Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 3 Спеціальний центр швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій |
Код ЄДРПОУ: | 33113264 |
Вебсайт: | https://3scshr.dsns.gov.ua |
Місцезнаходження: | 66161, Україна , Одеська обл., село Білине, вул.Привокзальна, 78 |
Контактна особа: |
Ференчук Ірина Анатоліївна +380486365185 centr3zakupki@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2023 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2023 13:06 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2023 13:06 |
Очікувана вартість: | 9 800 132,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 49 000,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2023 16:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2023 16:13 |
Додаток 7_ Проект договору_грудень.doc | |
01 грудня 2023 16:13 |
Додаток 6_Технічне завдання_грудень.rtf | |
01 грудня 2023 16:13 |
ТД_відкриті торги з особливостями_Капітальний ремонт_грудень.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-23-000005 ● f9760122dd4c46f981f17cc921130f96
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 лютого 2024 13:54 |
22.02.2024 № 21
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.02.2024 №21
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2023-12-01-014307-a 01.12.2023
3 Спеціальний центр швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Людмила ХИТРЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-29 12:13:49
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-12-01-014307-a), проведеної 3 Спеціальним центром швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-04 11:57:24
надання пояснення 3 СЦШР ДСНС України
У межах проведення моніторингу закупівлі за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація “Реконструкція та капітальний ремонт будівлі №251 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуації за адресою: Одеська обл., Подільський р-н, с.Жеребкове, вул.Арсенальна 128” за номером ID: UA-2023-12-01-014307-a (ID моніторингу UA-M-2024-02-23-000005) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) від 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій які обґрунтувують розмір бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
На виконання вказаної вимоги надаю наступну інформацію:
1. Обґрунтувати розмір бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначити його очікувану вартість можливо за результатом проведених відкритих торгів з особливостями (ID: UA-2023-08-12-000135-a) закупівлі послуг з “Розробки проєктно-кошторисної документації по об’єкту : «Реконструкція та капітальний ремонт будівлі №251 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуації за адресою: Одеська обл., Подільський р-н, с.Жеребкове, вул.Арсенальна 128» за кодом ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування.
Проектно-кошторисна документація складена та затверджена переможцем ВТзО ТОВ ФІРМА "АРХІТЕКТОН" (Код ЄДРПОУ: 13318790), відповідно чого складений експертний звіт № 04-07-0401 від 18 жовтня 2023 (долучено до протоколу файл «ex01_6122-1470-9728-1771_20231018120836»). Затверджена вартість капітального ремонту складає 10 010 934,00 грн, але так як у склад цієї вартості включені кошти на здійснення технічного нагляду та експертизи, тому оголошено відкриті торги на суму 9 800 132,00 грн.
2. Надаємо посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) -
https://3scshr.dsns.gov.ua/upload/4/1/9/0/0/ua-2023-12-01-014307-a.pdf
https://3scshr.dsns.gov.ua/upload/3/6/7/3/7/ua-2023-11-13-011915-a.pdf
https://3scshr.dsns.gov.ua/upload/3/6/7/3/8/ua-2023-11-13-011915-a-texnicne-zavdanniadoc.pdf
Виконання 3 СЦШР ДСНС України завдань щодо здійснення комплексу заходів із запобігання, реагування та ліквідації надзвичайних ситуацій та їх наслідків, передбачає навчання особового складу та вдосконалення вмінь та навичок, - що можливо шляхом здійснення закупівель товарів, робіт та послуг, а саме: ремонт навчальних приміщень тощо.
Підсумовуючи викладене, зазначаємо, що вказані заходи передбачають приведення до належного стану будівель та споруд Центру. При проведенні закупівлі, уповноваженою особою дотримано всіх принципів здійснення публічних закупівель, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Надання інформації про усунення порушення замовником
У межах проведення моніторингу закупівлі за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація “Реконструкція та капітальний ремонт будівлі №251 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуації за адресою: Одеська обл., Подільський р-н, с.Жеребкове, вул.Арсенальна 128” за номером ID: UA-2023-12-01-014307-a (ID моніторингу UA-M-2024-02-23-000005) з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов договору від 19.12.2023 № 813у відповідність з вимогами частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пунктів 83, 103 Постанови №668 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання вказаної вимоги: 1. Внести зміни та викласти п.16.1 Договору № 813 від 19.12.2023 р. у новій редакції «16.1. Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником. Початком гарантійних строків вважається день підписання акта про приймання-передачу закінчених робіт. Гарантійний строк переривається на час, упродовж якого об’єкт не міг використовуватись внаслідок недоліків, відповідальність за які несе Підрядник.». Внести зміни та викласти Розділ ХХІV. Договору № 813 від 19.12.2023 р. у новій редакції: «Невід’ємними частинами цього Договору є договірна ціна, календарний план робіт та план фінансування виконання робіт»
2024-03-20 15:06:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності укладеного договору вимогам законодавства установлено, що при укладанні договору від 19.12.2023 № 813 не враховано норми частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пунктів 83, 103 Постанови № 668.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 грудня 2023 13:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ" |
9 799 932,00
UAH з ПДВ
|
9 099 999,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВРОРА" |
9 800 000,00
UAH з ПДВ
|
9 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ" #42294592 |
Переможець |
9 099 999,90
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2023 14:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2024 11:39
|
ДУ_4_461_Затишний дім.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2024 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2024 09:20
|
ДУ 3_375_ЗатишнийДім_продовження строків.pdf | зміни до договору |
29 серпня 2024 09:15
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2024 14:47
|
протокол щодо внесення змін.pdf | зміни до договору |
20 березня 2024 14:46
|
ДУ 2 108_ЗатишнийДім_.pdf | зміни до договору |
20 березня 2024 14:45
|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 11:57
|
ДУ_1 851 Затишний дім.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 11:55
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2023 22:49
|
Договірна ціна.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 22:48
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2023 12:19
|
Договір | укладений |
19 грудня 2023 12:18
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція та капітальний ремонт будівлі №251 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуації за адресою: Одеська обл., Подільський р-н, с.Жеребкове, вул.Арсенальна 128 | 1 | послуга |
9 099 999,90
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | договірна ціна |
Номер договору про закупівлю: | 813 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б-н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з сприятливими погодними умовами та можливістю виконання Підрядником більшого об'єму робіт у 2023 році, Сторони дійшли згоди викласти п.5.1. розділу 5 Ціна договору у такій редакції : Загальна вартість робіт, погоджена за договірними цінами, відповідно до пропозиції учасника публічних торгів складає 9 099 999,90 грн. Вартість робіт яку доручається підряднику для виконання у 2023 р становить 2637371,00 в т.ч.ПДВ, із коштів державного бюджету; 2024 році становить 6462628,90 грн в т.чюПДВ із коштів державного бюджету |
Номер договору про закупівлю: | 813 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/851 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У межах проведення моніторингу закупівлі за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація “Реконструкція та капітальний ремонт будівлі №251 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуації за адресою: Одеська обл., Подільський р-н, с.Жеребкове, вул.Арсенальна 128” за номером ID: UA-2023-12-01-014307-a (ID моніторингу UA-M-2024-02-23-000005) з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов договору від 19.12.2023 № 813у відповідність з вимогами частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пунктів 83, 103 Постанови №668 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання вказаної вимоги: 1. Внести зміни та викласти п.16.1 Договору № 813 від 19.12.2023 р. у новій редакції «16.1. Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником. Початком гарантійних строків вважається день підписання акта про приймання-передачу закінчених робіт. Гарантійний строк переривається на час, упродовж якого об’єкт не міг використовуватись внаслідок недоліків, відповідальність за які несе Підрядник.». Внести зміни та викласти Розділ ХХІV. Договору № 813 від 19.12.2023 р. у новій редакції: «Невід’ємними частинами цього Договору є договірна ціна, календарний план робіт та план фінансування виконання робіт» |
Номер договору про закупівлю: | 813 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/108 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись пп. 4 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, ч. 1 ст. 188 Господарського кодексу України, ч. 1 ст. 652 Цивільного кодексу України, з урахуванням обставин, які унеможливлюють виконання зобов’язань у строки, обумовлені договором № 813 від 19.12.2023 р. (далі – Договір), календарним планом робіт (Додаток № 2 до Договору), уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни в п. 7.1. Розділу VІІ. Договору «Виконання робіт (терміни і умови їх перегляду)» та викласти його в редакції: «7.1. Загальний термін виконання робіт, передбачених договором, відповідно до пропозиції учасника публічних торгів, складає 312 календарних днів і визначається календарним планом робіт.». 2. Сторони дійшли згоди внести зміни в Додаток № 2 «Календарний план робіт» до Договору та викласти його у редакції, що додається до Додаткової угоди. 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору залишаються без змін та чинними у попередній редакції і Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 813 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/375 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись пп. 4 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, ч. 1 ст. 188 Господарського кодексу України, ч. 1 ст. 652 Цивільного кодексу України, з урахуванням обставин, які унеможливлюють виконання зобов’язань у строки, обумовлені договором № 813 від 19.12.2023 р. (далі – Договір), календарним планом робіт (Додаток № 2 до Договору), уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни в п. 7.1. Розділу VІІ. Договору «Виконання робіт (терміни і умови їх перегляду)» та викласти його в редакції: «7.1. Загальний термін виконання робіт, передбачених договором, відповідно до пропозиції учасника публічних торгів, складає 344 календарних днів і визначається календарним планом робіт.». 2. Сторони дійшли згоди внести зміни в Додаток № 2 «Календарний план робіт» до Договору та викласти його у редакції, що додається до Додаткової угоди. 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору залишаються без змін та чинними у попередній редакції і Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 813 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4/461 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція та капітальний ремонт будівлі №251 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуації за адресою: Одеська обл., Подільський р-н, с.Жеребкове, вул.Арсенальна 128 | 1 |
9 099 999,90
UAH з ПДВ
|