Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Жилсервіс-5" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38199687 |
Місцезнаходження: | 49069, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Богдана Хмельницького буд.14 |
Контактна особа: |
Карасюк Ольга Григорівна 380677525053 homeservice-5@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2023 13:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2023 16:00 |
Очікувана вартість: | 291 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 910 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги проводяться Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами Акту приймання наданих послуг або виконаних будівельних робіт (форми КБ-2В), довідки про вартість та витрати (форми КБ-3) до 5 числа за попередній місяць, а у грудні за фактично надані послуги. Розрахунки проводяться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом десяти днів з дати підписання Сторонами Акту. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2023 13:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2023 13:16 |
ТД аварійка (водо, електро).docx | |
01 грудня 2023 13:15 |
Додаток №3 Проект договору.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-22-000053 ● 885d2e657a2d464f8160200423ac3566
- Статус: завершено ● Дата: 12 січня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2023 13:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.12.2023 № 362
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2023-12-01-008042-a 01.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-26 16:54:25
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з усунення аварій в житловому фонді – внутрішньобудинкових мереж водопостачання, водовідведення та електропостачання (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-01-008042-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-29 10:57:03
пояснення
Комунальне підприємство "Жилсервіс-5" Дніпровської міської ради (надалі – Замовник), у відповідь на запит замовнику на пояснення Державної аудиторської служби України від 26.12.2023 р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з усунення аварій в житловому фонді – внутрішньобудинкових мереж водопостачання, водовідведення та електропостачання» (ДК 021:2015 код 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель) пояснює наступне.
1. Щодо інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідно до законів України "Про регулювання містобудівної діяльності", "Про архітектурну діяльність", ДБН А.2.2-3-2012 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" будівництво - це нове будівництво, реконструкція, реставрація, технічне переоснащення, капітальний ремонт.
Ліквідація аварій, що виникають під час експлуатації внутрішньобудинкових мереж –ремонтні роботи, які виконуються з метою відновлення у разі пошкодження, виходу з ладу, відмови, неможливості експлуатації внутрішньобудинкових систем, які унеможливлюють надання житлово-комунальних послуг споживачам, та не пов'язані зі зміною основних техніко-економічних показників.
Пунктом 1.1. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова) зазначено: Ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво).
У відповідності до п. 4.8 ДСТУ 8907:2019 Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво, обов’язковій експертизі підлягає проектна документація на нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт та технічне переоснащення об’єктів будівництва у визначених цих пунктом випадках (випадки обов’язкового проведення експертизи не поширюються на аварійні ремонтні роботи).
Виходячи з положень зазначених законодавчих та нормативних документів, ліквідація аварій внутрішньобудинкових мереж не відноситься до будівництва, тому на неї не поширюються законодавчі та нормативні документи, що діють у будівництві, а отже такі етапи як розробка проектно-кошторисної документації, отримання експертного звіту, затвердження проекту та інші.
Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі сформовано з урахуванням наявної потреби у закупівлі даних послуг, в межах видатків передбачених на 2024 рік.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі затверджених дефектних актів «Послуги з усунення аварій в житловому фонді – внутрішньобудинкових мереж водопостачання, водовідведення та електропостачання», де конкретизуються найменування робіт та матеріалів, а також фізичні обсяги робіт та витрат. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначені у додатку 2 до тендерної документації, складені у відповідності до затверджених дефектних актів.
Очікувана вартість предмета закупівлі (послуг з усунення аварій внутрішньобудинкових мереж водопостачання, водовідведення та електропостачання) розрахована за допомогою програмного комплексу, з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації (Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами)) та з урахуванням ринкових цін на якісні будівельні матеріали, що можуть застосовуватися при виконанні ремонтних робіт, зазначених в дефектних актах, що відповідає розміру бюджетного призначення.
2. Оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, надаємо посилання на сторінку веб-сайту, де оприлюднена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості предмета закупівлі «Послуги з усунення аварій в житловому фонді – внутрішньобудинкових мереж водопостачання, водовідведення та електропостачання» (ДК 021:2015 код 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель) (UA-2023-12-01-008042-a): https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-zhilservis-5-dniprovskoi-miskoi-radi-
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 січня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АСІНКТОН СТРОЙ" |
274 797 264,14
UAH з ПДВ
|
274 797 264,14
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АСІНКТОН СТРОЙ" #42298471 |
Переможець |
274 797 264,14
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2023 13:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2024 12:05
|
ДУ 2 до договору 259.pdf | укладений |
04 червня 2024 12:04
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2023 09:04
|
додатки до договору 259.pdf | укладений |
22 грудня 2023 09:03
|
договір 259.pdf | укладений |
22 грудня 2023 09:02
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Послуги з усунення аварій в житловому фонді – внутрішньобудинкових мереж водопостачання, водовідведення та електропостачання» (ДК 021:2015 код 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель) | 1 | послуга |
274 797 264,14
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 січня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
105 650 106,55
UAH (в тому числі ПДВ 17 608 351,09 UAH)
|
Причини розірвання договору: | сторони дійшли взаємної згоди про дострокове розірвання Договору |