Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Журнали реєстраційні
Очікувана вартість
4 725,00 UAH
UA-2023-12-01-013886-a 695514c0ba334d40a0b4402e25ffe5ac
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Мостова

+380412421121 uozoda@oz.zt.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02012846
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, буд. 25
Контактна особа: Тетяна Мостова
+380412421121
uozoda@oz.zt.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22800000-8: Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 штуки
Обкладинка до справи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, Мала Бердичівська,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
3 штуки
Журнал реєстраційний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, Мала Бердичівська,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
2 штуки
Книга наказів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, Мала Бердичівська,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
1 штуки
Журнал звернень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, Мала Бердичівська,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби

Тендерна документація

01 грудня 2023 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКИЙ ЦЕНТР НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ"
#40203257
Переможець 4 725,00
UAH
01 грудня 2023 16:06

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2024 12:26
договір журнали.pdf укладений
01 грудня 2023 16:54

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Обкладинка до справи 2000 штуки 1,80
UAH
Журнал реєстраційний 3 штуки 135,00
UAH
Книга наказів 2 штуки 240,00
UAH
Журнал звернень 1 штуки 240,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 4 725,00
UAH