Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська лікарня Ренійської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01998868 |
Місцезнаходження: | 68803, Україна , Одеська обл., м. Рені, вул. Дунайська, 15 |
Контактна особа: |
Олена Чупрова +380993566686 crbreni@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2023 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 4 783 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 919,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2023 16:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2023 16:29 |
ТД реконст_ліфт.docx | |
01 грудня 2023 16:29 |
ТД реконст_ліфт.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-28-000004 ● 1567fe67fcaa47fea4ca6f10d4d165a1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 грудня 2023 11:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.12.2023 Одеса № 311
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 27.12.2023.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 28.12.2023 № 311
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
3 UA-2023-12-01-014813-a 01.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-05 16:03:15
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЙ БІ ДІ ГРУП» (далі – ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП») вимогам пункту 3 Розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію аналогічного договору від 24.12.2020 № 438 не з усіма додатками, які відповідно до пункту 8.4 зазначеного договору є його невід’ємною частиною, а саме: не надано Додаток 1 «Договірна ціна»?
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП» вимогам пункту 3 Розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію аналогічного договору від 20.12.2021 № 403 не з усіма актами приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, що підтверджують його повне виконання, а саме: не надано документальне підтвердження вартості устаткування, яке зазначено в довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2021 року за формою КБ-3?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-10 17:11:00
Відповідь стосовно запиту про надання пояснення
Згідно запиту від 05.01.2024 ДАСУ по закупівлі: «Реконструкція з влаштуванням вантажопасажирського ліфта будівлі літ. А1 КНП "Центральна міська лікарня Ренійської міської ради" по вул. Східна, 1/а в м. Рені, Ренійської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області» ID у Prozorro: UA-2023-12-01-014813-a щодо розпочатого моніторингу № UA-M-2023-12-28-000004
Надання інформації про усунення порушення замовником
У зв’язку з неприпустимістю допущення порушень при організації публічних закупівель у подальшому посилена увага та вжити всіх необхідних заходів щодо недопущення подібних правопорушень в майбутньому, тобто Замовником видано наказ та затверджено план заходів.
2024-01-16 08:02:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення пункту 43 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП" |
4 756 603,94
UAH з ПДВ
|
4 756 603,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП" #37013701 |
Переможець |
4 756 603,94
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2023 20:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2023 14:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2024 19:43
|
додаткова 3 дог 139.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2024 17:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2024 06:07
|
додаткова 2 дог 139.pdf | зміни до договору |
31 січня 2024 06:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 20:52
|
Допка_ліфт_строк_1_.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 20:47
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2023 14:22
|
ДП_ліфт_21.12.23.pdf | укладений |
21 грудня 2023 13:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до "Календерного графіку виконання робіт" та "Графіку фінансування робіт" |
Номер договору про закупівлю: | 139 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни у "Календарному графіку виконання робіт" та "Графіку фінансування робіт" |
Номер договору про закупівлю: | 139 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фінансування робіт проводиться на підставі складеного та узгодженого Сторонами графіку фінансування робіт (додаток 2) в межах запланованих коштів на бюджетний період за рахунок коштів бюджету Ренійської міської територіальної громади: на 2023 р. - 0,00 грн.; на 2024 р. - 4756603,94 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 139 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |