Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25946285 |
Місцезнаходження: | 84333, Україна , Донецька обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12 |
Контактна особа: |
Яковлева Ганна Сергіївна 380502131009 yakovleva.hs@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2023 14:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 грудня 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2023 13:49 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2023 13:49 |
Очікувана вартість: | 507 412 470,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 537 062,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення пропозиції: 2 537 062,35 грн. (Два мільйона п’ятсот тридцять сім тисяч шістдесят дві грн. 35 коп.) Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія (далі – гарантія). Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Строк сплати коштів за гарантією - протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог замовника/бенефіціара. Документи, що підтверджують надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії розміщуються Учасником у відповідне електронне поле визначеному адміністратором електронної системи закупівель і реалізованому в електронній системі закупівель. Форму гарантії забезпечення тендерної пропозиції встановлено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі – Форма) (зі змінами). Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (зі змінами). 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення пропозиції, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі забезпечення тендерної пропозиції, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії зазначаються вимоги згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної банківської гарантії. Повноваження уповноваженої особи гаранта на підписання документів, що надаються на підтвердження надання забезпечення тендерної пропозиції підтверджуються відповідними документами. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2537062.35 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час укладення Договору Учасник-Переможець вносить забезпечення виконання Договору у формі банківської гарантії (електронний документ з кваліфікованим електронним підписом відповідно до вимог діючого законодавства) у розмірі 1% від ціни договору. Банківська гарантія оформляється банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зінами), іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758).Термін дії банківської гарантії повинен бути більш терміну дії договору на 30 (тридцять) календарних днів. У разі продовження строку дії Договору, Учасник зобов’язується продовжити строк дії гарантії. Цей строк повинен бути більш терміну дії договору на 30 (тридцять) календарних днів. Внесення забезпечення виконання Договору не припиняє виконання зобов'язань Учасника за Договором. У разі відмови Учасника-Переможця внести забезпечення виконання Договору, Замовник повторно визначає переможця торгів серед Учасників, чиї Пропозиції не були відхилені та термін дії яких ще не минув. Вимоги до банківської гарантії виконання зобов’язань Учасника по договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна бути виданою банківською установою, яка має відповідну ліцензію на здійснення даних послуг та не перебуває в стадії ліквідації. Бенефіціар – Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Донецькій області, код ЄДРПОУ 25946285.Реквізити: р/р UA 368201720355119001000008630, МФО 820172, Державна казначейська служба України, м. Київ. Гарантія повинна містити: 1. Найменування оголошення. 2. Номер тендеру. 3.Посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua/. 4. Назва гаранта. 5. Гарантія за видом має бути безвідкличною та безумовною. 6. Сума гарантії цифрами та словами і валюту платежу. 7. Обов’язок гаранта сплатити повну суму забезпечення виконання зобов’язань Учасника по договору (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара). 8. Перелік умов неповернення Учаснику забезпечення виконання договору, зокрема: - розірвання договору з вини Учасника/Принципалу; - невиконання договірних зобов’язань, передбачених договором; - порушення вимог до якості робіт, передбачених договором про закупівлю. 9. Умови сплати гарантії, згідно яким одержана вимога бенефіціара є виключною і достатньою умовою для гаранта сплатити кошти бенефіціару за гарантією без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов та вчинення інших дій. 10. Термін сплати грошових коштів гарантом не повинен перевищувати 5-ти робочих днів з моменту отримання письмової вимоги. 11. Строк початку та закінчення дії гарантії. Текст банківської гарантії не має містити: - умови про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника.Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт мосту на км 83+450 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-05-14 Добропілля - Лиман, Донецька область
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | За заявкою Підрядника Замовником може розглядатися надання попередньої оплати на умовах та з урахуванням вимог встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 (з урахуванням змін) і на підставі дозволу головного розпорядника коштів. Попередня оплата надається за заявкою Підрядника при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків річного обсягу фінансування робіт. Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату впродовж трьох місяців з дня її отримання. У разі надання попередньої оплати у четвертому кварталі поточного року - Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату не пізніше закінчення поточного бюджетного періоду, визначеного Бюджетним кодексом. Невикористані суми попередньої оплати Підрядник повертає на рахунок Замовника в органі Казначейства не пізніше останнього дня вказаного строку. У випадку не повернення Підрядником суми попередньої оплати в цей строк, з наступного дня починається прострочення виконання цього зобов’язання Підрядником. Попередня оплата здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати подання заявки. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на не бюджетний рахунок Підрядника, відкритий в органах Казначейства та використовується у встановленому законодавством порядку. Використані суми попередньої оплати підтверджуються актами виконаних робіт ф. КБ-2в(УПВ), ф.КБ-3, що підписані обома сторонами цього Договору. | Аванс | 15 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Акту виконаних будівельних робіт» (ф. КБ-2в(УПВ)) протягом 10 (десяти) робочих днів | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2023 14:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2023 14:53 |
Том 2.1.1 - Робочі креслення.pdf | |
29 листопада 2023 14:53 |
Том 4 - Зведений кошторисний розрахунок.pdf | |
29 листопада 2023 14:53 |
Том 2.1.3- Робочі креслення.pdf | |
29 листопада 2023 14:53 |
Том 1 - Пояснювальна записка.pdf | |
29 листопада 2023 14:53 |
Том 2.2 - Робочі креслення.pdf | |
29 листопада 2023 14:53 |
Том 2.3 - Робочі креслення.pdf | |
29 листопада 2023 14:53 |
Том 2.1.2 - Робочі креслення.pdf | |
29 листопада 2023 14:53 |
Том 2.4 - Робочі креслення.pdf | |
29 листопада 2023 14:53 |
Том 3 - Кошторисна документація.pdf | |
29 листопада 2023 14:53 |
ТД.docx | |
29 листопада 2023 14:53 |
Проект договору.docx | |
29 листопада 2023 14:53 |
Відомість обсягів робіт (BoQ).rtf | |
29 листопада 2023 14:53 |
Перелік основних матеріальних ресурсів.rtf | |
29 листопада 2023 14:53 |
Технічна специфікація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
та/або договір(договори) з виконання робіт з капітального ремонту/реконструкції/нового будівництва автомобільних доріг загального користування, в складі якого(-их) було виконано роботи з капітального ремонту/реконструкції/нового будівництва мосту/мостового переходу/шляхопроводу, укладеного(них) протягом останніх п’яти років від дати оголошення закупівлі,
та/або договір(договори) з поточного середнього ремонту мосту/мостового переходу/шляхопроводу на автомобільних дорогах загального користування, укладеного(-их) протягом останніх п’яти років від дати оголошення закупівлі,
та/або договір(договори) з виконання робіт з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування, в складі якого(-их) було виконано роботи з поточного середнього ремонту мосту/мостового переходу/шляхопроводу, укладеного(-их) протягом останніх п’яти років від дати оголошення закупівлі.
Тобто, основні види робіт, які має підтвердити Учасник, повинні бути виконані саме при будівництві, реконструкції, капітальному ремонті, середньому ремонті мосту/мостового переходу/шляхопроводу на автомобільних дорогах загального користування.
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-29-000031 ● d2a3d6e4ee574903801ac363097ad688
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 17:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.01.2024 № 8-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами).
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 29.01.2024
№ 8-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ UA-2023-11-29-012977-a 29.11.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-31 18:09:49
питання для пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт мосту на км 83+450 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-05-14 Добропілля - Лиман, Донецька область (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-29-012977-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення вищевказаної інформації надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2023-11-29-012977-a.
2. Поясніть чому при проведенні закупівлі Капітальний ремонт мосту на км 83+450 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-05-14 Добропілля - Лиман, Донецька область, Замовником було відхилено учасника ТОВ «Харківмістдорбуд» з найбільш вигідною ціновою пропозицією у сумі 479 749 052,00 грн. з причин ненадання договору між учасником та банком, який надав гарантію забезпечення тендерної пропозиції. У той час, коли вимогами тендерної документації Замовника, затвердженої рішенням уповноваженої особи – протокол № 79 від 29.11.2023, не передбачений обов’язок надання такого документа? Вкажіть в якому пункті, розділі чи Додатку тендерної документації зазначена відповідна вимога?
З яких причин надана учасником ТОВ «Харківмістдорбуд» гарантія не відповіла вимогам Замовника в результаті чого пропозицію відхилено?
Чому, замовник не скористався своїм правом звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, яке передбачено п. 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-02 11:17:49
Надання інформації на запит
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Донецькій області надає інформацію на запит від 31.01.2024 щодо надання пояснень в межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт мосту на км 83+450 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-05-14 Добропілля - Лиман, Донецька область» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-29-012977-a)
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі «Капітальний ремонт мосту на км 83+450 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-05-14 Добропілля - Лиман, Донецька» оприлюднено власному веб-сайті за адресою: https://dn.restoration.gov.ua, посилання на обґрунтування закупівлі згідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» - https://dn.restoration.gov.ua/diialnist/5844/58324.html
2. Відповідно до пп.5 п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, та згідно з вимогами та умовами до забезпечення тендерної пропозиції відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (зі змінами),
гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
— вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми);
— вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
— можливості часткової сплати суми гарантії.
Учасником ТОВ «Харківмістдорбуд» в складі тендерної пропозиції надана банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції АТ «РВС БАНК» №4030-23Г від 15.12.2023р. В тексті банківської гарантії присутнє посилання на договір, відповідно до якого видається гарантія банком - №Д-4030-23Г від 15.12.2023, водночас, договір відсутній у складі тендерної пропозиції Учасника.
Для додержання вимог тендерної документації та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, Замовник повинен перевірити банківську гарантію та договір, відповідно до якого видається гарантія щодо відсутності додаткових умов. Для виконання даних вимог, Замовником згідно п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості), було надано вимогу щодо надання Учасником договору між Учасником та банком, відповідно до якого видана банківська гарантія №Д-4030-23Г від 15.12.2023.
Разом з тим, зазначена вимога Замовника виконана Учасником не була, та в установлений строк договір №Д-4030-23Г від 15.12.2023 ТОВ «Харківмістдорбуд» не було завантажено в електронну систему закупівель.
Відповідно до п.42 Особливостей, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, НАДАНОЇ учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Відповідно п.24 та 25 постанови НБУ №639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», Банк-гарант після прийняття рішення про надання гарантії готує проект договору про надання гарантії (з урахуванням вимог статті 6 Закону України "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг") і відповідно до внутрішніх положень банку подає його принципалу для підписання. Банк-гарант має право не укладати окремий договір про надання гарантії, якщо в заяві про надання гарантії передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом та має силу договору про надання гарантії.
Таким чином, з урахуванням наведеного, ТОВ «Харківмістдорбуд» зобов’язаний був виконати вимогу Замовника, надавши договір про надання гарантії, чого Учасником зроблено не було.
З урахуванням того, що Учасник на повідомлення з вимогою про надання договору про видачу банківської гарантії не надав у зазначений строк у електронній системі закупівель відповідний договір, відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник правомірно відхилив тендерну пропозицію Учасника.
Аналогічна позиція, щодо ненадання Учасником саме договору про надання банківської гарантії разом з банківської гарантією (усунення таких невідповідностей передбачено п.43 Особливостей) викладена в рішеннях комісії АМКУ - від 13.07.2023 № 10561-р/пк-пз, закупівля № UA-2023-06-09-013222-a, від 19.06.2023 № 8873-р/пк-пз, закупівля № UA-2023-05-09-007648-a.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Донецькій області надає аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-11-29-012977-a «Капітальний ремонт мосту на км 83+450 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-05-14 Добропілля - Лиман, Донецька область». Відповідно до пп.5 п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, та згідно з вимогами та умовами до забезпечення тендерної пропозиції відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (зі змінами),гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. Учасником ТОВ «Харківмістдорбуд» в складі тендерної пропозиції надана банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції АТ «РВС БАНК» №4030-23Г від 15.12.2023р. В тексті банківської гарантії присутнє посилання на договір, відповідно до якого видається гарантія банком - №Д-4030-23Г від 15.12.2023, водночас, договір відсутній у складі тендерної пропозиції Учасника. Для додержання вимог тендерної документації та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, Замовник повинен перевірити банківську гарантію та договір, відповідно до якого видається гарантія щодо відсутності додаткових умов. Для виконання даних вимог, Замовником згідно п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості), було надано вимогу щодо надання Учасником договору між Учасником та банком, відповідно до якого видана банківська гарантія №Д-4030-23Г від 15.12.2023. Разом з тим, зазначена вимога Замовника виконана Учасником не була, та в установлений строк договір №Д-4030-23Г від 15.12.2023 ТОВ «Харківмістдорбуд» не було завантажено в електронну систему закупівель. Відповідно до п.42 Особливостей, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, НАДАНОЇ учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Відповідно п.24 та 25 постанови НБУ №639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», Банк-гарант після прийняття рішення про надання гарантії готує проект договору про надання гарантії (з урахуванням вимог статті 6 Закону України "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг") і відповідно до внутрішніх положень банку подає його принципалу для підписання. Банк-гарант має право не укладати окремий договір про надання гарантії, якщо в заяві про надання гарантії передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом та має силу договору про надання гарантії. Таким чином, з урахуванням наведеного, ТОВ «Харківмістдорбуд» зобов’язаний був виконати вимогу Замовника, надавши договір про надання гарантії, чого Учасником зроблено не було. З урахуванням того, що Учасник на повідомлення з вимогою про надання договору про видачу банківської гарантії не надав у зазначений строк у електронній системі закупівель відповідний договір, відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник правомірно відхилив тендерну пропозицію Учасника. Аналогічна позиція, щодо ненадання Учасником саме договору про надання банківської гарантії разом з банківської гарантією (усунення таких невідповідностей передбачено п.43 Особливостей) викладена в рішеннях комісії АМКУ - від 13.07.2023 № 10561-р/пк-пз, закупівля № UA-2023-06-09-013222-a, від 19.06.2023 № 8873-р/пк-пз, закупівля № UA-2023-05-09-007648-a. Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Донецькій області у разі неврахування аргументованих заперечень до висновку моніторингу готує позовну заяву щодо оскарження висновку про результати моніторингу у суді.
2024-02-23 12:14:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Оскарження в суді
Опис: | Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі від 28.02.2024 №01.3-242 |
Дата публікації: | 29 лютого 2024 |
Номер відкриття провадження: | 200/1282/24 |
Дата відкриття провадження: | 11 березня 2024 |
Документи:
13 березня 2024 11:03
|
Електронний підпис |
29 лютого 2024 11:03
|
Електронний підпис |
29 лютого 2024 11:03
|
013-242_0001.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 грудня 2023 14:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХАРКІВМІСТДОРБУД" |
479 749 052,00
UAH з ПДВ
|
479 749 052,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
499 000 000,00
UAH з ПДВ
|
499 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХАРКІВМІСТДОРБУД" #42281300 |
Відхилено |
479 749 052,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2023 15:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 грудня 2023 14:28
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
499 000 000,00
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2023 14:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 грудня 2023 10:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 травня 2024 10:54
|
ДУ від 08.05.2024 до договору №2-1 від 10.01.2024.pdf | зміни до договору |
08 травня 2024 10:54
|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 14:05
|
Договір №2-1 від 10.01.2024.pdf | укладений |
10 січня 2024 14:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пп.4 п.19 Особливостей |
Номер договору про закупівлю: | 2-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |