Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05517729 |
Місцезнаходження: | 14017, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Івана Мазепи, будинок 19 |
Контактна особа: |
Сердечнюк Оксана Миколаївна 380462774840 oksanaserdechnyk@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2023 14:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 78 188 149,56 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 390 940,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до статті 27 Закону Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 % договірної ціни на поточний рік. Перерахування коштів здійснюється за реквізитами: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради, 05517729, вул. Івана Мазепи, 19, м. Чернігів, 14017, р/р № UA708201720355169036000046523 в Державній казначейській службі України, м. Київ. У призначенні платежу вказати: “Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі: ___, ”. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної та технічної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Випадки не повернення забезпечення виконання договору про закупівлю визначені Замовником у проекті договору, що є Додатком 3 до Тендерної документації. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється за рахунок бюджету Чернігівської міської територіальної громади. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Розрахунки з Підрядником за виконані роботи здійснюється після підписання актів ф. № КБ-2в і КБ-3, надання Підрядником виконавчої документації, гарантійного паспорту-сертифікату та тристороннього акту готовності об’єкта до експлуатації, не пізніше 25 грудня 2024 року, при наявності коштів на рахунках | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2023 14:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2023 14:18 |
Додаток 1 перелік документів для учасника торгів.docx | |
01 грудня 2023 14:18 |
Додаток 4 Документи переможець торгів .docx | |
01 грудня 2023 14:18 |
Тендерна документація.docx | |
01 грудня 2023 14:18 |
ДОДАТОК 3 Проект договору.docx | |
01 грудня 2023 14:18 |
Додаток 2 Технічний опис предмета закупівлі.docx |
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-19-000010 ● ec56cb1c40b34039955abe776eb749e1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 грудня 2023 12:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.12.2023 № 64-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія ПЕРИНСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2023-12-01-010119-a 01.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-25 13:09:22
Запит щодо надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт з усунення аварій в бюджетному закладі, пошкодженому внаслідок російської військової агресії будівлі Чернігівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19 Чернігівської міської ради Чернігівської області, розташованої за адресою: м. Чернігів, вул. Мстиславська, 76» (Коригування 3). 3-тя черга, очікуваною вартістю 78 188 149,56 грн, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-01-010119-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. У зв’язку з чим у річному плані закупівель ID:UA-P-2023-12-01-005473-b визначено, що закупівля запланована на 2023 рік, при тому, що згідно з оголошенням про закупівлю та тендерною документацією закупівля здійснюється на 2024 рік?
3. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ТОВ «УТБ-ІНЖИНІРИНГ», вимоги пункту 6 розділу Розділу VІ «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, щодо внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 % договірної ціни на поточний рік (з наданням документального підтвердження)?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-26 13:22:03
Надання пояснень
В межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт з усунення аварій в бюджетному закладі, пошкодженому внаслідок російської військової агресії будівлі Чернігівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19 Чернігівської міської ради Чернігівської області, розташованої за адресою: м. Чернігів, вул. Мстиславська, 76» (Коригування 3). 3-тя черга повідомляємо, що розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі було здійснено Замовником на підставі розробленої проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт та затверджена Замовником в установленому законодавством порядку. Бюджетні призначення на зазначену вище закупівлю визначено рішенням Чернігівської міської ради від 30.11.2022 року № 24/VІІІ-38 «Про бюджет Чернігівської міської територіальної громади на 2023 рік» (зі змінами та доповненнями), яке розміщене у вільному доступі на сайті Чернігівської міської ради. Зазначаємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було розміщено Замовником на офіційному веб-сайті Чернігівської міської ради за посиланням https://chernigiv-rada.gov.ua/sp-ukb-inshe/ , назва файлу «Інформація щодо процедур закупівель 01.12.2023», що оприлюднений 01.12.2023 року. Зазначена закупівля запланована на 2023 рік з огляду на те, що закупівля оголошена 01.12.2023, строк подачі тендерних пропозицій встановлено до 00.00 09.12.2023. Відповідно до п. 4.2. та 12.3. Проекту договору про закупівлю, що є додатком 3 до Тендерної документації Договірна ціна по Договору (тверда) становить _________________________________У тому числі договірна ціна на 2023 рік – (заповнюється під час підписання договору залежно від наявного обсягу фінансування та першочергових робіт, що визначаються Замовником). Зобов’язання за даним договором виникають за наявності та в межах бюджетних призначень на 2023 та 2024 рік. Ураховуючи норми Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей, а також наявність видатків на 2023 рік, при оголошені закупівлі Замовник правомірно розраховував на початок робіт та оплату виконаної частини робіт у поточному році. У зв’язку із затягнувшимся процесом визначення переможця закупівлі та укладання договору, сторони узгодили укласти договір із договірною ціною на поточний рік 0 грн., що не суперечить умовам проведеної закупівлі. Відповідно до пункту 6 Розділу VІ «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації відповідно до статті 27 Закону Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 % договірної ціни на поточний рік. У зв’язку із встановленням договірної ціни на поточний рік у розмірі 0 грн. внесення на рахунок замовника забезпечення виконання умов договору не вимагалося.
Додаток:
Файл № 1 – позитивний експертний звіт, зведений кошторисний розрахунок;
Файл № 2 – локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо, що між сторонами прийнято рішення про розірвання договору, про що укладено відповідну додаткову угоду.
2024-07-02 09:52:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 37 Особливостей)
Оскарження в суді
Опис: | у зв'язку з незгодою з викладеною у висновку інформацією та резолютивною частиною висновку, Замовником направлено відповідну позовну заяву. Номер судової справи буде зазначено після отримання такої інформації Замовником |
Дата публікації: | 19 січня 2024 |
Номер відкриття провадження: | 620/1228/24 |
Дата відкриття провадження: | 29 січня 2024 |
Документи:
30 січня 2024 11:13
|
Електронний підпис |
30 січня 2024 11:13
|
Електронний підпис |
19 січня 2024 15:27
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ" |
77 157 737,80
UAH з ПДВ
|
77 157 737,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ" #40627275 |
Переможець |
77 157 737,80
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2023 16:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 грудня 2023 15:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2024 15:34
|
Додаткова угода № 2 до Договору № 354-2023-В вс.pdf | укладений |
19 червня 2024 15:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 лютого 2024 13:16
|
Додаткова угода № 1 до Договору № 354-2023-В вс.pdf | зміни до договору |
26 лютого 2024 13:15
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2023 16:37
|
Договір № 354-2023-В вс від 22.12.2023.pdf | укладений |
22 грудня 2023 16:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв'язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, а саме - відсутність повного фінансування об'єкту, без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 354-2023-В/вс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 22 грудня 2023 — 19 червня 2024 |
Сума оплати за договором: |
2 695 782,55
UAH (в тому числі ПДВ 449 297,09 UAH)
|
Причини розірвання договору: | у зв'язку з тривалою затримкою фінансування витрат Замовника |