Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Бахмутська житлова управляюча компанія" |
Код ЄДРПОУ: | 34215406 |
Місцезнаходження: | 84500, Україна , Донецька обл., Бахмут, вул. Соборна, буд. 8 |
Контактна особа: |
Бондарєв Олександр 380504746289 Bahmutkp2023@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2023 21:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 11 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 110 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2023 21:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2023 21:15 |
ДОДАТОК 4 заява згода.pdf | |
29 листопада 2023 21:15 |
ДОДАТОК 1 тендерна пропозиція.pdf | |
29 листопада 2023 21:15 |
ДОДАТОК 3 перелік документів.pdf | |
29 листопада 2023 21:15 |
Тендерна документація.pdf | |
29 листопада 2023 21:15 |
ДОДАТОК 5 проект договору.pdf | |
29 листопада 2023 21:15 |
ДОДАТОК 2 технічні вимоги.pdf |
Звернення до Держаудитслужби
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-11-000028 ● 361591c88c554a978165681c10c5449c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 14:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.01.2024 № 3-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/303-2024 від 09.01.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 11.01.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
11.01.2024 №3-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-11-29-019254-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-11 17:55:44
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Автопідйомник TK IV AGP-32 на шасі IVECO EuroCargo або еквівалент» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-29-019254-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Прошу надати документально підтверджену інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
3. Чому у тендерній документації відсутня вимога Замовника щодо наявності в учасника сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (зі змінами)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-15 18:22:04
Пояснення на запит
На Ваш запит від 11.01.2024 надаємо пояснення:
1. Відповідно до Програми благоустрою території Бахмутської міської територіальної громади на 2021-2025 роки, затвердженою рішенням Бахмутської міської ради від 23.12.2020 №7/3-59 (із змінами) та Паспорту бюджетних програм бюджету Бахмутської міської територіальної громади на 2023 рік по Управлінню муніципального розвитку Бахмутської міської ради, затвердженого наказом начальника Управління муніципального розвитку від 04.01.2023 №1п (із змінами), для КП «Бахмутська житлова управляюча компанія» виділені кошти у розмірі 11000000,00 гривень для придбання автогідропідйомника.
Уповноваженою особою з організації та проведення публічних закупівель підприємства було визначено предмет закупівлі відповідно до закупівельного словника ДК 021:2015 - 34140000-0, сформовано опис предмету закупівлі із зазначенням всіх технічних та якісних характеристик, які можуть впливати на ціну, здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, що міститься в Інтернет-мережі у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в системі електронних закупівель Prozorro та на аналогічних торговельних електронних майданчиках, визначено вимоги до умови поставки та оплати, визначено очікувану вартість предмету закупівлі.
Визначення очікуваної вартості здійснюється Замовниками на етапі підготовки техніко-економічного обґрунтування можливості закупівлі необхідного предмету закупівлі з урахуванням детальних технічних вимог, специфікацій, технічних завдань при підготовці відповідної документації для проведення процедури закупівлі та безпосередньо перед оголошенням процедури закупівлі.
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі (товару) було застосовано метод рахунку очікуваної вартості на підставі закупівельних цін минулих закупівель (ціни попередніх аналогічних закупівель за минулі періоди, інформація про які міститься в ЕСЗ «Prozorro», пропозиції постачальників автогідропідйомників: ТОВ «ЄВРОКОНТЕЙНЕР.ЮА», ТОВ «Укравтозапчастина», АП «КОБАЛЬТ», ТОВ «КИЇВСПЕЦТЕХ»).
2. Платіжна інструкція №2 від 26.12.2023 додається.
3. Вимога Замовника щодо наявності в учасника сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (зі змінами) - міститься у Додатку №2 до тендерної документації (пункт 3.2 розділу 3 «Організаційні вимоги»).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-15 19:28:42
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Автопідйомник TK IV AGP-32 на шасі IVECO EuroCargo або еквівалент» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-29-019254-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Відповідно до пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (зі змінами) Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Прошу надати інформацію, з посиланням на файли, яким чином учасником ТОВ «ЄВРОКОНТЕЙНЕР. ЮА» підтверджено відповідність вищезазначеній вимозі
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-17 20:14:22
Пояснення на запит
На Ваш запит від 15.01.2024 стосовно не зазначення у тендерній документації щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності, повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 5 Порядку, який затверджений Постановою КМУ № 861, До переліку включаються товари, які відповідають ступеню локалізації, визначеному у підпункті 1 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, або ступеню локалізації, передбаченому додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, в разі коли:
наявна конструкторсько-технологічна документація та/або зареєстровано право інтелектуальної власності на товар, що є предметом закупівлі, що відображено в балансі;
на території України виробляється не менше одного з елементів таких товарів (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або для виробництва використовуються вузли, агрегати, деталі і комплектувальні вироби, виготовлені на території України;
виробники товарів здійснюють їх гарантійне і післягарантійне обслуговування;
виробники товарів мають сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданий акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності;
виробники колісних транспортних засобів мають сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI).
Виходячи із наведеного пункту Порядку, який затверджений Постановою КМУ № 861, до переліку локалізованих товарів можуть бути включені лише ті товари, виробники яких в сукупності відповідають вимогам, визначеним у пункті 5, тобто в тому числі такі, що мають сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено. Тобто, без наявності у виробника сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, товар такого виробника не міг би потрапити до переліку локалізованих товарів.
Вищезазначеним підтверджується факт того, що встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником (товари, вартість яких враховано у складі договірної ціни учасника – дизель-генератор, насос, тощо) є надмірною та такою, що дублює приписи чинного законодавства.
Таким чином, з метою уникнення надмірності та дублювання приписів чинного законодавства, Замовником на виконання вимог пункту 13-1 постанови Кабінету Міністрів України від 02 серпня 2022 року № 861 «Про затвердження Порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва», встановлено вимогу у пункті 3.2. Додатку № 2 до тендерної документації щодо надання сертифікату типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікату відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікату відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданого органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI) та документи, які підтверджують впровадження на підприємстві Учасника: систему управління якістю ISО 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 або EN ISO 9001:2015); ISO 45001-менеджмент охорони здоров’я та безпека праці; ISO 28000-система безпеки ланцюга постачання праці; ISO 14001-система екологічного менеджменту; ISO 37001-система менеджменту протидії корупції; зображення запропонованого товару.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-26 16:28:47
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Автопідйомник TK IV AGP-32 на шасі IVECO EuroCargo або еквівалент» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-29-019254-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
У відповіді на запит Держаудитслужби, щодо інформації та розрахунків з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, Замовником зазначено: «Відповідно до Програми благоустрою території Бахмутської міської територіальної громади на 2021-2025 роки, затвердженою рішенням Бахмутської міської ради від 23.12.2020 №7/3-59 (із змінами) та Паспорту бюджетних програм бюджету Бахмутської міської територіальної громади на 2023 рік по Управлінню муніципального розвитку Бахмутської міської ради, затвердженого наказом начальника Управління муніципального розвитку від 04.01.2023 №1п (із змінами), для КП «Бахмутська житлова управляюча компанія» виділені кошти у розмірі 11000000,00 гривень для придбання автогідропідйомника.»
Прошу надати документи, що підтверджують виділення коштів, на які здійснено посилання у відповіді, а саме Програму благоустрою території Бахмутської міської територіальної громади на 2021-2025 роки, затверджену рішенням Бахмутської міської ради від 23.12.2020 №7/3-59 (із змінами) та Паспорт бюджетних програм бюджету Бахмутської міської територіальної громади на 2023 рік по Управлінню муніципального розвитку Бахмутської міської ради, затверджений наказом начальника Управління муніципального розвитку від 04.01.2023 №1п (із змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-31 13:15:05
Пояснення на запит
На Ваш запит від 26.01.2024 надаємо зазначені у запиті документи.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Ознайомившись з висновком Держаудитслужби щодо результату моніторингу закупівлі та детально проаналізувавши зазначені у висновку порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме, те що замовником при складанні тендерної документації не в повному обсязі враховано норми Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено вимоги абзацу першого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції станом на 17.11.2023, керівництвом було вирішено невідкладно прийняти заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому. З огляду на те, що закупівля за процедурою «Відкриті торги з особливостями» проводиться уповноваженою особою підприємства вперше, порушень законодавства у сфері публічних закупівель уповноваженою особою раніше не допускалось, було прийнято рішення щодо здійснення заходів, направлених на підвищення рівня кваліфікації уповноваженої особи з публічних закупівель шляхом прийняття участі уповноваженої особи у семінарах/вебінарах для замовників у сфері публічних закупівель, обравши тематичну направленість заходів, що охоплює питання Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861, щодо яких уповноваженою особою були допущені порушення за результатом проведення моніторингу Держаудитслужби. Виходячи з вищевикладеного, у відповідь на висновки моніторингу, повідомляємо, що заходи, спрямовані на виконання вимог обумовленого висновку та направлені на недопущення виявлених порушень у подальшому здійснюються.
2024-02-06 18:59:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОКОНТЕЙНЕР. ЮА" |
11 000 000,00
UAH з ПДВ
|
11 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОКОНТЕЙНЕР. ЮА" #44082805 |
Переможець |
11 000 000,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2023 16:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 18:46
|
Платіжна інструкція.pdf | укладений |
15 січня 2024 18:43
|
Акт прийому-передачі.pdf | укладений |
15 січня 2024 18:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 17:38
|
Видаткова накладна та акт прийому-перачі.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 17:32
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2023 19:53
|
Договір.pdf | укладений |
15 грудня 2023 19:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додано видаткову накладну та акт прийому-передачі товару. |
Номер договору про закупівлю: | 019254-а |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |