Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівський медичний центр сучасної онкології" Чернігівської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02006065 |
Місцезнаходження: | 14029, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, просп. Миру, 211-д |
Контактна особа: |
Валентина Лошак +380462259991, +380631875357 tenderonc2015@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2023 16:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 999 550,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 69 995,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються в національній валюті України (гривня) у безготівковій формі протягом 20-ти банківських днів з дня підписання уповноваженими представниками сторін актів наданих (виконаних) послуг. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2023 16:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2023 16:01 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc | |
30 листопада 2023 16:01 |
Проект договору.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-15-000179 ● f13d672a523f401dad529397a85e63da
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 19:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.01.2024 № 11
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2023-11-30-012578-a 30.11.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-30 14:44:25
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-01 10:33:18
Відповідь на запит про надання пояснень
Першому заступнику начальника
Північного офісу
Держаудитслужби
Олександру СОМИКУ
Відповідь на запит (подання запиту – 30.01.2024 року) по процедурі закупівлі (оголошення № UA-2023-11-30-012578-a) по предмету закупівлі: Послуги з харчування хворих (код за ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги)
Закупівлю: Послуги з харчування хворих (код за ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги) проведено Комунальним некомерційним підприємством «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» Чернігівської обласної ради (надалі – Замовник) відповідно до пункту 10 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 №710 (зі змінами) (надалі – Постанова № 710) та з метою ефективного використання бюджетних коштів, передбачено обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечення:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Даною постановою передбачені й заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Проте, відповідно до пункту 11 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України бюджетні кошти (кошти бюджету) - належні відповідно до законодавства надходження бюджету та витрати бюджету.
Пункт 8 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України, містить визначення «бюджетне призначення». Так, це повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.
Відповідно до пункту 38 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Пункт 40 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України вказує, що паспорт бюджетної програми - документ, що визначає мету, завдання, напрями використання бюджетних коштів, відповідальних виконавців, результативні показники та інші характеристики бюджетної програми відповідно до бюджетного призначення, встановленого законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), та цілей державної політики у відповідній сфері діяльності, формування та/або реалізацію якої забезпечує головний розпорядник бюджетних коштів.
Замовник не має затвердженого плану використання бюджетних коштів, не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
Відповідно до Статуту, виписки з ЄДРПОУ наше підприємство є комунальним некомерційним підприємством і не є розпорядником бюджетних коштів, що підтверджується реєстраційною карткою підприємства, тому не підпадає під дію Постанови № 710.
Додатково зазначаємо, що при визначенні предмета закупівлі, та визначенні його очікуваної вартості підприємство керується Господарським кодексом України, Цивільним кодексом України, нормами Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275 (що має рекомендаційний характер) та наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 №708 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783). Розрахунок очікуваної вартості закупівлі здійснювався на підставі інформації, що міститься у відкритих інформаційних джерелах мереж Інтернет, а також аналізу та моніторингу ринкових цін та цін відповідних закупівель в електронній системі «Prozorro». Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням реальних потреб підприємства, оптимального співвідношення ціни та якості, загальноприйнятих норм і стандартів (ДСТУ, ТУ тощо), Нормами харчування на одного хворого на день у загальних відділеннях, встановлених Наказом МОЗ України № 931 від 29.10.2013р. «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» та інших вимог чинного законодавства.
Додатки:
1. Виписка з ЄДРПОУ
2. Реєстраційна картка
Уповноважена особа Валентина ЛОШАК
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Шкамарда Олександр Сергійович |
6 999 550,00
UAH з ПДВ
|
6 999 550,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Шкамарда Олександр Сергійович #3029209535 |
Переможець |
6 999 550,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2023 09:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 грудня 2023 09:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2025 19:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2025 17:49
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
02 січня 2025 17:48
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 12:11
|
Договір.pdf | укладений |
29 грудня 2023 12:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Сторони прийшли до взаємної згоди зменшити обсяг закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Покупця на суму 87426,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 411 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |