Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП «Східний гірничо-збагачувальний комбінат» |
Код ЄДРПОУ: | 14309787 |
Місцезнаходження: | 52210, Україна , Дніпропетровська обл., Жовті Води, вул. Горького,2 |
Контактна особа: |
КРАВЕЦЬ Мілана Станіславівна +380997400870 kravets@vostgok.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2023 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 грудня 2023 16:23 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2023 15:05 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2023 15:05 |
Очікувана вартість: | 2 310 110,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 550,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2023 16:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2023 16:18 |
521 - Яловичина_ свинина_ печінка - ТД.docx | |
29 листопада 2023 16:18 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-19-000082 ● 0dbcfc187eb44adbbe5bf826eb600e73
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2024 15:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.02.2024 Одеса № 39
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 19.02.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 19.02.2024.
В. о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 19.02.2024 № 39
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
3 UA-2023-11-29-016349-a 29.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-21 15:04:13
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-23 14:32:18
Пояснення на запит
На Ваш запит від 21.02.2024 у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом "Яловичина, свинина, печінка яловича" (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-29-016349-a), розпочатого згідно з наказом Південного офісу Держаудитслужби від 19.02.2024 № 39, повідомляємо наступне.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі встановлені з метою забезпечення лікувально-профілактичним харчуванням персоналу відповідно до вимог чинного законодавства, нормативно-правових актів і нормативних документів до показників якості та безпеки харчових продуктів, пакування, маркування, транспортування, приймання та зберігання.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі виконано відповідно до розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), методом порівняння ринкових цін на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій на момент вивчення ринку. Зокрема, замовником було отримано пропозиції ТОВ "Охтирка м'ясопродукт", ФОП Солодовник О.В., ТОВ "Константапрод", а також цінову інформацію на підставі даних системи Prozorro: ФОП Шумський І.З. (UA-2023-11-17-007017-a), ФОП Тодорів Л.І. (UA-2023-11-23-003096-a), за якими було визначено середню вартість.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті ДП "СхідГЗК" за посиланням: https://vostgok.com.ua/node/1662 .
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 грудня 2023 15:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД" |
2 172 565,20
UAH з ПДВ
|
2 050 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХТИРКА М'ЯСОПРОДУКТ" |
2 147 222,40
UAH з ПДВ
|
2 147 222,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД" #44844146 |
Переможець |
2 050 200,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2023 12:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 грудня 2023 12:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2025 11:08
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2024 16:30
|
Додаткова угода 1 від 25.03.24.pdf | зміни до договору |
25 березня 2024 16:29
|
Протокол оперативної наради.pdf | зміни до договору |
25 березня 2024 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 12:06
|
Договір 651_13_521ВО від 26.12.23.pdf | укладений |
26 грудня 2023 12:05
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
М'ясо яловичина першої категорії заморожене в півтушах ДСТУ 6030:2008 або еквівалент | 10560 | кілограм |
145,98
UAH з ПДВ
|
М'ясо свинина другої категорії у шкурі заморожене в пів тушах ДСТУ 7158:2010 або еквівалент | 2500 | кілограм |
148,02
UAH з ПДВ
|
Печінка яловича заморожена жилована ГСТУ 46.019-2002 або еквівалент | 1800 | кілограм |
76,98
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з тим, що не в повному обсязі виконані зобов’язання Сторонами та керуючись положеннями підпункту 4 пункту 19 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" Сторони домовилися подовжити термін дії Договору до 30.09.2024 за умови, що таке подовження не призведе до збільшення суми (ціни) Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 651/13/521ВО |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
М'ясо яловичина першої категорії заморожене в півтушах ДСТУ 6030:2008 або еквівалент | 10560 |
145,98
UAH з ПДВ
|
|
М'ясо свинина другої категорії у шкурі заморожене в пів тушах ДСТУ 7158:2010 або еквівалент | 2500 |
148,02
UAH з ПДВ
|
|
Печінка яловича заморожена жилована ГСТУ 46.019-2002 або еквівалент | 1800 |
76,98
UAH з ПДВ
|