Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Жилсервіс-5" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38199687 |
Місцезнаходження: | 49069, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Богдана Хмельницького буд.14 |
Контактна особа: |
Карасюк Ольга Григорівна 380677525053 homeservice-5@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2023 13:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2023 16:00 |
Очікувана вартість: | 79 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 790 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги проводяться Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами Акту приймання наданих послуг або виконаних будівельних робіт (форми КБ-2В), довідки про вартість та витрати (форми КБ-3) до 5 числа за попередній місяць, а у грудні за фактично надані послуги. Розрахунки проводяться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом десяти днів з дати підписання Сторонами Акту. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2023 13:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2023 13:34 |
ТД аварійка (тепло).docx | |
01 грудня 2023 13:34 |
Додаток №3 Проект договору.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-10-000029 ● 4cc9f1e87b4449528c32befa1c9ebb37
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2024 18:20 |
10.01.2024 № 3
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
Від 10.01.2024 № 3
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2023-12-01-008577-a 01.12.2023 Комунальне підприємство "Жилсервіс-5" Дніпровської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-11 11:57:47
Про надання пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-16 13:34:48
gjzcytyyz
Комунальне підприємство "Жилсервіс-5" Дніпровської міської ради (надалі – Замовник), у відповідь на запит замовнику на пояснення Східного офісу Держаудитслужби від 11.01.2024 р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з усунення аварій в житловому фонді – внутрішньобудинкових мереж теплопостачання» (ДК 021:2015 код 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення) пояснює наступне.
1. Щодо інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідно до законів України "Про регулювання містобудівної діяльності", "Про архітектурну діяльність", ДБН А.2.2-3-2012 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" будівництво - це нове будівництво, реконструкція, реставрація, технічне переоснащення, капітальний ремонт.
Ліквідація аварій, що виникають під час експлуатації внутрішньобудинкових мереж –ремонтні роботи, які виконуються з метою відновлення у разі пошкодження, виходу з ладу, відмови, неможливості експлуатації внутрішньобудинкових систем, які унеможливлюють надання житлово-комунальних послуг споживачам, та не пов'язані зі зміною основних техніко-економічних показників.
Пунктом 1.1. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова) зазначено: Ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво).
У відповідності до п. 4.8 ДСТУ 8907:2019 Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво, обов’язковій експертизі підлягає проектна документація на нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт та технічне переоснащення об’єктів будівництва у визначених цих пунктом випадках (випадки обов’язкового проведення експертизи не поширюються на аварійні ремонтні роботи).
Виходячи з положень зазначених законодавчих та нормативних документів, ліквідація аварій внутрішньобудинкових мереж не відноситься до будівництва, тому на неї не поширюються законодавчі та нормативні документи, що діють у будівництві, а отже такі етапи як розробка проектно-кошторисної документації, отримання експертного звіту, затвердження проекту та інші.
Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі сформовано з урахуванням наявної потреби у закупівлі даних послуг, в межах видатків передбачених на 2024 рік.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженого дефектного акту «Послуги з усунення аварій в житловому фонді – внутрішньобудинкових мереж теплопостачання», де конкретизуються найменування робіт та матеріалів, а також фізичні обсяги робіт та витрат. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначені у додатку 2 до тендерної документації, складені у відповідності до затвердженого дефектного акту.
Очікувана вартість предмета закупівлі (послуг з усунення аварій внутрішньобудинкових мереж теплопостачання) розрахована за допомогою програмного комплексу, з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації (Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами)) та з урахуванням ринкових цін на якісні будівельні матеріали, що можуть застосовуватися при виконанні ремонтних робіт, зазначених в дефектному акті, що відповідає розміру бюджетного призначення.
2. Оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, надаємо посилання на сторінку веб-сайту, де оприлюднена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості предмета закупівлі «Послуги з усунення аварій в житловому фонді – внутрішньобудинкових мереж теплопостачання» (ДК 021:2015 код 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення) (UA-2023-12-01-008577-a): https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-zhilservis-5-dniprovskoi-miskoi-radi-
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-01-16 15:00:22
підписаний розрахунок вартості
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2024-01-17 16:36:01
Про надання пояснення
Питання 2 у файлі
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-01-22 09:55:48
надання пояснення
У відповідь на ваш запит від 17.01.2024 року повідомляємо, що інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено за посиланням https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-zhilservis-5-dniprovskoi-miskoi-radi- , а саме на сторінці під номером 83
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АСІНКТОН СТРОЙ" |
75 009 215,59
UAH з ПДВ
|
75 009 215,59
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АСІНКТОН СТРОЙ" #42298471 |
Переможець |
75 009 215,59
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2023 13:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2024 11:58
|
ДУ 3 до договору 257.pdf | укладений |
04 червня 2024 11:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 травня 2024 09:42
|
ДУ 2 дог 257.pdf | зміни до договору |
10 травня 2024 09:41
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2023 08:47
|
додатки договору 257.pdf | укладений |
22 грудня 2023 08:46
|
договір 257.pdf | укладений |
22 грудня 2023 08:44
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Послуги з усунення аварій в житловому фонді – внутрішньобудинкових мереж теплопостачання» (ДК 021:2015 код 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення) | 1 | послуга |
75 009 215,59
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 257 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Послуги з усунення аварій в житловому фонді – внутрішньобудинкових мереж теплопостачання» (ДК 021:2015 код 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення) | 1 | послуга |
40 008 570,98
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 січня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
26 795 494,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 465 915,67 UAH)
|
Причини розірвання договору: | сторони дійшли взаємної згоди про дострокове розірвання Договору |