Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Очікувана вартість
435 000,00 UAH
UA-2023-12-01-015239-a c02ffd5d3a6546d7b81fb1a7977263a7
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шкурат-Кремлянець Ольга Миколаївна

+380544972837 olgashcurat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «ШОСТКИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ» Шосткинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01981514
Вебсайт: http://crl-shostka.org.ua
Місцезнаходження: 41100, Україна , Сумська обл., місто Шостка, м.Шостка, вул.Щедріна,1
Контактна особа: Шкурат-Кремлянець Ольга Миколаївна
+380544972837
olgashcurat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2023 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2023 10:00
Початок аукціону: 11 грудня 2023 13:54
Початок аукціону: 11 грудня 2023 13:54
Очікувана вартість: 435 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 175,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 кілограм
Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорії «В»: використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби забруднені біологічними рідинами, імунобіологічні лікарські засоби, з первинною упаковкою лікарського засобу, яка не втратила цілісність, медичні вироби і предмети, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул.Щедріна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
500 кілограм
Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорії «В»: органні відходи (тканини, органи, частини тіла тощо)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул.Щедріна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
350 кілограм
Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження категорії «С»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул.Щедріна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
10 кілограм
Відходи лікарських засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул.Щедріна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Послуг здійснюється Замовником в безготівковій формі на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі підписаних Сторонами Актів прийняття наданих послуг, протягом 10 робочих днів з дня підписання Акту прийняття наданих послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:47
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:47
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:47
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:47
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:47
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:47
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:47
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:47
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:47
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:47
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:47
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:47
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:47
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:47
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:47
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:47
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:47
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:47
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:47
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:47
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:47
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:47
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:47
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2023 16:47

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

01 грудня 2023 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2023 16:48
ТДутилізація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ліцензія
Дата подання: 02 грудня 2023 20:41
Дата відповіді: 06 грудня 2023 15:18
Добрий день! Шановний Замовнику! Ви вимагаєте у Додатку №2: 1) Учасник повинен мати право на провадження діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами зазначеними у специфікації, а саме надати Замовнику у складі тендерної пропозиції копію чинної ліцензії та/або наказу про видачу ліцензії на операції зі збирання, зберігання, утилізації, знешкодження наступних видів небезпечних відходів: клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного догляду, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт;. У предметі послуги вказано: Відповідно до розділу 5. Наказу № 325 МОЗ відходи категорії B - підлягають обробленню або знешкодженню. Відповідно до розділу 6. Наказу № 325 МОЗ відходи категорії С- підлягають утилізації або знешкодженню, це також передбачено у Правилах утилізації та знищення лікарських засобів, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24 квітня 2015 року № 242, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 18 травня 2015 року за № 550/2699. З метою збереження конкурентного середовища, та нашої участі, просимо дану вимогу викласти в такій редакції: «1) Учасник повинен мати право на провадження діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами зазначеними у специфікації, а саме надати Замовнику у складі тендерної пропозиції копію чинної ліцензії та/або наказу про видачу ліцензії на операції зі збирання, зберігання, утилізації та/або знешкодження наступних видів небезпечних відходів: клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного догляду, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт;»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.

Якщо ви стверджуєте у своєму питанні, що відповідно до розділу 5. Наказу № 325 МОЗ відходи категорії B - підлягають обробленню або знешкодженню - Замовником саме тому і вказано у вимозі п.5 Технічних вимог Додатку №2 до тендерної документації такі види поводження з небезпечними відходами "збирання, зберігання, утилізації, знешкодження", серед яких і є "знешкодження".

Також ви аргументували: Відповідно до розділу 6. Наказу № 325 МОЗ відходи категорії С- підлягають утилізації або знешкодженню, це також передбачено у Правилах утилізації та знищення лікарських засобів, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24 квітня 2015 року № 242, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 18 травня 2015 року за № 550/2699.

Частково з вами погоджуємось: відповідно до п.5 розділу ІІ наказу МОЗ України від 24.04.2015 № 242: Лікарські засоби, що не підлягають подальшому використанню, набувають статусу «відходів» та передаються для утилізації або знешкодження до суб’єктів господарювання, які мають відповідні ліцензії на провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами безпосередньо або через постачальників, якщо таке передбачено відповідними договірними умовами.

Знову ж таки Замовником саме тому і вказано у вимозі п.5 Технічних вимог Додатку №2 до тендерної документації такі види поводження з небезпечними відходами "збирання, зберігання, утилізації, знешкодження", серед яких і є "утилізація" та "знешкодження".

Але відповідно до державного класифікатора ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами код ДК має 90524400-0 - Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень. Про "знешкодження" у коді ДК не йдеться.

Отже, Замовник правомірно має право застосувати вимогу до учасників закупівлі щодо наявності виду поводження саме "утилізації" у вимозі "Учасник повинен мати право на провадження діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами зазначеними у специфікації, а саме надати Замовнику у складі тендерної пропозиції копію чинної ліцензії та/або наказу про видачу ліцензії на операції зі збирання, зберігання, утилізації, знешкодження наступних видів небезпечних відходів: клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного догляду, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт".

Замовник не може замінити формулювання вимоги на "... утилізації та/або знешкодження..." як ви просите з очевидної підстави!

Замовником не порушено конкурентного середовища для вашої участі у закупівлі.

Підстав для задоволення вашої вимоги немає.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-12-01-015239-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Дата подання: 04 грудня 2023 10:02
Вимога
Шановний замовник!
Відповідно до п.2.1 Додатку 1 до тендерної документації, довідку про наявність не менше двох підготовлених водіїв та двох вантажників щодо поводження з небезпечними вантажами, а також двох уповноважених з безпеки на транспорті (надати копії свідоцтв про підготовку водіїв щодо перевезення небезпечних вантажів та про підготовку вантажників за програмою «Спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами», уповноважених з безпеки на транспорті).
З огляду даної вимоги не зрозуміло, чим обумовлена необхідність наявності саме двох уповноважених з безпеки на транспорті.
Відповідно до кадрових вимог провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (затверджених постановою КМУ № 446 від 13.07.2016 р.) «Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни).». Враховуючи зазначене, законодавством не встановлено обов’язкову наявність саме двох уповноважених з безпеки на транспорті.
Відповідно до ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Суб’єкти господарювання встановлюють необхідну кількість працівників виходячи з фактичних кадрових потреб, законом не встановлено, що у штаті підприємства необхідно мати від двох уповноважених з безпеки на транспорті.
Оскільки законодавством не встановлено обов’язкову наявність саме двох уповноважених з безпеки на транспорті – зазначена вимога є дискримінаційною, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації, не брати на себе обов'язки контролюючих органів, та скасувати вимогу щодо наявності саме двох уповноважених з безпеки на транспорті.
В Додатку 1 підпункті 1.1 ви вимагаєте: -Надати довідку про наявність не менше двох одиниць спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів ( самоскиди, вантажні авто з відкритим кузовом та цистерни не допускаються).

В підпукті 2.1 ви вимагаєте надати: довідку про наявність не менше двох підготовлених водіїв та двох вантажників щодо поводження з небезпечними вантажами, а також двох уповноважених з безпеки на транспорті (надати копії свідоцтв про підготовку водіїв щодо перевезення небезпечних вантажів та про підготовку вантажників за програмою «Спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з пакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами», уповноважених з безпеки на транспорті.

Ми як потенційний учасник і можливий переможець закупівлі, не погоджуємось з вимогою навчання вантажників, а саме з частиною : "а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами»

Оскільки цистерни не допускаються для виконання умов договору, ми не розуміємо і не бачимо сенсу включати до умов тендерної документації навчання вантажників саме за цим спеціалізованим курсом. Наші вантажники пройшли навчання відповідно до специфікації їх роботи в навчальному центрі ADR затвердженого ГСЦ МВС і мають право на супроводження, завантаження, розвантаження небезпечних вантажів.

Вимагаємо внести зміни до умов тендерної документації задля дотримання вимог ст. 5 та ч. 4 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме у пункт 2.1, з урахуванням раніше поданої вимоги UA-2023-11-24-014965-a.b1 та викласти його у редакції :
- довідку про наявність не менше двох підготовлених водіїв та двох вантажників щодо поводження з небезпечними вантажами, а також уповноваженого з безпеки на транспорті (надати копії свідоцтв про підготовку водіїв щодо перевезення небезпечних вантажів та про підготовку вантажників, копію свідоцтва про проходження спеціалізованого навчання вантажників, щодо поводження з небезпечними вантажами"

Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2023 15:18
Шановний Учасник!

ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!
ЗАКОНОДАВЕЦЬ ВКАЗАВ "ПРАЦІВНИКІВ", А НЕ ПРАЦІВНИКА!
ОТЖЕ, ЦЕ БІЛЬШЕ, НІЖ ОДИН ПРАЦІВНИК ТА ПЕРЕДБАЧАЄ НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ - ДВА (МОЖЛИВО І БІЛЬШЕ - ПРО ЩО НЕ ДЕТАЛІЗУЄТЬСЯ)!

ПОРЯД З ТИМ ПРИЙМІТЬ ДО УВАГИ, ЩО ЗАМОВНИК НЕ ВКАЗАВ КОНКРЕТНУ КІЛЬКІСТЬ ЧИ БІЛЬШУ, НІЖ ДВА, А ВКАЗАВ про наявність не менше двох підготовлених водіїв та двох вантажників щодо поводження з небезпечними вантажами, а також двох уповноважених з безпеки на транспорті (надати копії свідоцтв про підготовку водіїв щодо перевезення небезпечних вантажів та про підготовку вантажників за програмою «Спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами», уповноважених з безпеки на транспорті).

ТАКИМ ЧИНОМ ОПИСАНА ВИМОГА НЕ ОБМЕЖУЄ КОНКУРЕНЦІЮ ТА НЕ ПРИЗВОДИТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ! ЗОКРЕМА, ЗАМОВНИКОМ НЕ ПОРУШЕНО ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Програма «Спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами» передбачає, відповідно до назви, як спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, так і щодо осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами.


Програма зі спеціального навчання та залучення до перевезення певного транспортного засобу - різні речі!

А сама програма має в собі спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій - це і є пояснення вашому твердженню "Оскільки цистерни не допускаються для виконання умов договору, ми не розуміємо і не бачимо сенсу включати до умов тендерної документації навчання вантажників саме за цим спеціалізованим курсом.".

Також використання цистерн не передбачається з логічних очевидних підстав - медичні відходи категорії В не можуть перевозитись в ємностях, що призначені для перевезення зовсім інших небезпечних речовин.

Саме тому вимоги до учасників закупівлі "надати копії свідоцтв про підготовку водіїв щодо перевезення небезпечних вантажів та про підготовку вантажників за програмою «Спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами»" та "надати довідку про наявність не менше двох одиниць спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів (самоскиди, вантажні авто з відкритим кузовом та цистерни не допускаються) з копіями підтверджуючих документів (копії техпаспорту та діючий протокол перевірки технічного стану транспортного засобу)" є абсолютно логічними та існують у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» без порушення вимог ст. 5 та ч. 4 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі".


Вся документація відповідає чинному законодавству України, що підтверджується своїм Рішенням № 17112-р/пк-пз від 25.10.2023 Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (закупівля UA-2023-10-12-006511-a).

Згідно пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178, зі змінами (далі-Особлвості) тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Номер вимоги: UA-2023-12-01-015239-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДВАЙТА", Код ЄДРПОУ:44344215
Дата подання: 05 грудня 2023 15:30
Транспорт
Склад послуг які визначені технічним завданням, не включають в себе необхідність використання не менше двох одиниць спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів.

В вимогах щодо кваліфікаційних критеріїв Ви вимагаєте:

-Надати довідку про наявність не менше двох одиниць спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів (самоскиди, вантажні авто з відкритим кузовом та цистерни не допускаються) з копіями підтверджуючих документів (копії техпаспорту та діючий протокол перевірки технічного стану транспортного засобу).

Для чого саме не менше двох одиниць, якщо склад послуг не зобов’язує виконавця та не передбачає використання не менше двох одиниць спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів?

Для чого такі кваліфікаційні критерії які не мають відношення до вимог щодо надання послуг?

Для чого нам залучати дві машини, якщо ми впевнені що для надання послуг які визначені технічним завданням нам достатньо буде однієї?

Просимо не обмежувати конкуренцію, не порушувати вимоги Закону та викласти зазначену вимогу в наступній редакції:

-Надати довідку про наявність спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів (самоскиди, вантажні авто з відкритим кузовом та цистерни не допускаються) з копіями підтверджуючих документів (копії техпаспорту та діючий протокол перевірки технічного стану транспортного засобу).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 грудня 2023 15:21
Відповідно до визначення термінів статті 1 ЗУ Про перевезення небезпечних вантажів:
"небезпечний вантаж - речовини, матеріали, вироби, відходи виробничої та іншої діяльності, які внаслідок притаманних їм властивостей за наявності певних факторів можуть під час перевезення спричинити вибух, пожежу, пошкодження технічних засобів, пристроїв, споруд та інших об'єктів, заподіяти матеріальні збитки та шкоду довкіллю, а також призвести до загибелі, травмування, отруєння людей, тварин і які за міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, або за результатами випробувань в установленому порядку залежно від ступеня їх впливу на довкілля або людину віднесено до одного з класів небезпечних речовин;

небезпечні речовини - речовини, віднесені до таких класів: клас 1 - вибухові речовини та вироби; клас 2 - гази; клас 3 - легкозаймисті рідини; клас 4.1 - легкозаймисті тверді речовини; клас 4.2 - речовини, схильні до самозаймання; клас 4.3 - речовини, що виділяють легкозаймисті гази при стиканні з водою; клас 5.1 - речовини, що окислюють; клас 5.2 - органічні пероксиди; клас 6.1 - токсичні речовини; клас 6.2 - інфекційні речовини; клас 7 - радіоактивні матеріали; клас 8 - корозійні речовини; клас 9 - інші небезпечні речовини та вироби;

перевезення небезпечних вантажів - діяльність, пов'язана з переміщенням небезпечних вантажів від місця їх виготовлення чи зберігання до місця призначення з підготовкою вантажу, тари, транспортних засобів та екіпажу, прийманням вантажу, здійсненням вантажних операцій та короткостроковим зберіганням вантажів на всіх етапах переміщення.".

Виходячи з термінів, у Замовника присутні серед назви послуг інфекційні речовини (клас 6.2), які, безумовно, відносяться до небезпечних речовин, які, одночасно є і небезпечним вантажем (оскільки небезпечний вантаж - речовини, матеріали, вироби, відходи виробничої та іншої діяльності, які внаслідок притаманних їм властивостей за наявності певних факторів можуть під час перевезення спричинити ... заподіяти матеріальні збитки та шкоду довкіллю, а також призвести до загибелі, травмування, отруєння людей...).

У визначенні "перевезення небезпечних вантажів" згадується про ТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ ("...транспортних засобів та екіпажу..."), а не про транспортний засіб!

Замовник мислить так - транспортні засоби - це не менше двох одиниць транспортних засобів за кількістю.

Разом з тим, враховуючи вимогу п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації "Надати довідку про наявність не менше двох одиниць спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів (самоскиди, вантажні авто з відкритим кузовом та цистерни не допускаються) з копіями підтверджуючих документів (копії техпаспорту та діючий протокол перевірки технічного стану транспортного засобу)", Замовник вказав "не менше двох одиниць спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів", чим підтвердив відповідність чинному ЗУ Про перевезення небезпечних вантажів.

Замовник закупівлі не обмежує конкуренцію, надає роз’яснення відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі». Вся документація відповідає чинному законодавству України. Згідно пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022р. №1178, зі змінами (далі-Особлвості) тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2023 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛЕКОЗАХИСТ" 384 000,00
UAH з ПДВ
384 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" 431 100,00
UAH з ПДВ
431 100,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ЕКО НОВА" 434 925,00
UAH з ПДВ
434 925,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 грудня 2023 12:59
Електронний підпис
07 грудня 2023 12:59
Електронний підпис
07 грудня 2023 12:59
8. Статут Полекозахист.pdf
07 грудня 2023 12:59
витяг екосистема.pdf
07 грудня 2023 12:59
12.1 договір оренди DAF.pdf
07 грудня 2023 12:59
технічна спеціфікація.pdf
07 грудня 2023 12:59
довідка спецтранспорт.pdf
07 грудня 2023 12:59
Додаток 4.pdf
07 грудня 2023 12:59
Тара мед..pdf
07 грудня 2023 12:59
ДОЗВІЛ _ роботи (1).PDF
07 грудня 2023 12:59
довідка про персонал.pdf
07 грудня 2023 12:59
27.17 ЗИЛ.pdf
07 грудня 2023 12:59
навчання водіїв.PDF
07 грудня 2023 12:59
довідка мтб.pdf
07 грудня 2023 12:59
6. Виписка Полекозахис.pdf
07 грудня 2023 12:59
Довідка особливості.pdf

Публічні документи

19 грудня 2023 11:30
Електронний підпис
19 грудня 2023 11:16
Довідка абзац 14 п. 47.pdf.p7s
19 грудня 2023 11:16
Витяг ЄДРПОУ_2023.pdf.p7s
19 грудня 2023 11:16
Довідка абзац 14 п. 47.pdf
19 грудня 2023 11:16
Витяг ЄДРПОУ_2023.pdf
19 грудня 2023 11:16
Довідка НАЗК1Фіз.особа.zip
19 грудня 2023 11:16
Довідка НАЗК Юр.особа.zip
07 грудня 2023 17:33
Електронний підпис
07 грудня 2023 17:33
Електронний підпис
07 грудня 2023 17:33
20 Довідка абзац 14 п. 47.pdf
07 грудня 2023 17:33
23 Ліцензія, лист.pdf.p7s
07 грудня 2023 17:33
30 Тендерна пропозиція.pdf
07 грудня 2023 17:33
29 Проєкт договору.pdf.p7s
07 грудня 2023 17:33
29 Проєкт договору.pdf
07 грудня 2023 17:33
14 Свідоцтво ДОПНВ Біда.pdf
07 грудня 2023 17:33
12 Диплом еколог, наказ.pdf
07 грудня 2023 17:33
23 Ліцензія, лист.pdf

Публічні документи

07 грудня 2023 17:15
Електронний підпис
07 грудня 2023 17:15
Електронний підпис
07 грудня 2023 17:13
Тендерна пропозиція.pdf
07 грудня 2023 17:13
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
07 грудня 2023 17:13
Ліцензія ЕКО НОВА.pdf.p7s
07 грудня 2023 17:13
Сертифікат ISO 14001.pdf.p7s
07 грудня 2023 17:13
Витяг Укртрансбезпека.pdf
07 грудня 2023 17:13
Сертифікат ISO 45001.pdf
07 грудня 2023 17:13
Сертифікат ISO 14001.pdf
07 грудня 2023 17:13
Сертифікат ISO 9001.pdf
07 грудня 2023 17:13
Сертифікат ISO 9001.pdf.p7s
07 грудня 2023 17:13
Сертифікат ISO 45001.pdf.p7s
07 грудня 2023 17:13
Проєкт договору.pdf
07 грудня 2023 17:13
Ліцензія ЕКО НОВА.pdf
07 грудня 2023 17:13
Проєкт договору.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛЕКОЗАХИСТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ЕКО НОВА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛЕКОЗАХИСТ"
#41037524
Відхилено 384 000,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2023 14:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2023 09:39
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"
#38469527
Переможець 431 100,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2023 15:18

Вимога про усунення невідповідностей

Протокол № 167 уповноваженої особи Комунальне некомерційне підприємство «Шосткинська центральна районна лікарня» Шосткинської міської ради м.Шостка «14» грудня 2023 року Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛЕКОЗАХИСТ" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-12-01-015239-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Відповідно до Технічних вимог Учасник повинен мати право на провадження діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами зазначеними у специфікації, а саме надати Замовнику у складі тендерної пропозиції копію чинної ліцензії та/або наказу про видачу ліцензії на операції зі збирання, зберігання, утилізації, знешкодження наступних видів небезпечних відходів: клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного догляду, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт. Згідно Ліцензійного реєстру (поводження з небезпечними відходами) сайту Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України (https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/) присутня інформація про анулювання Ліцензії (Наказ від 26.06.2023 № 437 «Про повне анулювання ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ»). Учаснику для виправлення невідповідностей надати копію чинної ліцензії та/або наказу про видачу ліцензії на операції зі збирання, зберігання, утилізації, знешкодження наступних видів небезпечних відходів: клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного догляду, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт. 2. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації учасник має надати довідку про наявність в Учасника відповідного обладнання (із зазначенням назви обладнання та температурою горіння у камері спалювання) для спалювання клінічних та подібних їм відходів та чинний сертифікат відповідності вказаного в довідці обладнання для високотемпературного спалювання небезпечних відходів та відповідні протоколи дослідження/випробування, які зазначені в сертифікаті, якщо є посилання на дані документи. У тендерній пропозиції Учасника відсутня довідка про наявність в Учасника відповідного обладнання (із зазначенням назви обладнання та температурою горіння у камері спалювання) для спалювання клінічних та подібних їм відходів та чинний сертифікат відповідності обладнання для високотемпературного спалювання небезпечних відходів. Учаснику для виправлення невідповідностей надати довідку про наявність в Учасника відповідного обладнання (із зазначенням назви обладнання та температурою горіння у камері спалювання) для спалювання клінічних та подібних їм відходів та чинний сертифікат відповідності вказаного в довідці обладнання для високотемпературного спалювання небезпечних відходів та відповідні протоколи дослідження/випробування, які зазначені в сертифікаті, якщо є посилання на дані документи. 3. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації учасник має надати дійсний договір страхування вказаного обладнання та довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Окрім того на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати копії підтверджуючих документів про право власності, а у разі оренди надати копію діючого договору оренди, що підтверджує право Учасника на використання об’єкту з метою поводження з небезпечними відходами (зберігання, знешкодження, утилізація), у разі суборенди також надається договір між орендодавцем та орендарем / суборендодавцем що підтверджує право на використання об’єкту з метою поводження з небезпечними відходами (зберігання, знешкодження, утилізація). У наданому Учасником Додатку №1 до договору страхування № 10-1509-23-00007 від 04.07.2023 року присутня інформація про установку розподілу компонентів ртутьвмісних люмінесцентних ламп і приладів «Екотром-2» та «Екотром». Також згідно наданої Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій Учасником залучається субпідрядною організацією на підставі договору послуг на поводження з відходами № 3416 від 04.01.2021 р. для виконання умов Договору установка поділу компонентів, знешкодження та утилізації ртутьвмісних ламп і відходів «Екотром-2» модель 150-300. У тендерній пропозиції Учасника відсутня інформація про копії підтверджуючих документів про право власності на установку поділу компонентів, знешкодження та утилізації ртутьвмісних ламп і відходів «Екотром-2» модель 150-300. Учаснику для виправлення невідповідностей надати копії підтверджуючих документів про право власності, а у разі оренди надати копію діючого договору оренди, що підтверджує право Учасника на використання об’єкту з метою поводження з небезпечними відходами (зберігання, знешкодження, утилізація), у разі суборенди також надається договір між орендодавцем та орендарем / суборендодавцем що підтверджує право на використання об’єкту з метою поводження з небезпечними відходами (зберігання, знешкодження, утилізація). 4. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації учасник має надати дійсний договір страхування вказаного обладнання. У наданому Учасником договорі страхування відсутня заява на страхування згідно п.1 Договору № 10-1509-23-00007, що є невід’ємною частиною Договору. Учаснику для виправлення невідповідностей надати заяву на страхування Договору № 10-1509-23-00007. 5. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації учасник має надати довідку про наявність не менше двох одиниць спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів (самоскиди, вантажні авто з відкритим кузовом та цистерни не допускаються) з копіями підтверджуючих документів (копії техпаспорту та діючий протокол перевірки технічного стану транспортного засобу). У наданій Учасником Довідці про спецтранспорт наявна інформація: Спеціалізований автотранспорт ЗИЛ 5301, що залучається Учасником на підставі Договору № 1 від 20.12.2022р. Також у тендерній пропозиції Учасника наявне Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХС 6375546 де вказано, що ЗИЛ 5301 є самоскидом – такий тип транспортного засобу не допускається згідно вимоги. Учаснику для виправлення невідповідностей надати довідку про наявність не менше двох одиниць спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів (самоскиди, вантажні авто з відкритим кузовом та цистерни не допускаються) з копіями підтверджуючих документів (копії техпаспорту та діючий протокол перевірки технічного стану транспортного засобу). 6. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації учасник має надати довідку про наявність не менше двох одиниць спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів (самоскиди, вантажні авто з відкритим кузовом та цистерни не допускаються) з копіями підтверджуючих документів (копії техпаспорту та діючий протокол перевірки технічного стану транспортного засобу). У наданій Учасником Довідці про спецтранспорт наявна інформація: Спеціалізований автотранспорт DAF хf 105.410, що залучається Учасником на підставі Договору № 1 від 20.12.2022 р. У тендерній пропозиції Учасника відсутній діючий протокол перевірки технічного стану транспортного засобу DAF хf 105.410. Учаснику для виправлення невідповідностей надати довідку про наявність не менше двох одиниць спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів (самоскиди, вантажні авто з відкритим кузовом та цистерни не допускаються) з копіями підтверджуючих документів (копії техпаспорту та діючий протокол перевірки технічного стану транспортного засобу). 7. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації учасник має надати копії посвідчень працівників про навчання та перевірку знань з питань охорони праці щодо поводження з відходами небезпечних речовин, у тому числі щодо знань «Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», затвердженими наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325. У тендерній пропозиції Учасника відсутні відповідні копії посвідчень працівників. Учаснику для виправлення невідповідностей надати копії посвідчень працівників про навчання та перевірку знань з питань охорони праці щодо поводження з відходами небезпечних речовин, у тому числі щодо знань «Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», затвердженими наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325. 8. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації учасник має надати свідоцтво про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій. У тендерній пропозиції Учасника відсутнє свідоцтво про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій. Учаснику для виправлення невідповідностей надати свідоцтво про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій. 9. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації учасник має надати документ, що підтверджує наявність в штаті еколога (надати копії диплому та наказу про призначення). У тендерній пропозиції Учасника відсутній наказу про призначення. Учаснику для виправлення невідповідностей надати копію наказу про призначення. 10. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації учасник має надати довідку про наявність не менше двох підготовлених водіїв та двох вантажників щодо поводження з небезпечними вантажами, а також двох уповноважених з безпеки на транспорті (надати копії свідоцтв про підготовку водіїв щодо перевезення небезпечних вантажів та про підготовку вантажників за програмою «Спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами», уповноважених з безпеки на транспорті). У тендерній пропозиції Учасника відсутня вище вказана інформація. Учаснику для виправлення невідповідностей надати довідку про наявність не менше двох підготовлених водіїв та двох вантажників щодо поводження з небезпечними вантажами, а також двох уповноважених з безпеки на транспорті (надати копії свідоцтв про підготовку водіїв щодо перевезення небезпечних вантажів та про підготовку вантажників за програмою «Спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами», уповноважених з безпеки на транспорті). 11. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надаються (відповідно до вимог до пакування): - сертифікат відповідності пакування (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації); - декларація постачальника про відповідність пакування (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затверджених Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289, зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами); - видаткова накладна на пакування (тару). У тендерній пропозиції Учасника відсутня вище вказана інформація. Учаснику для виправлення невідповідностей надати (відповідно до вимог до паковання): - сертифікат відповідності пакування (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації); - декларація постачальника про відповідність пакування (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затверджених Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289, зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами); - видаткова накладна на пакування (тару). 12. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати гарантійний лист у довільній формі про вивезення відходів транспортом Виконавця за його рахунок. У тендерній пропозиції Учасника відсутня вище вказана інформація. Учаснику для виправлення невідповідностей надати гарантійний лист у довільній формі про вивезення відходів транспортом Виконавця за його рахунок. 13. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати гарантійний лист у довільній формі про здійснення збирання, перевезення, зберігання, знешкодження, утилізацію небезпечних медичних відходів Замовника і своєчасне підтвердження Актами виконаних робіт. У тендерній пропозиції Учасника відсутня вище вказана інформація. Учаснику для виправлення невідповідностей надати гарантійний лист у довільній формі про здійснення збирання, перевезення, зберігання, знешкодження, утилізацію небезпечних медичних відходів Замовника і своєчасне підтвердження Актами виконаних робіт. 14. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати гарантійний лист у довільній формі про дотримання і виконання санітарно - гігієнічних та екологічних вимог згідно чинного Законодавства при наданні послуг. У тендерній пропозиції Учасника відсутня вище вказана інформація. Учаснику для виправлення невідповідностей надати гарантійний лист у довільній формі про дотримання і виконання санітарно - гігієнічних та екологічних вимог згідно чинного Законодавства при наданні послуг. 15. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент з високотемпературного термічного оброблення та знешкодження небезпечних відходів. У тендерній пропозиції Учасника відсутня вище вказана інформація. Учаснику для виправлення невідповідностей надати позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент з високотемпературного термічного оброблення та знешкодження небезпечних відходів. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа КНП «Шосткинська ЦРЛ» О.М.Шкурат-Кремлянець

Документи

15 грудня 2023 14:04
Електронний підпис
15 грудня 2023 14:03
П171

Документи

18 грудня 2023 15:18
Довідка НАЗК
18 грудня 2023 15:18
Електронний підпис
18 грудня 2023 15:17
П173

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2023 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"
#38469527
431 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 грудня 2023 15:18
Довідка НАЗК
18 грудня 2023 15:18
Електронний підпис
18 грудня 2023 15:17
П173

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 09:33
1350 укладений
29 грудня 2023 09:27

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорії «В»: використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби забруднені біологічними рідинами, імунобіологічні лікарські засоби, з первинною упаковкою лікарського засобу, яка не втратила цілісність, медичні вироби і предмети, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами 7000 кілограм 54,00
UAH з ПДВ
Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорії «В»: органні відходи (тканини, органи, частини тіла тощо) 500 кілограм 60,00
UAH з ПДВ
Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження категорії «С» 350 кілограм 60,00
UAH з ПДВ
Відходи лікарських засобів 10 кілограм 210,00
UAH з ПДВ