Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Очікувана вартість
435 000,00 UAH
UA-2023-12-01-015239-a ● c02ffd5d3a6546d7b81fb1a7977263a7
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «ШОСТКИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ» Шосткинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01981514 |
Вебсайт: | http://crl-shostka.org.ua |
Місцезнаходження: | 41100, Україна , Сумська обл., місто Шостка, м.Шостка, вул.Щедріна,1 |
Контактна особа: |
Шкурат-Кремлянець Ольга Миколаївна +380544972837 olgashcurat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2023 16:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2023 13:54 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2023 13:54 |
Очікувана вартість: | 435 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 175,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 кілограм
Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорії «В»: використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби забруднені біологічними рідинами, імунобіологічні лікарські засоби, з первинною упаковкою лікарського засобу, яка не втратила цілісність, медичні вироби і предмети, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул.Щедріна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
500 кілограм
Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорії «В»: органні відходи (тканини, органи, частини тіла тощо)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул.Щедріна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
350 кілограм
Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження категорії «С»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул.Щедріна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
10 кілограм
Відходи лікарських засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул.Щедріна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата Послуг здійснюється Замовником в безготівковій формі на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі підписаних Сторонами Актів прийняття наданих послуг, протягом 10 робочих днів з дня підписання Акту прийняття наданих послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2023 16:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2023 16:48 |
ТДутилізація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ліцензія
Дата подання: 02 грудня 2023 20:41
Дата відповіді: 06 грудня 2023 15:18
Добрий день! Шановний Замовнику! Ви вимагаєте у Додатку №2: 1) Учасник повинен мати право на провадження діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами зазначеними у специфікації, а саме надати Замовнику у складі тендерної пропозиції копію чинної ліцензії та/або наказу про видачу ліцензії на операції зі збирання, зберігання, утилізації, знешкодження наступних видів небезпечних відходів: клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного догляду, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт;. У предметі послуги вказано: Відповідно до розділу 5. Наказу № 325 МОЗ відходи категорії B - підлягають обробленню або знешкодженню. Відповідно до розділу 6. Наказу № 325 МОЗ відходи категорії С- підлягають утилізації або знешкодженню, це також передбачено у Правилах утилізації та знищення лікарських засобів, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24 квітня 2015 року № 242, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 18 травня 2015 року за № 550/2699. З метою збереження конкурентного середовища, та нашої участі, просимо дану вимогу викласти в такій редакції: «1) Учасник повинен мати право на провадження діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами зазначеними у специфікації, а саме надати Замовнику у складі тендерної пропозиції копію чинної ліцензії та/або наказу про видачу ліцензії на операції зі збирання, зберігання, утилізації та/або знешкодження наступних видів небезпечних відходів: клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного догляду, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт;»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Якщо ви стверджуєте у своєму питанні, що відповідно до розділу 5. Наказу № 325 МОЗ відходи категорії B - підлягають обробленню або знешкодженню - Замовником саме тому і вказано у вимозі п.5 Технічних вимог Додатку №2 до тендерної документації такі види поводження з небезпечними відходами "збирання, зберігання, утилізації, знешкодження", серед яких і є "знешкодження".
Також ви аргументували: Відповідно до розділу 6. Наказу № 325 МОЗ відходи категорії С- підлягають утилізації або знешкодженню, це також передбачено у Правилах утилізації та знищення лікарських засобів, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24 квітня 2015 року № 242, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 18 травня 2015 року за № 550/2699.
Частково з вами погоджуємось: відповідно до п.5 розділу ІІ наказу МОЗ України від 24.04.2015 № 242: Лікарські засоби, що не підлягають подальшому використанню, набувають статусу «відходів» та передаються для утилізації або знешкодження до суб’єктів господарювання, які мають відповідні ліцензії на провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами безпосередньо або через постачальників, якщо таке передбачено відповідними договірними умовами.
Знову ж таки Замовником саме тому і вказано у вимозі п.5 Технічних вимог Додатку №2 до тендерної документації такі види поводження з небезпечними відходами "збирання, зберігання, утилізації, знешкодження", серед яких і є "утилізація" та "знешкодження".
Але відповідно до державного класифікатора ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами код ДК має 90524400-0 - Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень. Про "знешкодження" у коді ДК не йдеться.
Отже, Замовник правомірно має право застосувати вимогу до учасників закупівлі щодо наявності виду поводження саме "утилізації" у вимозі "Учасник повинен мати право на провадження діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами зазначеними у специфікації, а саме надати Замовнику у складі тендерної пропозиції копію чинної ліцензії та/або наказу про видачу ліцензії на операції зі збирання, зберігання, утилізації, знешкодження наступних видів небезпечних відходів: клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного догляду, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт".
Замовник не може замінити формулювання вимоги на "... утилізації та/або знешкодження..." як ви просите з очевидної підстави!
Замовником не порушено конкурентного середовища для вашої участі у закупівлі.
Підстав для задоволення вашої вимоги немає.
Якщо ви стверджуєте у своєму питанні, що відповідно до розділу 5. Наказу № 325 МОЗ відходи категорії B - підлягають обробленню або знешкодженню - Замовником саме тому і вказано у вимозі п.5 Технічних вимог Додатку №2 до тендерної документації такі види поводження з небезпечними відходами "збирання, зберігання, утилізації, знешкодження", серед яких і є "знешкодження".
Також ви аргументували: Відповідно до розділу 6. Наказу № 325 МОЗ відходи категорії С- підлягають утилізації або знешкодженню, це також передбачено у Правилах утилізації та знищення лікарських засобів, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24 квітня 2015 року № 242, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 18 травня 2015 року за № 550/2699.
Частково з вами погоджуємось: відповідно до п.5 розділу ІІ наказу МОЗ України від 24.04.2015 № 242: Лікарські засоби, що не підлягають подальшому використанню, набувають статусу «відходів» та передаються для утилізації або знешкодження до суб’єктів господарювання, які мають відповідні ліцензії на провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами безпосередньо або через постачальників, якщо таке передбачено відповідними договірними умовами.
Знову ж таки Замовником саме тому і вказано у вимозі п.5 Технічних вимог Додатку №2 до тендерної документації такі види поводження з небезпечними відходами "збирання, зберігання, утилізації, знешкодження", серед яких і є "утилізація" та "знешкодження".
Але відповідно до державного класифікатора ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами код ДК має 90524400-0 - Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень. Про "знешкодження" у коді ДК не йдеться.
Отже, Замовник правомірно має право застосувати вимогу до учасників закупівлі щодо наявності виду поводження саме "утилізації" у вимозі "Учасник повинен мати право на провадження діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами зазначеними у специфікації, а саме надати Замовнику у складі тендерної пропозиції копію чинної ліцензії та/або наказу про видачу ліцензії на операції зі збирання, зберігання, утилізації, знешкодження наступних видів небезпечних відходів: клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного догляду, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт".
Замовник не може замінити формулювання вимоги на "... утилізації та/або знешкодження..." як ви просите з очевидної підстави!
Замовником не порушено конкурентного середовища для вашої участі у закупівлі.
Підстав для задоволення вашої вимоги немає.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-01-015239-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Дата подання: 04 грудня 2023 10:02
Вимога
Шановний замовник!
Відповідно до п.2.1 Додатку 1 до тендерної документації, довідку про наявність не менше двох підготовлених водіїв та двох вантажників щодо поводження з небезпечними вантажами, а також двох уповноважених з безпеки на транспорті (надати копії свідоцтв про підготовку водіїв щодо перевезення небезпечних вантажів та про підготовку вантажників за програмою «Спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами», уповноважених з безпеки на транспорті).
З огляду даної вимоги не зрозуміло, чим обумовлена необхідність наявності саме двох уповноважених з безпеки на транспорті.
Відповідно до кадрових вимог провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (затверджених постановою КМУ № 446 від 13.07.2016 р.) «Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни).». Враховуючи зазначене, законодавством не встановлено обов’язкову наявність саме двох уповноважених з безпеки на транспорті.
Відповідно до ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Суб’єкти господарювання встановлюють необхідну кількість працівників виходячи з фактичних кадрових потреб, законом не встановлено, що у штаті підприємства необхідно мати від двох уповноважених з безпеки на транспорті.
Оскільки законодавством не встановлено обов’язкову наявність саме двох уповноважених з безпеки на транспорті – зазначена вимога є дискримінаційною, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації, не брати на себе обов'язки контролюючих органів, та скасувати вимогу щодо наявності саме двох уповноважених з безпеки на транспорті.
В Додатку 1 підпункті 1.1 ви вимагаєте: -Надати довідку про наявність не менше двох одиниць спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів ( самоскиди, вантажні авто з відкритим кузовом та цистерни не допускаються).
В підпукті 2.1 ви вимагаєте надати: довідку про наявність не менше двох підготовлених водіїв та двох вантажників щодо поводження з небезпечними вантажами, а також двох уповноважених з безпеки на транспорті (надати копії свідоцтв про підготовку водіїв щодо перевезення небезпечних вантажів та про підготовку вантажників за програмою «Спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з пакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами», уповноважених з безпеки на транспорті.
Ми як потенційний учасник і можливий переможець закупівлі, не погоджуємось з вимогою навчання вантажників, а саме з частиною : "а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами»
Оскільки цистерни не допускаються для виконання умов договору, ми не розуміємо і не бачимо сенсу включати до умов тендерної документації навчання вантажників саме за цим спеціалізованим курсом. Наші вантажники пройшли навчання відповідно до специфікації їх роботи в навчальному центрі ADR затвердженого ГСЦ МВС і мають право на супроводження, завантаження, розвантаження небезпечних вантажів.
Вимагаємо внести зміни до умов тендерної документації задля дотримання вимог ст. 5 та ч. 4 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме у пункт 2.1, з урахуванням раніше поданої вимоги UA-2023-11-24-014965-a.b1 та викласти його у редакції :
- довідку про наявність не менше двох підготовлених водіїв та двох вантажників щодо поводження з небезпечними вантажами, а також уповноваженого з безпеки на транспорті (надати копії свідоцтв про підготовку водіїв щодо перевезення небезпечних вантажів та про підготовку вантажників, копію свідоцтва про проходження спеціалізованого навчання вантажників, щодо поводження з небезпечними вантажами"
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п.2.1 Додатку 1 до тендерної документації, довідку про наявність не менше двох підготовлених водіїв та двох вантажників щодо поводження з небезпечними вантажами, а також двох уповноважених з безпеки на транспорті (надати копії свідоцтв про підготовку водіїв щодо перевезення небезпечних вантажів та про підготовку вантажників за програмою «Спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами», уповноважених з безпеки на транспорті).
З огляду даної вимоги не зрозуміло, чим обумовлена необхідність наявності саме двох уповноважених з безпеки на транспорті.
Відповідно до кадрових вимог провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (затверджених постановою КМУ № 446 від 13.07.2016 р.) «Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни).». Враховуючи зазначене, законодавством не встановлено обов’язкову наявність саме двох уповноважених з безпеки на транспорті.
Відповідно до ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Суб’єкти господарювання встановлюють необхідну кількість працівників виходячи з фактичних кадрових потреб, законом не встановлено, що у штаті підприємства необхідно мати від двох уповноважених з безпеки на транспорті.
Оскільки законодавством не встановлено обов’язкову наявність саме двох уповноважених з безпеки на транспорті – зазначена вимога є дискримінаційною, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації, не брати на себе обов'язки контролюючих органів, та скасувати вимогу щодо наявності саме двох уповноважених з безпеки на транспорті.
В Додатку 1 підпункті 1.1 ви вимагаєте: -Надати довідку про наявність не менше двох одиниць спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів ( самоскиди, вантажні авто з відкритим кузовом та цистерни не допускаються).
В підпукті 2.1 ви вимагаєте надати: довідку про наявність не менше двох підготовлених водіїв та двох вантажників щодо поводження з небезпечними вантажами, а також двох уповноважених з безпеки на транспорті (надати копії свідоцтв про підготовку водіїв щодо перевезення небезпечних вантажів та про підготовку вантажників за програмою «Спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з пакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами», уповноважених з безпеки на транспорті.
Ми як потенційний учасник і можливий переможець закупівлі, не погоджуємось з вимогою навчання вантажників, а саме з частиною : "а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами»
Оскільки цистерни не допускаються для виконання умов договору, ми не розуміємо і не бачимо сенсу включати до умов тендерної документації навчання вантажників саме за цим спеціалізованим курсом. Наші вантажники пройшли навчання відповідно до специфікації їх роботи в навчальному центрі ADR затвердженого ГСЦ МВС і мають право на супроводження, завантаження, розвантаження небезпечних вантажів.
Вимагаємо внести зміни до умов тендерної документації задля дотримання вимог ст. 5 та ч. 4 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме у пункт 2.1, з урахуванням раніше поданої вимоги UA-2023-11-24-014965-a.b1 та викласти його у редакції :
- довідку про наявність не менше двох підготовлених водіїв та двох вантажників щодо поводження з небезпечними вантажами, а також уповноваженого з безпеки на транспорті (надати копії свідоцтв про підготовку водіїв щодо перевезення небезпечних вантажів та про підготовку вантажників, копію свідоцтва про проходження спеціалізованого навчання вантажників, щодо поводження з небезпечними вантажами"
Дякуємо!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2023 15:18
Шановний Учасник!
ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!
ЗАКОНОДАВЕЦЬ ВКАЗАВ "ПРАЦІВНИКІВ", А НЕ ПРАЦІВНИКА!
ОТЖЕ, ЦЕ БІЛЬШЕ, НІЖ ОДИН ПРАЦІВНИК ТА ПЕРЕДБАЧАЄ НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ - ДВА (МОЖЛИВО І БІЛЬШЕ - ПРО ЩО НЕ ДЕТАЛІЗУЄТЬСЯ)!
ПОРЯД З ТИМ ПРИЙМІТЬ ДО УВАГИ, ЩО ЗАМОВНИК НЕ ВКАЗАВ КОНКРЕТНУ КІЛЬКІСТЬ ЧИ БІЛЬШУ, НІЖ ДВА, А ВКАЗАВ про наявність не менше двох підготовлених водіїв та двох вантажників щодо поводження з небезпечними вантажами, а також двох уповноважених з безпеки на транспорті (надати копії свідоцтв про підготовку водіїв щодо перевезення небезпечних вантажів та про підготовку вантажників за програмою «Спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами», уповноважених з безпеки на транспорті).
ТАКИМ ЧИНОМ ОПИСАНА ВИМОГА НЕ ОБМЕЖУЄ КОНКУРЕНЦІЮ ТА НЕ ПРИЗВОДИТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ! ЗОКРЕМА, ЗАМОВНИКОМ НЕ ПОРУШЕНО ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Програма «Спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами» передбачає, відповідно до назви, як спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, так і щодо осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами.
Програма зі спеціального навчання та залучення до перевезення певного транспортного засобу - різні речі!
А сама програма має в собі спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій - це і є пояснення вашому твердженню "Оскільки цистерни не допускаються для виконання умов договору, ми не розуміємо і не бачимо сенсу включати до умов тендерної документації навчання вантажників саме за цим спеціалізованим курсом.".
Також використання цистерн не передбачається з логічних очевидних підстав - медичні відходи категорії В не можуть перевозитись в ємностях, що призначені для перевезення зовсім інших небезпечних речовин.
Саме тому вимоги до учасників закупівлі "надати копії свідоцтв про підготовку водіїв щодо перевезення небезпечних вантажів та про підготовку вантажників за програмою «Спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами»" та "надати довідку про наявність не менше двох одиниць спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів (самоскиди, вантажні авто з відкритим кузовом та цистерни не допускаються) з копіями підтверджуючих документів (копії техпаспорту та діючий протокол перевірки технічного стану транспортного засобу)" є абсолютно логічними та існують у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» без порушення вимог ст. 5 та ч. 4 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Вся документація відповідає чинному законодавству України, що підтверджується своїм Рішенням № 17112-р/пк-пз від 25.10.2023 Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (закупівля UA-2023-10-12-006511-a).
Згідно пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178, зі змінами (далі-Особлвості) тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!
ЗАКОНОДАВЕЦЬ ВКАЗАВ "ПРАЦІВНИКІВ", А НЕ ПРАЦІВНИКА!
ОТЖЕ, ЦЕ БІЛЬШЕ, НІЖ ОДИН ПРАЦІВНИК ТА ПЕРЕДБАЧАЄ НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ - ДВА (МОЖЛИВО І БІЛЬШЕ - ПРО ЩО НЕ ДЕТАЛІЗУЄТЬСЯ)!
ПОРЯД З ТИМ ПРИЙМІТЬ ДО УВАГИ, ЩО ЗАМОВНИК НЕ ВКАЗАВ КОНКРЕТНУ КІЛЬКІСТЬ ЧИ БІЛЬШУ, НІЖ ДВА, А ВКАЗАВ про наявність не менше двох підготовлених водіїв та двох вантажників щодо поводження з небезпечними вантажами, а також двох уповноважених з безпеки на транспорті (надати копії свідоцтв про підготовку водіїв щодо перевезення небезпечних вантажів та про підготовку вантажників за програмою «Спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами», уповноважених з безпеки на транспорті).
ТАКИМ ЧИНОМ ОПИСАНА ВИМОГА НЕ ОБМЕЖУЄ КОНКУРЕНЦІЮ ТА НЕ ПРИЗВОДИТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ! ЗОКРЕМА, ЗАМОВНИКОМ НЕ ПОРУШЕНО ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Програма «Спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами» передбачає, відповідно до назви, як спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, так і щодо осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами.
Програма зі спеціального навчання та залучення до перевезення певного транспортного засобу - різні речі!
А сама програма має в собі спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій - це і є пояснення вашому твердженню "Оскільки цистерни не допускаються для виконання умов договору, ми не розуміємо і не бачимо сенсу включати до умов тендерної документації навчання вантажників саме за цим спеціалізованим курсом.".
Також використання цистерн не передбачається з логічних очевидних підстав - медичні відходи категорії В не можуть перевозитись в ємностях, що призначені для перевезення зовсім інших небезпечних речовин.
Саме тому вимоги до учасників закупівлі "надати копії свідоцтв про підготовку водіїв щодо перевезення небезпечних вантажів та про підготовку вантажників за програмою «Спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами»" та "надати довідку про наявність не менше двох одиниць спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів (самоскиди, вантажні авто з відкритим кузовом та цистерни не допускаються) з копіями підтверджуючих документів (копії техпаспорту та діючий протокол перевірки технічного стану транспортного засобу)" є абсолютно логічними та існують у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» без порушення вимог ст. 5 та ч. 4 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Вся документація відповідає чинному законодавству України, що підтверджується своїм Рішенням № 17112-р/пк-пз від 25.10.2023 Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (закупівля UA-2023-10-12-006511-a).
Згідно пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178, зі змінами (далі-Особлвості) тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Номер вимоги: UA-2023-12-01-015239-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДВАЙТА", Код ЄДРПОУ:44344215
Дата подання: 05 грудня 2023 15:30
Транспорт
Склад послуг які визначені технічним завданням, не включають в себе необхідність використання не менше двох одиниць спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів.
В вимогах щодо кваліфікаційних критеріїв Ви вимагаєте:
-Надати довідку про наявність не менше двох одиниць спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів (самоскиди, вантажні авто з відкритим кузовом та цистерни не допускаються) з копіями підтверджуючих документів (копії техпаспорту та діючий протокол перевірки технічного стану транспортного засобу).
Для чого саме не менше двох одиниць, якщо склад послуг не зобов’язує виконавця та не передбачає використання не менше двох одиниць спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів?
Для чого такі кваліфікаційні критерії які не мають відношення до вимог щодо надання послуг?
Для чого нам залучати дві машини, якщо ми впевнені що для надання послуг які визначені технічним завданням нам достатньо буде однієї?
Просимо не обмежувати конкуренцію, не порушувати вимоги Закону та викласти зазначену вимогу в наступній редакції:
-Надати довідку про наявність спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів (самоскиди, вантажні авто з відкритим кузовом та цистерни не допускаються) з копіями підтверджуючих документів (копії техпаспорту та діючий протокол перевірки технічного стану транспортного засобу).
Розгорнути
Згорнути
В вимогах щодо кваліфікаційних критеріїв Ви вимагаєте:
-Надати довідку про наявність не менше двох одиниць спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів (самоскиди, вантажні авто з відкритим кузовом та цистерни не допускаються) з копіями підтверджуючих документів (копії техпаспорту та діючий протокол перевірки технічного стану транспортного засобу).
Для чого саме не менше двох одиниць, якщо склад послуг не зобов’язує виконавця та не передбачає використання не менше двох одиниць спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів?
Для чого такі кваліфікаційні критерії які не мають відношення до вимог щодо надання послуг?
Для чого нам залучати дві машини, якщо ми впевнені що для надання послуг які визначені технічним завданням нам достатньо буде однієї?
Просимо не обмежувати конкуренцію, не порушувати вимоги Закону та викласти зазначену вимогу в наступній редакції:
-Надати довідку про наявність спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів (самоскиди, вантажні авто з відкритим кузовом та цистерни не допускаються) з копіями підтверджуючих документів (копії техпаспорту та діючий протокол перевірки технічного стану транспортного засобу).
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 грудня 2023 15:21
Відповідно до визначення термінів статті 1 ЗУ Про перевезення небезпечних вантажів:
"небезпечний вантаж - речовини, матеріали, вироби, відходи виробничої та іншої діяльності, які внаслідок притаманних їм властивостей за наявності певних факторів можуть під час перевезення спричинити вибух, пожежу, пошкодження технічних засобів, пристроїв, споруд та інших об'єктів, заподіяти матеріальні збитки та шкоду довкіллю, а також призвести до загибелі, травмування, отруєння людей, тварин і які за міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, або за результатами випробувань в установленому порядку залежно від ступеня їх впливу на довкілля або людину віднесено до одного з класів небезпечних речовин;
небезпечні речовини - речовини, віднесені до таких класів: клас 1 - вибухові речовини та вироби; клас 2 - гази; клас 3 - легкозаймисті рідини; клас 4.1 - легкозаймисті тверді речовини; клас 4.2 - речовини, схильні до самозаймання; клас 4.3 - речовини, що виділяють легкозаймисті гази при стиканні з водою; клас 5.1 - речовини, що окислюють; клас 5.2 - органічні пероксиди; клас 6.1 - токсичні речовини; клас 6.2 - інфекційні речовини; клас 7 - радіоактивні матеріали; клас 8 - корозійні речовини; клас 9 - інші небезпечні речовини та вироби;
перевезення небезпечних вантажів - діяльність, пов'язана з переміщенням небезпечних вантажів від місця їх виготовлення чи зберігання до місця призначення з підготовкою вантажу, тари, транспортних засобів та екіпажу, прийманням вантажу, здійсненням вантажних операцій та короткостроковим зберіганням вантажів на всіх етапах переміщення.".
Виходячи з термінів, у Замовника присутні серед назви послуг інфекційні речовини (клас 6.2), які, безумовно, відносяться до небезпечних речовин, які, одночасно є і небезпечним вантажем (оскільки небезпечний вантаж - речовини, матеріали, вироби, відходи виробничої та іншої діяльності, які внаслідок притаманних їм властивостей за наявності певних факторів можуть під час перевезення спричинити ... заподіяти матеріальні збитки та шкоду довкіллю, а також призвести до загибелі, травмування, отруєння людей...).
У визначенні "перевезення небезпечних вантажів" згадується про ТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ ("...транспортних засобів та екіпажу..."), а не про транспортний засіб!
Замовник мислить так - транспортні засоби - це не менше двох одиниць транспортних засобів за кількістю.
Разом з тим, враховуючи вимогу п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації "Надати довідку про наявність не менше двох одиниць спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів (самоскиди, вантажні авто з відкритим кузовом та цистерни не допускаються) з копіями підтверджуючих документів (копії техпаспорту та діючий протокол перевірки технічного стану транспортного засобу)", Замовник вказав "не менше двох одиниць спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів", чим підтвердив відповідність чинному ЗУ Про перевезення небезпечних вантажів.
Замовник закупівлі не обмежує конкуренцію, надає роз’яснення відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі». Вся документація відповідає чинному законодавству України. Згідно пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022р. №1178, зі змінами (далі-Особлвості) тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
"небезпечний вантаж - речовини, матеріали, вироби, відходи виробничої та іншої діяльності, які внаслідок притаманних їм властивостей за наявності певних факторів можуть під час перевезення спричинити вибух, пожежу, пошкодження технічних засобів, пристроїв, споруд та інших об'єктів, заподіяти матеріальні збитки та шкоду довкіллю, а також призвести до загибелі, травмування, отруєння людей, тварин і які за міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, або за результатами випробувань в установленому порядку залежно від ступеня їх впливу на довкілля або людину віднесено до одного з класів небезпечних речовин;
небезпечні речовини - речовини, віднесені до таких класів: клас 1 - вибухові речовини та вироби; клас 2 - гази; клас 3 - легкозаймисті рідини; клас 4.1 - легкозаймисті тверді речовини; клас 4.2 - речовини, схильні до самозаймання; клас 4.3 - речовини, що виділяють легкозаймисті гази при стиканні з водою; клас 5.1 - речовини, що окислюють; клас 5.2 - органічні пероксиди; клас 6.1 - токсичні речовини; клас 6.2 - інфекційні речовини; клас 7 - радіоактивні матеріали; клас 8 - корозійні речовини; клас 9 - інші небезпечні речовини та вироби;
перевезення небезпечних вантажів - діяльність, пов'язана з переміщенням небезпечних вантажів від місця їх виготовлення чи зберігання до місця призначення з підготовкою вантажу, тари, транспортних засобів та екіпажу, прийманням вантажу, здійсненням вантажних операцій та короткостроковим зберіганням вантажів на всіх етапах переміщення.".
Виходячи з термінів, у Замовника присутні серед назви послуг інфекційні речовини (клас 6.2), які, безумовно, відносяться до небезпечних речовин, які, одночасно є і небезпечним вантажем (оскільки небезпечний вантаж - речовини, матеріали, вироби, відходи виробничої та іншої діяльності, які внаслідок притаманних їм властивостей за наявності певних факторів можуть під час перевезення спричинити ... заподіяти матеріальні збитки та шкоду довкіллю, а також призвести до загибелі, травмування, отруєння людей...).
У визначенні "перевезення небезпечних вантажів" згадується про ТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ ("...транспортних засобів та екіпажу..."), а не про транспортний засіб!
Замовник мислить так - транспортні засоби - це не менше двох одиниць транспортних засобів за кількістю.
Разом з тим, враховуючи вимогу п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації "Надати довідку про наявність не менше двох одиниць спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів (самоскиди, вантажні авто з відкритим кузовом та цистерни не допускаються) з копіями підтверджуючих документів (копії техпаспорту та діючий протокол перевірки технічного стану транспортного засобу)", Замовник вказав "не менше двох одиниць спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів", чим підтвердив відповідність чинному ЗУ Про перевезення небезпечних вантажів.
Замовник закупівлі не обмежує конкуренцію, надає роз’яснення відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі». Вся документація відповідає чинному законодавству України. Згідно пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022р. №1178, зі змінами (далі-Особлвості) тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 грудня 2023 14:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛЕКОЗАХИСТ" |
384 000,00
UAH з ПДВ
|
384 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" |
431 100,00
UAH з ПДВ
|
431 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКО НОВА" |
434 925,00
UAH з ПДВ
|
434 925,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛЕКОЗАХИСТ" #41037524 |
Відхилено |
384 000,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2023 14:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2023 09:39
|
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" #38469527 |
Переможець |
431 100,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2023 15:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 09:33
|
1350 | укладений |
29 грудня 2023 09:27
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорії «В»: використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби забруднені біологічними рідинами, імунобіологічні лікарські засоби, з первинною упаковкою лікарського засобу, яка не втратила цілісність, медичні вироби і предмети, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами | 7000 | кілограм |
54,00
UAH з ПДВ
|
Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорії «В»: органні відходи (тканини, органи, частини тіла тощо) | 500 | кілограм |
60,00
UAH з ПДВ
|
Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження категорії «С» | 350 | кілограм |
60,00
UAH з ПДВ
|
Відходи лікарських засобів | 10 | кілограм |
210,00
UAH з ПДВ
|