Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
1 220 000,00 UAH
UA-2023-11-30-015198-a ● 5942396146554d999adf09ba9049654a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Стоматологічна поліклініка №3" Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02008402 |
Місцезнаходження: | 65080, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул.Люстдорфська дорога,буд.86А |
Контактна особа: |
Головатюк Світлана Дмитрівна +380487652604 knp_sp3_omr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2023 18:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 220 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200000 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65080, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Люстдорфська дорога, 86а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2023 18:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2023 18:05 |
Додаток 3 до тендерної документації ДОГОВІР проект.docx | |
30 листопада 2023 18:05 |
Тендерна документації особ 2024.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-30-015198-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Ю-ГАЗ", Код ЄДРПОУ:30194498
Дата подання: 04 грудня 2023 09:43
Щодо наявності дискримінаційних вимог у тд
Шановний Замовнику! п. 10,11,12,13 Розділу 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 вимагається надання: ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT),ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT),ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT),ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022. Повідомляємо, що вимагати надання таких документів є порушенням вимоги пункту 29 Особливостей.
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі - Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено діючий стандарт ДСТУ EN 50160:2014. "Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)". Жодна з ЦИХ вимог не передбачена національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2014.
Отже Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в порушення пункту 29 Особливостей, За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині. Вищевказані вимоги Документації є незаконними, дискримінаційними та такими, що порушують вимоги пункту 29 Особливостей, тому просимо внести відповідні зміни до Документації та виключити такі и вимоги частини 6 розділу 3, в іншому випадку будемо звернутись з відповідною Скаргою до АМКУ. Додатково прошу ознайомитись з позитивним рішенням АМКУ, що вимагати надання таких ISO є порушенням Закону (Рішення № 1117-р/пк-пз від 01.02.2023 UA-2023-01-10-006734-a)
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі - Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено діючий стандарт ДСТУ EN 50160:2014. "Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)". Жодна з ЦИХ вимог не передбачена національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2014.
Отже Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в порушення пункту 29 Особливостей, За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині. Вищевказані вимоги Документації є незаконними, дискримінаційними та такими, що порушують вимоги пункту 29 Особливостей, тому просимо внести відповідні зміни до Документації та виключити такі и вимоги частини 6 розділу 3, в іншому випадку будемо звернутись з відповідною Скаргою до АМКУ. Додатково прошу ознайомитись з позитивним рішенням АМКУ, що вимагати надання таких ISO є порушенням Закону (Рішення № 1117-р/пк-пз від 01.02.2023 UA-2023-01-10-006734-a)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 грудня 2023 08:45
Замовник здійснює дану закупівлю у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Скарга підлягає відхиленню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" |
1 069 440,00
UAH з ПДВ
|
1 069 440,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" #42082379 |
Переможець |
1 069 440,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2023 16:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2024 13:04
|
Додаткова угода _ 5 до договору 02008402-2024.PDF | зміни до договору |
20 травня 2024 13:01
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2024 13:33
|
Додаткова угода _ 4.PDF | зміни до договору |
17 квітня 2024 13:31
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2024 13:47
|
Додаткова угода _ 3 до договору 02008402-2024 від 22.12.2023 тендер.PDF | зміни до договору |
11 березня 2024 13:46
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2024 11:16
|
Додаткова угода _ 2.PDF | зміни до договору |
28 лютого 2024 11:15
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2024 10:01
|
Додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
19 лютого 2024 10:00
|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 12:54
|
Договір 02008402-2024.PDF | укладений |
25 грудня 2023 12:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна тарифу |
Номер договору про закупівлю: | 02008402/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова точка доступу |
Номер договору про закупівлю: | 02008402/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна тарифу |
Номер договору про закупівлю: | 02008402/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в розрахунках |
Номер договору про закупівлю: | 02008402/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...) |
Номер договору про закупівлю: | 02008402/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |