Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконавчого комітету Самбірськоі міськоі ради |
Код ЄДРПОУ: | 33465030 |
Місцезнаходження: | 81400, Україна , Львівська обл., Самбір, вул.Коперніка,15 |
Контактна особа: |
Гливчак Оксана Ярославівна +380976909742 21021972oksana@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2023 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 2 836 639,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 183,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі акту виконаних робіт, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 15 банківських днів з дати їх підписання. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2023 15:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2023 15:18 |
Тендерна документацiя.doc | |
01 грудня 2023 15:18 |
Додаток _5 Проєкт договору.docx | |
01 грудня 2023 15:18 |
Додаток _4 Тендерна пропозиція.docx | |
01 грудня 2023 15:18 |
Додаток _3 Лист-згода на обробку персональних даних.docx | |
01 грудня 2023 15:18 |
Додаток _2 Технічна специфікація.docx | |
01 грудня 2023 15:18 |
Додаток _1 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-16-000001 ● 81f6c87a639a436787406769c194ffbd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2024 13:11 |
15.02.2024 № 17
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручень Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024, від 12.02.2024 №003100-18/2002-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.02.2024 № 17
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
32 UA-2023-12-01-012568-a 01.12.2023 Відділ освіти виконавчого комітету Самбірськоі міськоі ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-19 14:58:10
Запит для надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з поточного ремонту комунального закладу «Гімназія №9 ім. Андрія Струся» м. Самбора Самбірської міської ради Львівської області, код за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-01-012568-a), яку проведено відділом освіти виконавчого комітету Самбірськоі міськоі ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/33465030/info) Замовник є головним розпорядником коштів місцевого бюджету.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Повідомляємо, що відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-22 17:08:29
У відповідь на запит замовнику на пояснення в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі повідомляємо наступне:
1. Щодо інформації та документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до рішення Самбірської міської ради Львівської області від 26.09.2023 р. №1.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб територіальної громади, з урахуванням вимог законодавства. Так, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту «Поточний ремонт комунального закладу «Гімназія №9 ім. Андрія Струся» м. Самбора Самбірської міської ради Львівської області» було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано експертну оцінку щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: № 04-04/112-24.11.23 від 24 листопада 2023 р. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
Обґрунтування очікуваної вартості: На підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати «Утримання служби замовника та інжінірингові послуги» (Глава 10 кошторису) та Главу 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд». Таким чином, при визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12 з урахуванням ПДВ.
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті за посиланням: http://osvita-sambir.in.ua/images/publicpurchases/05122023.pdf
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-01 12:32:21
Запит для надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з поточного ремонту комунального закладу «Гімназія №9 ім. Андрія Струся» м. Самбора Самбірської міської ради Львівської області, код за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-01-012568-a), яку проведено відділом освіти виконавчого комітету Самбірськоі міськоі ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до Розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації Замовника учаснику у складі тендерної пропозиції, для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності обладнання, матеріально-технічної бази, необхідно надати довідку відповідно до форми наведеної у Таблиці А.
Аналізом інформації та документів оприлюднених в електронній системі закупівель установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ СИСТЕМ" завантажено Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 04.12.2023 № 9154.
Окрім цього, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ СИСТЕМ" завантажено Підсумкову відомість ресурсів в якій у Розділі ІІ Будівельні машини і механізми зазначено шифр ресурсу [С311-5-М] Перевезення сміття до 5 км, проте Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 04.12.2023 № 9154 не містить інформацію про автотранспортні засоби.
Враховуючи, що учасником закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ СИСТЕМ" не підтверджено наявність (оренда, лізинг, надання послуг техніки, тощо) автотранспортних засобів, просимо пояснити підставу застосування норми [С311-5-М] Перевезення сміття до 5 км в Підсумковій відомості ресурсів, що в свою чергу призвело до завищення вартості виконання робіт.
2. Відповідно до Розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації Замовника учаснику у складі тендерної пропозиції, для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно надати довідку про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення.
Аналізом інформації та документів оприлюднених в електронній системі закупівель установлено, що учасник закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ СИСТЕМ" у складі своєї тендерної пропозиції завантажив Довідку про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення від 04.12.2023 № 9153.
В свою чергу, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, викладено у Додатку №2 до тендерної документації, що включає в собі Розділ 2 Підлоги (Розбирання покриттів підлог з керамічних плиток, Улаштування стяжок самовирівнювальних з суміші цементної для недеформівниїх основ товщиною 5 мм, Улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші, кількість плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт, Облицювання поверхонь стін керамічними плитками на розчині із сухої клеючої суміші, число плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт), Розділ 5 Опорядження внутрiшнє (Шпаклювання стель шпаклівкою, Поліпшене фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стель по збірних конструкціях, підготовлених під фарбування, Поліпшене штукатурення поверхонь стін всередені будівлі цементно-вапняним або цементним розчином по каменю та бетону (перегордка), Поліпшене штукатурення поверхонь стін всередені будівлі цементно-вапняним або цементним розчином по каменю та бетону (перегордка), Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу [типу "сатенгіпс"] товщиною шару 1 мм при нанесенні за 2 рази, Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу [типу "сатенгіпс"], на кожний шар товщиною 0,5 мм додавати або вилучати / до 5мм /, Зароблення віконних та дверних укосів, Шпаклювання дверних укосів гіпсоцементними сумішами, поліпшене фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стін та дверних укосів по збірних конструкціях, підготовлених під фарбування, Фарбування раніше пофарбованих підвіконників усередині будівлі водоемульсійними сумішами з розчищенням понад 35%, Облицювання поверхонь стін керамічними плитками на розчині із сухої клеючої суміші, число плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт, Фарбування олійними сумішами за 2 рази раніше пофарбованих радіаторів та ребристих труб), Розділ 7 Освітлення (Демонтаж світильників для люмінесцентних ламп, Монтаж світильників для люмінесцентних ламп, які встановлюються на підвісах [штангах]), проте Довідка про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення від 04.12.2023 № 9153 не містить в собі фахівця з укладання керамічної плитки, фахівця (ців) з шпаклювання та штукатурення, маляра та електрика.
Враховуючи вищезазначене, учасник закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ СИСТЕМ" не підтвердив кваліфікаційний критерій наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації.
Просимо надати пояснення з питання, чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ СИСТЕМ" не враховані вищезазначені невідповідності вимозі визначеній Замовником у Розділі 1 Додатку № 1 до тендерної документації?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Повідомляємо, що відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-04 14:33:39
У відповідь на запит замовнику на пояснення в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі повідомляємо наступне:
1. Щодо підтвердження кваліфікаційного критерію наявності обладнання, матеріально-технічної бази, необхідно надати довідку відповідно до форми наведеної у Таблиці А:
Відповідно до п. 3.1 Розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (надається згідно з Розділом 1 Додатком №1 до цієї тендерної документації).
Так, згідно Розділу 1 Додатку №1 тендерної документації до переліку документів та інформації, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника такому кваліфікаційним критеріям, зокрема, щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відносяться:
1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (згідно Таблиці А). Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати:
- у разі, якщо обладнання/транспортні засоби є власними, то надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування;
- у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (чинний на момент подання договір оренди/лізинг/ надання послуг техніки тощо). А також, учасники в складі тендерної пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі.
- належно оформлені копії свідоцтв на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації та будуть залучені до виконання замовлення (в тому числі в разі використання транспортними засобами та\або механізмами субпідрядника).
Враховуючи вищезазначене, тендерна документація не містила додаткових вимог щодо зазначення в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій інформації про наявність конкретних чи окремих автотранспортних засобів, відомості про які містяться у Підсумковій відомості ресурсів Учасника.
Отже, Учасник мав право на власний розсуд зазначити в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій інформації будівельні машини і механізми, обладнання, устаткування, які плануються використовуватися для виконання робіт, що є предметом даної процедури закупівлі.
Таким чином, враховуючи відсутність такої вимоги в тендерній документації, в Замовника торгів не було підстав ні для відхилення такої тендерної пропозиції, ні для застосування п. 43 Особливостей.
2. Щодо підтвердження кваліфікаційного критерію наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме щодо довідки про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення:
Відповідно до п. 3.1 Розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (надається згідно з Розділом 1 Додатком №1 до цієї тендерної документації).
Так, згідно Розділу 1 Додатку №1 тендерної документації до переліку документів та інформації, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника такому кваліфікаційним критеріям як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, є:
1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (згідно таблиці Б);
2. Довідка про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення (згідно таблиці В);
3. Для підтвердження інформації про наявність ІТР учасник повинен надати:
- документи про освіту та трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу.
- кваліфікація спеціаліст(а)ів, що відповідатиме(уть) за охорону праці підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань спеціалістів:
- із загального курсу з охорони праці, правил пожежної безпеки, правил охорони праці і промислової безпеки в будівництві, правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (дані документи повинні бути видані на слюсарів-монтажників (не менше трьох) та зварника);
- із загального курсу з охорони праці, трудового законодавства, правил пожежної безпеки, правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, правил охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями, правил охорони праці під час зварювання металів, правил безпеки систем газопостачання (дані документи повинні бути видані на керівника з будівництва, заступника директора з будівництва/заступника директора з виробничих питань).
- обов’язкова наявність в штаті Учасника інженера з проектно-кошторисної роботи, кваліфікація якого підтверджується скан-копією кваліфікаційного сертифікату.
4. Наявність робітників та ІТР підтверджується:
- сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису;
- копією звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою. Лист повинен бути датований не раніше дати оголошення даної процедури закупівлі.
Як вбачається із вищезазначеного тендерна документація не містила додаткових вимог щодо зазначення в довідці про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення окремих чи усіх робітників згідно технічного завдання, в тому числі щодо зазначення інформації про фахівця з укладання керамічної плитки, фахівця (ців) з шпаклювання та штукатурення, маляра та електрика, відтак ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ СИСТЕМ" мав право на власний розсуд зазначити в довідці про робітників інформацію щодо наявності тих робітників, яку вважав за необхідне.
Таким чином, враховуючи відсутність вимоги в тендерній документації щодо зазначення в довідці про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення таких робітників як фахівця з укладання керамічної плитки, фахівця (ців) з шпаклювання та штукатурення, маляра та електрика, в Замовника торгів не було підстав ні для відхилення такої тендерної пропозиції, ні для застосування п. 43 Особливостей.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-01 12:39:00
Запит для надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з поточного ремонту комунального закладу «Гімназія №9 ім. Андрія Струся» м. Самбора Самбірської міської ради Львівської області, код за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-01-012568-a), яку проведено відділом освіти виконавчого комітету Самбірськоі міськоі ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Просимо надати назву файлу, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ СИСТЕМ" , який містить в собі інформацію про відповідального (них) за охорону праці.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питання, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Повідомляємо, що відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-04 11:09:38
У відповідь на запит замовнику на пояснення в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі повідомляємо наступне:
1. Щодо назви файлу, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ СИСТЕМ" , який містить в собі інформацію про відповідального (них) за охорону праці.
Відповідно до Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації кваліфікація спеціаліст(а)ів, що відповідатиме(уть) за охорону праці підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань спеціалістів:
- із загального курсу з охорони праці, правил пожежної безпеки, правил охорони праці і промислової безпеки в будівництві, правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (дані документи повинні бути видані на слюсарів-монтажників (не менше трьох) та зварника);
- із загального курсу з охорони праці, трудового законодавства, правил пожежної безпеки, правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, правил охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями, правил охорони праці під час зварювання металів, правил безпеки систем газопостачання (дані документи повинні бути видані на керівника з будівництва, заступника директора з будівництва/заступника директора з виробничих питань).
На виконання вказаних вище вимог Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ СИСТЕМ" в складі тендерної пропозиції надано:
1. Протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці №01-03В від 04 травня 2023 р. (файл «Протокол_01-03В.pdf») та скановані з оригіналу копії посвідчення (файл «Посвідчення_01-03В.pdf») - дані документи видані на слюсарів-монтажників (не менше трьох) та зварника.
2. Протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці №01-03 від 04 травня 2023 р. (файл «Протокол_01-03.pdf») та скановані з оригіналу копії посвідчення (файл «Посвідчення_01-03.pdf») - дані документи видані на керівника з будівництва, заступника директора з будівництва та заступника директора з виробничих питань.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі міститься у прикріпленому Замовником pdf файлі.
2024-03-15 16:43:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення встановлене за результатом моніторингу усунуто шляхом розірвання договору від 20.12.2023 № 20/12 зокрема, шляхом укладання додаткової угоди від 18.03.2024 № 2.
2024-03-21 09:47:01
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ СИСТЕМ" |
2 835 000,00
UAH з ПДВ
|
2 835 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ СИСТЕМ" #39098897 |
Переможець |
2 835 000,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2023 11:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2024 17:09
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2024 16:49
|
Дод.уг. 2 -9шк..pdf | зміни до договору |
18 березня 2024 16:47
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 12:49
|
Д.у. 1-9шк..pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 12:46
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2023 10:19
|
Договір 20-12.pdf | укладений |
20 грудня 2023 10:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік, план фінансування па 2023 рік |
Номер договору про закупівлю: | 20/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівл |
Номер договору про закупівлю: | 20/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
951 812,58
UAH (в тому числі ПДВ 158 635,43 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Висновок про результати моніторингу та наявність підстав для коригування кошторисної документації |