Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція Глибочицького ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою : вул. 40 років Перемоги, 3 в с. Глибочиця Житомирського району Житомирської області (коригування)
Очікувана вартість
7 598 986,00 UAH
UA-2023-11-30-004127-a 2165a14f07ac4c92a85ac9b9400d20fc
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мануліна Наталія

+380412406015 kycma_1969@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГЛИБОЧИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42086703
Місцезнаходження: 12403, Україна , Житомирська обл., Житомирський район, село Глибочиця , вулиця Михайла Грушевського, будинок 2
Контактна особа: Мануліна Наталія
+380412406015
kycma_1969@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2023 11:02
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2023 00:00
Очікувана вартість: 7 598 986,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 994,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Учасник-переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю повинен надати забезпечення виконання договору. Переможець процедури закупівлі надає Замовнику на момент підписання договору завірену належним чином копію оригіналу платіжного доручення про здійснення платежу забезпечення виконання договору ( особисто з відміткою представника Замовника або у вигляді поштового відправлення шляхом направлення рекомендованого цінного листа з описом вкладень та повідомленням про вручення з врахуванням термінів пересилання документів поштовим оператором зв’язку ( дата отримання поштового відправлення Замовником має бути не пізніше кінцевого строку підписання договору сторонами про закупівлю визначеного Особливостями) на юридичну адресу Замовника : Адреса: 12403, вул. М. Грушевського, буд. 2, с. Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області або шляхом відправлення електронною поштою у вигляді скан копії на електронну адресу: kycma_1969@ukr.net )Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю 5% вартості договору. Забезпечення виконання договору здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника на р/р UA 208201720355129014002117629 в ДКСУ м. Київ МФО 820172. Код ЄДРПОУ : 42086703. Призначення платежу: забезпечення виконання договору за предметом: «Реконструкція Глибочицького ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою: вул. 40 років Перемоги, 3 в с. Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області (коригування)» Документ, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору Учасником є платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок замовника. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури 2) закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення у разі невиконання або неналежного виконання Учасником своїх зобов’язань по цьому договору. У складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист щодо надання таким учасником забезпечення виконання договору про закупівлю згідно з умовами цієї тендерної документації та у випадку прийняття рішення замовником про намір укласти договір про закупівлю з таким учасником.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: 12403, вул. М.Грушевського, буд. 2, с.Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області.Вид закупівлі: відкриті торги з урахуванням «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»,
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція Глибочицького ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою : вул. 40 років Перемоги, 3 в с. Глибочиця Житомирського району Житомирської області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12403, Україна, Житомирська область, с. Левків, вул Олімпійська , 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2024
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти ) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами). Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 11:02
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 11:02
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 11:02
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 11:02
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 11:02
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 11:02
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 11:02
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 11:02
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 11:02
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 11:02
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 11:02
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 11:02
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 11:02
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 11:02
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 11:02
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 11:02
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 11:02
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 11:02
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 11:02
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 11:02
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 11:02
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 11:02
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 11:02
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 11:02
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 11:02
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 30 листопада 2023 11:02

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Учасник-переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю повинен надати забезпечення виконання договору. Переможець процедури закупівлі надає Замовнику на момент підписання договору завірену належним чином копію оригіналу платіжного доручення про здійснення платежу забезпечення виконання договору ( особисто з відміткою представника Замовника або у вигляді поштового відправлення шляхом направлення рекомендованого цінного листа з описом вкладень та повідомленням про вручення з врахуванням термінів пересилання документів поштовим оператором зв’язку ( дата отримання поштового відправлення Замовником має бути не пізніше кінцевого строку підписання договору сторонами про закупівлю визначеного Особливостями) на юридичну адресу Замовника : Адреса: 12403, вул. М. Грушевського, буд. 2, с. Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області або шляхом відправлення електронною поштою у вигляді скан копії на електронну адресу: kycma_1969@ukr.net )Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю 5% вартості договору. Забезпечення виконання договору здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника на р/р UA 208201720355129014002117629 в ДКСУ м. Київ МФО 820172. Код ЄДРПОУ : 42086703. Призначення платежу: забезпечення виконання договору за предметом: «Реконструкція Глибочицького ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою: вул. 40 років Перемоги, 3 в с. Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області (коригування)» Документ, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору Учасником є платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок замовника. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури 2) закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення у разі невиконання або неналежного виконання Учасником своїх зобов’язань по цьому договору. У складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист щодо надання таким учасником забезпечення виконання договору про закупівлю згідно з умовами цієї тендерної документації та у випадку прийняття рішення замовником про намір укласти договір про закупівлю з таким учасником.
30 листопада 2023 11:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2023 11:02
Додаток 3 Підстави для відмови в участі у відкритих торгах (5).docx
30 листопада 2023 11:02
Тендерна документація.docx
30 листопада 2023 11:02
Додаток 1Проект договору .docx
30 листопада 2023 11:02
Додаток 2 ТехЗав.xlsx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо складу тендерної пропозиції
Дата подання: 01 грудня 2023 13:12
Дата відповіді: 04 грудня 2023 12:57
Добрий день, шановний Замовник, чи вірно ми зрозуміли, що згідно умов тендерної документації кошторис з усіма розрахунками та форма тендерної пропозиції не вимагаються.
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник згідно умов тендерної документації кошторис з усіма розрахунками та форма тендерної пропозиції не вимагаються.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-16-000003 ● 93a81a5b787c4bb48d11ef7f23f4b65e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 лютого 2024 13:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

15.02.2024 № 17

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручень Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024, від 12.02.2024 №003100-18/2002-2024,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Валентин ДОВГИЙ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.02.2024 № 17

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
27 UA-2023-11-30-004127-a 30.11.2023 ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГЛИБОЧИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-01 10:56:20

Про надання пояснення

Питання у файлі

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-05 14:34:16

Відповідь на запит

Уповноваженою особою з питань державних закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Глибочицької сільської ради Житомирського району Житомирської області (далі Відділ) Мануліною Н.І. електронний запит Східного офісу Держаудитслужби «Про надання пояснень» по закупівлі UA-2023-11-30-004127-a, надісланий 01.03.2024р.р. опрацьовано .
На поставлене питання надаю відповідь : у зв’язку з російською агресією на території України, на підставі статей 53 та 54 Закону України «Про освіту», на виконання Розпорядження начальника Житомирської обласної військової адміністрації № 198 від 30.06.2022р. « Про заходи з підготовки закладів освіти до 2022/23 навчального року в Житомирській області», колективного захисту учасників освітнього процесу від впливу небезпечних факторів, що виникають внаслідок воєнних дій виникла необхідність у будівництві захисної споруди подвійного призначення у Глибочинському ліцеї Глибочицької сільської ради.
Також листом від 06.07.2022 р. № 5104-2189/5116 Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області рекомендовано будівництво захисної споруди цивільного захисту для села Глибочиця.
Рішенням № 1 сорок першої сесії восьмого скликання від 16.11.2022р. Глибочицької сільської ради Житомирського району Житомирської області було затверджено проєктно – кошторисну документацію та зведений кошторисний розрахунок вартості по об’єкту «Реконструкція Глибочицького ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою : вул. 40 років Перемоги, 3 в с. Глибочиця Житомирського району Житомирської області (коригування))». Даним рішенням було зобов’язано Відділ освіти, культури, молоді та спорту провести відкриті торги по об’єкту «Реконструкція Глибочицького ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою : вул. 40 років Перемоги, 3 в с. Глибочиця Житомирського району Житомирської області.»
У зв’язку з високими ґрунтовими водами по даному об’єкту у червні 2023 року було скориговано проєктно – кошторисну документацію - експертний звіт № 06-0173/01-223 від 07.06.2023р. Дана проєктно – кошторисна документація затверджена рішенням 51 сесії восьмого скликання Глибочицької сільської ради Житомирського району Житомирської області від 14 червня 2023 року № 1
У жовтні 2023 року було року було скориговано частину проєктно – кошторисної документації, яка затверджена рішенням № 6 54 сесії восьмого скликання від 03.10.2024р.
Технічне завдання розроблялося відповідно проєктно - кошторисної документації, яка розроблялася згідно з діючими нормами та правилами, інструкціїями та державними стандартам. Проєктно – кошориста документація пройшла ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ ( позитивного) № 06-0173/01-223 від 07.06.2023р. та затверджена рішенням 51 сесії восьмого скликання Глибочицької сільської ради Житомирського району Житомирської області від 14 червня 2023 року № 1 з врахуванням змін які відбулися у жовтні.

Розмір витрат, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі становить 7 598 986,00. грн., який розрахований на основі зведеного кошторисного розрахунку проєктно – кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція Глибочицького ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою : вул. 40 років Перемоги, 3 в с. Глибочиця Житомирського району Житомирської області (коригування). Після проведено тендеру вартість предмета закупівлі становить«Реконструкція Глибочицького ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою : вул. 40 років Перемоги, 3 в с. Глибочиця Житомирського району Житомирської області (коригування) складає 7314137,00 грн.
Посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі : https://glybochytsia-rada.gov.ua/news/1708416267/
Станом на 05.03.2024р. роботи по даному об’єкту продовжуються.
Копії документів додаються.


Уповноважена особа Наталія МАНУЛІНА

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-05 16:20:00

Про надання пояснення

Питання 2 у файлі

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-08 11:29:46

Відповідь

Уповноваженою особою з питань державних закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Глибочицької сільської ради Житомирського району Житомирської області (далі Відділ) Мануліною Н.І. електронний запит Східного офісу Держаудитслужби «Про надання пояснень» по закупівлі UA-2023-11-30-004127-a, надісланий 05.03.2024р.р. опрацьовано .
На поставлене питання надаю відповідь:
Відповідно до пункту 5.1 тендерної документації
5.1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
 наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу наступні документи:
1) довідку, складену учасником у довільній формі (на фірмовому бланку учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номеру реєстрації за підписом керівника/іншої уповноваженої особи (зазначаються посада, прізвище та ініціали) учасника про наявність в учасника обладнання, машин, механізмів зазначених ним у кошторисній документації, які будуть використовуватися при виконанні робіт відповідно до предмета закупівлі
Обов’язковою умовою є те, що в Учасника повинні бути наступні машини та механізми :
1. Кран автомобільний – 1 шт.
2. Екскаватор – 1 шт.
3. Бульдозер – 1 шт.
4. Автонавантажувач – 1 шт.
5. Автомобіль вантажний – 2 шт.
Учасник процедури закупівлі надав довідку № 323/2 від 07.12.2023р.
В даній довідці міститься інформація про бульдозер ДГ -42Г.
На підтвердження наявності в Учасника даного механізму ним надані наступні документи :
1. Договір оренди транспортного засобу № 10/11 від 10.11.2023року
2. Акт приймання – передачі майна( транспортного засобу)
3. Свідоцтво про реєстрацію на бульдозер ДГ – 42Г.
Відповідно до вимоги про усунення невідповідності : вимога про назву бульдозера та його невідповідності умовам тендерної документації у вимозі про усунення невідповідності відсутня.
Тому Замовник не брав до уваги назву механізму у довідці про усунення невідповідності.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2024-03-13 16:05:05

Звернення за роз'ясненням змісту висновку

Відповідно висновку про результати моніторингу процедеру закупівлі UA-2023-11-30-004127-a по предмету закупівлі " Реконструкція Глибочицького ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою : вул. 40 років Перемоги, 3 в с. Глибочиця Житомирського району Житомирської області "(коригування) від 11 березня 2024 Вами було зобов'язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому шляхом розірвання договору підряду від 29.12.2023 №14 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать
про вжиття таких заходів.Договір - підряду № 14 від 29.12.2024 року у Відділі освіти, культури, молоді та спорту Глибочицької сільської ради Житомирського району Житомирської області відсутній. Просимо роз'яснити наші подальші дії стосовно розірвання даного договору.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відділ освіти освіти, культури, молоді та спорту Глибочицької сільської ради Житомирського району Житомирської області (надалі – Замовник або Відділ освіти, культури, молоді та спорту Глибочицької сільської ради) надає аргументовані заперечення результатів моніторингу Східного офісу Держаудитслужби по процедурі закупівлі «Реконструкція Глибочицького ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою : вул. 40 років Перемоги, 3 в с. Глибочиця Житомирського району Житомирської області (коригування),» , індефікатор закупівлі : UA-2023-11-30-004127-a, а саме : Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Приватної ремонтно – будівельної фірми «Комунальник» у процедурі закупівлі відкриті торги з особливостями по предмету закупівлі : Реконструкція Глибочицького ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою : вул. 40 років Перемоги, 3 в с. Глибочиця Житомирського району Житомирської області (коригування), ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-30-004127-a виявлено невідповідності, а саме в п. 5 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у довідці про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт згідно технічного завдання закупівлі потрібно було усунути недоліки щодо: - п.6 Довідки (Відповідно до довідки в учасника наявний автомобіль ГАЗ 3302 загальний вантажний бортовий – В.. Однак відповідно інвентарної карточки № 36 та свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу наявний автомобіль марки та моделі : Газ 3302 загальний вантажний малотонажний – В.) - п.11 та п.13 Довідки (Відповідно вищевказаної довідки у учасника наявні - кутові шліф машини : модель, марки ЗУШ 12/1200 та ЗУШ -180/170. Однак у інвентарних картах ( № 521 та 555) модель : Зеніт ЗУШ 12/1200 та та ЗУШ -180/170 /профи) - п.16 Довідки (пила дискова марка, модель- Baltik BCS 1850 Вт. У інвентарній картці ( №421) : Baltik 1850 Вт.) Учасник виправив усі вищевказані недоліки, але під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, учасник помилково змінив назву бульдозера, хоча у вимозі про усунення невідповідності такої вимоги не було, тому замовник не взяв до уваги зміну назви бульдозера, так як не вказував виправляти недоліки в інформації про бульдозер тому, що попередньо подана інформація про наявність вищевказаного транспортного засобу повністю відповідала критеріям тендерної документації. Даний тендер проведено і укладено договір за результатами процедури з підрядником задля збереження життя і здоров’я учасників освітнього процесу. Розірвання укладеного договору про закупівлю є неприйнятним та неприпустимим з огляду на необхідність додержання прав та інтересів громадян. При цьому внаслідок розірвання договору про закупівлю, укладеного за результатами тендеру, виникне необхідність у проведенні нового тендеру, на який необхідно буде витратити додатковий час, що є недотриманням такого принципу здійснення публічних закупівель як принцип ефективності. Розірвання договору призведе до зриву навчального процесу з 01 вересня 2024р. у Глибочинському ліцеї Глибочицької сільської ради, що недопустимо в період дії воєнного стану в Україні . Разом з тим наголошуємо, що у випадку не взяття до уваги органом державного фінансового контролю доводів замовника щодо правомірності його дій під час визначення переможця процедури закупівлі відкриті торги згідно предмету закупівлі: «Реконструкція Глибочицького ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою : вул. 40 років Перемоги, 3 в с. Глибочиця Житомирського району Житомирської області (коригування)» замовником буде використане право оскарження висновку до суду, передбачене частиною 10 статті 8 Закону №922.

2024-03-18 14:57:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 11 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 26 березня 2024

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 25 березня 2024 року подано позовну заяву до Житомирського окружного адміністративного суду
Дата публікації: 25 березня 2024
Номер відкриття провадження: 240/5866/24/5897/24
Дата відкриття провадження: 01 квітня 2024

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" 7 314 137,00
UAH з ПДВ
7 314 137,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

18 грудня 2023 17:20
Електронний підпис
18 грудня 2023 17:07
ДОВІДКА
18 грудня 2023 11:39
Електронний підпис
18 грудня 2023 11:37
Д-ти переможця.rar.p7s
18 грудня 2023 11:37
Д-ТИ ПЕРЕМОЖЦЯ
13 грудня 2023 18:01
Електронний підпис
13 грудня 2023 18:00
графік.pdf.p7s
13 грудня 2023 18:00
графік.pdf
13 грудня 2023 15:55
Електронний підпис
13 грудня 2023 15:53
Виправлення .rar.p7s
13 грудня 2023 15:53
Виправлення .rar
07 грудня 2023 17:37
Електронний підпис
07 грудня 2023 17:24
Наявність працівників.pdf
07 грудня 2023 17:24
Наявність МТБ.pdf
07 грудня 2023 17:24
Довідки_ листи та інше.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
#20425612
Переможець 7 314 137,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2023 15:22
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 грудня 2023 19:22

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Приватної ремонтно – будівельної фірми «Комунальник» у процедурі закупівлі відкриті торги з особливостями по предмету закупівлі : Реконструкція Глибочицького ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою : вул. 40 років Перемоги, 3 в с. Глибочиця Житомирського району Житомирської області (коригування), ідентифікатор закупівлі : UA-2023-11-30-004127-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній документації та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме : 1.Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 07.12..2023р. № 323/3 містить інформацію про головного інженера Древу Сергія Михайловича. Відповідно даної довідки освіта у головного інженера – вища. Рівненський інститут гідротехнічного водного господарства. Спеціальність водопостачання та каналізація . На підтвердження даної інформації було надано копію диплома № 977562 Рівненський інститут гідротехнічного водного господарства за спеціальністю : водопостачання та каналізація. Здобувач даного диплому отримав кваліфікацію : водопостачання та каналізація. Вимоги тендерної документації, щодо яких встановлено невідповідності: відповідно до п. 5 « Кваліфікаційні критерії» Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій на підтвердження наявності будівельної вищої освіти у інженерно-технічних працівників, а саме: у головного інженера , та виконавця робіт та/або майстра або іншої особи, яка виконує його функції, учасник у складі тендерної пропозиції надає копію диплому. Дана освіта у інженера будівельника не відповідає вимога тендерної документації 2. У складі пропозиції надано не надано копію установчого документа Учасника. . Вимоги тендерної документації, щодо яких встановлено невідповідності (пп. 1.5. п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій) :Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: − для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників, тощо, разом із витягом з установчих документів учасника (або копією установчого документу учасника), що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи). Копія установчого документа відсутня. 3. Відповідно до пп. . 6.10. пункту 7 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій :Учасникам у в складі тендерної пропозиції необхідно надати ліцензії/ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання ліцензій /ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Відповідно технічного завдання необхідно здійснити роботи по системі пожежної сигналізації. Даний вид робіт передбачає отримання ліцензії. Ліцензія на дані роботи відсутня. 4. У складі тендерної пропозиції надано технічне завдання із календарним графіком виконання робіт і проект договору. Вимоги тендерної документації, щодо яких встановлено невідповідності : Якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, імені або ініціалів та посади особи), а також відбиток печатки учасника (у разі використання) (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Вищевказані документи не містять ( технічне завдання і проект договору не містять наступну інформацію : прізвище, ім’я, ініціали та посада уповноваженої особи Учасника. 5. У складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в Учасника обладнання та матеріально – технічної бази необхідних для виконання робіт згідно з технічним завданням закупівлі № 323/ 2 від 07.12.2023року. Вимоги тендерної документації, щодо яких встановлено невідповідності : Відповідно пп. 5.1.1. п. 5 « Кваліфікаційні критерії» Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу наступні документи: довідку, складену учасником у довільній формі (на фірмовому бланку учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номеру реєстрації за підписом керівника/іншої уповноваженої особи (зазначаються посада, прізвище та ініціали) учасника про наявність в учасника обладнання, машин, механізмів зазначених ним у кошторисній документації, які будуть використовуватися при виконанні робіт відповідно до предмета закупівлі Довідка повинна містити інформацію:  найменування обладнання та/або машин та/або механізмів ;  марку та модель (для транспортних засобів (будівельних машин і механізмів)) Відповідно до довідки в учасника наявний автомобіль ГАЗ 3302 загальний вантажний бортовий – В.. Однак відповідно інвентарної карточки № 36 та свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу наявний автомобіль марки та моделі : Газ 3302 загальний вантажний малотонажний – В. Відповідно вищевказаної довідки у учасника наявні - кутові шліф машини : модель, марки ЗУШ 12/1200 та ЗУШ -180/170. Однак у інвентарних картах ( № 521 та 555) модель : Зеніт ЗУШ 12/1200 та та ЗУШ -180/170 /профи - пила дискова марка, модель- Baltik BCS 1850 Вт. У інвентарній картці ( №421) : Baltik 1850 Вт. Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен подати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення такі інформацію та/або документи, які будуть відповідати вимогам тендерної документації : 1.Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. на підтвердження наявності будівельної вищої освіти у інженерно-технічних працівників, а саме: у головного інженера ,учасник у складі тендерної пропозиції надає копію диплому. 2. Копію установчого документа Учасника завіреного відповідно до вимог тендерної документації. 3. Ліцензію на роботи по системі пожежної сигналізації. 4. Технічне завдання із календарним графіком виконання робіт і проект договору завірені відповідно до вимог тендерної документації. 5. Довідку довідку, складену учасником у довільній формі (на фірмовому бланку учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номеру реєстрації за підписом керівника/іншої уповноваженої особи (зазначаються посада, прізвище та ініціали) учасника про наявність в учасника обладнання, машин, механізмів зазначених ним у кошторисній документації, які будуть використовуватися при виконанні робіт відповідно до предмета закупівлі із врахування виявлених невідповідностей, а саме : вказати вірну назву відповідно до інвентарних карток : кутові шліф машини, пилу дискову, автомобіль марки та моделі : Газ 3302 загальний вантажний малотонажний – В.

Документи

14 грудня 2023 15:22
Довідка НАЗК
14 грудня 2023 15:22
Електронний підпис
14 грудня 2023 15:18
протокол (2).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2023 15:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
#20425612
7 314 137,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 грудня 2023 15:22
Довідка НАЗК
14 грудня 2023 15:22
Електронний підпис
14 грудня 2023 15:18
протокол (2).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2025 19:53
fu 314 dod ug 6.pdf зміни до договору
01 квітня 2025 19:52
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2025 21:08
fu 314 дод уг 5.pdf зміни до договору
25 лютого 2025 21:05
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2025 09:40
додаткова угода 3003.pdf зміни до договору
02 січня 2025 09:38
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2024 10:02
дод. угода2.pdf зміни до договору
30 вересня 2024 10:01
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2024 11:49
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
16 липня 2024 11:42
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 16:13
314 (3).pdf укладений
03 січня 2024 16:13

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Реконструкція Глибочицького ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою : вул. 40 років Перемоги, 3 в с. Глибочиця Житомирського району Житомирської області (коригування) 1 роботи 7 314 137,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю : відбулося коригування проектно - кошторисної документації
Номер договору про закупівлю: 314
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання робіт. Відбулося коригування проектно - кошторисної документації
Номер договору про закупівлю: 314
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 314
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2025
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 314
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2025
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку строку виконання зобов’язань щодо , виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
Номер договору про закупівлю: 314
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Реконструкція Глибочицького ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою : вул. 40 років Перемоги, 3 в с. Глибочиця Житомирського району Житомирської області (коригування) 1 робота 7 314 137,00
UAH з ПДВ