Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля універсального зварювального комплексу
Очікувана вартість
15 973 447,46 UAH
UA-2023-11-30-005570-a f21691671ef848818b9835c60574bd45
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Марина Володимирівна

380952500291 tender133.1@ukroboronprom.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Код ЄДРПОУ: 08305644
Вебсайт: http://charz.com.ua
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Марина Володимирівна
380952500291
tender133.1@ukroboronprom.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2023 11:47
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2023 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2023 00:00
Очікувана вартість: 15 973 447,46 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 79 867,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42660000-0: Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання


42662000-4 Зварювальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Закупівля універсального зварювального комплексу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2024
ДК 021:2015: 42662000-4 — Зварювальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Попередня оплата у розмірі 70% від ціни Устаткування, яка здійснюється протягом 15 робочих днів з дати укладання Договору та отримання рахунку-фактури від Постачальника. Аванс 15 Робочі 70
Дата подання заявки Аванс у розмірі 20% від ціни Устаткування сплачується, протягом 10 робочих днів після отримання письмового повідомлення про готовність товару до відвантаження. Аванс 10 Робочі 20
Виконання робіт Остаточна оплата у розмірі 10% від ціни Устаткування здійснюється, протягом 10 робочих днів з дня підписання Сторонами Акту прийому-передачі пусконалагоджувальних робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 10

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-11-30-005570-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Фроніус Україна", Код ЄДРПОУ:33565713
Дата подання: 06 грудня 2023 12:13
Зміни до конкурсної документації
Добрий день!
Просимо прийняти на розгляд зміни до проекту Договору поставки викладені у доданому файлі.
По конкурсній документації на закупівлю:
- видалити п.8 Додатку 1, так як документи які вимагаться можуть бути надані на момент поставки обладнання, що й прописано у вимогах Додатку 3 - сертифікат якості виробника та сертифікат походження, або замінити формулювання "документ" на "довідку в довільній формі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 грудня 2023 10:59
Доброго дня, шановний учасник!
Дякуємо за Ваше звернення.
Надаємо інформацію по прийнятим від нас рішенням згідно Вашої вимоги.

Документи подані скаржником

06 грудня 2023 12:13
Договір_аналіз.pdf

Документи

07 грудня 2023 10:59
Перелік змін.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Фроніус Україна" 15 973 447,46
UAH
15 973 447,46
UAH
Документи

Публічні документи

20 грудня 2023 16:23
Електронний підпис
11 грудня 2023 16:09
Електронний підпис
11 грудня 2023 16:09
Електронний підпис
11 грудня 2023 16:01
Довідка_про ЦСО.pdf
11 грудня 2023 16:01
Договір_28 01 20 ЛФ.pdf
11 грудня 2023 16:01
квитанція 31122022.pdf
11 грудня 2023 16:01
Копія паспорту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Фроніус Україна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Фроніус Україна"
#33565713
Переможець 15 973 447,46
UAH
22 грудня 2023 16:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 грудня 2023 11:26

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику, ТОВ "Фроніус Україна"! За результатами аукціону № UA-2023-11-30-005570-а Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною. Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. Враховуючи зазначене та на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації, слід направити Учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин. Наведені нижче документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі UA-2023-11-30-005570-а відсутні у складі поданих учасником документів: «Закупівля універсального зварювального комплексу» 1. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технології Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 2 п. 2.1 «Довідка в довільній формі про наявність в ЦСО не менше 2 (двох) офіційно влаштованих на роботу і працюючих у складі служби не менше (трьох) років профільних сервісних інженерів (механік-гідравлік – пневматик, електрик, спеціаліст по електронних системах), а також можливість сервісної підтримки цією службою в гарантійний і після гарантійний період експлуатації верстата.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей Для підтвердження кваліфікаційного критерію учаснику необхідно надати довідку в довільній формі про наявність в ЦСО не менше 2 (двох) офіційно влаштованих на роботу і працюючих у складі служби не менше (трьох) років профільних сервісних інженерів (механік-гідравлік – пневматик, електрик, спеціаліст по електронних системах), а також можливість сервісної підтримки цією службою в гарантійний і після гарантійний період експлуатації верстата 2. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження відповідності технічним характеристикам (пукти 2, 6.1,6.2, 7.1) щодо обладнання, яке буде виготовлятись по індивідуальному замовленню Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 2 пункту 2.7 «Копія паспорту УЗК (універсального зварювального комплексу) із зазначеними технічними характеристиками згідно Додатку 3 до конкурсної документації на подібну продукцію по останній поставці.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На вимогу конкурсної документації надана копія паспорту Установки для виконання наплавочних та зварних швів FCW в якій є неточності відповідно до технічної специфікації на обладнання Додатку 3, що не у повній мірі є подібною продукцією. А саме: - пункт 2 - матеріали, які повинні зварюватися: Низьковуглецеві, низько- і середньо леговані, нержавіючі сталі; Титанові сплави; Алюмінієві сплави. Згідно паспорту запропоноване обладнання може зварювати лише сталь. - пункти 6.1 та 6.2 - зовнішній діаметр Ø20-1000мм та діапазон зовнішніх діаметрів від 80мм до Ø800мм включно. У наданому паспорті зовнішній діаметр деталей під зварювання/наплавлення 50-360 мм, що не відповідає заявленим параметрам. - пункт 7.1 максимальна вага зварюваного виробу разом з зварювальними приладдям – не менше 400кг. У наданому паспорті вага зварювальних деталей, включає вагу захисного патрону, кондуктора максимально 200 кг. Для підтвердження кваліфікаційного критерію та уточнення технічних параметрів обладнання, яке буде виготовлятись по індивідуальному замовленню учасник повинен надати документ, який буде підтверджувати та/або гарантувати, що обладнання, яке буде виготовлене по індивідуальному замовленню та поставлене замовнику, відповідатиме наступним параметрам: - пункт 2 - матеріали, які повинні зварюватися: Низьковуглецеві, низько- і середньо леговані, нержавіючі сталі; Титанові сплави; Алюмінієві сплави. - пункти 6.1 та 6.2 - зовнішній діаметр Ø20-1000мм та діапазон зовнішніх діаметрів від 80мм до Ø800мм включно. - пункт 7.1 максимальна вага зварюваного виробу разом з зварювальними приладдям – не менше 400кг.» Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження виправлених додатків/довідок у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження вимоги. Додатково повідомляємо, що у разі якщо конкурсною документацією вимагається надання документів, що непередбачені законодавством або діяльністю Учасника, Вам необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозицію Вашої компанії буде відхилено згідно п.3 Розділ5 конкурсної документації. Відповідальний за надання роз’яснень щодо конкурсної документації: Марина Володимирівна, т. +380952500291; tender133.1@ukroboronprom.com

Документи

22 грудня 2023 16:41
Рішення ВО №23.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2023 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Фроніус Україна"
#33565713
15 973 447,46
UAH
Документи

Документи

22 грудня 2023 16:41
Рішення ВО №23.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Документ Microsoft Word (3).docx укладений
02 квітня 2024 09:28