Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Житомирське обласне стоматологічне медичне об’єднання" Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01991518 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Грушевського, 33а |
Контактна особа: |
Оксана Ігнатенко +380992837124 zhosmo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2023 09:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 1 745 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 725,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2023 09:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2023 09:47 |
ДОДАТОК 1 Тендерна пропозиція.doc | |
01 грудня 2023 09:47 |
Тендерна документація.docx | |
01 грудня 2023 09:47 |
Додаток № 4 Проект договору.doc | |
01 грудня 2023 09:47 |
ДОДАТОК 3 Кваліфікаційні критерії та підтвердження відповідності.doc | |
01 грудня 2023 09:47 |
ДОДАТОК 2 Технічні вимоги.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-26-000072 ● 38008b02d2c249d7ad169adc1667ff55
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2024 10:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.01.2024 № 10-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 09 січня 2024 року № 003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 26.01.2024 № 10-3
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2023-12-01-001758-a, 01.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-31 15:27:40
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-01-001758-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-02 15:01:12
Відповідь на запит
У межах проведення моніторингу закупівлі Північним офісом державної аудиторської служби України в Черкаській області (далі – Держаудитслужба) по предмету закупівлі згідно коду ДК 021:2015: 15894300-4 (Готові страви) – «Готові страви для харчування хворих КНП «Житомирське облстоматоб`єднання» ЖОР» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-01-001758-a,) надаємо пояснення:
І. Стосовно питання, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було проведено моніторинг цін на аналогічні закупівлі в системі "Prozorro", визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі методом порівняння ринкових цін та розрахунок очікуваної вартості на підставі закупівельних цін попередніх закупівель та на підставі проведення і надання консультацій з постачальниками.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника (для належного забезпечення пацієнтів, які знаходяться на стаціонарному лікуванні).
Обсяг закупівлі визначений на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період 2024 року.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 грудня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Татаренко Станіслав Геннадійович |
1 740 685,00
UAH з ПДВ
|
1 740 685,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Татаренко Станіслав Геннадійович #2977003693 |
Переможець |
1 740 685,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2023 16:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2023 15:25
|
Договір 118.pdf | укладений |
22 грудня 2023 15:23
|