Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Яготинська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 05408823 |
Місцезнаходження: | 07700, Україна , Київська обл., місто Яготин, вулиця Незалежності, 67 |
Контактна особа: |
Крук Лариса Миколаївна +380457555262 buhgalter.mr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2023 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2023 08:00 |
Очікувана вартість: | 10 445 851,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 104 458,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення: банківська гарантія. Розмір забезпечення Пропозиції: 20 000,00 (двадцять тисяч гривень 00 коп.) гривень Строк дії забезпечення Пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 та наказу Мінекономіки від 02.07.2021 № 184-21 «Про внесення змін до форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 20.07.2021 за № 939/36561 (далі — вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. У реквізитах гарантії обов’язково має бути зазначено: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи - Яготинська міська рада; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія - 05408823; — адреса місцезнаходження – м. Яготин, вул. Незалежності, 67; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Додаткова інформація: 1. Вимоги до банків-гарантів, гарантії яких застосовуються при забезпеченні Пропозиції: Банк-гарант не може бути включеним до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції та видана з обслуговуючого банку учасника, в якому відкрито поточний рахунок. 2. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі ліцензія, видана банку та документ про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. 3. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення Пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника, про що надається відповідна довідка. 4. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення Пропозиції, або супроводжуються забезпеченням Пропозиції, яке не відповідає усім вищеперерахованим вимогам, відхиляються. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки по даному Договору здійснюються між Замовником і Підрядником чи Субпідрядником після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 7 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником виконаних робіт. Розрахунки по даному Договору здійснюються по мірі надходження коштів з джерел фінансування. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2023 11:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2023 11:53 |
_ перелік змін.docx | |
30 листопада 2023 11:53 |
Додаток 2 до тендерної документації (проєкт договору).doc | |
30 листопада 2023 11:53 |
Тендерна документація.docx | |
29 листопада 2023 16:16 |
Додаток 6 лист-згода.docx | |
29 листопада 2023 16:16 |
Додаток 5 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги.docx | |
29 листопада 2023 16:16 |
Додаток 4 Відомості про учасника.docx | |
29 листопада 2023 16:16 |
додаток 3 технічна специфікація.doc | |
29 листопада 2023 16:16 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
29 листопада 2023 16:16 |
оголошення про проведення відкритих торгів.docx |
30 листопада 2023 11:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 листопада 2023 11:53 |
_ перелік змін.docx
|
|||
30 листопада 2023 11:53 |
Додаток 2 до тендерної документації (проєкт договору).doc
|
|||
30 листопада 2023 11:53 |
Тендерна документація.docx
|
|||
29 листопада 2023 16:16 |
Додаток 6 лист-згода.docx
|
|||
29 листопада 2023 16:16 |
Додаток 5 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги.docx
|
|||
29 листопада 2023 16:16 |
Додаток 4 Відомості про учасника.docx
|
|||
29 листопада 2023 16:16 |
додаток 3 технічна специфікація.doc
|
|||
29 листопада 2023 16:16 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
29 листопада 2023 16:16 |
оголошення про проведення відкритих торгів.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-03-000005 ● 16697b7285534f419f8db7b6a255f18f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 січня 2024 10:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.01.2024 № 1
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-11-29-016252-a 29.11.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-04 14:13:57
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-29-016252-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічнихта якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-05 14:22:49
Відповідь замовника на пояснення
На ваш запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 04 січня 2024 року повідомляємо наступне.
Відповідно до рішення 56-ї сесії VIII-го скликання Яготинської міської ради від 09.11.2023 р. № 4722-56-VIII «Про внесення змін до рішення Яготинської міської ради від 22.12.2022 року № 4023-42-VIII «Про бюджет Яготинської міської територіальної громади на 2023 рік» виділено кошти в сумі 1 900 000,00 грн. на закупівлю по об’єкту:
-«Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. 1 Травня в м.Яготин Бориспільського району Київської області (Коригування)»
Інформація з рішеннями про виділені кошти розміщена на офіційному сайті Яготинської міської ради.
Робочий проект по даному об’єкту розроблено – ТОВ "Проектно-будівельна компанія "Дортранс", який містить всі кошторисні розрахунки та переліки робіт, які необхідно виконати та затверджена рішенням виконавчого комітету Яготинської міської ради від 19.09.2023 року № 271(коригування).
Кошторисна частина проектної документації пройшла експертизу та відповідно було отримано від експертної організації - ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» позитивний експертний звіт від 18.08.2023 №311-08-23/КШ.
- Загальна кошторисна вартість будівництва, відповідно до Експертного звіту від 18.08.2023 №311-08-23/КШ на об’єкт «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. 1 Травня в м.Яготин Бориспільського району Київської області (Коригування)» складає 10 732 279,00 грн.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі робіт з «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. 1 Травня в м.Яготин Бориспільського району Київської області (Коригування)» відповідають проєктній документації на даний об’єкт , яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» від 18.08.2023 №311-08-23/КШ, за яким загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 18.08.2023 року складає 10 732 279,0грн.
Робочий проект по даному об’єкту розроблено ТОВ "Проектно-будівельна компанія "Дортранс", який містить всі кошторисні розрахунки з визначеними статтями витрат та відповідно визначено загальну очікувану вартість по даному об’єкту.
Очікувана вартість закупівлі визначається відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275, який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту визначена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293.
При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 10 732 279,0 тис.грн., у тому числі: будівельні роботи – 8 697,988 тис.грн.; інші витрати – 2034,291 тис. грн. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Згідно частини 41 пункту Постанови Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів встановлено наступне: «головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікувано+ї вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення КОНКУРЕНТНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЕЛЬ або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
У зв’язку з тим, що проводилась конкурента процедура закупівлі, а саме відкриті торги з особливостями, Замовником дане обґрунтування було оприлюднено на веб-сайті Яготинської міської ради:
https://yagotinmiska-rada.gov.ua/publichni-zakupivli-08-18-58-05-01-2024/
Додатково надаємо до даної відповіді:
експертний звіт (позитивний), рішення виконавчого комітету Яготинської міської ради.
З повагою,
Уповноважена особа.
Надання інформації про усунення порушення замовником
26 січня 2024 року було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA- 2023-11-29-016252-а. У вступній частині вище зазначеного висновку зазначено, що Замовником є Яготинська міська рада (код ЄДРПОУ 05408823), місцезнаходження: Україна, м. Яготин, вул. Незалежності,67. Предметом закупівлі є «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. 1 Травня в м. Яготин Бориспільського району Київської області (Коригування)» за кодом за ДК021:2015-45230000-8 (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), 10445851 UAН, 45230000-8, ДК021,1, роботи. В констатуючій частині висновку визначено, що предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» чинних на дату проведення торгів (далі – Особливості №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу було проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.11.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи від 14.12.2023 б/н, договір від 21.12.2023 №310, додаткову угоду від 15.01.2024 №1, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 05.01.2024 року. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшла пропозиція єдиного учасника ТОВ «ЛІДЕР БУД» з ціновою пропозицією 9114 117, 40 грн ( з ПДВ). Моніторингом встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЛІДЕР БУД» умовам тендерної документації. У висновку посилаються на наступне: 1. Відповідно до п. 3 Додатку №5 до тендерної документації учасник має підтвердити наявність власного або залученого асфальтобетонного заводу для виконання робіт. В підтвердження наявності в учасника орендованого чи залученого (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного заводу, що буде залучений при виконанні робіт на об’єкті згідно з предметом закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції надає сканкопію договору оренди, або лізингу, або надання послуг, або поставки асфальтобетонних сумішей, укладеного між учасником та виробником – асфальтобетонним заводом (договір має бути чинним протягом всього строку виконання робіт). У висновку зазначено, що Переможцем у складі пропозиції надано договір оренди від 03.08.2020 індивідуально визначеного майна виробничо-технічного призначення (договір оренди заводу), укладений між ТОВ «ГАРІ-ЛІТ» (Орендодавець), в особі директора Амбарцумяна Рафіка Гаріковича з однієї сторони, та ТОВ «ГАРІЛІТ» (Орендар), в особі директора Амбарцумяна Гаріка Рафіковича, з іншої сторони, на передачу в оренду вищевказаного майна Згідно з п. 1.2 цього договору під індивідуально визначеним майном виробничо-технічного призначення розуміється установка асфальтозмішувача ДС-18537-У, яка розміщена за адресою: урочище Берізки, 2, сільська рада Демидівська, Вишгородський район, Київська область, та при цьому строк дії вищевказаного договору до 03.08.2021 року, додаткова угода на продовження терміну дії договору відсутня, тобто договір нечинний. До того ж , у складі пропозиції Переможця відсутні документи, які підтверджують наявність орендованого чи залученого асфальтобетонного заводу, що буде залучений при виконанні робіт на об’єкті, та договору, чинного протягом всього строку виконання робіт, укладеного між учасником та виробником – асфальтобетонним заводом, чим недотримано вимоги пункту 3 Додатку №5 до тендерної документації. Водночас Переможцем у складі пропозиції надано договір поставки від 01.08.2023, укладений з ТОВ «ГАРІЛІТ» на поставку асфальтобетонної суміші. Таким чином, ТОВ «ЛІДЕР БУД» не підтверджено наявність взаємовідносин між орендодавцем ТОВ «ГАРІ-ЛІТ» та орендарем ТОВ «ГАРІЛІТ», між учасником та виробником та, як наслідок, не підтверджено наявність у Переможця залученого асфальтобетонного заводу по виробництву асфальтобетонних сумішей для виконання робіт з капітального ремонту дорожнього покриття. Враховуючи вищезазначене, Переможцем не виконано вимоги встановлені пунктом 3 Додатку №5 до тендерної документації . 2. Також відповідно до додатку №3 до тендерної документації вимагалось надання учасникам дозволу на викиди забруднених речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами асфальтобетонного заводу, з яким учасник підписав договір на поставку асфальтобетонну або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетонну тощо. Моніторингом встановлено, що Переможцем у складі пропозиції надано договір поставки від 01.08.2023, укладений з ТОВ «ГАРІЛІТ» на поставку асфальтобетонної суміші. Проте, у складі пропозиції Переможця дозвіл ТОВ «ГАРІЛІТ» (код ЄДРПОУ: 37641719) на викиди забруднених речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами АБЗ відсутні. У висновку посилаються на п. 43 Особливостей № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, замовником не виявлено вищевказану невідповідність та не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим недотримано вимогу пункту 43 Особливостей №1178. Крім того, відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про характер і необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» учасник має надати атестат про акредитацію вимірювальної лабораторії, дійсний на дату розкриття тендерних пропозицій. На виконання зазначеної вимоги Переможець у складі пропозиції надав довідку від 01.12.2023 №7, в якій повідомив про залучення випробувальної/вимірювальної дорожньої лабораторії по випробуванню асфальтобетонних сумішей, будівельних матеріалів та вирубок з асфальтобетонну. Проте у складі пропозиції Переможця атестат про акредитацію вимірювальної лабораторії відсутній, чим недотримано вимоги Додатку №3 до тендерної документації. У висновку зазначено, що згідно абз. 2 підпункту 2 п.44 Особливостей №1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЛІДЕР БУД», а уклав з ним договір на суму 9114 117,40 грн. Отже визначені при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ЛІДЕР БУД» встановлено недотримання вимог пункту 43, абз.2 підпункту 2 п.44 Особливостей №1178. Сторона Переможця має право подати свої заперечення протягом п’яти робочих днів з дня опублікування висновку. Тобто 01 лютого 2024 року вважається п’ятим робочим днем. З таким висновком сторона Переможця не погоджується та надає свої заперечення з наступних підстав: Відповідно до п.43 Особливостей №1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до аб.2 підпункту 2 п.44. Особливостей №1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: є такою, строк дії якої закінчився. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об`єднаних територіальних громад визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII. На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель встановлюються Особливостями №1178, при цьому пункт 2 Особливостей №1178 для тлумачення термінів, зазначених у Особливостях №1178, містить відсилання до Закону України від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Пунктом 22 частини першої статті 1 Закону України від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» чітко визначено, що предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. На цей час діючим є Порядок визначення предмета закупівлі, затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783 (далі - Порядок №708), пункт 3 Розділу І. «Загальні положення» якого встановлюють, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри ЄЗС. Пунктом 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України Про публічні закупівлі на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), якими встановлено порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. В абзаці першому пункту 3 Особливостей встановлено, що замовники, що зобов`язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону урахуванням цих особливостей. Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. За приписами частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються зокрема відомості: інструкція з підготовки тендерних пропозицій; один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об`єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону. Відтак саме замовник наділений повноваженнями щодо розроблення на основі вимог Закону, з урахуванням Особливостей, тендерної документації, якою самостійно визначаються конкретні умови закупівлі та спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Отже була надана наступна тендерна документація: договір поставки №45 від 01 серпня 2023 року між ТОВ «ГАРІЛІТ» в особі директора Тичинського Андрія Васильовича та ТОВ «ЛІДЕР БУД», в особі директора Погосяна Артура Рубеновича на передачу і поставку асфальтобетонної суміші. Договір оренди індивідуально визначеного майна виробничо-технічного призначення від 03 серпня 2020 року між ТОВ «ГАРІ-ЛІТ» (Орендодавець) в особі директора Амбарцумяна Рафіка Гаріковича та ТОВ «ГАРІЛІТ» (Орендар) в особі директора Амбарцумяна Гаріка Рафіковича, де Орендодавець зобов’язується передати Орендарю установку асфальтозмішувача ДС-18537-У, яка розміщена за адресою: Київська область, Вишгородський район, сільська рада Демидівська, урочище Берізки 2. П.9.2 цього договору, строк дії цього договору становить один рік з дня підписання Договору та Акту з можливістю його продовження за попередньою взаємною згодою Сторін шляхом укладення відповідної додаткової угоди, яка вважається невід’ємною частиною цього Договору. Додатковою угодою до цього договору від 02 серпня 2021 року, договір було продовжено до 31 грудня 2022 року. Додатковою угодою від 02 серпня 2022 року , договір було продовжено до 31 грудня 2023 року. Додатковою угодою до цього договору від 02 серпня 2023 року, договір було продовжено до 03 серпня 2024 року. ТОВ «ГАРІЛІТ» було надано до Яготинської міської ради, гарантійний лист, що відповідно до договору поставки від 01.08.2023 року №45 гарантує безперебійне постачання/відвантаження суміші асфальтобетонні гарячі і теплі, які відповідають технічній специфікації, для ТОВ «ЛІДЕР БУД», протягом всього строку виконання робіт, а саме «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. 1 Травня в м. Яготин Бориспільського району Київської області». ТОВ «ЛІДЕР БУД» (Замовник), в особі директора Погосяна Артура Рубеновича та ТОВ «Науково-виробничий центр «КИЇВСЬКИЙ БУДПРОЕКТ» (Виконавець) було укладено договір № 1-8/23 від 01 січня 2023 року, на строк до 31.12.2023 року, де Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов’язання з виконання лабораторних випробувань зразків асфальтобетону дорожнього покриття на об’єктах Замовника, на відповідність вимогам нормативно-технічної документації та діючому законодавству. Параметри асфальтобетону, що визначаються: висота шару, фактична густина; водонасичення; міцність при стиску, коефіцієнт ущільнення. Вище зазначений договір продовжений, шляхом укладення нового договору № 02-1/24 на лабораторні випробування від 02 січня 2024 року на строк до 31.12.2024 року. Також було надано Сертифікат визнання вимірювальних можливостей від 05.09.2023 року №ПТ -326/23, що виданий ТОВ «Науково-виробничий центр «КИЇВСЬКИЙ БУДПРОЕКТ», що визнає вимірювальні можливості вимірювальної лабораторії, сертифікат чинний до 14.09.2025 року. Та Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 випробувальної лабораторії ТОВ «Науково-виробничий центр «КИЇВСЬКИЙ БУДПРОЕКТ». Свідоцтво чинне протягом трьох років з дати реєстрації. Також до тендерної документації надавались Атестат Виробництва ТОВ «ГАРІЛІТ» від 11 серпня 2023 року дійсний до 10 серпня 2024 року та Дозвіл № 3221882401-11 на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Тому вся тендерна документація, всі договори, додаткові угоди, атестати, дозволи, гарантійні листи, сертифікат та свідоцтво, що стосується цієї справи подавалися, є чинними та не можуть бути нікчемними. Всі констатуючі факти зазначені у висновку, перекручені, до кінця не вивчені, та не відповідають дійсності. Враховуючи вище викладене, - ПРОШУ: скасувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA- 2023-11-29-016252-а Північного офісу Держаудитслужби.
2024-02-02 10:34:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (недотримання пункту 43 Особливостей № 1178)
Оскарження в суді
Опис: | Позивач: Яготинська міська рада Код ЄДРПОУ: 05408823, Місцезнаходження: 07700, Київська область, Бориспільський район, м. Яготин, вул. Незалежності, 67 Засіб зв’язку: 0457555358 Електронна адреса: yagotinmiskarada@ukr.net Відповідач: Північний офіс Держаудитслужби Код ЄДРПОУ:40479560 Місцезнаходження: 04053, м. Київ, вул. вул.Січових Стрільців, буд.18 Засіб зв’язку: 0442726018 Електронна адреса: 262600@dasu.gov.ua Позовна заява немайнового характеру АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA- 2023-11-29-016252-а. 26 січня 2024 року був оприлюднений висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA- 2023-11-29-016252-а. У вступній частині вище зазначеного висновку вказано, що Замовником є Яготинська міська рада, 05408823, Україна, м. Яготин, вул.Незалежності,67. Предметом закупівлі є «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. 1 Травня в м. Яготин Бориспільського району Київської області(Коригування)» за годом за ДК021:2015-45230000-8 (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних дорогі; вирівнювання поверхонь), 10445851 UAН, 45230000-8, ДК021,1, роботи. Позивачем не вживалися заходи забезпечення доказів або позову до подання позовної заяви. Повідомляю, що мною не подано іншого позову до цього самого відповідача з тим самим предметом та з тих самих підстав. Враховуючи вище викладене , керуючись ст. 5, 19, 26, 160,161 Кодексу адміністративного судочинства України, ПРОШУ: 1. Визнати протиправним висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA- 2023-11-29-016252-а Північного офісу Держаудитслужби. 2. Скасувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA- 2023-11-29-016252-а Північного офісу Держаудитслужби Позивачем не вживалися заходи забезпечення доказів або позову до подання позовної заяви. Повідомляю, що мною не подано іншого позову до цього самого відповідача з тим самим предметом та з тих самих підстав. Враховуючи вище викладене , керуючись ст. 5, 19, 26, 160,161 Кодексу адміністративного судочинства України, ПРОШУ: 1. Визнати протиправним висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA- 2023-11-29-016252-а Північного офісу Держаудитслужби. 2. Скасувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA- 2023-11-29-016252-а Північного офісу Держаудитслужби |
Дата публікації: | 07 лютого 2024 |
Номер відкриття провадження: | П/320/6760/24 |
Дата відкриття провадження: | 06 лютого 2024 |
Документи:
09 лютого 2024 12:37
|
Електронний підпис |
07 лютого 2024 09:01
|
Електронний підпис |
07 лютого 2024 08:58
|
адміністративний позов |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 грудня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЛІДЕР БУД |
9 114 117,40
UAH з ПДВ
|
9 114 117,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЛІДЕР БУД #43345202 |
Переможець |
9 114 117,40
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2023 14:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2024 12:32
|
додаткова угода | укладений |
03 жовтня 2024 12:30
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2024 16:00
|
ДУ 4 лідер.pdf | зміни до договору |
01 липня 2024 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2024 17:04
|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2024 17:01
|
ДУ 3 Лідер буд.pdf | зміни до договору |
15 травня 2024 16:59
|
додаткова угода №2 .pdf | зміни до договору |
15 травня 2024 16:59
|
ДУ 1 лідер буд.pdf | зміни до договору |
15 травня 2024 16:59
|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2024 10:34
|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 17:17
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2023 10:49
|
договір | укладений |
21 грудня 2023 10:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 310 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились викласти п. 4.1. у наступній редакції: «4.1. Ціна цього Договору становить: 9 114 117,40 гривень (дев’ять мільйонів сто чотирнадцять тисяч сто сімнадцять гривень 40 копійок), в т.ч. ПДВ 1 519 019,57 грн. (один мільйон п’ятсот дев’ятнадцять тисяч дев’ятнадцять гривень 57 копійок), а саме: Сума зобов’язань на 2023 рік становить - 0,00 грн. (нуль гривень 00 копійок); Сума зобов’язань на 2024 рік становить – 1 560 000,00 грн. (один мільйон п’ятсот шістдесят гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ – 260 000,00 грн. (двісті шістдесят гривень 00 копійок); Сума зобов’язань на 2025 рік становить – 7 554 117,40 грн. (сім мільйонів п’ятсот п’ятдесят чотири тисячі сто сімнадцять гривень 40 копійок), в т.ч. ПДВ – 1 259 019,57 грн. (один мільйон двісті п’ятдесят дев’ять тисяч дев’ятнадцять гривень 57 копійок).» 2. Сторони домовились викласти п.16.1 в наступній редакції: «16.1. Даний Договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами і діє до 31 грудня 2025 року, а в частині гарантійних термінів до повного виконання взятих зобов’язань згідно договору.» |
Номер договору про закупівлю: | 310 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились викласти п. 4.1. у наступній редакції: «4.1. Ціна цього Договору становить: 9 114 117,40 гривень (дев’ять мільйонів сто чотирнадцять тисяч сто сімнадцять гривень 40 копійок), в т.ч. ПДВ 1 519 019,57 грн. (один мільйон п’ятсот дев’ятнадцять тисяч дев’ятнадцять гривень 57 копійок), а саме: Сума зобов’язань на 2023 рік становить - 0,00 грн. (нуль гривень 00 копійок); Сума зобов’язань на 2024 рік становить – 8 569 595,00 грн. (вісім мільйонів п’ятсот шістдесят дев’ять тисяч п’ятсот дев’яносто п’ять гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ – 1 428 265,83 грн. (один мільйон чотириста двадцять вісім тисяч двісті шістдесят п’ять гривень 83 копійки); Сума зобов’язань на 2025 рік становить – 544 522,40 грн. (п’ятсот сорок чотири тисячі п’ятсот двадцять дві гривні 40 копійок), в т.ч. ПДВ – 90 753,73 грн. (дев’яносто тисяч сімсот п’ятдесят три гривні 73 копійки).» 2. Сторони домовились викласти п.16.1 в наступній редакції: «16.1. Даний Договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами і діє до 31 грудня 2025 року, а в частині гарантійних термінів до повного виконання взятих зобов’язань згідно договору.» |
Номер договору про закупівлю: | 310 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились викласти п. 4.1. у наступній редакції: «4.1. Ціна цього Договору становить: 9 114 117,40 гривень (дев’ять мільйонів сто чотирнадцять тисяч сто сімнадцять гривень 40 копійок), в т.ч. ПДВ 1 519 019,57 грн. (один мільйон п’ятсот дев’ятнадцять тисяч дев’ятнадцять гривень 57 копійок), а саме: Сума зобов’язань на 2023 рік становить - 0,00 грн. (нуль гривень 00 копійок); Сума зобов’язань на 2024 рік становить – 9 114 117,40 гривень (дев’ять мільйонів сто чотирнадцять тисяч сто сімнадцять гривень 40 копійок), в т.ч. ПДВ 1 519 019,57 грн. (один мільйон п’ятсот дев’ятнадцять тисяч дев’ятнадцять гривень 57 копійок).» Сума зобов’язань на 2025 рік становить – 0,0 грн.» 2. Сторони домовились викласти п.16.1 в наступній редакції: «16.1. Даний Договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами і діє до 31 грудня 2025 року, а в частині гарантійних термінів до повного виконання взятих зобов’язань згідно договору.» 3. Зміни набирають чинності з моменту підписання Сторонами цієї Додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 310 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2025 |
Сума оплати за договором: |
8 264 888,82
UAH (в тому числі ПДВ 1 377 481,47 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Керуючись наказом державної аудиторської служби України Північного офісу Держаудитслужби 02.01.2024 № 1 «Про початок моніторингу процедур закупівель», рішенням Київського окружного адміністративного суду від 22.04.2024 справа № 320/6760/24, постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 01.10.2024 справа № 320/6760/24, статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України 1. Сторони дійшли взаємної згоди цією Додатковою угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору. 2. Сторони підтверджують, що станом на день укладення цієї Додаткової угоди Підрядник виконав - Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. 1 Травня в м. Яготин Бориспільського району Київської області (Коригування)» за кодом за ДК 021:2015 – 45230000-8 (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, а Замовник прийняв роботи, які оплачені Замовником своєчасно та в повному обсязі на загальну суму 8 264 888,82 гривень (вісім мільйонів двісті шістдесят чотири тисячі вісімсот вісімдесят вісім гривень 82 копійки), в т.ч. ПДВ 1 377 481,47 гривень (один мільйон триста сімдесят сім тисяч чотириста вісімдесят одна гривня 47 копійок). З моменту набрання чинності цієї Додаткової угоди решта зобов'язань Сторін, в сумі 849 228,58 гривень (вісімсот сорок дев’ять тисяч двісті двадцять вісім гривень 58 копійок), в т.ч. ПДВ 141 538,10 гривень (сто сорок одна тисяча п’ятсот тридцять вісім гривень 10 копійок), що виникли із зазначеного вище Договору, припиняються, і Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли із Договором. |