Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СТЕПАНКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04408844 |
Місцезнаходження: | 19632, Україна , Черкаська обл., село Степанки, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 124 |
Контактна особа: |
Кучеренко Оксана Анатоліївна 380960732955 stepanki.rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2023 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 16 984 385,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 84 921,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замoвникoм вимагається надання Учасникoм забезпечення тендернoї прoпoзицiї у фoрмi: електрoннoї банкiвськoї гарантiї (безвiдкличнoї банкiвськoї гарантiї, oфoрмленoї вiдпoвiднo дo вимoг пoстанoви Правлiння Нацioнальнoгo банку України вiд 15.12.2004 № 639), iз зoбoв’язанням банку у разi виникнення oбставин, передбачених пунктoм 3 цьoгo ж Рoздiлу, сплатити на рахунoк замoвника кoшти у сумi забезпечення тендернoї прoпoзицiї, визначенiй в тендернiй дoкументацiї. Банкiвська гарантiя oфoрмлюється в банку, який має лiцензiю Нацioнальнoгo банку України (кoпiя дoдається у складi дoкументiв тендернoї прoпoзицiї). Гарантiя має мiстити: • найменування, нoмер, дату, мiсце складання. • реквiзити гаранта – пoвну та / абo скoрoчену назву, йoгo юридичну та / абo фактичну адресу, iдентифiкацiйний кoд за ЄДРПОУ; • реквiзити принципала – пoвну та / абo скoрoчену назву принципала, щo збiгається з назвoю, яка зазначена ним у картцi iз зразками пiдписiв i вiдбитка печатки (для фiзичнoї oсoби – прiзвище, iм'я та пo батькoвi та дoкумент, щo її засвiдчує (серiя, нoмер, дата, ким виданий, мiсце прoживання), йoгo мiсцезнахoдження iдентифiкацiйний кoд за ЄДРПОУ; • реквiзити бенефiцiара – назву, iдентифiкацiйний кoд за ЄДРПОУ, мiсцезнахoдження, реквiзити oгoлoшення прo закупiвлю – унiкальний нoмер oгoлoшення прo прoведення прoцедури закупiвлi, присвoєний електрoннoю системoю закупiвель, у фoрматi UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва вебсайта iнфoрмацiйнo-телекoмунiкацiйнoї системи «PROZORRO»; • суму гарантiї цифрами та слoвами i валюту платежу; • термiн дiї абo стрoк дiї гарантiї чи oбставини, за яких стрoк дiї гарантiї вважається закiнченим – «викласти oбставини, передбаченi у пункту 3 Рoздiлу III тендернoї дoкументацiї, стрoк дiї банкiвськoї гарантiї дo «___» _________ 20__ р. включнo». • умoви настання гарантiйних випадкiв – «викласти oбставини, передбаченi пунктoм 3 Рoздiлу III тендернoї дoкументацiї»; • умoви, за яких мoжна внoсити змiни дo тексту гарантiї принципалoм, бенефiцiарoм, банкoм-гарантoм. Рoзмiр забезпечення тендернoї прoпoзицiї 0,5% – 84921,93 грн. (Вісімдесят чотири тисячі дев’ятсот двадцять одна гривня 93 копійки). Стрoк дiї забезпечення тендернoї прoпoзицiї пoвинен складати не менше дев’янoстo днiв з дати кiнцевoгo стрoку пoдання тендерних прoпoзицiй (у виглядi кoнкретнoї дати). Якщo у банкiвськiй гарантiї є пoсилання на дoгoвiр прo надання банкiвськoї гарантiї / дoгoвiр прo надання гарантiї, учасник oбoв’язкoвo має надати такий дoгoвiр разoм з банкiвськoю гарантiєю. Стрoк сплати за гарантiєю має станoвити не бiльше 5 рoбoчих днiв з дня oтримання вимoги. Гарантiя має вступити в силу з дати її видачi та бути чиннoю прoтягoм всьoгo перioду її дiї. Набуття чиннoстi забезпечення тендернoї прoпoзицiї пiдтверджується листoм банку-гаранта, який Учасник в oбoв’язкoвoму пoрядку надає у складi дoкументiв тендернoї прoпoзицiї. Гарантiя пoвинна бути пoкрита грoшoвими кoштами, щo має бути пiдтвердженo учасникoм шляхoм пoдання у складi тендернoї прoпoзицiї oригiналу дoвiдки вiд банку-гаранта з iнфoрмацiєю прo вiдкриття рахунку для внесення кoштiв забезпечення тендернoї прoпoзицiї та iнфoрмацiєю прo залишoк кoштiв на вказанoму рахунку, який пoвинен складати суму не менше суми гарантiї. Електрoнна банкiвська гарантiя та дoкументи, передбаченi цим пунктoм Тендернoї дoкументацiї, надаються у складi тендернoї прoпoзицiї у фoрматi, щo дає мoжливiсть перевiрити квалiфiкoваний електрoнний пiдпис oсoби, яка пiдписала гарантiю та дoкументи, щo надаються у складi тендернoї прoпoзицiї, та квалiфiкoвану електрoнну печатку банку-гаранта. Пoвнoваження oсoби, яка пiдписує банкiвську гарантiю, пoвиннi бути пiдтвердженi сканoванoю кoпiєю вiдпoвiднoгo дoкументу гаранта (у випадку, якщo пiдписантoм не є гoлoва правлiння). Застереження щoдo випадкiв, у разi якщo забезпечення тендернoї прoпoзицiї не пoвертається учаснику вказанi у пунктi 3 цьoгo Рoздiлу. Прoпoзицiї, щo не супрoвoджуються забезпеченням тендернoї прoпoзицiї, вiдхиляються Замoвникoм вiдпoвiднo дo статтi 31 Закoну з урахуванням пункту 44 Осoбливoстей. Усi витрати, пoв’язанi з наданням забезпечення тендернoї прoпoзицiї, здiйснюються за рахунoк Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 84921.92 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником протягом 30 календарних днів на банківський поточний рахунок Підрядника коштів у національній валюті України, на підставі підписаних Сторонами Актів виконання будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, або інших відповідних документів, передбачених чинним законодавством | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2023 15:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2023 15:56 |
Тендерна документація (укриття).docx | |
30 листопада 2023 15:56 |
Додаток 5 (Відомості про учасника).docx | |
30 листопада 2023 15:56 |
Додаток 6 (Лист-згода на обробку персональних даних).docx | |
30 листопада 2023 15:56 |
Додаток 2 (Підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах).docx | |
30 листопада 2023 15:56 |
Додаток 7 (Інші документи).docx | |
30 листопада 2023 15:56 |
Додаток 1 (Кваліфікаційні критерії).docx | |
30 листопада 2023 15:56 |
Додаток 4 (Проєкт договору).docx | |
30 листопада 2023 15:56 |
Оголошення.docx | |
30 листопада 2023 15:56 |
Додаток 3 (Технічне завдання).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Балансоутримувачі ЗСЦЗ, замовники на нове будівництво, реконструкцію, ремонт, модернізацію отримують експертні висновки і це стає основою для виконання робіт, щодо приведення ЗСЦЗ в належний стан за бюджетні кошти. Таким чином в разі відсутності АСЦО в ЗСЦЗ бюджетні кошти витрачаються на роботи, послуги, які не відповідають чинному законодавству, Державна казначейська служба України оплачує все це згідно виконаних робіт та введення в експлуатацію. Введення в експлуатацію ЗСЦЗ виконується відповідно до Постанови КМУ від 13.04.2011 № 461 та ДБН А.3.1-9:2015.
Експертні організації при проведенні експертних висновків проектів ЗСЦЗ повинні враховувати ДБН В.2.2.5-97 п.8.24, п. 8.26. (до 01.11.2023) та ДБН В.2.2.5-5:2023 п.11.7 (після 01.11.2023).
Вимогаємо внести в додаток 4 до тендерної документації, вимогу щодо відповідності проекту нормам ДБН В.2.2.5-97 п.8.24, п. 8.26 ДБН В.2.2-5:2023 "ЗАХИСНІ СПОРУДИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ " ,та П.11.7 "Електронні комунікації та оповіщення "
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі надані в тендерній документації (файл Додаток 3 (Технічне завдання).docx) згідно проєктної документації, яка, відповідно, має позитивний експертний висновок. Всі вимоги згідно Законодавства України будуть враховані під час проведення будівництва.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-13-000012 ● 896f61993efa4582a56060183368ca3a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2024 10:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.02.2024 № 10-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 13.02.2024 № 10-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2023-11-30-012356-a 30.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-15 14:44:22
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту – протирадіаційного укриття (ПРУ) Хацьківського ліцею – закладу загальної середньої освіти Степанківської сільської ради Черкаського району Черкаської області за адресою: вул. Тищенка, 23, с. Хацьки Черкаського району Черкаської області (Код за ДК 021:2015 – 45210000-2 «Будівництво будівель»)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-30-012356-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-19 14:53:00
Ґрунтовні пояснення на Запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області за результатами моніторингу закупівлі UA-2023-11-30-012356-a ● 738241f0faa24399a4a635527645997a
В системі електронних торгів Prozorro опубліковано Запит замовнику на пояснення (Дата: 2024-02-15 14:44:22) (надалі по тексту – Запит №1), що подано в рамках Моніторингу UA-2023-11-30-012356-a ● 738241f0faa24399a4a635527645997a, за Запитом сформовано наступні питання:
«У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту – протирадіаційного укриття (ПРУ) Хацьківського ліцею – закладу загальної середньої освіти Степанківської сільської ради Черкаського району Черкаської області за адресою: вул. Тищенка, 23, с. Хацьки Черкаського району Черкаської області (Код за ДК 021:2015 – 45210000-2 «Будівництво будівель»)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-30-012356-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.»
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СТЕПАНКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, що є замовником згідно Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX (далі – Закон) з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Постанова про особливості) по предмету закупівлі: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту – протирадіаційного укриття (ПРУ) Хацьківського ліцею – закладу загальної середньої освіти Степанківської сільської ради Черкаського району Черкаської області за адресою: вул. Тищенка, 23, с. Хацьки Черкаського району Черкаської області (Код за ДК 021:2015 – 45210000-2 «Будівництво будівель»)» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-30-012356-a) готовий надати ґрунтовні пояснення .
1. Щодо питання: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо)?
Замовником надається наступне обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі товару, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Обсяги обґрунтовуються відповідно фактичної потреби у «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту – протирадіаційного укриття (ПРУ) Хацьківського ліцею – закладу загальної середньої освіти Степанківської сільської ради Черкаського району Черкаської області за адресою: вул. Тищенка, 23, с. Хацьки Черкаського району Черкаської області (Код за ДК 021:2015 – 45210000-2 «Будівництво будівель»)
Технічні та якісні характеристики, що закуповується, повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючими на період виконання робіт. Роботи повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати Кошторисним нормам України, затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 01.11.2021 №281, іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, науково-проектній документації та умовам Договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів.
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису, та наявної потреби у «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту – протирадіаційного укриття (ПРУ) Хацьківського ліцею – закладу загальної середньої освіти Степанківської сільської ради Черкаського району Черкаської області за адресою: вул. Тищенка, 23, с. Хацьки Черкаського району Черкаської області (Код за ДК 021:2015 – 45210000-2 «Будівництво будівель»).
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі: розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р.
№275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням проектно-кошторисної документації
Очікувана вартість закупівлі становить 16 984 385,00 грн. з ПДВ.
Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів з особливостями:
1. Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX в редакції зі змінами до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» №7163 від 14.03.2022 року, зокрема в частині дії пунктів 37-38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону;
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
3. Лист Мінекономіки України «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель
на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 3323-04_70997-06 від 20.10.2022 року.
Крім того, надаємо:
-реєстраційний номер Витягу з Реєстру будівельної діяльності щодо інформації про проєктні документації Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва
PD01:5096-0117-9382-7798;
- ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 24-0624/01-23 від 31 жовтня 2023.
Посилання на обгрунтування:
https://stepankivska.gr.org.ua/tehniko-ekonomichne-obgruntuvannya-zakupivli-iz-zastosuvannyam-vidkrytyh-torgiv-z-osoblyvostyamy/
https://stepankivska.gr.org.ua/wp-content/uploads/sites/8/2024/02/OBG-Hatskivskyj-litsej-PRU.docx
Додатки:
1. Лист-роз’яснення Мінекономіки України «Щодо планування закупівель» № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року;
2. Наказ Мінекономіки «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 року № 275;
3. ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі робіт, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
4. ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 24-0624/01-23 від 31 жовтня 2023.
З повагою,
Уповноважена особа _______________ Оксана КУЧЕРЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунуто шляхом підкріплення договору №704 від 25 грудня 2023 року в повному обсязі.
2024-02-27 14:36:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Усунуто шляхом оприлюднення договору в повному обсязі
2024-02-27 15:31:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПМ-Арсенал" |
16 693 824,19
UAH з ПДВ
|
16 693 824,19
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПМ-Арсенал" #38447702 |
Переможець |
16 693 824,19
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2023 14:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 грудня 2023 16:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2024 14:39
|
ду №3.pdf | укладений |
27 лютого 2024 14:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 лютого 2024 14:29
|
Дог 704.pdf | зміни до договору |
27 лютого 2024 14:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 11:21
|
ДУ №2 ДОГ 704.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 11:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 11:18
|
ду 1 дог 704.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 11:16
|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 15:38
|
дог 704_compressed.pdf | укладений |
25 грудня 2023 15:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 1 пункту 19 Постанови КМУ від 12.10.2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та пунктів 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»,Сторони домовились зменшити суму Договору на 419 031,98 (чотириста дев’ятнадцять тисяч тридцять одну гривню 98 копійок), та відповідно внести зміни до п. 2,2, п. 17,1, п. 17.2, п. 17.3, п. 17.4, п. 17.5 Договору та викласти їх в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 704 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились п.п. 2.2 п.2 "Ціна договору" викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 704 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Договір в повному обсязі |
Номер договору про закупівлю: | 704 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 25 грудня 2023 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Згідно відмови Державної інспекції архітектури та містобудування України у видачі дозволу на виконання будівельних робіт від 26 січня 2024 р. № ІУ012240123746 |