Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Запоріжринок" |
Код ЄДРПОУ: | 01559577 |
Місцезнаходження: | 69096, Україна , Запорізька обл., м Запоріжжя, вул Рекордна, 2 |
Контактна особа: |
Акавова Яна Олександрівна +380612262334 zprynok.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2023 18:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2023 11:55 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2023 11:55 |
Очікувана вартість: | 5 760 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 172600 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 172600 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2023 18:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2023 18:24 |
Тендерна документація (послуги з прибирання).doc | |
01 грудня 2023 18:24 |
Додаток 6 Форма забезпечення.doc | |
01 грудня 2023 18:24 |
Додаток 5 інші документи.docx | |
01 грудня 2023 18:24 |
Додаток 4 Калькуляція.docx | |
01 грудня 2023 18:24 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
01 грудня 2023 18:24 |
Додаток 2 Технічні вимоги.DOC | |
01 грудня 2023 18:24 |
Додаток 1 кваліфікаційні критерії та інші вимоги.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-11-000136 ● d28d72a2190549a4a3277d3c498db028
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 17:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.01.2024 № 4-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 11.01.2024 № 4-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
10 UA-2023-12-01-016372-a 01.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Онищенко І.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-15 16:35:01
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Послуг з прибирання приміщень та об’єктів (ринків) (ДК 021:2015: 90910000-9 - Послуги з прибирання) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-01-016372-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
2. Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-18 16:29:24
Відповідь
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом - ДК 021:2015: 90910000-9 - Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень та об’єктів (ринків)) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-01-016372-a) Комунальне підприємство "Запоріжринок" Запорізької міської ради надає пояснення з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу даної процедури закупівлі.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Очікувана вартість послуг визначена згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін, інтернет ресурсу та аналізу комерційних пропозицій надавачами послуг з прибирання (додаються). Також враховувалась інформація, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі закупівель «Прозорро».
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку до тендерної документації. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до наявної потреби, для забезпечення роботи підприємства, а саме: для забезпечення щоденного прибирання територій ринків, територій навколо ринків та щоденне, періодичне прибирання будівлі ринків.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі встановлені з метою належного функціонування об’єктів ринків відповідно до діючих санітарних та санітарно-гігієнічних норм, та забезпечення належних умов праці працівників Комунального підприємства «Запоріжринок» та комфортного перебування відвідувачів.
2. Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно до п.4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб`єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
• обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
• оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб`єкта управління об`єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб`єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно з п.4 постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016р. № 710» з 19.12.2020 органам місцевого самоврядування рекомендовано - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до п. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 заходи з щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, стосуються органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Так, відповідно положень до ст. 2 Бюджетного кодексу України, головні розпорядники бюджетних коштів – це бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень.
Комунальне підприємство "Запоріжринок" Запорізької міської ради є одержувачем бюджетних коштів, що підтверджується інформацією з Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на офіційному веб-сайті Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search).
Відповідно до ч. 2 ст.22 Господарського кодексу України, суб`єктами господарювання державного сектора економіки є суб`єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб`єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п`ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб`єктів.
Комунальне підприємство "Запоріжринок" Запорізької міської ради відсутнє у реєстрі (переліку) суб`єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об`єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків), розміщеному на офіційному вебсайті Фонду державного майна України (https://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-subekti-gospodaruvannya.html).
Отже, Комунальне підприємство "Запоріжринок" Запорізької міської ради не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб`єктом господарювання державного сектору економіки, відтак і не належить до переліку суб`єктів господарювання, на яких розповсюджуються вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) щодо оприлюднення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту.
Враховуючи те, що закупівля ДК 021:2015: 90910000-9 - Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень та об’єктів (ринків)) здійснювалась за власні кошти комунального підприємства, відсутність переліку затверджених заходів тощо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів Запорізькою міською радою, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті Замовником не здійснювалось.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 грудня 2023 12:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" |
4 196 836,80
UAH з ПДВ
|
4 196 836,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Бендас Анатолій Вікторович |
5 100 000,00
UAH з ПДВ
|
5 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" #40075836 |
Відхилено |
4 196 836,80
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2023 14:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 грудня 2023 14:31
|
ФОП Бендас Анатолій Вікторович #2764304870 |
Переможець |
5 100 000,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2023 15:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 14:56
|
Договір про закупівлю послуг від 26.12.23.pdf | укладений |
26 грудня 2023 14:26
|