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2023 15:09

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Довідка № 1 від 09.12.23р. (файл. 1.1. Довідка працівники) не містить інформації щодо місця проживання (назви населеного пункту) по працівникам відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору; 1.2. На підтвердження наявності зазначених Учасником працівників, а саме: Бєлова, Билим, Василенко, Васьковська, Муравська, Поперека, Потапенко, Соколова, Третяк, Холодченко, Яценко, Ярощук, Лагоржевська, у складі тендерної пропозиції надані (файл. 2.19_Повідомлення) замість скан-копій фото-копії з оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу, поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу; 1.3. На підтвердження наявності зазначених Учасником працівників, а саме: Кулік О.Г. та Лагоржевської В.В, у складі тендерної пропозиції надані (файл. 2.17-18_Накази_двірники) замість скан-копій фото-копії наказів про призначення; 1.4 На підтвердження наявності зазначених Учасником працівників надані накази про призначення, які містять інформацію щодо строку прийняття на роботу. Так: по наказу № К-004 від 30.09.21 р. про прийняття на роботу Бєлової О.А. – з 01.10.21р. до 31.12.22р., по наказу № К-004 від 11.03.19 р. про прийняття на роботу Билим Г.П. – з 12.03.19р. до 30.04.20р. по наказу № К-009 від 11.03.19 р. про прийняття на роботу Василенко Т.Д. – з 12.03.19р. до 30.04.20р. по наказу № К-014 від 27.12.19 р. про прийняття на роботу Васьковської Л.М. – з 02.01.20р. до 31.12.20р. по наказу № К-007 від 30.09.21р. про прийняття на роботу Муравської В.А. – з 02.10.21р. до 31.12.22р. по наказу № К-008 від 30.09.21р. про прийняття на роботу Поперека Т.О. – з 01.10.21р. до 31.12.22р. по наказу № К-007 від 11.03.19р. про прийняття на роботу Потапенко О.В. – з 12.03.19р. до 30.04.20р. по наказу № К-008 від 11.03.19р. про прийняття на роботу Соколової О.А. – з 12.03.19р. до 30.04.20р. по наказу № К-005 від 11.03.19р. про прийняття на роботу Третяк І.Л. – з 12.03.19р. до 30.04.20р. по наказу № К-003 від 11.03.19р. про прийняття на роботу Холодченко Л.В. – з 12.03.19р. до 30.04.20р. по наказу № К-005 від 30.09.21р. про прийняття на роботу Яценко Г.І. – з 01.10.21р. до 31.12.22р. по наказу № К-006 від 30.09.21р. про прийняття на роботу Ярощук З.М. – з 01.10.21р. до 31.12.22р. по наказу № К-003 від 05.02.20р. про прийняття на роботу Лагоржевської В.В.- з 06.02.20р. до 06.04.20р. 1.5. У складі тендерної пропозиції учасником надані накази про прийняття на роботу, які не відповідають інформації зазначеної у повідомленні про прийняття працівника на роботу. Так: наказ про прийняття на роботу Муравської В.А. № К-007 від 30.09.2021, в той час як в повідомлені про прийняття працівника на роботу зазначено інший номер наказу, а саме: К-005 від 30.09.2021; наказ про прийняття на роботу Поперека Т.О. № К-008 від 30.09.2021, в той час як в повідомленні про прийняття працівника на роботу зазначено інший номер наказу № К-006 від 30.09.2021; наказ про прийняття на роботу Яценко Г.І. № К-005 від 30.09.2021, в той час як в повідомленні про прийняття працівника на роботу зазначено інший номер наказу № К-007 від 30.09.2021; наказ про прийняття на роботу Ярощук З.М. № К-006 від 30.09.2021, в той час як в повідомленні про прийняття працівника на роботу зазначено інший номер наказу № К-008 від 30.09.2021; 1.6. У складі тендерної пропозиції учасник не підтвердив наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме відсутня інформація та документи щодо аналогічних договорів. 1.7. У складі тендерної пропозиції учасник не надав інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця. 1.8. У складі тендерної пропозиції учасник не надав Витяг або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, який виданий не раніше 2023 року. 1.9. У складі тендерної пропозиції учасник надав витяг з реєстру платників податку на додану вартість та Розпорядження №1512 від 07.07.2021 видане виконавчим органом Київської міської ради (КМДА) «Про надання та вiдмову в наданні дозволiв на право користування пільгами з оподаткування підприємствам та організаціям громадських органiзацiй осiб з інвалідністю», відповідно до якого учаснику надано дозвіл на право користування пільгами з оподаткування відповідно до пункту 142.1. ст. 142 розділу ІІІ Податкового кодексу України та відповідно до пункту 197.6 статті 197 розділу V Податкового кодексу України, строк якого сплинув 01.07.2022 року, що підтверджується Витягом до Додатку 1 до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 07.07.2021 року №1512 та Витягом до Додатку 2 до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 07.07.2021 року. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно п.п. 2.1 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає: Довідку* довільної форми, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору, з зазначення ПІБ працівника, місце проживання (назва населеного пункту), стаж роботи, посада) (мінімальна наявність працівників з прибирання у кількості не меньше ніж кількість місць надання послуг відповідно Додатку 2 до тендерної документації). 2.2. Згідно Приміток пп. 2.1. Додатку 1 Тендерної документації Для підтвердження наявності зазначених працівників, у складі тендерної пропозиції необхідно надати: - скан-копію з оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу»; зі скан-копію трудової книжки (першу та останню сторінку с записом) або трудового договору або наказу про призначення. Також, згідно п.1 Розділу 3 Тендерної документації - всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель). 2.3. Згідно Приміток пп. 2.1. Додатку 1 Тендерної документації – Для підтвердження наявності зазначених працівників, у складі тендерної пропозиції необхідно надати: - скан-копію з оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу»; зі скан-копію трудової книжки (першу та останню сторінку с записом) або трудового договору або наказу про призначення Також, згідно п. 1 Розділу 3 Тендерної документації - всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель). 2.4. Згідно Приміток пп. 2.1. Додатку 1 Тендерної документації Для підтвердження наявності зазначених працівників, у складі тендерної пропозиції необхідно надати: - скан-копію з оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу»; зі скан-копію трудової книжки (першу та останню сторінку с записом) або трудового договору або наказу про призначення. – Досвід роботи не менше 50 % працівників з прибирання, які будуть залучені учасником до надання послуг згідно даної закупівлі повинен бути не менше 6-ти місяців на займані посаді у штаті Учасника, або у трудових відносинах учасником копія трудової угоди або інші документи, що підтверджують трудові відносини з учасником не менше 6-ти місяців). 2.5. Згідно Приміток пп. 2.1. Додатку 1 Тендерної документації – для підтвердження наявності зазначених працівників, у складі тендерної пропозиції необхідно надати: - скан-копію з оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу»; зі скан-копію трудової книжки (першу та останню сторінку с записом) або трудового договору або наказу про призначення 2.6. Згідно пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає: Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів) за формою згідно додатку 1 до ТД. * Аналогічним договором вважається договір на надання послуг з прибирання (приміщень та/або теріторій, ринків) загальною площею не менше 50 000 м2 у період з 2020 по 2023 роки, з терміном надання послуг – не менше 3-х (трьох) календарних місяців поспіль. На підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати виконаний (виконані) в повному обсязі оригінал (оригінали) або завірену (завірені) належним чином копію (копії) договору (договорів) з усіма додатками та додатковими угодами, а також виписку (виписки) з банку по рахунку учасника, стосовно отримання в повному обсязі (на суму виконаного аналогічного договору) грошових коштів від замовника послуг, з яким було укладено аналогічний (аналогічні) договір (договори); така (такі) виписка (виписки) обов’язково мають містити інформацію щодо найменування Замоника та призначення платежу (сума, дата, номер договору). 2.7. Згідно п. 7 Розділу 3 Тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей 2.8. Згідно п. 5 Додатку 5 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає Витяг або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (документ повинен бути виданий не раніше 2023 року). 2.9. Відповідно до пп.7 Інша інформація Розділу 5 Тендерної документації, документи, видані державними органами, повинні відповідати вимогам нормативних актів, відповідно до яких такі документи видані. Відповідно до п.1 Розділу 5 Тендерної документації - Учасник визначає ціни на послуги, що він пропонує виконати за договором про закупівлю, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ, крім випадків коли предмет закупівлі не оподатковується), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, передбачених для робіт даного виду. Згідно Примітки Додатку 4 до Тендерної документації - *Примітка - У разі надання пропозиції учасником - не платником ПДВ, або предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, із зазначенням відповідної позначки "без ПДВ".- Ціни, ПДВ, сума, що відображаються цифрами у цій формі визначаються з точністю до другого десяткового знаку (другий розряд після коми). Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник повинен з використанням електронної системи надати: - Довідку* довільної форми, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору, із зазначенням – місця проживання (назви населеного пункту) працівників. - скан-копію з оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» щодо працівників: Бєлова, Билим, Василенко, Васьковська, Муравська, Поперека, Потапенко, Соколова, Третяк, Холодченко, Яценко, Ярощук, Лагоржевська, - скан-копію з оригіналу наказу про призначення щодо працівників: Кулік О.Г. та Лагоржевської В.В - підтвердити досвід роботи не менше 50 % працівників з прибирання, які будуть залучені учасником до надання послуг згідно даної закупівлі повинен бути не менше 6-ти місяців на займані посаді у штаті Учасника, або у трудових відносинах учасником копія трудової угоди або інші документи, що підтверджують трудові відносини з учасником не менше 6-ти місяців), зокрема надати: скан-копію з оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу»; зі скан-копію трудової книжки (першу та останню сторінку с записом) або трудового договору або наказу про призначення. - скан-копію з оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу»; зі скан-копію трудової книжки (першу та останню сторінку с записом) або трудового договору або наказу про призначення. - Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів) за формою згідно додатку 1 до Тендерної документації. * Аналогічним договором вважається договір на надання послуг з прибирання (приміщень та/або теріторій, ринків) загальною площею не менше 50 000 м2 у період з 2020 по 2023 роки, з терміном надання послуг – не менше 3-х (трьох) календарних місяців поспіль. На підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати виконаний (виконані) в повному обсязі оригінал (оригінали) або завірену (завірені) належним чином копію (копії) договору (договорів) з усіма додатками та додатковими угодами, а також виписку (виписки) з банку по рахунку учасника, стосовно отримання в повному обсязі (на суму виконаного аналогічного договору) грошових коштів від замовника послуг, з яким було укладено аналогічний (аналогічні) договір (договори); така (такі) виписка (виписки) обов’язково мають містити інформацію щодо найменування Замоника та призначення платежу (сума, дата, номер договору). - інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. - Витяг або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (документ повинен бути виданий не раніше 2023 року). - надати відповідний документ(и), виданий(і) державними органами, що підтверджує(ють) право користування пільгами з оподаткування відповідно до пункту 142.1. ст. 142 розділу ІІІ Податкового кодексу України та відповідно до пункту 197.6 статті 197 розділу V Податкового кодексу України Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом надання додаткових документів до раніше наданих / їх окремих частин, тощо. Надані учасником документи та інформація згідно цього повідомлення повинні в повній мірі відповідати вимогам тендерної документації. У випадку, якщо подання учасником на виконання цієї вимоги документів та інформації призводить до необхідності внесення змін до інших документів та/або інформації, що були надані у складі тендерної пропозиції, учасник додатково надає такі документи та/або інформацію у новій редакції

Документи

15 грудня 2023 14:18
Електронний підпис
15 грудня 2023 14:15
рішення

Документи

15 грудня 2023 15:09
Довідка НАЗК
15 грудня 2023 15:09
Електронний підпис
15 грудня 2023 15:04
рішення
15 грудня 2023 14:18
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2023 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бендас Анатолій Вікторович
#2764304870
5 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 грудня 2023 15:09
Довідка НАЗК
15 грудня 2023 15:09
Електронний підпис
15 грудня 2023 15:04
рішення
15 грудня 2023 14:18
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2023 14:56
Договір про закупівлю послуг від 26.12.23.pdf укладений
26 грудня 2023 14:26