Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту – протирадіаційного укриття (ПРУ) Хацьківського ліцею – закладу загальної середньої освіти Степанківської сільської ради Черкаського району Черкаської області за адресою: вул. Тищенка, 23, с. Хацьки Черкаського району Черкаської області (Код за ДК 021:2015 – 45210000-2 «Будівництво будівель»)
Очікувана вартість
16 984 385,00 UAH
UA-2023-11-30-012356-a 738241f0faa24399a4a635527645997a
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кучеренко Оксана Анатоліївна

380960732955 stepanki.rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СТЕПАНКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04408844
Місцезнаходження: 19632, Україна , Черкаська обл., село Степанки, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 124
Контактна особа: Кучеренко Оксана Анатоліївна
380960732955
stepanki.rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2023 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2023 00:00
Очікувана вартість: 16 984 385,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 84 921,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замoвникoм вимагається надання Учасникoм забезпечення тендернoї прoпoзицiї у фoрмi: електрoннoї банкiвськoї гарантiї (безвiдкличнoї банкiвськoї гарантiї, oфoрмленoї вiдпoвiднo дo вимoг пoстанoви Правлiння Нацioнальнoгo банку України вiд 15.12.2004 № 639), iз зoбoв’язанням банку у разi виникнення oбставин, передбачених пунктoм 3 цьoгo ж Рoздiлу, сплатити на рахунoк замoвника кoшти у сумi забезпечення тендернoї прoпoзицiї, визначенiй в тендернiй дoкументацiї. Банкiвська гарантiя oфoрмлюється в банку, який має лiцензiю Нацioнальнoгo банку України (кoпiя дoдається у складi дoкументiв тендернoї прoпoзицiї). Гарантiя має мiстити: • найменування, нoмер, дату, мiсце складання. • реквiзити гаранта – пoвну та / абo скoрoчену назву, йoгo юридичну та / абo фактичну адресу, iдентифiкацiйний кoд за ЄДРПОУ; • реквiзити принципала – пoвну та / абo скoрoчену назву принципала, щo збiгається з назвoю, яка зазначена ним у картцi iз зразками пiдписiв i вiдбитка печатки (для фiзичнoї oсoби – прiзвище, iм'я та пo батькoвi та дoкумент, щo її засвiдчує (серiя, нoмер, дата, ким виданий, мiсце прoживання), йoгo мiсцезнахoдження iдентифiкацiйний кoд за ЄДРПОУ; • реквiзити бенефiцiара – назву, iдентифiкацiйний кoд за ЄДРПОУ, мiсцезнахoдження, реквiзити oгoлoшення прo закупiвлю – унiкальний нoмер oгoлoшення прo прoведення прoцедури закупiвлi, присвoєний електрoннoю системoю закупiвель, у фoрматi UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва вебсайта iнфoрмацiйнo-телекoмунiкацiйнoї системи «PROZORRO»; • суму гарантiї цифрами та слoвами i валюту платежу; • термiн дiї абo стрoк дiї гарантiї чи oбставини, за яких стрoк дiї гарантiї вважається закiнченим – «викласти oбставини, передбаченi у пункту 3 Рoздiлу III тендернoї дoкументацiї, стрoк дiї банкiвськoї гарантiї дo «___» _________ 20__ р. включнo». • умoви настання гарантiйних випадкiв – «викласти oбставини, передбаченi пунктoм 3 Рoздiлу III тендернoї дoкументацiї»; • умoви, за яких мoжна внoсити змiни дo тексту гарантiї принципалoм, бенефiцiарoм, банкoм-гарантoм. Рoзмiр забезпечення тендернoї прoпoзицiї 0,5% – 84921,93 грн. (Вісімдесят чотири тисячі дев’ятсот двадцять одна гривня 93 копійки). Стрoк дiї забезпечення тендернoї прoпoзицiї пoвинен складати не менше дев’янoстo днiв з дати кiнцевoгo стрoку пoдання тендерних прoпoзицiй (у виглядi кoнкретнoї дати). Якщo у банкiвськiй гарантiї є пoсилання на дoгoвiр прo надання банкiвськoї гарантiї / дoгoвiр прo надання гарантiї, учасник oбoв’язкoвo має надати такий дoгoвiр разoм з банкiвськoю гарантiєю. Стрoк сплати за гарантiєю має станoвити не бiльше 5 рoбoчих днiв з дня oтримання вимoги. Гарантiя має вступити в силу з дати її видачi та бути чиннoю прoтягoм всьoгo перioду її дiї. Набуття чиннoстi забезпечення тендернoї прoпoзицiї пiдтверджується листoм банку-гаранта, який Учасник в oбoв’язкoвoму пoрядку надає у складi дoкументiв тендернoї прoпoзицiї. Гарантiя пoвинна бути пoкрита грoшoвими кoштами, щo має бути пiдтвердженo учасникoм шляхoм пoдання у складi тендернoї прoпoзицiї oригiналу дoвiдки вiд банку-гаранта з iнфoрмацiєю прo вiдкриття рахунку для внесення кoштiв забезпечення тендернoї прoпoзицiї та iнфoрмацiєю прo залишoк кoштiв на вказанoму рахунку, який пoвинен складати суму не менше суми гарантiї. Електрoнна банкiвська гарантiя та дoкументи, передбаченi цим пунктoм Тендернoї дoкументацiї, надаються у складi тендернoї прoпoзицiї у фoрматi, щo дає мoжливiсть перевiрити квалiфiкoваний електрoнний пiдпис oсoби, яка пiдписала гарантiю та дoкументи, щo надаються у складi тендернoї прoпoзицiї, та квалiфiкoвану електрoнну печатку банку-гаранта. Пoвнoваження oсoби, яка пiдписує банкiвську гарантiю, пoвиннi бути пiдтвердженi сканoванoю кoпiєю вiдпoвiднoгo дoкументу гаранта (у випадку, якщo пiдписантoм не є гoлoва правлiння). Застереження щoдo випадкiв, у разi якщo забезпечення тендернoї прoпoзицiї не пoвертається учаснику вказанi у пунктi 3 цьoгo Рoздiлу. Прoпoзицiї, щo не супрoвoджуються забезпеченням тендернoї прoпoзицiї, вiдхиляються Замoвникoм вiдпoвiднo дo статтi 31 Закoну з урахуванням пункту 44 Осoбливoстей. Усi витрати, пoв’язанi з наданням забезпечення тендернoї прoпoзицiї, здiйснюються за рахунoк Учасника.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 84921.92 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту – протирадіаційного укриття (ПРУ) Хацьківського ліцею – закладу загальної середньої освіти Степанківської сільської ради Черкаського району Черкаської області за адресою: вул. Тищенка, 23, с. Хацьки Черкаського району Черкаської області (Код за ДК 021:2015 – 45210000-2 «Будівництво будівель»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19632, Україна, Черкаська область, село Степанки, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 124
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2024
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником протягом 30 календарних днів на банківський поточний рахунок Підрядника коштів у національній валюті України, на підставі підписаних Сторонами Актів виконання будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, або інших відповідних документів, передбачених чинним законодавством Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 15:57
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 15:57
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 15:57
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 15:57
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 15:57
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 15:57
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 15:57
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 15:57
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 15:57
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 15:57
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 15:57
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 15:57
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 15:57
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 15:57
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 15:57
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 15:57
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 15:57
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 15:57
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 15:57
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 15:57
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 15:57
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 15:57

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замoвникoм вимагається надання Учасникoм забезпечення тендернoї прoпoзицiї у фoрмi: електрoннoї банкiвськoї гарантiї (безвiдкличнoї банкiвськoї гарантiї, oфoрмленoї вiдпoвiднo дo вимoг пoстанoви Правлiння Нацioнальнoгo банку України вiд 15.12.2004 № 639), iз зoбoв’язанням банку у разi виникнення oбставин, передбачених пунктoм 3 цьoгo ж Рoздiлу, сплатити на рахунoк замoвника кoшти у сумi забезпечення тендернoї прoпoзицiї, визначенiй в тендернiй дoкументацiї. Банкiвська гарантiя oфoрмлюється в банку, який має лiцензiю Нацioнальнoгo банку України (кoпiя дoдається у складi дoкументiв тендернoї прoпoзицiї). Гарантiя має мiстити: • найменування, нoмер, дату, мiсце складання. • реквiзити гаранта – пoвну та / абo скoрoчену назву, йoгo юридичну та / абo фактичну адресу, iдентифiкацiйний кoд за ЄДРПОУ; • реквiзити принципала – пoвну та / абo скoрoчену назву принципала, щo збiгається з назвoю, яка зазначена ним у картцi iз зразками пiдписiв i вiдбитка печатки (для фiзичнoї oсoби – прiзвище, iм'я та пo батькoвi та дoкумент, щo її засвiдчує (серiя, нoмер, дата, ким виданий, мiсце прoживання), йoгo мiсцезнахoдження iдентифiкацiйний кoд за ЄДРПОУ; • реквiзити бенефiцiара – назву, iдентифiкацiйний кoд за ЄДРПОУ, мiсцезнахoдження, реквiзити oгoлoшення прo закупiвлю – унiкальний нoмер oгoлoшення прo прoведення прoцедури закупiвлi, присвoєний електрoннoю системoю закупiвель, у фoрматi UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва вебсайта iнфoрмацiйнo-телекoмунiкацiйнoї системи «PROZORRO»; • суму гарантiї цифрами та слoвами i валюту платежу; • термiн дiї абo стрoк дiї гарантiї чи oбставини, за яких стрoк дiї гарантiї вважається закiнченим – «викласти oбставини, передбаченi у пункту 3 Рoздiлу III тендернoї дoкументацiї, стрoк дiї банкiвськoї гарантiї дo «___» _________ 20__ р. включнo». • умoви настання гарантiйних випадкiв – «викласти oбставини, передбаченi пунктoм 3 Рoздiлу III тендернoї дoкументацiї»; • умoви, за яких мoжна внoсити змiни дo тексту гарантiї принципалoм, бенефiцiарoм, банкoм-гарантoм. Рoзмiр забезпечення тендернoї прoпoзицiї 0,5% – 84921,93 грн. (Вісімдесят чотири тисячі дев’ятсот двадцять одна гривня 93 копійки). Стрoк дiї забезпечення тендернoї прoпoзицiї пoвинен складати не менше дев’янoстo днiв з дати кiнцевoгo стрoку пoдання тендерних прoпoзицiй (у виглядi кoнкретнoї дати). Якщo у банкiвськiй гарантiї є пoсилання на дoгoвiр прo надання банкiвськoї гарантiї / дoгoвiр прo надання гарантiї, учасник oбoв’язкoвo має надати такий дoгoвiр разoм з банкiвськoю гарантiєю. Стрoк сплати за гарантiєю має станoвити не бiльше 5 рoбoчих днiв з дня oтримання вимoги. Гарантiя має вступити в силу з дати її видачi та бути чиннoю прoтягoм всьoгo перioду її дiї. Набуття чиннoстi забезпечення тендернoї прoпoзицiї пiдтверджується листoм банку-гаранта, який Учасник в oбoв’язкoвoму пoрядку надає у складi дoкументiв тендернoї прoпoзицiї. Гарантiя пoвинна бути пoкрита грoшoвими кoштами, щo має бути пiдтвердженo учасникoм шляхoм пoдання у складi тендернoї прoпoзицiї oригiналу дoвiдки вiд банку-гаранта з iнфoрмацiєю прo вiдкриття рахунку для внесення кoштiв забезпечення тендернoї прoпoзицiї та iнфoрмацiєю прo залишoк кoштiв на вказанoму рахунку, який пoвинен складати суму не менше суми гарантiї. Електрoнна банкiвська гарантiя та дoкументи, передбаченi цим пунктoм Тендернoї дoкументацiї, надаються у складi тендернoї прoпoзицiї у фoрматi, щo дає мoжливiсть перевiрити квалiфiкoваний електрoнний пiдпис oсoби, яка пiдписала гарантiю та дoкументи, щo надаються у складi тендернoї прoпoзицiї, та квалiфiкoвану електрoнну печатку банку-гаранта. Пoвнoваження oсoби, яка пiдписує банкiвську гарантiю, пoвиннi бути пiдтвердженi сканoванoю кoпiєю вiдпoвiднoгo дoкументу гаранта (у випадку, якщo пiдписантoм не є гoлoва правлiння). Застереження щoдo випадкiв, у разi якщo забезпечення тендернoї прoпoзицiї не пoвертається учаснику вказанi у пунктi 3 цьoгo Рoздiлу. Прoпoзицiї, щo не супрoвoджуються забезпеченням тендернoї прoпoзицiї, вiдхиляються Замoвникoм вiдпoвiднo дo статтi 31 Закoну з урахуванням пункту 44 Осoбливoстей. Усi витрати, пoв’язанi з наданням забезпечення тендернoї прoпoзицiї, здiйснюються за рахунoк Учасника.

Сума забезпечення: 84921.92 UAH

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 05 грудня 2023 10:55
Дата відповіді: 06 грудня 2023 16:19
Шановний Замовник обґрунтуйте будь ласка, кваліфікаційну вимогу, щодо наявності в керівника (директора) "Обов’язкове проходження навчання керівника: - Правил ОП під час роботи з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13; - Навчання та перевірка знань з питань пожежної безпеки". Відповідно посадової інструкції Директор здійснює загально-адміністративне керівництво. Безпосереднє керівництво та контроль в тому числі за виконанням норм техніки безпеки на будівельних майданчиках, здійснюється інженерно-технічними працівниками (головний інженер, начальник дільниці, інженер з охорони праці тощо). Було б логічно вимагати наявність проходження навчання саме у ІТП. Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення (обгрунтування вимоги) з цього приводу та внести зміни до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Під час складання кваліфікаційної вимоги, щодо наявності в керівника (директора) "Обов’язкового проходження навчання керівника: - Правил ОП під час роботи з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13; - Навчання та перевірка знань з питань пожежної безпеки", Замовник керувався Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою», а саме Додатком 3 до пункту 5.1 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-11-30-012356-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:43906405
Дата подання: 01 грудня 2023 10:46
невідповідність тд законодавству
Відповідно до Державних будівельних норм ДБН В.2.2.5-97 п.8.24, п. 8.26 (втратив чинність 01.11.2023) та В.2.2.5-5:2023 п.11.7 (далі – ДБН) в ЗСЦЗ мають бути створені та функціонувати автоматизовані системи централізованого оповіщення (далі – АСЦО), які повинні інтегруватися в місцеві автоматизовані системи централізованого оповіщення (далі – МАСЦО). АСЦО повинні відповідати Наказу МВС України від 08.02.2019 №93 та Постанові КМУ від 27.09.2017 №733.
Балансоутримувачі ЗСЦЗ, замовники на нове будівництво, реконструкцію, ремонт, модернізацію отримують експертні висновки і це стає основою для виконання робіт, щодо приведення ЗСЦЗ в належний стан за бюджетні кошти. Таким чином в разі відсутності АСЦО в ЗСЦЗ бюджетні кошти витрачаються на роботи, послуги, які не відповідають чинному законодавству, Державна казначейська служба України оплачує все це згідно виконаних робіт та введення в експлуатацію. Введення в експлуатацію ЗСЦЗ виконується відповідно до Постанови КМУ від 13.04.2011 № 461 та ДБН А.3.1-9:2015.
Експертні організації при проведенні експертних висновків проектів ЗСЦЗ повинні враховувати ДБН В.2.2.5-97 п.8.24, п. 8.26. (до 01.11.2023) та ДБН В.2.2.5-5:2023 п.11.7 (після 01.11.2023).
Вимогаємо внести в додаток 4 до тендерної документації, вимогу щодо відповідності проекту нормам ДБН В.2.2.5-97 п.8.24, п. 8.26 ДБН В.2.2-5:2023 "ЗАХИСНІ СПОРУДИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ " ,та П.11.7 "Електронні комунікації та оповіщення "
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2023 15:42
Доброго дня, шановний Учаснику.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі надані в тендерній документації (файл Додаток 3 (Технічне завдання).docx) згідно проєктної документації, яка, відповідно, має позитивний експертний висновок. Всі вимоги згідно Законодавства України будуть враховані під час проведення будівництва.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-13-000012 ● 896f61993efa4582a56060183368ca3a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2024 10:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

13.02.2024 № 10-з

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Богдан ГРИЦАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 13.02.2024 № 10-з

Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2023-11-30-012356-a 30.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-15 14:44:22

Запит Замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту – протирадіаційного укриття (ПРУ) Хацьківського ліцею – закладу загальної середньої освіти Степанківської сільської ради Черкаського району Черкаської області за адресою: вул. Тищенка, 23, с. Хацьки Черкаського району Черкаської області (Код за ДК 021:2015 – 45210000-2 «Будівництво будівель»)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-30-012356-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-19 14:53:00

Ґрунтовні пояснення на Запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області за результатами моніторингу закупівлі UA-2023-11-30-012356-a ● 738241f0faa24399a4a635527645997a

В системі електронних торгів Prozorro опубліковано Запит замовнику на пояснення (Дата: 2024-02-15 14:44:22) (надалі по тексту – Запит №1), що подано в рамках Моніторингу UA-2023-11-30-012356-a ● 738241f0faa24399a4a635527645997a, за Запитом сформовано наступні питання:
«У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту – протирадіаційного укриття (ПРУ) Хацьківського ліцею – закладу загальної середньої освіти Степанківської сільської ради Черкаського району Черкаської області за адресою: вул. Тищенка, 23, с. Хацьки Черкаського району Черкаської області (Код за ДК 021:2015 – 45210000-2 «Будівництво будівель»)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-30-012356-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.



Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.»

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СТЕПАНКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, що є замовником згідно Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX (далі – Закон) з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Постанова про особливості) по предмету закупівлі: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту – протирадіаційного укриття (ПРУ) Хацьківського ліцею – закладу загальної середньої освіти Степанківської сільської ради Черкаського району Черкаської області за адресою: вул. Тищенка, 23, с. Хацьки Черкаського району Черкаської області (Код за ДК 021:2015 – 45210000-2 «Будівництво будівель»)» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-30-012356-a) готовий надати ґрунтовні пояснення .
1. Щодо питання: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо)?
Замовником надається наступне обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі товару, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Обсяги обґрунтовуються відповідно фактичної потреби у «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту – протирадіаційного укриття (ПРУ) Хацьківського ліцею – закладу загальної середньої освіти Степанківської сільської ради Черкаського району Черкаської області за адресою: вул. Тищенка, 23, с. Хацьки Черкаського району Черкаської області (Код за ДК 021:2015 – 45210000-2 «Будівництво будівель»)
Технічні та якісні характеристики, що закуповується, повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючими на період виконання робіт. Роботи повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати Кошторисним нормам України, затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 01.11.2021 №281, іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, науково-проектній документації та умовам Договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів.
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису, та наявної потреби у «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту – протирадіаційного укриття (ПРУ) Хацьківського ліцею – закладу загальної середньої освіти Степанківської сільської ради Черкаського району Черкаської області за адресою: вул. Тищенка, 23, с. Хацьки Черкаського району Черкаської області (Код за ДК 021:2015 – 45210000-2 «Будівництво будівель»).
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі: розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р.


№275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням проектно-кошторисної документації
Очікувана вартість закупівлі становить 16 984 385,00 грн. з ПДВ.


Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів з особливостями:
1. Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX в редакції зі змінами до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» №7163 від 14.03.2022 року, зокрема в частині дії пунктів 37-38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону;
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
3. Лист Мінекономіки України «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель
на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 3323-04_70997-06 від 20.10.2022 року.

Крім того, надаємо:

-реєстраційний номер Витягу з Реєстру будівельної діяльності щодо інформації про проєктні документації Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва
PD01:5096-0117-9382-7798;
- ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 24-0624/01-23 від 31 жовтня 2023.


Посилання на обгрунтування:

https://stepankivska.gr.org.ua/tehniko-ekonomichne-obgruntuvannya-zakupivli-iz-zastosuvannyam-vidkrytyh-torgiv-z-osoblyvostyamy/
https://stepankivska.gr.org.ua/wp-content/uploads/sites/8/2024/02/OBG-Hatskivskyj-litsej-PRU.docx


Додатки:
1. Лист-роз’яснення Мінекономіки України «Щодо планування закупівель» № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року;
2. Наказ Мінекономіки «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 року № 275;
3. ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі робіт, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
4. ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 24-0624/01-23 від 31 жовтня 2023.

З повагою,
Уповноважена особа _______________ Оксана КУЧЕРЕНКО

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуто шляхом підкріплення договору №704 від 25 грудня 2023 року в повному обсязі.

2024-02-27 14:36:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 22 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 08 березня 2024

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Усунуто шляхом оприлюднення договору в повному обсязі

2024-02-27 15:31:44

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ПМ-Арсенал" 16 693 824,19
UAH з ПДВ
16 693 824,19
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 грудня 2023 15:39
Електронний підпис
15 грудня 2023 15:38
ДОВІДКИ.pdf.p7s
15 грудня 2023 15:37
Довідка (9).zip
15 грудня 2023 15:37
ДОВІДКИ.pdf
15 грудня 2023 15:37
Довідка (8).zip
14 грудня 2023 16:04
Електронний підпис
14 грудня 2023 16:03
Довідка МТБ.pdf.p7s
14 грудня 2023 16:01
Довідка МТБ.pdf
14 грудня 2023 14:18
Електронний підпис
14 грудня 2023 14:18
Техпаспорт 2.pdf.p7s
14 грудня 2023 14:18
техпаспорт.pdf.p7s
14 грудня 2023 14:18
Договір.pdf.p7s
14 грудня 2023 14:18
Договір Арсенал 2.pdf.p7s
14 грудня 2023 14:18
МКГ-25БР.pdf.p7s
14 грудня 2023 14:16
техпаспорт.pdf
14 грудня 2023 14:16
Договір Арсенал 2.pdf
14 грудня 2023 14:16
МКГ-25БР.pdf
14 грудня 2023 14:16
Договір.pdf
14 грудня 2023 14:16
Техпаспорт 2.pdf
08 грудня 2023 15:17
Електронний підпис
08 грудня 2023 15:16
Адмінбудівля 1-1.pdf.p7s
08 грудня 2023 15:16
МТБ.rar.p7s
08 грудня 2023 15:16
Листи та довідки.pdf.p7s
08 грудня 2023 15:15
Відгук.pdf.p7s
08 грудня 2023 15:15
СМЕТА.rar.p7s
08 грудня 2023 15:15
Протокол №6.pdf.p7s
08 грудня 2023 15:15
Підписаний 73455972164658.pdf.p7s
08 грудня 2023 15:15
Акт огляду об'єкта.pdf.p7s
08 грудня 2023 15:15
Адмінбудівля 1-2.pdf.p7s
08 грудня 2023 15:15
Баланс.pdf.p7s
08 грудня 2023 15:15
Працівники.rar.p7s
08 грудня 2023 15:15
73455972164658.pdf.p7s
08 грудня 2023 15:13
Листи та довідки.pdf
08 грудня 2023 15:13
МТБ.rar
08 грудня 2023 15:13
СМЕТА.rar
08 грудня 2023 15:13
Відгук.pdf
08 грудня 2023 15:13
Працівники.rar
08 грудня 2023 15:13
73455972164658.pdf
08 грудня 2023 15:13
Підписаний G1223-2785-GL_tender.pdf
08 грудня 2023 15:13
Адмінбудівля 1-2.pdf
08 грудня 2023 15:13
Адмінбудівля 1-1.pdf
08 грудня 2023 15:13
Акт огляду об'єкта.pdf
08 грудня 2023 15:13
Протокол №6.pdf
08 грудня 2023 15:13
Підписаний 73455972164658.pdf
08 грудня 2023 15:13
Баланс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПМ-Арсенал"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПМ-Арсенал"
#38447702
Переможець 16 693 824,19
UAH з ПДВ
15 грудня 2023 14:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 грудня 2023 16:50

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до п. 1 ДОДАТКУ 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» Тендерної документації, учасник ТОВ "ПМ-Арсенал" (код ЄДРПОУ 38447702) у Пiдсумковій вiдомiсті ресурсiв (51_[08-12-2023 15.13.18]СМЕТА --- 367_ДЦ_ИВР) вказав машини поливально-мийні, місткість 6000 л. У довідці №99 від 07.12.2023 р. Відсутні дані машини та механізми. Потрібно надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах (Форма 1). Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. Відповідно до п. 1 ДОДАТКУ 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» Тендерної документації, учасник у довідці №99 від 07.12.2023 р. (Форма 1). У пункті 27 вказав кран монтажный МКГ-25 БР. Надати свідоцтво про реєстрацію ТЗ.

Документи

15 грудня 2023 14:43
Довідка НАЗК
15 грудня 2023 14:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2023 14:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПМ-Арсенал"
#38447702
16 693 824,19
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 грудня 2023 14:43
Довідка НАЗК
15 грудня 2023 14:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 лютого 2024 14:39
ду №3.pdf укладений
27 лютого 2024 14:34
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2024 14:29
Дог 704.pdf зміни до договору
27 лютого 2024 14:22
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 11:21
ДУ №2 ДОГ 704.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 11:19
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 11:18
ду 1 дог 704.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 11:16
Електронний підпис укладений
25 грудня 2023 15:38
дог 704_compressed.pdf укладений
25 грудня 2023 15:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 1 пункту 19 Постанови КМУ від 12.10.2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та пунктів 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»,Сторони домовились зменшити суму Договору на 419 031,98 (чотириста дев’ятнадцять тисяч тридцять одну гривню 98 копійок), та відповідно внести зміни до п. 2,2, п. 17,1, п. 17.2, п. 17.3, п. 17.4, п. 17.5 Договору та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 704
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились п.п. 2.2 п.2 "Ціна договору" викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 704
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір в повному обсязі
Номер договору про закупівлю: 704
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 грудня 2023 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Згідно відмови Державної інспекції архітектури та містобудування України у видачі дозволу на виконання будівельних робіт від 26 січня 2024 р. № ІУ012240123746