Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Заходи з енергозбереження, придбання металопластикових конструкцій (вікна, двері) та комплектуючих, що визначені згідно коду ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - код ДК 021:2015 - 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби для закладів та установ освіти Снігугурівської міської ради.
Очікувана вартість
1 482 449,00 UAH
UA-2023-11-29-018686-a ● 3b20ee9994ae4457b409d3b2b5aac909
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ освіти Снігурівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44277485 |
Місцезнаходження: | 57303, Україна , Миколаївська обл., м. Снігурівка, вул. Центральна, 72 |
Контактна особа: |
Наталія Лубінець +380664730762 centrsnigfgo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2023 18:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2023 08:00 |
Очікувана вартість: | 1 482 449,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 412,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
вікно 1980*1990
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
57303, Україна, Миколаївська область, м.Снігурівка, заклади та установи замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 грудня 2023
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
1 штуки
двері 750*2090
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
57303, Україна, Миколаївська область, м.Снігурівка, заклади та установи замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 грудня 2023
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
10 штуки
вікно 1710*1280
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
57303, Україна, Миколаївська область, м.Снігурівка, заклади та установи замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 грудня 2023
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
43 штуки
вікно 2000*2000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
57303, Україна, Миколаївська область, м.Снігурівка, заклади та установи замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 грудня 2023
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
6 штуки
вікно 840*2000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
57303, Україна, Миколаївська область, м.Снігурівка, заклади та установи замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 грудня 2023
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
1 штуки
вікно 1160*1420
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
57303, Україна, Миколаївська область, м.Снігурівка, заклади та установи замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 грудня 2023
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
15 штуки
вікно 1880*1960
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
57303, Україна, Миколаївська область, м.Снігурівка, заклади та установи замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 грудня 2023
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
4 штуки
вікно 1980*2600
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
57303, Україна, Миколаївська область, м.Снігурівка, заклади та установи замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 грудня 2023
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
2 штуки
вікно 1950*2600
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
57303, Україна, Миколаївська область, м.Снігурівка, заклади та установи замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 грудня 2023
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
2 штуки
вікно 1980*1950
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
57303, Україна, Миколаївська область, м.Снігурівка, заклади та установи замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 грудня 2023
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2023 22:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2023 22:55 |
ДОДАТКИ1,2,3 оновлена.doc | |
01 грудня 2023 22:55 |
ТД Вікна, двері металопластикові.doc | |
01 грудня 2023 22:55 |
Пр. №83 ТЕНДЕР ЗМІНИ вікна.pdf | |
29 листопада 2023 18:54 |
Додаток _ Проект договору.docx |
01 грудня 2023 22:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 грудня 2023 22:55 |
ДОДАТКИ1,2,3 оновлена.doc
|
|||
01 грудня 2023 22:55 |
ТД Вікна, двері металопластикові.doc
|
|||
01 грудня 2023 22:55 |
Пр. №83 ТЕНДЕР ЗМІНИ вікна.pdf
|
|||
29 листопада 2023 18:54 |
Додаток _ Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-29-018686-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ГОЛУБОВА ОЛЬГА АНДРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2344002161
Дата подання: 01 грудня 2023 13:11
дискримінаційні умови
в тендерній документації в додатку №1 є ряд дискримінаційних умов:
по перше склопакет 4i-16ar-4-16ar-4i. під вимоги ДБН проходять і інші варіанти: 4i-14ar-4-16ar-4i, 4i-14ar-4-14ar-4i. вимагаємо внести зміни.
профіль прописаний 5 камер, вимагаємо пропистаи не менше 5 камер, адже багато профільних систем 6 камер, а товщина 70 мм.
сертифікат відповідності на склопакети (на основний 4i-16ar-4-16ar-4i), вимагаємо прописати аналоги склопакетів.
протокол випробувань на склопакет 4i-16ar-4-16ar-4i, вимагаємо прописати анлоги
Обов'язковою умовою участі в процедурі закупівлі є ознайомлення учасника з об’єктами, де має бути здійснено поставку та монтаж товару, що є предметом закупівлі та здійснення перевірки заявлених у тендерній документації розмірів товару. Ознайомлення здійснюється уповноваженими на це представниками учасника без ідентифікації назви учасника у період уточнень. При цьому уповноважені особи, які здійснюють ознайомлення повинні надати представнику замовника документ, що посвідчує таку особу, для забезпечення підписання акту від замовника, який підтверджує факт ознайомлення із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ уповноважених представників замовника та учасника, сканкопія якого надається у складі тендерної пропозиції. ця вимога дискримінаційна по відношенню до учасників з інших регіонів. Вимагаємо відмінити.
Вимагаємо діяти в рамках чинного законодавства, внести зміни в документацію. В іншому випадку ми будемо оскаржувати умови закупівлі в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
по перше склопакет 4i-16ar-4-16ar-4i. під вимоги ДБН проходять і інші варіанти: 4i-14ar-4-16ar-4i, 4i-14ar-4-14ar-4i. вимагаємо внести зміни.
профіль прописаний 5 камер, вимагаємо пропистаи не менше 5 камер, адже багато профільних систем 6 камер, а товщина 70 мм.
сертифікат відповідності на склопакети (на основний 4i-16ar-4-16ar-4i), вимагаємо прописати аналоги склопакетів.
протокол випробувань на склопакет 4i-16ar-4-16ar-4i, вимагаємо прописати анлоги
Обов'язковою умовою участі в процедурі закупівлі є ознайомлення учасника з об’єктами, де має бути здійснено поставку та монтаж товару, що є предметом закупівлі та здійснення перевірки заявлених у тендерній документації розмірів товару. Ознайомлення здійснюється уповноваженими на це представниками учасника без ідентифікації назви учасника у період уточнень. При цьому уповноважені особи, які здійснюють ознайомлення повинні надати представнику замовника документ, що посвідчує таку особу, для забезпечення підписання акту від замовника, який підтверджує факт ознайомлення із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ уповноважених представників замовника та учасника, сканкопія якого надається у складі тендерної пропозиції. ця вимога дискримінаційна по відношенню до учасників з інших регіонів. Вимагаємо відмінити.
Вимагаємо діяти в рамках чинного законодавства, внести зміни в документацію. В іншому випадку ми будемо оскаржувати умови закупівлі в АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 грудня 2023 22:50
Шановний учасник. Повідомляю, що з приводу вимог в тендерній документації щодо ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ в Додатку 1 будуть здійснені зміни.
З питання вимоги щодо усунути умови участі в процедурі закупівлі ознайомлення учасника з об’єктами поставки відповідно до абзацу 4 додатку 1 тендерної документації, повідомляємо, що відповідно до абзаца першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З метою отримання максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі, вимога щодо відвідування об’єкту та складання Акту огляду об’єкта є обґрунтованою та цілком доречною в даній закупівлі та не носить дискримінаційний характер учасників, оскільки надають можливість будь-яким учасникам, які планують взяти участь у закупівлі відвідати та оглянути об'єкти, а також дозволяє Учаснику визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників, які беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах. Здійснивши огляд об'єктів поставки, Учасник може виявити можливі недоліки у завданні, звернутись до замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін у тендерну документацію.
З питання вимоги щодо усунути умови участі в процедурі закупівлі ознайомлення учасника з об’єктами поставки відповідно до абзацу 4 додатку 1 тендерної документації, повідомляємо, що відповідно до абзаца першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З метою отримання максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі, вимога щодо відвідування об’єкту та складання Акту огляду об’єкта є обґрунтованою та цілком доречною в даній закупівлі та не носить дискримінаційний характер учасників, оскільки надають можливість будь-яким учасникам, які планують взяти участь у закупівлі відвідати та оглянути об'єкти, а також дозволяє Учаснику визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників, які беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах. Здійснивши огляд об'єктів поставки, Учасник може виявити можливі недоліки у завданні, звернутись до замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін у тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2023-11-29-018686-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ГОЛУБОВА ОЛЬГА АНДРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2344002161
Дата подання: 03 грудня 2023 22:55
акт огляду об'єкта
ви не задовільнили вимогу про акт огляду об'єкта. Я, як учасник знаходжусь у Львівській області і мені потрібно витратити 3 дні і щонайменше 15000грн на паливо для приготування даної довідки і це ставить мене в гірші умови, ніж учасників, які знаходяться в м.Снігурівка. Це і являється дискримінацією, а згідно законодавства в тендерній документації повинна бути вітсутня будь-яка, наголошую будь-яка дискримінація учасників. Вимагаємо відмінити дану вимогу і привести документацію в порядок згідно законодавства України. В іншому випадку ми будемо вимушені подавати скаргу на умови закупівлі. Скарги на наявність акту огляду обєкта це дуже частий випадок і АМКУ завжди стає на бік скаржника. Продивіться тотожні справи, їх вдосталь в практиці рішень АМКУ. Всі вони задоволені. Вимагаємо в даний час діяти згідно законодавства. Щоб всі бажаючі могли прийняти участь у закупівлі і надати найкращі умови.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2023 10:49
відповідь на вимогу щодо усунення дискримінаційних умов в закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 грудня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ГОЛУБОВА ОЛЬГА АНДРІЇВНА" |
1 291 610,00
UAH з ПДВ
|
1 291 610,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ГОЛУБОВА ОЛЬГА АНДРІЇВНА" #2344002161 |
Переможець |
1 291 610,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2023 15:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2024 20:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 15:52
|
ду2.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 23:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 16:11
|
Пр.№93 ТЕХНІЧНА ПОМИЛКАвікна (1).pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 16:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2023 14:34
|
ДУ 2 вікна двері.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2023 14:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2023 11:52
|
ДУ1 15.12.23 вікна.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2023 09:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2023 11:49
|
Пр.№ 91 ТЕХНІЧНА ПОМИЛКА.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2023 11:47
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2023 13:26
|
договір вікна двері.pdf | укладений |
13 грудня 2023 13:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 07/12/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | протокол 91 технічна помилка |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 07/12/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 07/12/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | скасування додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 07/12/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | протокол 93 технічна помилка |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 07/12/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |