Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект меблів для протирадіаційного укриття (стіл учнівський двомісний і стільці учнівські) (код CPV за ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі)
Очікувана вартість
980 000,00 UAH
UA-2023-11-30-013547-a ● 390437d110344b93bf08bbfea14c31ee
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43956241 |
Місцезнаходження: | 63460, Україна , Харківська обл., селище міського типу Слобожанське, вул.Миру, будинок 7 |
Контактна особа: |
Аліна Нестеренко +380574752405 osvita43956241@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2023 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 980 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія (електронна банківська гарантія). Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить не більше 3% від очікуваної вартості закупівлі - 29 400,00 грн. Строк дії гарантії повинен становити не менше строку дії тендерної пропозиції. Оформлення забезпечення тендерних пропозицій відбувається відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (для надання гарантій виданих банками-резидентами) (далі – Наказ) з урахуванням Особливостей. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Банківська гарантія, має бути видана банком, що відносяться до системно важливих банків. Перелік банків затверджено рішенням Правління Національного банку України від 08 березня 2023 року № 95-рш "Про визначення системно важливих банків". Гарантії видані банками-нерезидентами оформлюються у відповідності до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758. Банківська гарантія, що надається банком, має бути надана: - банком-резидентом України, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або - банком-резидентом України, який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAAА» (у разі відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий)), або - іноземним банком, який має кредитний рейтинг однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-або вищий), та щодо банку не застосовані санкції держав чи міждержавних організацій, які повністю або частково обмежують та/або забороняють та/або можуть негативно вплинути на виконання банком зобов’язань із забезпечення тендерної пропозиції та/або із забезпечення виконання договору про закупівлю, зокрема відповідні санкції Ради національної безпеки і оборони України (згідно з Законом України «Про санкції»), Управління з контролю за іноземними активами Міністерства фінансів Сполучених Штатів Америки (OFAC) та Європейської комісії Європейського Союзу. Умови надання забезпечення – відповідно до вимог цього пункту, Закону, Особливостей, гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми, затвердженої Наказом); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно, додатково надаються документи, що підтверджують право підпису підписанта банка-Гаранта. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та гарантія має містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. Всі витрати по оформленню банківської гарантії та сплати гарантованого платежу (в тому числі комісій) здійснюються за рахунок Учасника, письмове гарантування чого повинно бути надано у складі тендерної пропозиції. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції закупівлі через електронну систему закупівель. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції закупівлі через електронну систему закупівель разом з документом, що підтверджує, що внесення грошового забезпечення (покриття) наданої банківської гарантії - випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 29400 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді електронної банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Банківська гарантія повинна містити: − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів. − положення, що усі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних з гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії (повинен бути не менше строку дії договору). 2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. 3. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% вартості договору про закупівлю. 4. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 комплект
Комплект меблів для протирадіаційного укриття (стіл учнівський двомісний і стільці учнівські) (код CPV за ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 грудня 2023
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за Договором здійснюється за рахунок бюджетних коштів в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний в Договорі, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Покупцем видаткової накладної. Датою оплати вважається дата списання грошових коштів з поточного рахунку Покупця | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2023 16:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2023 16:33 |
ДОДАТОК 1_Цінова пропозиція.docx | |
30 листопада 2023 16:33 |
ДОДАТОК 4_Згода з умовами договору.docx | |
30 листопада 2023 16:33 |
organized.pdf | |
30 листопада 2023 16:33 |
ДОДАТОК 3_Проєкт договору.docx | |
30 листопада 2023 16:33 |
ДОДАТОК 2_Кваліфікаційні вимоги.docx | |
30 листопада 2023 16:33 |
ДОДАТОК 5_Технічні вимоги.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Антикорупційні вимоги
Дата подання: 04 грудня 2023 21:23
Дата відповіді: 06 грудня 2023 10:11
Шановний Замовнику,
проаналізувавши вимоги, що викладені у Вашій тендерній документації, не залишається сумнівів, що вони (Вимоги) прописані під якогось конкретного учасника, є дискримінаційними, та такми, що суттєво зменшують коло потенційних учасників, та унеможливлюють економію державних коштів та рівноправну конкуренцію.
Очікувана вартість значно завищена, що ще раз підтверджує корупційну складову даної закупівлі.
Ось перелік середньоринкових цін на продукцію, що є предметом закупівлі, з посиланням на інтернет ресурси.
Виробник: “Техностиль”, м Харків.
Стіл учнівський двомісний - 1838,00 :
https://mebel-ts.com.ua/mebel-dlya-uchebnih-zavedeniy/parti/stol-audit-2-mest1
Стілець учнівський 991*2 = 1982,00 грн.:
https://mebel-ts.com.ua/mebel-dlya-uchebnih-zavedeniy/stulya/
Ціна комплекта: 3820,00 грн.
Ціна 200 комплектів: 764000,00 грн.
__________________________________________________________________
Виробник “Мебликс”, м. Харків
Стіл - 1800,00 грн.:
https://meblix.ua/mebel-dlya-uchebnih-zavedeniy/shkolnye-party-stoly/stol-auditorniy-dvuhmestniy-s-panelyiu-standart.html
Стілець 940,00 грн.*2 шт. = 1880,00 грн.
https://meblix.ua/mebel-dlya-uchebnih-zavedeniy/shkolnye-stulja/stul-shkolniy-kadet-na-ligah-gnutaya-fanera-3.html
Вартість комплекта: 3680,00 грн.
Вартість 200 комплектів: 736000,00 грн.
____________________________________________________________________
Виробник “Хатор-м”, м. Харків
Стіл - 1595,00 грн.
https://hator-m.com/stil-auditornij-dvomisnij-na-lizhi
Стілець 914,00 грн. * 2 шт. = 1828,00 грн.:
https://hator-m.com/stilec-kadet-na-lizhah-gnutoklena-fanera
Ціна комплекта: 3423.00 грн.
Ціна 200 комплектів: 684 600,00 грн.
У цей період важких випробувань для нашої держави, коли героїчні люди добровольці та наші військовослужбовці віддають своє життя за незалежність та безпеку України, виразити бажання звузити коло учасників та наживатися на державних коштах є неприпустимим.
Ми, громадяни цієї країни, що відчуваємо на собі вплив подій, звертаємося до вас з проханням переглянути умови тендеру та прибрати всі непотрібні корупційні вимоги, особливо ті, що викладені у Додатку 2.
Хочеться вірити в патріотизм кожного українця, зокрема тих, хто приймає рішення стосовно державних закупівель. Нехай наша єдність буде на першому плані, а не особисті користі.
Сподіваємся, що будуть внесені необхідні зміни до тендерної документації, в іншому випадку, данною закупівлею будуть займатися компетентні органи та небайдужі особи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами та доповненнями (далі – Особливості). Терміни, що стосуються правових відносин щодо організації та проведення закупівлі вживаються у значеннях, наведених в Законі та з урахуванням.
Очікувана вартість предмета закупівлі була прорахована з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом МЕРіТУ № 275 від 18.02.2020, а саме методом порівняння ринкових цін, на підставі відкритих даних ринку про ціни на товар з відповідними параметрами з використанням Інтернет - ресурсу, проведенням ринкових консультацій, отриманням інформації про кон’юнктуру ринку товарів, рівнем товарних цін щодо предмету закупівлі від суб’єкта оціночної діяльності, а також з урахуванням розміру індексу інфляції в Україні у 2023 році.
З приводу проведеного вами аналізу повідомляємо наступне.
1. Виробник: “Техностиль”, м Харків. Виробничі потужності даного підприємства знаходяться у Тернополі, а не у Харкові, як ви зазначили. Додатково потрібно враховувати вартість доставки товару, а саме: приблизно 980 км від Тернополя до смт. Слобожанське. Також, на сайті зазначені стандартні кольори ДСП бук, дуб молочний. Тобто, потрібно додатково потрібно прораховувати нестандартний колій ДСП: дуб сонома, що також збільшує вартість предмету закупівлі. Також, під час аналізу, не зазначили, що стіл повинен бути з полицею, що також збільшує вартість замовлення. На сайті даного виробника зазначено, що збірка і установка здійснюється силами замовника. І занесення товару додатково оплачується. Також, ціна зазначена з урахуванням передоплати у розмірі 50% від вартості замовлення. І мінімальний строк виготовлення замовлення 21 робочий день, що не підходить в цій ситуації, оскільки строк поставки 22 грудня 2023р.
2. Виробник “Мебликс”, м. Харків. Виробничі потужного даного підприємства знаходяться у Черкаській обл, Золотоноський район, смт. Чорнобай, вул. Черкаська 44. Додатково потрібно враховувати вартість доставки товару, а саме: приблизно 400 км до смт. Слобожанське. Під час аналізу ви взяли стандартні моделі, які не відповідають характеристикам зазначеним у тендерній документації, не врахували передню панель та полицю двомісного столу, що одразу збільшує вартість моделі. Ціна, що зазначена на сайті стосується стандартних кольорів ДСП, а саме: бук, ольха, береза, дуб молочний, яблоня,
горіх лісний, що означає необхідність у додатково прорахунку ціни моделі з кольором ДСП дуб сонома, що звісно теж збільшує вартість предмету закупівлі. Додатково потрібно враховувати вартість збірки і занесення товару, що не включена у вартість замовлення. І розміри виробів, що зазначені на сайті відрізняються від розмірів, що зазначені у тендерній документації.
3. Виробник “Хатор-м”, м. Харків. Виробничі потужності даного підприємства знаходяться у Тернополі, а не у Харкові, як ви зазначили. Додатково потрібно враховувати вартість доставки товару, а саме: приблизно 980 км від Тернополя до смт. Слобожанське. На їх сайті зазначено, що вартість доставки додатково оплачується, збірка товару додатково оплачується у розмірі 7% від вартості виробу, адресна доставка із занесенням товару теж додатково оплачується. І розміри виробів, що зазначені на сайті відрізняються від розмірів, що зазначені у тендерній документації. І мінімальний строк виготовлення замовлення 21 робочий день, що не підходить в цій ситуації, оскільки строк поставки 22 грудня 2023р.
Враховуючи вищезазначене, очікувана вартість предмета закупівлі була прорахована вірно. Вимоги до учасників визначені у тендерній документації з урахуванням чинного законодавства. Наявність забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору дозволить уникнути демпінгу та зриву проведення процедури закупівлі та подальшого виконання умов договору. Строки виконання договору обмежені, а потрібно виготовити продукцію, доставки занести по двом школам і встигнути зібрати таку кількість одиниць. Вимоги, що зазначені у Додатку № 2 до тендерної документації прописані тому, що умовами договору на учасника покладені наступні функції: доставка товару до закладів освіти, занесення у відповідні аудиторії та подальша їх збирання у цих аудиторіях. Всі ці супутні витрати є складовими частинами вартості ціни предмету закупівлі.
Дякуємо за запитання.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами та доповненнями (далі – Особливості). Терміни, що стосуються правових відносин щодо організації та проведення закупівлі вживаються у значеннях, наведених в Законі та з урахуванням.
Очікувана вартість предмета закупівлі була прорахована з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом МЕРіТУ № 275 від 18.02.2020, а саме методом порівняння ринкових цін, на підставі відкритих даних ринку про ціни на товар з відповідними параметрами з використанням Інтернет - ресурсу, проведенням ринкових консультацій, отриманням інформації про кон’юнктуру ринку товарів, рівнем товарних цін щодо предмету закупівлі від суб’єкта оціночної діяльності, а також з урахуванням розміру індексу інфляції в Україні у 2023 році.
З приводу проведеного вами аналізу повідомляємо наступне.
1. Виробник: “Техностиль”, м Харків. Виробничі потужності даного підприємства знаходяться у Тернополі, а не у Харкові, як ви зазначили. Додатково потрібно враховувати вартість доставки товару, а саме: приблизно 980 км від Тернополя до смт. Слобожанське. Також, на сайті зазначені стандартні кольори ДСП бук, дуб молочний. Тобто, потрібно додатково потрібно прораховувати нестандартний колій ДСП: дуб сонома, що також збільшує вартість предмету закупівлі. Також, під час аналізу, не зазначили, що стіл повинен бути з полицею, що також збільшує вартість замовлення. На сайті даного виробника зазначено, що збірка і установка здійснюється силами замовника. І занесення товару додатково оплачується. Також, ціна зазначена з урахуванням передоплати у розмірі 50% від вартості замовлення. І мінімальний строк виготовлення замовлення 21 робочий день, що не підходить в цій ситуації, оскільки строк поставки 22 грудня 2023р.
2. Виробник “Мебликс”, м. Харків. Виробничі потужного даного підприємства знаходяться у Черкаській обл, Золотоноський район, смт. Чорнобай, вул. Черкаська 44. Додатково потрібно враховувати вартість доставки товару, а саме: приблизно 400 км до смт. Слобожанське. Під час аналізу ви взяли стандартні моделі, які не відповідають характеристикам зазначеним у тендерній документації, не врахували передню панель та полицю двомісного столу, що одразу збільшує вартість моделі. Ціна, що зазначена на сайті стосується стандартних кольорів ДСП, а саме: бук, ольха, береза, дуб молочний, яблоня,
горіх лісний, що означає необхідність у додатково прорахунку ціни моделі з кольором ДСП дуб сонома, що звісно теж збільшує вартість предмету закупівлі. Додатково потрібно враховувати вартість збірки і занесення товару, що не включена у вартість замовлення. І розміри виробів, що зазначені на сайті відрізняються від розмірів, що зазначені у тендерній документації.
3. Виробник “Хатор-м”, м. Харків. Виробничі потужності даного підприємства знаходяться у Тернополі, а не у Харкові, як ви зазначили. Додатково потрібно враховувати вартість доставки товару, а саме: приблизно 980 км від Тернополя до смт. Слобожанське. На їх сайті зазначено, що вартість доставки додатково оплачується, збірка товару додатково оплачується у розмірі 7% від вартості виробу, адресна доставка із занесенням товару теж додатково оплачується. І розміри виробів, що зазначені на сайті відрізняються від розмірів, що зазначені у тендерній документації. І мінімальний строк виготовлення замовлення 21 робочий день, що не підходить в цій ситуації, оскільки строк поставки 22 грудня 2023р.
Враховуючи вищезазначене, очікувана вартість предмета закупівлі була прорахована вірно. Вимоги до учасників визначені у тендерній документації з урахуванням чинного законодавства. Наявність забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору дозволить уникнути демпінгу та зриву проведення процедури закупівлі та подальшого виконання умов договору. Строки виконання договору обмежені, а потрібно виготовити продукцію, доставки занести по двом школам і встигнути зібрати таку кількість одиниць. Вимоги, що зазначені у Додатку № 2 до тендерної документації прописані тому, що умовами договору на учасника покладені наступні функції: доставка товару до закладів освіти, занесення у відповідні аудиторії та подальша їх збирання у цих аудиторіях. Всі ці супутні витрати є складовими частинами вартості ціни предмету закупівлі.
Дякуємо за запитання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Бірюков Сергій Петрович |
978 000,00
UAH
|
978 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Бірюков Сергій Петрович #2219515995 |
Переможець |
978 000,00
UAH
|
08 грудня 2023 09:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2024 13:20
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2023 10:58
|
Договір 145.pdf | укладений |
15 грудня 2023 10:57
|