Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГЛИБОЧИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42086703 |
Місцезнаходження: | 12403, Україна , Житомирська обл., Житомирський район, село Глибочиця , вулиця Михайла Грушевського, будинок 2 |
Контактна особа: |
Мануліна Наталія +380412406015 kycma_1969@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2023 11:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 598 986,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 994,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю повинен надати забезпечення виконання договору. Переможець процедури закупівлі надає Замовнику на момент підписання договору завірену належним чином копію оригіналу платіжного доручення про здійснення платежу забезпечення виконання договору ( особисто з відміткою представника Замовника або у вигляді поштового відправлення шляхом направлення рекомендованого цінного листа з описом вкладень та повідомленням про вручення з врахуванням термінів пересилання документів поштовим оператором зв’язку ( дата отримання поштового відправлення Замовником має бути не пізніше кінцевого строку підписання договору сторонами про закупівлю визначеного Особливостями) на юридичну адресу Замовника : Адреса: 12403, вул. М. Грушевського, буд. 2, с. Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області або шляхом відправлення електронною поштою у вигляді скан копії на електронну адресу: kycma_1969@ukr.net )Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю 5% вартості договору. Забезпечення виконання договору здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника на р/р UA 208201720355129014002117629 в ДКСУ м. Київ МФО 820172. Код ЄДРПОУ : 42086703. Призначення платежу: забезпечення виконання договору за предметом: «Реконструкція Глибочицького ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою: вул. 40 років Перемоги, 3 в с. Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області (коригування)» Документ, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору Учасником є платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок замовника. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури 2) закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення у разі невиконання або неналежного виконання Учасником своїх зобов’язань по цьому договору. У складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист щодо надання таким учасником забезпечення виконання договору про закупівлю згідно з умовами цієї тендерної документації та у випадку прийняття рішення замовником про намір укласти договір про закупівлю з таким учасником. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти ) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами). | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2023 11:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2023 11:02 |
Додаток 3 Підстави для відмови в участі у відкритих торгах (5).docx | |
30 листопада 2023 11:02 |
Тендерна документація.docx | |
30 листопада 2023 11:02 |
Додаток 1Проект договору .docx | |
30 листопада 2023 11:02 |
Додаток 2 ТехЗав.xlsx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-16-000003 ● 93a81a5b787c4bb48d11ef7f23f4b65e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2024 13:13 |
15.02.2024 № 17
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручень Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024, від 12.02.2024 №003100-18/2002-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.02.2024 № 17
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
27 UA-2023-11-30-004127-a 30.11.2023 ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГЛИБОЧИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-01 10:56:20
Про надання пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-05 14:34:16
Відповідь на запит
Уповноваженою особою з питань державних закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Глибочицької сільської ради Житомирського району Житомирської області (далі Відділ) Мануліною Н.І. електронний запит Східного офісу Держаудитслужби «Про надання пояснень» по закупівлі UA-2023-11-30-004127-a, надісланий 01.03.2024р.р. опрацьовано .
На поставлене питання надаю відповідь : у зв’язку з російською агресією на території України, на підставі статей 53 та 54 Закону України «Про освіту», на виконання Розпорядження начальника Житомирської обласної військової адміністрації № 198 від 30.06.2022р. « Про заходи з підготовки закладів освіти до 2022/23 навчального року в Житомирській області», колективного захисту учасників освітнього процесу від впливу небезпечних факторів, що виникають внаслідок воєнних дій виникла необхідність у будівництві захисної споруди подвійного призначення у Глибочинському ліцеї Глибочицької сільської ради.
Також листом від 06.07.2022 р. № 5104-2189/5116 Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області рекомендовано будівництво захисної споруди цивільного захисту для села Глибочиця.
Рішенням № 1 сорок першої сесії восьмого скликання від 16.11.2022р. Глибочицької сільської ради Житомирського району Житомирської області було затверджено проєктно – кошторисну документацію та зведений кошторисний розрахунок вартості по об’єкту «Реконструкція Глибочицького ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою : вул. 40 років Перемоги, 3 в с. Глибочиця Житомирського району Житомирської області (коригування))». Даним рішенням було зобов’язано Відділ освіти, культури, молоді та спорту провести відкриті торги по об’єкту «Реконструкція Глибочицького ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою : вул. 40 років Перемоги, 3 в с. Глибочиця Житомирського району Житомирської області.»
У зв’язку з високими ґрунтовими водами по даному об’єкту у червні 2023 року було скориговано проєктно – кошторисну документацію - експертний звіт № 06-0173/01-223 від 07.06.2023р. Дана проєктно – кошторисна документація затверджена рішенням 51 сесії восьмого скликання Глибочицької сільської ради Житомирського району Житомирської області від 14 червня 2023 року № 1
У жовтні 2023 року було року було скориговано частину проєктно – кошторисної документації, яка затверджена рішенням № 6 54 сесії восьмого скликання від 03.10.2024р.
Технічне завдання розроблялося відповідно проєктно - кошторисної документації, яка розроблялася згідно з діючими нормами та правилами, інструкціїями та державними стандартам. Проєктно – кошориста документація пройшла ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ ( позитивного) № 06-0173/01-223 від 07.06.2023р. та затверджена рішенням 51 сесії восьмого скликання Глибочицької сільської ради Житомирського району Житомирської області від 14 червня 2023 року № 1 з врахуванням змін які відбулися у жовтні.
Розмір витрат, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі становить 7 598 986,00. грн., який розрахований на основі зведеного кошторисного розрахунку проєктно – кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція Глибочицького ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою : вул. 40 років Перемоги, 3 в с. Глибочиця Житомирського району Житомирської області (коригування). Після проведено тендеру вартість предмета закупівлі становить«Реконструкція Глибочицького ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою : вул. 40 років Перемоги, 3 в с. Глибочиця Житомирського району Житомирської області (коригування) складає 7314137,00 грн.
Посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі : https://glybochytsia-rada.gov.ua/news/1708416267/
Станом на 05.03.2024р. роботи по даному об’єкту продовжуються.
Копії документів додаються.
Уповноважена особа Наталія МАНУЛІНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-05 16:20:00
Про надання пояснення
Питання 2 у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-08 11:29:46
Відповідь
Уповноваженою особою з питань державних закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Глибочицької сільської ради Житомирського району Житомирської області (далі Відділ) Мануліною Н.І. електронний запит Східного офісу Держаудитслужби «Про надання пояснень» по закупівлі UA-2023-11-30-004127-a, надісланий 05.03.2024р.р. опрацьовано .
На поставлене питання надаю відповідь:
Відповідно до пункту 5.1 тендерної документації
5.1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу наступні документи:
1) довідку, складену учасником у довільній формі (на фірмовому бланку учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номеру реєстрації за підписом керівника/іншої уповноваженої особи (зазначаються посада, прізвище та ініціали) учасника про наявність в учасника обладнання, машин, механізмів зазначених ним у кошторисній документації, які будуть використовуватися при виконанні робіт відповідно до предмета закупівлі
Обов’язковою умовою є те, що в Учасника повинні бути наступні машини та механізми :
1. Кран автомобільний – 1 шт.
2. Екскаватор – 1 шт.
3. Бульдозер – 1 шт.
4. Автонавантажувач – 1 шт.
5. Автомобіль вантажний – 2 шт.
Учасник процедури закупівлі надав довідку № 323/2 від 07.12.2023р.
В даній довідці міститься інформація про бульдозер ДГ -42Г.
На підтвердження наявності в Учасника даного механізму ним надані наступні документи :
1. Договір оренди транспортного засобу № 10/11 від 10.11.2023року
2. Акт приймання – передачі майна( транспортного засобу)
3. Свідоцтво про реєстрацію на бульдозер ДГ – 42Г.
Відповідно до вимоги про усунення невідповідності : вимога про назву бульдозера та його невідповідності умовам тендерної документації у вимозі про усунення невідповідності відсутня.
Тому Замовник не брав до уваги назву механізму у довідці про усунення невідповідності.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-03-13 16:05:05
Звернення за роз'ясненням змісту висновку
Відповідно висновку про результати моніторингу процедеру закупівлі UA-2023-11-30-004127-a по предмету закупівлі " Реконструкція Глибочицького ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою : вул. 40 років Перемоги, 3 в с. Глибочиця Житомирського району Житомирської області "(коригування) від 11 березня 2024 Вами було зобов'язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому шляхом розірвання договору підряду від 29.12.2023 №14 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать
про вжиття таких заходів.Договір - підряду № 14 від 29.12.2024 року у Відділі освіти, культури, молоді та спорту Глибочицької сільської ради Житомирського району Житомирської області відсутній. Просимо роз'яснити наші подальші дії стосовно розірвання даного договору.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відділ освіти освіти, культури, молоді та спорту Глибочицької сільської ради Житомирського району Житомирської області (надалі – Замовник або Відділ освіти, культури, молоді та спорту Глибочицької сільської ради) надає аргументовані заперечення результатів моніторингу Східного офісу Держаудитслужби по процедурі закупівлі «Реконструкція Глибочицького ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою : вул. 40 років Перемоги, 3 в с. Глибочиця Житомирського району Житомирської області (коригування),» , індефікатор закупівлі : UA-2023-11-30-004127-a, а саме : Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Приватної ремонтно – будівельної фірми «Комунальник» у процедурі закупівлі відкриті торги з особливостями по предмету закупівлі : Реконструкція Глибочицького ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою : вул. 40 років Перемоги, 3 в с. Глибочиця Житомирського району Житомирської області (коригування), ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-30-004127-a виявлено невідповідності, а саме в п. 5 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у довідці про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт згідно технічного завдання закупівлі потрібно було усунути недоліки щодо: - п.6 Довідки (Відповідно до довідки в учасника наявний автомобіль ГАЗ 3302 загальний вантажний бортовий – В.. Однак відповідно інвентарної карточки № 36 та свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу наявний автомобіль марки та моделі : Газ 3302 загальний вантажний малотонажний – В.) - п.11 та п.13 Довідки (Відповідно вищевказаної довідки у учасника наявні - кутові шліф машини : модель, марки ЗУШ 12/1200 та ЗУШ -180/170. Однак у інвентарних картах ( № 521 та 555) модель : Зеніт ЗУШ 12/1200 та та ЗУШ -180/170 /профи) - п.16 Довідки (пила дискова марка, модель- Baltik BCS 1850 Вт. У інвентарній картці ( №421) : Baltik 1850 Вт.) Учасник виправив усі вищевказані недоліки, але під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, учасник помилково змінив назву бульдозера, хоча у вимозі про усунення невідповідності такої вимоги не було, тому замовник не взяв до уваги зміну назви бульдозера, так як не вказував виправляти недоліки в інформації про бульдозер тому, що попередньо подана інформація про наявність вищевказаного транспортного засобу повністю відповідала критеріям тендерної документації. Даний тендер проведено і укладено договір за результатами процедури з підрядником задля збереження життя і здоров’я учасників освітнього процесу. Розірвання укладеного договору про закупівлю є неприйнятним та неприпустимим з огляду на необхідність додержання прав та інтересів громадян. При цьому внаслідок розірвання договору про закупівлю, укладеного за результатами тендеру, виникне необхідність у проведенні нового тендеру, на який необхідно буде витратити додатковий час, що є недотриманням такого принципу здійснення публічних закупівель як принцип ефективності. Розірвання договору призведе до зриву навчального процесу з 01 вересня 2024р. у Глибочинському ліцеї Глибочицької сільської ради, що недопустимо в період дії воєнного стану в Україні . Разом з тим наголошуємо, що у випадку не взяття до уваги органом державного фінансового контролю доводів замовника щодо правомірності його дій під час визначення переможця процедури закупівлі відкриті торги згідно предмету закупівлі: «Реконструкція Глибочицького ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою : вул. 40 років Перемоги, 3 в с. Глибочиця Житомирського району Житомирської області (коригування)» замовником буде використане право оскарження висновку до суду, передбачене частиною 10 статті 8 Закону №922.
2024-03-18 14:57:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 25 березня 2024 року подано позовну заяву до Житомирського окружного адміністративного суду |
Дата публікації: | 25 березня 2024 |
Номер відкриття провадження: | 240/5866/24/5897/24 |
Дата відкриття провадження: | 01 квітня 2024 |
Документи:
03 квітня 2024 09:17
|
Електронний підпис |
03 квітня 2024 09:17
|
Електронний підпис |
25 березня 2024 13:11
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" |
7 314 137,00
UAH з ПДВ
|
7 314 137,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" #20425612 |
Переможець |
7 314 137,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2023 15:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 грудня 2023 19:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2025 19:53
|
fu 314 dod ug 6.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2025 19:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 лютого 2025 21:08
|
fu 314 дод уг 5.pdf | зміни до договору |
25 лютого 2025 21:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2025 09:40
|
додаткова угода 3003.pdf | зміни до договору |
02 січня 2025 09:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2024 10:02
|
дод. угода2.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2024 10:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 липня 2024 11:49
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
16 липня 2024 11:42
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 16:13
|
314 (3).pdf | укладений |
03 січня 2024 16:13
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція Глибочицького ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою : вул. 40 років Перемоги, 3 в с. Глибочиця Житомирського району Житомирської області (коригування) | 1 | роботи |
7 314 137,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю : відбулося коригування проектно - кошторисної документації |
Номер договору про закупівлю: | 314 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну виконання робіт. Відбулося коригування проектно - кошторисної документації |
Номер договору про закупівлю: | 314 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 314 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 314 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку строку виконання зобов’язань щодо , виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; |
Номер договору про закупівлю: | 314 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція Глибочицького ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою : вул. 40 років Перемоги, 3 в с. Глибочиця Житомирського району Житомирської області (коригування) | 1 | робота |
7 314 137,00
UAH з ПДВ
|