Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДАЛЬНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04380270 |
Місцезнаходження: | 67842, Україна , Одеська обл., Дальник, вул.Дружби 126, с.Дальник,Одеський р-н, Одеська обл. |
Контактна особа: |
Ляшенко Юрій Сергійович +380485149100 123o@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2023 17:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 799 587,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 995,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату за надані послуги в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма № КБ-3), протягом 30 календарних днів з дати підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у 2023 році. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2023 17:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2023 17:48 |
Тендерна документація.pdf | |
30 листопада 2023 17:48 |
Додаток 5 до тендерної документації.pdf | |
30 листопада 2023 17:48 |
Додаток 4 до тендерної документації.pdf | |
30 листопада 2023 17:48 |
Додаток 3 до тендерної документації.pdf | |
30 листопада 2023 17:48 |
Додаток 2 до тендерної документації.pdf | |
30 листопада 2023 17:48 |
Додаток 1 до тендерної документації.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-17-000049 ● e454a7d924124d86b87300b9c7bbb6bd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2024 15:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.01.2024 № 4-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 17.01.2024 № 4-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2023-11-30-015047-a від 30.11.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-17 15:39:11
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт підвального приміщення (найпростішого укриття) Дальницького ліцею (Корпус 2) с. Дальник, вул. 40 років Перемоги, 1-б» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-30-015047-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-22 17:53:20
Пояснення на запит
ПОЯСНЕННЯ на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області у межах проведення моніторингу UA-M-2024-01-17-000049 закупівлі ID: UA-2023-11-30-015047-a На виконання вимог, викладених у запиті Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 17 січня 2024 року, «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт підвального приміщення (найпростішого укриття) Дальницького ліцею (Корпус 2) с. Дальник, вул. 40 років Перемоги, 1-б» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-30-015047-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Замовником закупівлі надаються пояснення та додатки до нього в окремих файлах.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-22 17:02:30
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт підвального приміщення (найпростішого укриття) Дальницького ліцею (Корпус 2) с. Дальник, вул. 40 років Перемоги, 1-б» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-30-015047-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Аналізом тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» встановлено відсутність ряду документів/інформації, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме :
- довідка згідно форми наведеної Таблиці 2 про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз та/або офісних приміщень, тощо), які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі та документи, які підтверджують право власності Учасника на них (на виконання п.п.1.1.2 додатку №1 до тендерної документації);
- в п.2 тендерної пропозиції (файл тендерна пропозиція.pdf) не вказано інформацію протягом скількох днів учасник погоджується дотримуватись умов тендерної пропозиції (додаток №4 до тендерної документації);
- паспорт /(ID-картку) та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків (для підтвердження повноважень про особу учасника, що є підписантом усіх документів у складі тендерної пропозиції та договору про закупівлю) керівника Золотарьова Я.Г.(п.1 розділу 3 тендерної документації);
- листа-згоди (в довільній формі) на обробку персональних даних щодо осіб персональні дані яких оприлюднені в документах Учасника (Чоба Д.А., Сухин В.А., Балтов А.А., Демченко Я.В.) (п.1 розділу 3 тендерної документації);
- довідки з усіх обслуговуючих в розумінні тендерної документації банківських установ з інформацією про наявність відкритого поточного рахунку Учасника торгів, що посвідчує можливість здійснення фінансових операцій, пов’язаних з розрахунками за результатами проведеної процедури закупівлі; відсутність простроченої заборгованості за кредитами, з зазначенням таких рахунків у форматі IBAN датована не більше тижневої давнини по відношенню до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (п.1 розділу 3 тендерної документації);
- лист з інформацією про тривалість експлуатації об'єкта ( додаток №2 до тендерної документації);
- лист про ознайомлення з інформацією та врахування її під час підготовки пропозиції, щодо безпечного виконання робіт на будівництві, згідно ДБН А.3.2-2-2009 «Техніка безпеки в будівництві», Законодавство України про охорону праці», «Правила пожежної безпеки в Україні», затверджені Управлінням Державної пожежної охорони МВС України ( додаток №2 до тендерної документації);
- гарантійний лист з інформацією щодо виконання наступних зобов'язань: на прилеглих територіях вивісити написи і знаки безпеки, видимі вдень і вночі; огородження зон безпеки навколо робочих зон вантажопідіймальних механізмів, будівлі, що зводиться, виконати за місцем залежно від розташування цих зон відповідно до правил техніки безпеки; перебування людей, які не мають безпосереднього відношення до виробництва робіт у небезпечних зонах, категорично забороняється; перед початком робіт провести детальний інструктаж, та з дотриманням ДСТУ Б В.2.6-39:2008 «Конструкції будинків і споруд. Звертаючи увагу на особливості кожного етапу робіт; робітники повинні бути оснащені спецодягом, захисними касками, рукавицями (додаток №2 до тендерної документації);
-гарантійний лист про те, що учасник гарантує забезпечення поводження з відходами та подальшим укладанням договору щодо послуг на вивезення побутових та будівельних відходів з урахуванням перевезення сміття (додаток №2 до тендерної документації);
- розрахунки до договірної ціни, які є її складовими, зокрема: розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису; розрахунок розподілу трудовитрат за видами робіт для об'єкта будівництва; розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній звітній період з урахуванням потужності будівельної організації або довідку у довільній формі, якщо у попередньому звітному періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась; розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації (надається у разі врахування в договірній ціні); розрахунок прибутку та адміністративних витрат (п.1 розділу 3 до тендерної документації).
У зв’язку із вищевикладеним, прошу надати інформацію, чи наявні в пропозиції ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» вищевказані документи та інформація якщо так, вказати назву файлу, поданого у складі пропозиції, якщо ні, пояснити причину невідхилення пропозиції вказаного учасника, як такої що не відповідає вимогам тендерної документації?
2. В підпункт 1.1.1 Додатку №1 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до тендерної документації (далі- Додаток №1) Замовником зазначено вимогу, щодо надання інформації про наявність в учасника машин, механізмів, транспортних засобів, які будуть використані при виконанні робіт.
Окрім цього зазначено «Якщо техніка не є власністю Учасника, то на такі машин, механізмів, транспортні засоби наведені у довідці згідно таблиці 1, Учасник додатково надає:
- у випадку, якщо Учасник користуватиметься орендованими (лізинг), або на підставі договору про співпрацю, договору користування, договору про надання послуг будівельними машинами (спецтехнікою) та/або механізмами, Учасник додатково надає до даної довідки чинну копію (-ії) договору (-ів) оренди на кожну одиницю вказану учасником у вищенаведені таблиці з актом приймання-передачі на залучені будівельні машини (спецтехніки) і механізми або копії договорів лізингу, договору про співпрацю, договору користування, договору про надання послуг, тощо з усіма додатками та змінами до договору (у разі наявності). Договори (договір) мають бути укладені
на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови
про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг);
- оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі.»
У складі пропозиції ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» надано довідку від 04.12.2023 №23/2 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що будуть використовуватись в якій наявна інформація про те що окремі механізми (з позиції 1 по 9) орендовані та окремі є власністю субпідрядника (позиції 10-13).
Окрім цього, надано копію договору про оренду майна від 06.12.2021 за №06/221 укладеного з ТОВ «ЄВРОБУС» на передачу в оренду механізмів зазначених у вказаній вище довідці (позиції 1-9). Однак, листа-підтвердження орендодавця, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі у складі пропозиції не виявлено.
У зв’язку із вищевикладеним, прошу надати інформацію, чи наявний в пропозиції ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» лист-підтвердження орендодавця, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі якщо так, вказати назву файлу, поданого у складі пропозиції, якщо ні, пояснити причину невідхилення пропозиції вказаного учасника, як такої що не відповідає вимогам тендерної документації?
3. В п.1.3 Додатку №1 Замовником зазначено вимогу, щодо надання інформації (довідки) про виконання аналогічного договору в повному обсязі за формою згідно таблиці 3.1. Окрім цього зазначено «* Аналогічним договором є договір з предметом на виконання робіт з реконструкції або капітального ремонту захисної споруди або договір, в складі якого є роботи, що є аналогічними до предмета закупівлі, що підтверджується Актом виконаних робіт (додатково надати Довідку про наявність саме аналогічних робіт). В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає:
- аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та змінами до договору(ів) (у разі якщо передбачено договором);
- довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) на суму вартості виконання договору**;
- акти приймання виконаних робіт (форми КБ-2В)**»
У складі пропозиції ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» надано довідку від 04.12.2023 за № 2/12 в якій наявна інформація про виконання договору укладеного з Квартирно-експлуатаційним відділом м.Одеса на виконання робіт по капітальному ремонту будівлі по ГП №13, корпус №4, «Центр медичної реабілітації та санаторного лікування «Одеський» на суму 6 375 188,49 гривень. Однак, акти приймання виконаних робіт (форми КБ-) та довідки про вартість виконаних робіт та витрат (форми КБ-%) надано на суму 4 895 081,58 гривень. Окрім цього у складі пропозиції відсутня довідка про наявність саме виконання аналогічних робіт так як вказаний об’єкт не є захисною спорудою.
У зв’язку із вищевикладеним, прошу надати інформацію, чи наявні в пропозиції ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» документи, які свідчать про повне виконання вищевказаного договору та довідка про наявність в аналогічному договорі саме виконання аналогічних робіт якщо так, вказати назву файлу, поданого у складі пропозиції, якщо ні, пояснити причину невідхилення пропозиції вказаного учасника, як такої що не відповідає вимогам тендерної документації?
4. В пункті 1 розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено, що договірна ціна розраховується згідно з вимогами кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 із змінами №3 (далі Настанова№281). Окрім цього зазначено « Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 5.31 Настанови із змінами №3, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами передбачених у пункті 5.33 Настанови із змінами №3 тощо». В цьому ж пункті Замовником встановлено, що договірна ціна є динамічною.
Пунктом 5.31 розділу 5 «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови №281 передбачено, що кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт за динамічної договірної ціни – не враховуються.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасником надано ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» договірну ціну та пояснювальну записку в яких передбачено кошти на покриття ризиків в сумі 71 673,93 грн (2,40%).
Виходячи з вищенаведеного поясніть причину невідхилення пропозиції вказаного учасника, як такої що не відповідає вимогам тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-25 18:33:12
Пояснення на запит
ПОЯСНЕННЯ на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області у межах проведення моніторингу UA-M-2024-01-17-000049 закупівлі ID: UA-2023-11-30-015047-a На виконання вимог, викладених у запиті Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 17 січня 2024 року, «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт підвального приміщення (найпростішого укриття) Дальницького ліцею (Корпус 2) с. Дальник, вул. 40 років Перемоги, 1-б» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-30-015047-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Замовником закупівлі надаються пояснення у доданому файлі "Пояснення на запит.pdf".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-29 15:51:33
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт підвального приміщення (найпростішого укриття) Дальницького ліцею (Корпус 2) с. Дальник, вул. 40 років Перемоги, 1-б» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-30-015047-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
В пункті 1 розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено вимогу «… В договірній ціні Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з визначенням повного комплексу робіт, необхідних для виконання робіт, вказаних у Технічній специфікації (Додаток 2 до цієї тендерної документації)...»
На виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» надано розрахунки вартості робіт у формі кошторисної документації, зокрема, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів.
Однак, моніторингом установлено, що до вартості робіт включено роботи, які не передбачені вимогами технічної специфікації Замовника , а саме:
в локальному кошторисі 02-01-01
- улаштування покриття з тактичної плитки з використанням готової піщано-цементної суміші (h=0,03м) тротуарів, шириною до 2 м в кількості 1,44 м2;
- посилення цегляних стін металевими тяжами -0,45651 т
в локальному кошторисі 02-01-02
-установлення баків для води масою до 0,5 т-2 шт.
в локальному кошторисі 02-02-03
установлення опалювальних конвекторів 0,297 10кВт -15 штук
в локальному кошторисі 02-01-04
прокладання коробів пластикових -1м.
Крім того, в пропозиції учасника відсутні окремі роботи та устаткування, які передбачені в технічній специфікації Додатку № 2 тендерної документації, а саме :
установлення трапів діаметром 50 мм-1шт, (п.45)
установлення каркасно-фільончастих перегородок у санвузлах-26,54м2 (п.47)
монтаж поліетиленових труб для електропроводки діаметром понад 25 мм до 32 мм, укладених в борознах під заливку -30м (п.75)
монтаж поліетиленових труб для електропроводки діаметром понад 32 мм до 50 мм, укладених в борознах під заливку -50м (п.76);
затягування першого проводу перерізом понад 35 мм2 до 70 мм2 в труби – 80м(п.77)
затягування першого проводу перерізом понад 2,5 мм2 до 6 мм2 в труби – 361м (п.78);
затягування першого проводу перерізом понад 6 мм2до 16 мм2 в труби -460м(п.79);
затягування першого проводу перерізом понад 16 мм2 до 35 мм2 в труби -3 м (п.80);
провідник заземлюючий відкрито по будівельних основах з мідного ізольованого проводу -15м (п.82)
Устаткування:
- комунікатор передачі сигналів ПЦН, М-ОЗМ, Тірас-12- 1шт (в підсумковій відомості ресурсів п.325);
- Блок безперебійного живлення, 24\/ ОС, ЗА,5-1ІР5-2430С-05, Рікас-Варта- 1 шт (в підсумковій відомості ресурсів п.328);
- Блок керування інформацією (сповіщень4-5"Повітряна тривога",
тощо), БКІ-02М – 1 шт (в підсумковій відомості ресурсів п. 329);
- Блок керування та індикації мовленнєвого 4-4 оповіщення, настінний, 400Вт, ВЕЛЛЕЗн-120-400 - 1шт (в підсумковій відомості ресурсів п.330);
- Гучномовець настінний, потужність ЗВт, ЗАСЮОПН,НВП
"Електроприлад" -12 шт (в підсумковій відомості ресурсів п.332);
- Модуль релейних виходів, М-ОІІТ8К, Тірас-4-3-12 шт (в підсумковій відомості ресурсів п.334) .
Виходячи з вищенаведеного поясніть причину невідхилення пропозиції вказаного учасника, як такої що не відповідає вимогам тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-01 16:52:03
Пояснення на запит
ПОЯСНЕННЯ на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області у межах проведення моніторингу UA-M-2024-01-17-000049 закупівлі ID: UA-2023-11-30-015047-a На виконання вимог, викладених у запиті Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 17 січня 2024 року, «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт підвального приміщення (найпростішого укриття) Дальницького ліцею (Корпус 2) с. Дальник, вул. 40 років Перемоги, 1-б» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-30-015047-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Замовником закупівлі надаються пояснення у доданому файлі "Пояснення на запит.pdf".
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушення
2024-02-09 17:04:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13-05-0018/2024-пр |
Дата публікації: | 27 березня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 509/1744/24 |
Дата відкриття провадження: | 12 квітня 2024 |
Документи:
16 квітня 2024 17:57
|
Електронний підпис |
27 березня 2024 14:42
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТРОЙ-БУД-КРАН" |
3 799 587,20
UAH з ПДВ
|
3 799 587,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СТРОЙ-БУД-КРАН" #43397617 |
Переможець |
3 799 587,20
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2023 17:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2024 14:23
|
Звіт про виконання договору | укладений |
30 січня 2024 14:20
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 10:57
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 19:34
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2023 22:18
|
Договір | укладений |
15 грудня 2023 22:16
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Капітальний ремонт підвального приміщення (найпростішого укриття) Дальницького ліцею (Корпус 2) с. Дальник, вул. 40 років Перемоги, 1-б» | 1 | роботи |
3 799 587,20
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 130 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Капітальний ремонт підвального приміщення (найпростішого укриття) Дальницького ліцею (Корпус 2) с. Дальник, вул. 40 років Перемоги, 1-б» | 1 |
3 799 587,20
UAH з ПДВ
|