Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Вокзальна, 129г, м. Буча Бучанського району Київської області - заходи з усунення аварій в житловому фонді
Очікувана вартість
31 132 328,09 UAH
UA-2023-11-30-000666-a 8ba1fa9e68b54b828f4c9767d9616d7a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чирінська Олена Вікторівна

380459748517 bucha_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бучанська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04360586
Місцезнаходження: 08292, Україна , Київська обл., Буча, Енергетиків,12
Контактна особа: Чирінська Олена Вікторівна
380459748517
bucha_tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Вокзальна, 129г, м. Буча Бучанського району Київської області - заходи з усунення аварій в житловому фонді
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08292, Україна, Київська область, Буча, Енергетиків,12Вокзальна, 129-г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

30 листопада 2023 09:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2023 09:01
Обгрунтування.pdf
30 листопада 2023 09:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2023 09:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2023 09:01
Обгрунтування.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-11-000165 ● 2dcb408a31d94ca594ae8ec7d6af2835
  • Статус: завершено ● Дата: 31 січня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 січня 2024 10:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


11.01.2024 № 4

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 18 грудня 2023 року № 369-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
54 UA-2023-11-30-000666-a 30.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-15 18:07:08

запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку по вул. Вокзальна, 129г, м. Буча Бучанського району Київської області - заходи з усунення аварій в житловому фонді (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-30-000666-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні: пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «ВЄСТА ГРУП», з яким укладений договір підряду від 23.11.2023 № 405 без використання електронної системи закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-17 17:21:59

Пояснення на запит

1. На запит про надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартітсь повідомляємо наступне: Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації на об’єкт будівництва та Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Вокзальна, 129г, м.Буча, Бучанського району, Київської області – заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді» та Експертний звіт. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ та становить 31 354 369,20 грн. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено на підстві відомості робіт та зведеної відомості ресурсів до проектно-кошторисної документації на об’єкт.
Додатки:
1. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Вокзальна, 129г, м.Буча, Бучанського району, Київської області – заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді»;
2. Експертний звіт (позитивний) № 1070/23-РБК/ЕЗ від 18.10.2023р. щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Вокзальна, 129г м.Буча, Бучанського району, Київської області – заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді»;
3. Відомість обсягів робіт «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Вокзальна, 129г, м.Буча, Бучанського району, Київської області – заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді»;
4. Підсумкова відомість ресурсів «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Вокзальна, 129г, м.Буча, Бучанського району, Київської області – заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді».
2. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповівдно до Статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закукпівля без використання електронної системи, якою є закупівля UA-2023-11-30-000666-a не є закупівлею в розумінні Закону, відповідно у замовника відсутній обов’язок розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів).
Але слід зазначити, що здійсненню даної закупівлі передувала закупівля на виконання робіт на об’єкті за процедурою відкритих торгів ( ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-23-015624-а) і відповідно до норм чинного законодавства Замовник розміщував обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному сайті Бучанської міської ради за посиланням: https://bucha-rada.gov.ua/content/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-ua-2023-10-23-015624.
3. При здійсненні закупівлі робіт з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку по вул. Вокзальна, 129г, м. Буча Бучанського району Київської області - заходи з усунення аварій в житловому фонді (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2023-11-30-000666-a) Замовник керувався підпунктом 6 пункту 13 Постанови КМУ від 12.10.2023р № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Для визначення підрядника Замовник керувався принципами здійснення закупівель визначеними статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Було направлено запит 3-м учасниками, які надали комерційних пропозицій на виконання робіт на об’єкті:
- ТОВ «Вєспа Груп» - 31 132 328,08 грн. з ПДВ;
- ТОВ «Основаніє» - 31 656 340,06 грн. з ПДВ;
- ТОВ «Автошлях 2020» - 31 333 754.52 з ПДВ, серед яких було вибрано пропозицію з найменшою ціною.
Окрім того ТОВ «Вєспа Груп» надав пакет документів в підтвердження кваліфікаційних вимог, які були встановлені Замовником до учасника при здійсненні закупівлі робіт на даному об’єкті по процедурі відкритих торгів (UA-2023-10-23-015624-а).
Додатки:
- Комерційна пропозиція ТОВ «Основаніє» з Договірною ціною;
- Комерційна пропозиція ТОВ «Автошлях 2020» з Договірною ціною;
- Комерційна пропозиція ТОВ «Вєспа Груп» з Договірною ціною.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 24 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 30 січня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЄСТА ГРУП"
#43685921
Переможець 31 132 328,09
UAH з ПДВ
30 листопада 2023 09:05

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2024 14:01
додугода 3 до дог 405 Веспа Груп.pdf зміни до договору
08 листопада 2024 14:00
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2024 14:14
дод угода 2 до дог 405 Веспа груп.pdf зміни до договору
23 вересня 2024 14:12
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2024 13:33
додугода 2 до дог 405 Веспа Груп.pdf зміни до договору
23 вересня 2024 13:32
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2024 13:53
додугода 1 до дог 405 Веспа Груп.pdf зміни до договору
23 квітня 2024 13:52
405.pdf укладений
30 листопада 2023 09:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування робіт за договором по роках: 2023 р. - 1 660 533.30 грн.; 2024 рік - 29 461 794.79 грн.
Номер договору про закупівлю: 405
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити суму договору без зменшення обсягу робіт
Номер договору про закупівлю: 405
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили змiнити цiну договору про закупiвлю в бiк зменшення на 9660187,90 грн.
Номер договору про закупівлю: 405
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML