Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Обласна дитяча клінічна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 03338126 |
Місцезнаходження: | 40031, Україна , Сумська обл., м.Суми, вул. Ковпака,22 |
Контактна особа: |
Тетяна Колесова +380542780907 sokdl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2023 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 410 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85150000-5: Послуги діагностичної візуалізації
Більш детально в Додатку 3 до Тендерної документації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2023 14:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2023 14:04 |
ТД -МРТ.docx | |
01 грудня 2023 14:04 |
Додаток 1 перлік докум.для під.відп.docx | |
01 грудня 2023 14:04 |
Додаток 5 цінова пропоз.docx | |
01 грудня 2023 14:04 |
Додаток 4 Договір МРТ.doc | |
01 грудня 2023 14:04 |
Додаток 2 квал.вимог.docx | |
01 грудня 2023 14:04 |
Додаток 3 технічні вимоги МРТ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-23-000017 ● befe86e22af442589566fa66c92a1506
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2024 10:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.01.2024 № 8-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 09 січня 2024 року № 003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 23.01.2024 № 8-З
Витяг із переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2023-12-01-009598-a, 01.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-24 15:41:20
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг діагностичної візуалізації, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-01-009598-а, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі;
2) чи було виявлено під час розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МДЦ ЕКСПЕРТ», що документи тендерної пропозиції, які подані у файлі «Titan MRT-1504.pdf», не відповідають умовам пункту 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 01.12.2024 № 121?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-29 16:27:36
Відповідь на запит ДАСУ
1.Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.Очікувана вартість закупівлі формувалась за прайсами на надання послуг розміщеними на веб сторінках. (Більш детально в обґрунтуванні технічних та якісних характеристик
предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі)
2.В складі пропозиції ТОВ «МДЦ Експерт» надано файл «Titan MRT-1504.pdf», що є паспортом магнітно-резонансного томографу виданий компанією Toshiba medical system corporation, тобто документ не складався безпосередньо замовником, даний документ зрозумілий та не впливає на зміст тендерної документації.
Разом з тим постанова Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – постанова №1178, Особливості), відповідно до якої розроблена тендерна документація та оголошена закупівля містить вичерпний перелік підстав відхилення тендерної пропозиції. Так, згідно пункту 44 Особливостей відсутня підстава для відхилення, що стосується мови подання тендерної пропозиції.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-30 12:05:02
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг діагностичної візуалізації, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-01-009598-а, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, з урахуванням пояснень, наданих 29.01.2024 в електронній системі закупівель, постала потреба в отриманні пояснень із питання: чи відповідає паспорт магнітно-резонансного томографу, наданий у тендерній пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МДЦ ЕКСПЕРТ» (файл «Titan MRT-1504.pdf»), вимогам абзацу третього пункту 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 01.12.2024 № 121: «У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або завірений бюро перекладів або перекладачем (надати документ, що свідчить про кваліфікацію перекладача). Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-02 15:36:06
Відповідь на запит ДАСУ
Виходячи з того, що у вищезазначеної закупівлі був лише один учасник, а дані послуги необхідні для функціонування та надання якісного лікування, також для завчасного діагностування хвороб, дана закупівля дуже важлива для нашого закладу.Також наголошуємо, уповноважена особа найближчим часом пройде навчання підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель для більш якісного та професійного виконання покладених на неї обовʼязків.
Надання інформації про усунення порушення замовником
По результатам виявлених порушень, було прийнято рішення зменшити суму договору. Додаткову угоду № 1 від 16.02.2024 р. про зменшення суми оприлюднено в системі 19.02.2024. До оприлюднення висновку ДАСУ по даному договору за січень та лютий були отримані послуги ,так як це дуже важливо для надання кваліфікованої допомоги дітям. Як тільки будуть оплачені рахунку, уповноважена особа звітує про розірвання договору в системі Prozorro.
2024-02-19 10:50:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 43 Особливостей)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 43 Особливостей) • усунуто
Згідно з додатковою угодою № 1 від 16.02.2024 договір про закупівлю розірвано
2024-02-22 14:07:49
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МДЦ ЕКСПЕРТ" |
1 403 950,00
UAH з ПДВ
|
1 403 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МДЦ ЕКСПЕРТ" #36407043 |
Переможець |
1 403 950,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2023 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2024 11:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 лютого 2024 10:17
|
ДУ 1 до договору 210 від 19.12.2023 МРТ.pdf | зміни до договору |
19 лютого 2024 10:12
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2023 17:34
|
Договір 210 від 19.12.2023 МРТ.pdf | укладений |
19 грудня 2023 17:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору в зв'язку з виявленим порушення у сфері публічних закупівель |
Номер договору про закупівлю: | 210 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 грудня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
56 700,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | В зв’язку з виявленим порушенням в сфері публічних закупівель та на підставі п.8.1 та 9.4. Договору, Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 1347250,00 грн. та розірвати договір. |