Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ЖКГ Дівичківської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41964968 |
Місцезнаходження: | 08436, Україна , Київська обл., Стовпяги, Дружби,24 |
Контактна особа: |
Павлюк Тамара Анатоліївна +380673994403 kpdivotg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2023 16:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 4 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2023 16:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2023 16:16 |
ТД навантажувач.docx | |
29 листопада 2023 16:12 |
Додаток 1.docx | |
29 листопада 2023 16:12 |
Додаток 5.docx | |
29 листопада 2023 16:12 |
Додаток 4.docx | |
29 листопада 2023 16:12 |
Додаток 3.docx | |
29 листопада 2023 16:12 |
Додаток 2.docx |
29 листопада 2023 16:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
29 листопада 2023 16:16 |
ТД навантажувач.docx
|
||
29 листопада 2023 16:12 |
Додаток 1.docx
|
||
29 листопада 2023 16:12 |
Додаток 5.docx
|
||
29 листопада 2023 16:12 |
Додаток 4.docx
|
||
29 листопада 2023 16:12 |
Додаток 3.docx
|
||
29 листопада 2023 16:12 |
Додаток 2.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-27-000006 ● fd2722cab46a4540951fc8871dbad43c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 грудня 2023 16:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.12.2023 № 350
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-11-29-016151-a 29.11.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-29 11:59:25
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі телескопічного навантажувача Manitou (або еквівалент) з додатковим навісним обладнанням (код ДК ДК 021:2015: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові на навантажувачі, гірнича техніка) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-29-016151-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-29 17:46:02
Дівичківська сільська рада восьме скликання рішення
28 листопада 2023 року згідно рішення №2012-57-VIII були затверджені зміни до програми фінансової підтримки КП ЖКГ Дівичківської сільської ради на 2023 рік. пунктом 1.3 п.12 було вирішено шляхом збільшення статутного капіталу придбати телескопічний навантажувач Manitou MT-X 1033 (або еквівалент) з навісним обладнанням .
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 грудня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВОЛЬТЕХ" |
4 486 000,00
UAH з ПДВ
|
4 486 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВОЛЬТЕХ" #33747588 |
Рішення скасоване |
4 486 000,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2023 14:41
|
ТОВ "ВОЛЬТЕХ" #33747588 |
Рішення скасоване |
4 486 000,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2023 14:45
|
ТОВ "ВОЛЬТЕХ" #33747588 |
Переможець |
4 486 000,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2023 14:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 22:03
|
Накладна | укладений |
27 грудня 2023 22:02
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2023 17:05
|
Договір | укладений |
15 грудня 2023 16:55
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Телескопічний навантажувач Manitou (або еквівалент) з додатковим навісним обладнанням (код ДК ДК 021:2015: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові на навантажувачі, гірнича техніка) | 1 | одиниця |
4 486 000,00
UAH з ПДВ
|