Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 31230000-7 Частини електророзподільної чи контрольної апаратури («Будівництво комплексної захисної споруди підземного типу філії «Дніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго». Придбання КРУЕ 330 кВ)
Очікувана вартість
480 179 062,51 UAH
UA-2023-11-29-016502-a ● 83507024a8014d3eae2309b123699b93
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
Код ЄДРПОУ: | 20588716 |
Місцезнаходження: | 07300, Україна , Київська обл., Вишгород, м. Вишгород |
Контактна особа: |
Сергій КУЧЕРЕНКО 380459658511 tenderist140303@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2023 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 480 179 062,51 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 400 896,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане через електронну систему закупівель у формі гарантії на загальну суму: 14 405 370,00 грн. (чотирнадцять мільйонів чотириста п’ять тисяч триста сімдесят гривень 00 копійок). Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії, яка видана банками або страховими організаціями у вигляді електронного документа, скріпленого(их) кваліфікованим(и) електронним(и) підписом(ами) (КЕП) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Умови, форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 та містити наступне: У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі зазначається інформація: повне найменування – для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – для принципала юридичної особи – резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала фізичної особи – резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року N 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи “PROZORRO”; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої(их) електронної(их) печатки(ок) (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції здійснюються за рахунок коштів Учасника. Строк дії гарантії наданої як забезпечення тендерної пропозиції Учасника, має бути не менше строку дії тендерної пропозиції (120 календарних днів).Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: – відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; – непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; – ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; – ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: – закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; – укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; – відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; – закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, перераховуються на рахунок таких замовників. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 14405370 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31230000-7: Частини електророзподільної чи контрольної апаратури
«Будівництво комплексної захисної споруди підземного типу філії «Дніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго». Придбання КРУЕ 330 кВ
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплектна розподільна установка на 4 лінійних приєднання по схемі 330-9 пофазне виконання 330кВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69096, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, бульвар Вінтера, 1, філія "Дніпровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 31230000-7 — Частини електророзподільної чи контрольної апаратури
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Покупець може перерахувати Постачальнику авансовий платіж у розмірі 80 % від вартості обладнання, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання від Постачальника рахунку-фактури та гарантії на авансовий платіж, виданої банками або страховими організаціями. | Аванс | 30 | Календарні | 80 |
Iнша подія | Остаточний розрахунок за поставлене Обладнання Покупець здійснює протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з дати підписання сторонами Акта приймання-передачі обладнання (устаткування), *за умови реєстрації Постачальником податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних з дотриманням вимог Податкового кодексу України, та на підставі виставленого Постачальником рахунку фактури. Примітка* застосовується якщо Постачальник є резидентом України, платником ПДВ. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2023 17:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2023 16:29 |
Додаток №7 зі змінами.RTF | |
01 грудня 2023 16:28 |
Тендерна документація зі змінами.RTF | |
01 грудня 2023 16:28 |
Зміни до тендерної документації.doc.zip | |
29 листопада 2023 16:24 |
Додаток №3.RTF | |
29 листопада 2023 16:24 |
Додаток №5.docx | |
29 листопада 2023 16:24 |
Додаток №2.RTF | |
29 листопада 2023 16:24 |
Додаток №6.docx | |
29 листопада 2023 16:24 |
Додаток №1.RTF | |
29 листопада 2023 16:24 |
Додаток №4.doc |
01 грудня 2023 17:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 грудня 2023 16:29 |
Додаток №7 зі змінами.RTF
|
|||
01 грудня 2023 16:28 |
Тендерна документація зі змінами.RTF
|
|||
01 грудня 2023 16:28 |
Зміни до тендерної документації.doc.zip
|
|||
29 листопада 2023 16:24 |
Додаток №3.RTF
|
|||
29 листопада 2023 16:24 |
Додаток №5.docx
|
|||
29 листопада 2023 16:24 |
Додаток №2.RTF
|
|||
29 листопада 2023 16:24 |
Додаток №6.docx
|
|||
29 листопада 2023 16:24 |
Додаток №1.RTF
|
|||
29 листопада 2023 16:24 |
Додаток №4.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-29-016502-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 29 листопада 2023 16:56
timing - same demand
Dear Mr. Kucherenko,
Did you read the TD you published? And CMU 1178? Do you understand that CMU 1178 is applicable for SIMPLIFIED PROCUREMENT? Is your tender simplified? Over 200 pages? And over 100 pages with small font of technical requirements only? Yes, your tender is not simple. But why you provide a week for offer???! Do you understand that for consideration of such specifications any technical department needs two weeks at least? Or maybe you just have "friends", who just considered this tender before publication and just prepared? If so, do you know, how it might be qualified? Or maybe such unperformable terms - simply sabotage? Such "games of patriots" may have very unexpected results, especially now.
By Law 922, "On Procurement" the buyer must provide min. 15, max 30 days for preparation of the bid. As this tender cannot be classified as simplified (we are getting simplified tenders on 5-10 pages!), so CMU 1178 is not applicable to it we strongly demand for extension of the bid time till 25.12.2023. You may leave delivery time of the goods unchanged, so it will not harm your interest.
Sincerely,
================
Шановний пане Кучеренко!
Ви читали ТД, який опублікували? А КМУ 1178? Ви розумієте, що КМУ 1178 застосовується для СПРОЩЕНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ? Ваш тендер спрощений? Більше 200 сторінок? А понад 100 сторінок лише дрібним шрифтом технічних вимог? Так, ваш тендер не простий. Але чому ви даєте тиждень для пропозиції???! Ви розумієте, що для розгляду таких специфікацій будь-якому технічному відділу потрібно не менше двох тижнів? А може у вас просто є «друзі», які просто розглядали цей тендер перед публікацією і тільки готувалися? Якщо так, чи знаєте ви, як це можна кваліфікувати? А може, такі невиконувані умови - просто саботаж? Такі «ігри патріотів» можуть мати дуже несподівані результати, особливо зараз.
Відповідно до Закону 922 «Про закупівлі» покупець повинен надати мін. 15, максимум 30 днів для підготовки тендерної пропозиції. Оскільки цей тендер не можна класифікувати як спрощений (ми отримуємо спрощені тендери на 5-10 сторінках!), тому КМУ 1178 до нього не застосовується, ми наполегливо вимагаємо продовжити термін подання тендерних пропозицій до 25.12.2023. Ви можете залишити термін доставки товару незмінним, щоб це не зашкодило вашим інтересам.
З повагою,
Розгорнути
Згорнути
Did you read the TD you published? And CMU 1178? Do you understand that CMU 1178 is applicable for SIMPLIFIED PROCUREMENT? Is your tender simplified? Over 200 pages? And over 100 pages with small font of technical requirements only? Yes, your tender is not simple. But why you provide a week for offer???! Do you understand that for consideration of such specifications any technical department needs two weeks at least? Or maybe you just have "friends", who just considered this tender before publication and just prepared? If so, do you know, how it might be qualified? Or maybe such unperformable terms - simply sabotage? Such "games of patriots" may have very unexpected results, especially now.
By Law 922, "On Procurement" the buyer must provide min. 15, max 30 days for preparation of the bid. As this tender cannot be classified as simplified (we are getting simplified tenders on 5-10 pages!), so CMU 1178 is not applicable to it we strongly demand for extension of the bid time till 25.12.2023. You may leave delivery time of the goods unchanged, so it will not harm your interest.
Sincerely,
================
Шановний пане Кучеренко!
Ви читали ТД, який опублікували? А КМУ 1178? Ви розумієте, що КМУ 1178 застосовується для СПРОЩЕНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ? Ваш тендер спрощений? Більше 200 сторінок? А понад 100 сторінок лише дрібним шрифтом технічних вимог? Так, ваш тендер не простий. Але чому ви даєте тиждень для пропозиції???! Ви розумієте, що для розгляду таких специфікацій будь-якому технічному відділу потрібно не менше двох тижнів? А може у вас просто є «друзі», які просто розглядали цей тендер перед публікацією і тільки готувалися? Якщо так, чи знаєте ви, як це можна кваліфікувати? А може, такі невиконувані умови - просто саботаж? Такі «ігри патріотів» можуть мати дуже несподівані результати, особливо зараз.
Відповідно до Закону 922 «Про закупівлі» покупець повинен надати мін. 15, максимум 30 днів для підготовки тендерної пропозиції. Оскільки цей тендер не можна класифікувати як спрощений (ми отримуємо спрощені тендери на 5-10 сторінках!), тому КМУ 1178 до нього не застосовується, ми наполегливо вимагаємо продовжити термін подання тендерних пропозицій до 25.12.2023. Ви можете залишити термін доставки товару незмінним, щоб це не зашкодило вашим інтересам.
З повагою,
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 грудня 2023 17:21
Шановний учаснику, розглянувши вимогу UA-2023-11-29-016502-a.a1 повідомляємо наступне:
Ця тендерна документація розроблена згідно з Примірною тендерною документацією для процедури закупівлі – відкриті торги, затвердженою наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13 квітня 2016 року № 680, з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості).
Уряд прийняв Особливості, на підставі яких визначено нові правила закупівель держави на час війни.
Відтепер основною процедурою в системі Prozorro є відкриті торги з особливостями. Завдяки скороченню строків провести повноцінний тендер у Prozorro замовники зможуть удвічі швидше, ніж раніше. Крім того, уряд зняв цілу низку обмежень, які в нинішніх умовах часто призводили до переоголошення торгів або розривання договору. Тендер може відбутися з пропозицією лише від одного учасника (а не двох, як раніше).
«Зараз, під час війни, потреба в ефективному та прозорому використанні кошті є як ніколи актуальною. Але не менш критичною стала швидкість процедур. Тож уряд максимально адаптував процедури закупівель під нові реалії: скоротили строки, зняли зайві обмеження, але водночас забезпечили максимальну прозорість процедур» - коментував директор ДП «Прозорро» Василь Задворний. Даний коментар та Особливості є відкритою інформацією, з якими можна ознайомитись у публічному доступі та на сайті: https://prozorro.gov.ua/news, щодо роз’яснень мети необхідності скорочення термінів при здійсненні публічних закупівель та коментаря керівника ДП «Прозорро».
На підставі вищенаведеного Замовник не задовольняє вимоги викладені Вами, та з даних причин зміни до тендерної документації щодо продовження строків подання тендерних пропозицій на 25.12.2023. вноситись не будуть.
Ця тендерна документація розроблена згідно з Примірною тендерною документацією для процедури закупівлі – відкриті торги, затвердженою наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13 квітня 2016 року № 680, з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості).
Уряд прийняв Особливості, на підставі яких визначено нові правила закупівель держави на час війни.
Відтепер основною процедурою в системі Prozorro є відкриті торги з особливостями. Завдяки скороченню строків провести повноцінний тендер у Prozorro замовники зможуть удвічі швидше, ніж раніше. Крім того, уряд зняв цілу низку обмежень, які в нинішніх умовах часто призводили до переоголошення торгів або розривання договору. Тендер може відбутися з пропозицією лише від одного учасника (а не двох, як раніше).
«Зараз, під час війни, потреба в ефективному та прозорому використанні кошті є як ніколи актуальною. Але не менш критичною стала швидкість процедур. Тож уряд максимально адаптував процедури закупівель під нові реалії: скоротили строки, зняли зайві обмеження, але водночас забезпечили максимальну прозорість процедур» - коментував директор ДП «Прозорро» Василь Задворний. Даний коментар та Особливості є відкритою інформацією, з якими можна ознайомитись у публічному доступі та на сайті: https://prozorro.gov.ua/news, щодо роз’яснень мети необхідності скорочення термінів при здійсненні публічних закупівель та коментаря керівника ДП «Прозорро».
На підставі вищенаведеного Замовник не задовольняє вимоги викладені Вами, та з даних причин зміни до тендерної документації щодо продовження строків подання тендерних пропозицій на 25.12.2023. вноситись не будуть.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
MEDIALED LTD |
470 614 588,00
UAH
|
470 614 588,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
MEDIALED LTD #06594415 |
Переможець |
470 614 588,00
UAH
|
12 грудня 2023 12:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2024 15:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2024 15:26
|
ДУ №1 від 02.07.2024 .pdf | зміни до договору |
02 липня 2024 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2023 11:04
|
MEDIALED LTD №1269М_2023 від 20.12.2023.PDF | укладений |
20 грудня 2023 11:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди розірвати Договір за взаємною згодою. 2. Додаткова угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 3. З моменту набрання чинності цією Додатковою угодою, зобов'язання Сторін, що виникли з Договору припиняються і Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли з Договору. 4. Укладанням цієї Додаткової угоди Сторони підтверджують відсутність будь-яких претензій одна до одної, в тому числі й фінансового характеру. 5. Ця додаткова угода складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою в двох ідентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу – по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 1269М/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 20 грудня 2023 — 31 грудня 2025 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | 1. Сторони дійшли згоди розірвати Договір за взаємною згодою. 2. Додаткова угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 3. З моменту набрання чинності цією Додатковою угодою, зобов'язання Сторін, що виникли з Договору припиняються і Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли з Договору. 4. Укладанням цієї Додаткової угоди Сторони підтверджують відсутність будь-яких претензій одна до одної, в тому числі й фінансового характеру. 5. Ця додаткова угода складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою в двох ідентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу – по одному для кожної із Сторін. |