Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія (Електрична енергія)
Очікувана вартість
176 000,00 UAH
UA-2023-11-30-010655-a ● 70b051fe2ac54bd5b7b2ae8e870bb42f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ культури Миргородської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 23551636 |
Місцезнаходження: | 37600, Україна , Полтавська обл., м. Миргород, вул. Незалежності 20/17 |
Контактна особа: |
Наталія Тимченко +380535552069 kultura.mirgorod@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2023 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 176 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 880,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
закупівля на 2024 рік
на 2024 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22000 Кіловат-година
Електрична енергія (Електрична енергія)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37600, Україна, Полтавська область, місто Миргород, Гоголя 141/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Споживач зобов’язаний сплатити вартість поставленої (спожитої) електричної енергії, на підставі Акту приймання-передачі електричної енергії у строк, що не перевищує 7 (сім ) банківських днів | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2023 15:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2023 15:03 |
ТД Електрична енергія..docx | |
30 листопада 2023 15:03 |
Додаток 4. Проект договору..docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-30-010655-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ", Код ЄДРПОУ:42093239
Дата подання: 04 грудня 2023 21:39
Учасник має надати «довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території Полтавської області
Тендерною документацією Замовника встановлено, що Учасник має надати «довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території Полтавської області або посадової особи, з робочим місцем (зазначенням адреси, контактів) на території Полтавської області на яких покладається забезпечення дотримання визначеного Правилами роздрібного ринку електричної енергії порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів. Надати документ підтвердження наявності офісу Учасника на території Полтавської області для обслуговування клієнтів та прийому споживачів, а саме: надати копію документу, що підтверджує право власності або оренди з всіма додатками до нього. Наданий документ повинен бути дійсний на момент проведення цієї тендерної процедури закупівлі», згідно тендерної документації. Подібні положення Тендерної Документації суперечать чинному законодавству України та загальноприйнятими принципами публічних закупівель, відповідно Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо вимогу про надання вказаних документів дискримінаційною, спрямованою на недопущення до ринку електроенергії на території Полтавської області, м. Полтава постачальників з інших регіонів України. Відповідно до п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку електричної енергії», учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. Звертаємо увагу, що вказана норма не передбачає створення центру обслуговування споживачів у кожній області, місті чи регіоні куди здійснюється постачання електричної енергії. Відповідно до абзацу третього п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку електроенергії» для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. Тобто, чинне законодавство, електропостачальникам надає право вибору або створювати окремий структурний підрозділ або покласти обов’язки на окремого працівника за умови, що підприємство має менше 50000 споживачів. У той же час, відсутні вимоги про облаштування окремого структурного підрозділу або знаходження посадової особи постачальника, на яку покладено такі функції, на території регіонів куди здійснюється або планується постачання електроенергії. Так, в чинному законодавстві відсутні прямі норми, які б вказували на необхідність створення структурного підрозділу на відповідній території. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, ч. 11 ст. 26, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників -юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Крім того, наявність такої вимоги – пряма дискримінація учасників, відповідно чиного законодавства. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у інших Постачальників виникає необґрунтована перевага над іншими.
Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язок створення структурного підрозділу постачальника або наявність посадової особи, з робочим місцем або створення Центру обслуговування споживачів на території Полтавської області. Це виключно право, а не обов’язок Ліцензіата (Товариства). В свою чергу, повідомляємо, що відсутність Центру обслуговування споживачів (клілєнтів) на території Полтавської області жодним чином не вплине на якість роботи Постачальника та Споживача, бо Постачальник володіє достатніми та дієвими методами розрахунків, котрі повність задовольняють потреби Споживача на всьому протязі дії договору.
Вищенаведену позицію підтримує й постійно діюча колегія, зокрема, просимо ознайомитись з рішенням Антимонопольного комітету з аналогічного питання N 1758-р/пк-пз від 04.04.2017.
Просимо Замовника: Видалити вимогу щодо наявності на території на території Полтавської області Центру обслуговування споживачів (клієнтів) або посадової особи, з робочим місцем на території Полтавської області, шляхом оприлюднення тендерної документації в новій редакції зі змінами.
----------------
ВИСНОВОК
На думку Учасника дана вимога ЦОК на території Полтавської області є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ.
Розгорнути
Згорнути
Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язок створення структурного підрозділу постачальника або наявність посадової особи, з робочим місцем або створення Центру обслуговування споживачів на території Полтавської області. Це виключно право, а не обов’язок Ліцензіата (Товариства). В свою чергу, повідомляємо, що відсутність Центру обслуговування споживачів (клілєнтів) на території Полтавської області жодним чином не вплине на якість роботи Постачальника та Споживача, бо Постачальник володіє достатніми та дієвими методами розрахунків, котрі повність задовольняють потреби Споживача на всьому протязі дії договору.
Вищенаведену позицію підтримує й постійно діюча колегія, зокрема, просимо ознайомитись з рішенням Антимонопольного комітету з аналогічного питання N 1758-р/пк-пз від 04.04.2017.
Просимо Замовника: Видалити вимогу щодо наявності на території на території Полтавської області Центру обслуговування споживачів (клієнтів) або посадової особи, з робочим місцем на території Полтавської області, шляхом оприлюднення тендерної документації в новій редакції зі змінами.
----------------
ВИСНОВОК
На думку Учасника дана вимога ЦОК на території Полтавської області є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2023 16:10
Шановний учасник!
Розглянувши Вашу вимогу Варто зазначити, що будь-який електропостачальник, має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України. Ствердження вимоги про звуження кола учасників та дискримінаційний характер є безпідставними. Вимога, встановлена Замовником щодо надання довідки про створення Учасником на території Полтавської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) відповідно до п. 8.3.17. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (далі – Правил) «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством», не може вважатись дискримінаційною вимогою та жодним чином не порушує ані вимог статті 5 Закону, ані вимог законодавчих актів України.
Згідно з абзацами 2 та 3 п. 8.3.17. Правил чітко та зрозуміло визначено, що у центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку.Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим.У свою чергу споживач має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору постачання електричної енергії.
Крім того, споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію.
Для Замовника такими способами є використання персональної сторінки споживача на веб-сайті електропостачальника та можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника.
При цьому, очевидно, що у разі значної територіальної віддаленості постачальника від місця знаходження об’єкта постачання електроенергії та місця діяльності установи, реалізація такого права буде економічно недоцільною і практично неможливою, оскільки потребуватиме витрачання додаткових коштів та робочого часу на відрядження до електропостачальника.У такому випадку не може йти мова про оперативне вирішення будь-яких проблемних питань на місці.
Тим більше з огляду на утруднену ситуацію з пересуванням по території країни, пов’язаними з введенням в країні воєнного стану.
Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав‘язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації, а також ускладнювати реалізацію права споживача на особистий прийом посадовими особами через значну територіальну віддаленість.
Будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України. Вимогами тендерної документації передбачено надання як альтернативи довідки про структурний підрозділ або посадову особу, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів
На даний час на території Полтавської області існує велика кількість центрів обслуговування клієнтів та ІНШИХ СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ, у т.ч. посадові особи, які забезпечують проведення особистого прийому споживачів, видачу рахунків, первинних розрахункових документів, отже жодного обмеження можливості потенційних Постачальників прийняти участь у зазначеній закупівлі немає.
Вважаємо, що намір замовника торгів реалізувати свої законодавчо закріплені права на можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника, а також права на особистий прийом та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв не суперечать вимогам законодавчих актів України та жодним чином не порушують принцип недискримінації учасників.
Підстав для задоволення Вашої вимоги немає.
Розглянувши Вашу вимогу Варто зазначити, що будь-який електропостачальник, має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України. Ствердження вимоги про звуження кола учасників та дискримінаційний характер є безпідставними. Вимога, встановлена Замовником щодо надання довідки про створення Учасником на території Полтавської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) відповідно до п. 8.3.17. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (далі – Правил) «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством», не може вважатись дискримінаційною вимогою та жодним чином не порушує ані вимог статті 5 Закону, ані вимог законодавчих актів України.
Згідно з абзацами 2 та 3 п. 8.3.17. Правил чітко та зрозуміло визначено, що у центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку.Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим.У свою чергу споживач має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору постачання електричної енергії.
Крім того, споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію.
Для Замовника такими способами є використання персональної сторінки споживача на веб-сайті електропостачальника та можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника.
При цьому, очевидно, що у разі значної територіальної віддаленості постачальника від місця знаходження об’єкта постачання електроенергії та місця діяльності установи, реалізація такого права буде економічно недоцільною і практично неможливою, оскільки потребуватиме витрачання додаткових коштів та робочого часу на відрядження до електропостачальника.У такому випадку не може йти мова про оперативне вирішення будь-яких проблемних питань на місці.
Тим більше з огляду на утруднену ситуацію з пересуванням по території країни, пов’язаними з введенням в країні воєнного стану.
Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав‘язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації, а також ускладнювати реалізацію права споживача на особистий прийом посадовими особами через значну територіальну віддаленість.
Будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України. Вимогами тендерної документації передбачено надання як альтернативи довідки про структурний підрозділ або посадову особу, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів
На даний час на території Полтавської області існує велика кількість центрів обслуговування клієнтів та ІНШИХ СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ, у т.ч. посадові особи, які забезпечують проведення особистого прийому споживачів, видачу рахунків, первинних розрахункових документів, отже жодного обмеження можливості потенційних Постачальників прийняти участь у зазначеній закупівлі немає.
Вважаємо, що намір замовника торгів реалізувати свої законодавчо закріплені права на можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника, а також права на особистий прийом та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв не суперечать вимогам законодавчих актів України та жодним чином не порушують принцип недискримінації учасників.
Підстав для задоволення Вашої вимоги немає.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ" |
156 855,60
UAH з ПДВ
|
156 855,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ" #42223804 |
Переможець |
156 855,60
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2023 11:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 листопада 2024 10:37
|
Полтаваобленерго ДУ1.PDF | зміни до договору |
14 листопада 2024 10:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2024 14:17
|
Полтаваенергозбут ДУ 1 до дог 2190233.PDF | зміни до договору |
24 січня 2024 14:13
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2023 10:55
|
Полтаваенергозбут дог 21910233 від 20 грудня 2023р.PDF | укладений |
20 грудня 2023 10:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 6 "Термін виплати" і додатку 2 "Комерційна пропозиція" до Договору № 21910233 від 20.12.23 р. про постачання електричної енергії споживачуі викласти їх в наступній редакції: Термін оплати : Оплата електричної енергії здійснюється Споживачем за фактично спожиту електроенергію на підставі отриманого у Постачальника рахунку протягом 7 банківських днів від дня його отримання, але не пізніше14 години 20 числа, на рахуног із спеціальним режимом використання, який зазначений у Договорі та розрахункових документах Постачальника. Датою здійснення оплати є дата надходженняя коштів на рахунок Постачальника. |
Номер договору про закупівлю: | 21910233 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились внести зміни та зменшити обсяги закупівлі та суму договору на 3723 Квт*год, на суму - 35994,25 грн. та викласти в наступній редакції. 2.3 Очікуваний обсяг постачання ел.енергії на 2024 рік - 18277 Квт*год та відповідає очікуваному обсягу закупівлі з розподілу (передачі) ел.енергії у оператора системи. 5.1 Вартість цього Договору становить - 120861,35 грн. у тому числі ПДВ. Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору про постачання ел.енергії споживачу №21910233 від 20.12.2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 21910233 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |