Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Ритуал" Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03354394 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Конторська , б.3 |
Контактна особа: |
Макієнко Михайло Юрійович 380577121094, 380577124106 ritual.kp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2023 15:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2023 14:01 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2023 14:01 |
Очікувана вартість: | 8 355 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 83 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Для забезпечення виконання зобов’язань, що виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, учасник торгів надає забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, забезпеченої 100% грошовим покриттям, з обов’язковим накладанням електронного цифрового підпису. Учасник самостійно вирішує, до якої фінансової установи необхідно звернутися за банківською гарантією. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 з урахуванням Положення «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 200000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – протягом дії тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 200000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Бензин А 95, Дизельне паливо Код ДК 021:2015-09130000-9 — Нафта і дистиляти (09132000-3-Бензин, 09134200-9-Дизельне паливо)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату за отриманий Товар шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 180 календарних днів з моменту поставки відповідної партії Товару. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2023 16:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2023 16:43 |
Перелік змін.docx | |
04 грудня 2023 16:43 |
Додаток 2 нова редація.docx | |
04 грудня 2023 16:41 |
ТД нова редакція.docx | |
30 листопада 2023 15:50 |
Додаток 2.docx | |
30 листопада 2023 15:50 |
Додаток 1.docx | |
30 листопада 2023 15:50 |
Додаток 4.docx | |
30 листопада 2023 15:50 |
ТД.docx | |
30 листопада 2023 15:50 |
Додаток 3 проект договору.docx |
04 грудня 2023 16:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 грудня 2023 16:43 |
Перелік змін.docx
|
|||
04 грудня 2023 16:43 |
Додаток 2 нова редація.docx
|
|||
04 грудня 2023 16:41 |
ТД нова редакція.docx
|
|||
30 листопада 2023 15:50 |
Додаток 2.docx
|
|||
30 листопада 2023 15:50 |
Додаток 1.docx
|
|||
30 листопада 2023 15:50 |
Додаток 4.docx
|
|||
30 листопада 2023 15:50 |
ТД.docx
|
|||
30 листопада 2023 15:50 |
Додаток 3 проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 18 грудня 2023 15:53
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-15-000062 ● e4caa477cfb94602937c7e1064ad41d2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 17:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.01.2024 № 4
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 15.01.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 15.01.2024 № 4
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1. UA-2023-11-30-012193-a 30.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-16 10:14:34
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Бензин А 95, Дизельне паливо Код ДК 021:2015-09130000-9 - Нафта і дистиляти (09132000-3-Бензин, 09134200-9-Дизельне паливо)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-30-012193-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону №2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178).
Відповідно до норм пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Зокрема, відповідно до пункту 36 Особливостей №1178 (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції) замовник розглядає тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої-дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
За нормою пункту 41 Особливостей №1178, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Поряд з цим, положеннями частини десятої статті 29 Закону визначено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Відповідно до пункту 49 Особливостей №1178 З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Під час моніторингу встановлено, що з 03.01.2024 закупівля за ID: UA-2023-11-30-012193-a перебуває на стадії «Кваліфікація переможця», а тендерна пропозиція учасника – у статусі «Очікує рішення». Повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель відсутнє.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, чи продовжувався строк розгляду тендерної пропозиції учасника, чи приймалося рішення за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника, чи укладався Замовником договір про закупівлю.
2. У разі наявності вищевказаних рішень Замовника – пояснити причини їх не опублікування його в електронній системі закупівель, а у разі не прийняття відповідних рішень – пояснити причини не відміни тендеру.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-16 11:09:24
Відповідь
Комунальним підприємством «Ритуал» Харківської міської ради (далі – Підприємство, Замовник) розглянуто запит про надання пояснень від 16.01.2024. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
Тобто, законодавством України чітко визначено можливість розгляду тендерних пропозицій учасника в межах 20 робочих днів.
Таким чином, Замовник керуючись частиною десятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» розглядає тендерні пропозиції учасника в межах строків передбачених законодавством України та враховуючи публікацію рішення АМКУ від 28.12.2023 року.
Додатково повідомляємо, що на теперішній час триває розгляд тендерної пропозиції учасника, що визначена електронною системою найбільш економічно вигідною, договір про закупівлю не укладався.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником на виконання висновку про результати моніторингу прийнято рішення про відміну відкритих торгів
2024-01-29 18:28:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Замовником на виконання висновку про результати моніторингу прийнято рішення про відміну відкритих торгів
2024-01-30 11:40:45
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 грудня 2023 14:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФУЕЛПОСТАЧ" |
8 230 800,00
UAH з ПДВ
|
8 113 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К" |
8 267 400,00
UAH з ПДВ
|
8 181 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФУЕЛПОСТАЧ" #45120956 |
Рішення скасоване |
8 113 200,00
UAH з ПДВ
|
03 січня 2024 13:25
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К" #39524274 |
Рішення скасоване |
8 181 200,00
UAH з ПДВ
|
03 січня 2024 13:25
|
|
ТОВ "ФУЕЛПОСТАЧ" #45120956 |
Очікує рішення |
8 113 200,00
UAH з ПДВ
|
03 січня 2024 13:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 січня 2024 09:50
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 29 січня 2024 18:51 |
Кінець періоду оскарження: | 09 лютого 2024 00:00 |
Дата відміни: | 09 лютого 2024 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей |
29 січня 2024 18:50
|
Електронний підпис |
29 січня 2024 18:49
|
Повідомлення про рішення.PDF |