Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40108955 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ ПОЛТАВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 20 |
Контактна особа: |
Наталя Губіна +380577275359 tenderupo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2023 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 142 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 710,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2023 16:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2023 16:21 |
Додаток № 6 Лист згода щодо персональних даних.doc | |
01 грудня 2023 16:21 |
Додаток № 4 Документи від переможця.doc | |
01 грудня 2023 16:21 |
Тендерна документація спецавто.doc | |
01 грудня 2023 16:21 |
Додаток № 2 Технічні характеристики .doc | |
01 грудня 2023 16:21 |
Додаток № 1 Цінова пропозиція.doc | |
01 грудня 2023 16:21 |
Додаток № 3 Документи від учасника .doc | |
01 грудня 2023 16:21 |
Додаток № 5 Проект договору .doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-12-000101 ● 2d7c933dec654a96939490218c37d1ef
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2024 10:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.02.2024 № 11-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), доручення Держаудитслужби України від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 12.02.2024
№ 11-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ UA-2023-12-01-014578-a 01.12.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-27 09:30:32
питання для пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Автомобілі легкові спеціалізовані на базі Renault Duster» за кодом ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-01-014578-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. Відповідно до вимог абзацу 3 пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 (надалі — Порядок розміщення), під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в оголошення про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях зазначається інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі
Чому в опублікованому Замовником оголошенні про проведення відкритих торгів за ID:UA-2023-12-01-014578-a по номенклатурній позиції предмета закупівлі ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі, в якості коду, який повинен найбільше охарактеризувати назву номенклатурної позиції предмета закупівлі, не обрано код за показником шостої цифри Єдиного закупівельного словника?
2. Чому в тендерній документації на закупівлю товару («Автомобілі легкові спеціалізовані на базі Renault Duster»), які внесеного до переліку товарів підпункту 2 пункту 6¹ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, Замовником не визначено вимоги, передбачені пунктом 131 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861, зокрема:
- щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності;
- щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено ідентифікаційний номер (VIN) колісного транспортного засобу з його міжнародним ідентифікаційним кодом (WMI) виробника колісного транспортного засобу в Україні та місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-01 16:29:40
Пояснення на запит СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ від 27.02.2024 по процедурі закупівлі товару «Автомобілі легкові спеціалізовані на базі Renault Duster» (код за ДК 021:2015 34110000-1 Легкові автомобілі) (№ UA-2023-12-01-014578-a)
Пояснення на запит СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ від 27.02.2024 по процедурі закупівлі товару «Автомобілі легкові спеціалізовані на базі Renault Duster» (код за ДК 021:2015 34110000-1 Легкові автомобілі) (№ UA-2023-12-01-014578-a).
1. У відповідь на перше питання повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог абзацу 3 пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 (надалі — Порядок розміщення), під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, зокрема, щодо:
- назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі;
- коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником (далі – ЄЗС), що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
На виконання зазначених вимог, Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів за ID:UA-2023-12-01-014578-a було зазначено назву номенклатурної позиціії предмета закупівлі, а саме, «Автомобілі легкові спеціалізовані на базі Renault Duster» та код згідно з ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, а саме, 34110000-1: Легкові автомобілі.
За назвою зазначена номенклатурна позиція найбільше відповідає лише трьом кодам Єдиного закупівельного словника, а саме, 34110000-1 : Легкові автомобілі за четвертою цифрою ЄЗС, 34111100-9 : Легкові автомобілі типу "універсал" та 34111200-0 : Легкові автомобілі типу "седан" за шостою цифрою ЄЗС. Оскільки автомобілі легкові спеціалізовані на базі Renault Duster не є автомобілями типу «універсал» або «седан», Замовником був обраний єдиний код ЄЗС, який найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, а саме, 34110000-1: Легкові автомобілі.
2. У відповідь на друге питання повідомляємо наступне.
Нормами статті 1 Закону України «Про автомобільний транспорт» визначені наступні терміни:
- транспортний засіб спеціалізованого призначення - транспортний засіб, який призначений для перевезення певних категорій пасажирів чи вантажів (автобус для перевезення дітей, осіб з інвалідністю, пасажирів певних професій, самоскид, цистерна, сідельний тягач, фургон, спеціалізований санітарний автомобіль екстреної медичної допомоги, автомобіль інкасації, ритуальний автомобіль тощо) та має спеціальне обладнання (таксі, броньований, обладнаний спеціальними світловими і звуковими сигнальними пристроями тощо);
- транспортний засіб спеціального призначення - транспортний засіб, призначений для виконання спеціальних робочих функцій (для аварійного ремонту, автокран, пожежний, автобетономішалка, вишка розвідувальна чи бурова на автомобілі, для транспортування сміття та інших відходів, технічна допомога, автомобіль прибиральний, автомобіль-майстерня, радіологічна майстерня, автомобіль для пересувних телевізійних і звукових станцій тощо);
Предметом даної закупівлі є «Автомобілі легкові спеціалізовані на базі Renault Duster» із додатковим обладнанням, зокрема, проблисковою балкою та сигнально гучномовним пристроєм.
Таким чином, предмет даної закупівлі є транспортним засобом спеціалізованого призначення у розумінні Закону України «Про автомобільний транспорт».
В свою чергу перелік товарів підпункту 2 пункту 6¹ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» містить лише категорію «мототранспортні засоби спеціального призначення».
Визначення транспортного засобу спеціального призначення наведено вище, при цьому транспортні засоби, що є предметом закупівлі не відносяться до цієї категорії.
Оскільки предмет даної закупівлі є транспортним засобом спеціалізованого призначення і не внесений до переліку товарів підпункту 2 пункту 6¹ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником в тендерній документації не застосовувались вимоги, передбачені пунктом 131 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідності до вимог статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наші аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-01-014578-a. У мотивувальній частині Висновку в частині «виявлених порушень» зазначено, що «Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, відповідно до технічної специфікації (додаток № 2 до тендерної документації) найбільше відповідає код ДК 021:2015: 34114200-1 - Поліцейські автомобілі.» При цьому, предметом даної закупівлі є саме легкові автомобілі і наявність додаткового обладнання, зокрема оклеювання (Поліція охорони) відповідно до технічного завдання, не створює жодних юридичних наслідків. Власністю Національної поліції України зазначені автомобілі стануть після їх постановки на облік в сервісному центрі МВС. Таким чином, на момент укладання договору про закупівлю зазначені автомобілі не є поліцейськими, а є саме легковими спеціалізованими. Крім того, наказ МВС України від 07.09.2017 № 757 «Про затвердження Порядку використання і зберігання транспортних засобів Національної поліції України» (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 28 вересня 2017 р. за № 1198/31066) (далі – Порядок) взагалі не містить терміну «поліцейський автомобіль». Пунктом 3 розділу І Порядку визначено, що транспортні засоби - легкові, вантажні (вантажно-пасажирські) автомобілі, автобуси (мікроавтобуси), причіпи, напівпричіпи (платформи), транспортні засоби спеціального та спеціалізованого призначення, транспортні засоби, призначені для експлуатації на воді, а також наявні в органах поліції мототехніка та велотранспорт. Відповідно до п.п. 2, 3 розділу IV Порядку, усі наявні в органах поліції транспортні засоби відповідно до призначення розподіляються за штатними групами на оперативні та господарчі. Штатна група оперативних транспортних засобів залежно від характеру поставлених службових завдань і специфіки їх виконання поділяється на такі штатні підгрупи: 1) автомобілі груп реагування (АГР); 2) автомобілі патрульної (АП) і дорожньо-патрульної (АДП) поліції; 3) автомобілі супроводження осіб, щодо яких здійснюється державна охорона (АС); 4) автомобілі для оперативних заходів у стандартному виконанні, без кольорографічного оформлення, спеціальних світлових і гучномовних пристроїв (СТ); 5) автобуси пасажирські для перевезення особового складу (ПОС); 6) автомобілі для транспортування нарядів поліції (АТН); 7) автобуси штабні (АШ); 8) пересувні вибухотехнічні лабораторії (ПВЛ); 9) мобільні універсальні лабораторії РХБЯ (МУЛ); 10) мобільні пункти моніторингу і контролю РХБЯ (МПМ); 11) автомобілі для перевезення РХБЯ вантажів (АПВ); 12) автомобілі РХБЯ розвідки (АР); 13) пересувні вузли зв'язку (ПВЗ); 14) автомобілі для профілактики та ремонту засобів зв’язку (АРЗ); 15) пересувні пункти (ПП); 16) радіорелейні станції (РС); 17) автомобілі для перевезення затриманих та ув’язнених осіб (АЗУ); 18) автомобілі для транспортування трупів (АТТ); 19) автомобілі водометні (АВ); 20) автомобілі для спецоперацій із системою відеоконтролю (АСВ); 21) пересувні діагностичні станції для перевірки технічного стану транспортних засобів (ПДС); 22) автомобілі кінологічних підрозділів (АКП); 23) автомобілі для учбово-екзаменаційного процесу (АЕ); 24) автомобілі чергові (АЧЧ); 25) автомобілі безпеки руху (АБР); 26) автомобілі служби інкасації (АСІ); 27) автомобілі охорони мобільних об’єктів (ОМО); 28) автомобілі технічної охорони (АТО); 29) пересувні криміналістичні лабораторії (ПКЛ); 30) пересувні транспортно-криміналістичні лабораторії (ПТКЛ); 31) автомобілі дільничних офіцерів поліції (АДОП); 32) інші оперативні транспортні засоби відповідно до затвердженого розрахунку табельної належності оперативних транспортних засобів. Таким чином, у відповідності до вимог пункту 14 Порядку №1082 Замовником був обраний єдиний код ЄЗС, який найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, а саме, 34110000-1: Легкові автомобілі, оскільки на теперішній час жодний нормативний документ не містить визначення «поліцейський автомобіль».
2024-03-12 15:50:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей № 1178 (в редакції яка діяла на час проведення закупівлі))
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС" |
5 130 000,00
UAH з ПДВ
|
5 130 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС" #35244815 |
Переможець |
5 130 000,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2023 10:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 грудня 2023 12:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2024 14:04
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 13:18
|
Договір №396 Соллі плюс.PDF | укладений |
20 грудня 2023 10:33
|