Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування і ремонту копіювально-розмножувальної техніки
Очікувана вартість
1 870 000,00 UAH
UA-2023-11-29-012249-a ● 56d13c66d1bf435987f5da48b0c6b30d
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03491079 |
Вебсайт: | https://www.dcz.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10 |
Контактна особа: |
Віталій Фурик +380500892133 furyk.vitalii@es.dcz.gov.ua |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2023 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2023 11:23 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2023 11:23 |
Очікувана вартість: | 1 870 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4725 послуга
Послуги з технічного обслуговування і ремонту копіювально-розмножувальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Вінницький ОЦЗ: м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а; Вінницька філія: м. Вінниця, Привокзальна, 28; Гайсинська філія: м. Гайсин, площа Миру, 2; Жмеринська філія: м. Жмеринка, вул. Михайла Грушевського, 19; Могилів-Подільська філія: м. Могилів-Подільський, просп. Незалежності, 11; Тульчинська філія: м. Тульчин, вул. Леонтовича Миколи, 102; Хмільницька філія: м. Хмільник, вул. Пушкіна, 87-А Волинський ОЦЗ: м. Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 3а; Луцька філія: м. Луцьк, вул. Сергія Тимошенка, 2; Володимир-Волинська філія: м. Володимир-Волинський, вул. Коперника, 5 Камінь-Каширська філія: м. Камінь-Каширський, площа Незалежності, 8; Ковельська філія: м. Ковель, вул. Сагайдачного, 6а. Дніпропетровський ОЦЗ: м. Дніпро, вул. Ю. Савченка, 12; Дніпровська філія: м. Дніпро, вул. Авіаційна, 41; Кам'янська філія: м. Кам'янське, вул. Медична, 6; Криворізька філія: м Кривий Ріг, вул. Космонавтів, 1; Нікопольська філія: м. Нікополь, вул. Пилипа Орлика, 54; Новомосковська філія: м. Новомосковськ, пл. Соборна, 8; Синельниківська філія: м. Синельникове, вул. Центральна, 76; Павлоградська філія: м. Павлоград, вул. Центральна, 88а. Олександрівський РЦЗ: смт Олександрівка, площа Олександра Невського, 2. Державний центр зайнятості: м. Київ, вул. Еспланадна 8/10. Житомирський ОЦЗ: м. Житомир, вул. Київська 83; Звягільська філія: м. Звягель, вул. Замкова, 7; Житомирська філія: м. Житомир, пл. Польова 6-а; Бердичівська філія: м. Бердичів, вул. Михайла Грушевського, 26; Коростенська філія: м. Коростень, вул. Ольгинська, 3. Закарпатський ОЦЗ: м. Ужгород, вул. Новака 45; Берегівська філія: м. Берегове, вул. Мукачевська, 32; Мукачивська філія: м. Мукачево, вул. Миру, 73; Рахівська філія: м. Рахів, вул. Хмельницького Богдана, 69; Тячивська філія: м. Тячів, вул. Залізнична, 2. Хустська філія: м. Хуст, вул. 900-річчя Хуста, 25; Ужгородська філія: м. Ужгород, вул. Новака, 45. Запорізький ОЦЗ: м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 56-а; Запорізька філія: м. Запоріжжя, вул. Рекордна, 16Б. Івано-Франківський ОЦЗ: м. Івано-Франківськ, вул. Деповська, 89а Івано-Франківська філія: м. Івано-Франківськ, вул. Набережна Стефаника, 34-Б; Верховинська філія: м. Верховина, вул. Жаб'євська, 1; Калуська філія: м. Калуш, бульвар Незалежності, 1; Коломийська філія: м. Коломия, вул. Симона Петлюри, 74; Косівська філія: м. Косів, вул. Тараса Шевченка, 44-А; Надвірнянська філія: м. Надвірна, майдан Тараса Шевченка, 1. Київський ОЦЗ: м. Київ, пров. Будівельників, 5 а Білоцерківська філія: м. Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 36; Броварська філія: м. Бровари, вул. Ярослава Мудрого, 92; Бучанська філія: с. Софіївська Борщагівка, вул. Київська, 26; Бориспільська філія: м. Бориспіль, вул. Глибоцька, 4; Фастівська філія: м. Фастів, вул. Соборна, 20 а; Обухівська філія: м. Обухів, вул. Володимира Чаплінського, 3-б; Вишгородська філія: м. Вишгород, вул. Шолуденка, 6-А. Кіровоградський ОЦЗ: м. Кропивницький, вул. Леоніда Куценка, 12; Кропівницька філія: м. Кропивницький, вул. Є. Маланюка, 15; Голованівська філія: смт Голованівськ, вул. Покровська, 2; Новоукраїнська філія: м. Новоукраїнка, вул. Соборна, 32 А; Олександрійська філія: м. Олександрія, просп. Соборний, 126 А. Львівський ОЦЗ: м. Львів, вул. Бортнянського 11а; Львівська філія : м. Львів, вул. Княгині Ольги, 122; Дрогобицька філія: м. Дрогобич, вул. Пилипа Орлика, 3а; Самбірська філія: м. Самбір, вул. Шевченка, 55/3; Стрийська філія: м. Стрий, 1-го Листопада, 12; Золочівська філія: м. Золочів, вул. Героїв Небесної сотні, 7; Червоноградська філія: м. Червоноград, вул. Паркова, 4а; Яворівська філія: м. Яворів, вул. Шашкевича, 1а. Київський міський ЦЗ: м. Київ, вул. Жилянська 47-б; Голосіївське управління: м. Київ, вул. Юлії Здановської, 10; Дарницьке управління: м. Київ, вул. Заслонова, 22; Деснянське управління: м. Київ, вул. Каштанова, 7; Дніпровське управління: м. Київ, вул. Ентузіастів, 9-в; Оболонське управління: м. Київ, вул. Петра Панча, 7- б; Подільське управління: м. Київ, вул. Івана Виговського, 20-а; Святошинське управління: м. Київ, вул. Гната Юри, 14-б; Центральне управління: м. Київ, вул. Жилянська, 47-б. Миколаївський ОЦЗ: м. Миколаїв, вул. Нікольська, 68; Баштанська філія: м. Баштанка, пров. Перемоги, 2; Вознесенська філія: м. Вознесенськ, вул. Київська, 97; Миколаївська філія: м. Миколаїв, вул. 6 Поперечна, 32; Первомайська філія: м. Первомайськ, вул. Шевченка,18. Одеський ОЦЗ: м. Одеса, вул. Адмірала Лазарєва 10; Одеська філія: м. Одеса, вул. Генерала Петрова, 22 в; Одеська філія: м. Одеса, вул. Генерала Петрова 22 в; Білгород-Дністровська філія: м. Білгород-Дністровський, вул. Миколаївська, 12 Ізмаїльська філія: м. Ізмаїл, просп. Незалежності, 32; Подільська філія: м. Подільськ, вул. Соборна, 239; Роздільнянська філія: м. Роздільна, вул. Незалежності, 4А; Березівська філія: м. Березівка, площа Шевченка, 1А. Полтавський ОЦЗ: м. Полтава, вул. Сінна, 45; Полтавська філія: м. Полтава, вул. Сінна, 45; Лубенська філія: м. Лубни, вул. Старотроїцька, 5; Миргородська філія: м. Миргород, вул. Гоголя, 94; Кременчуцька філія: м. Кременчук, проїзд Арсенальний, 1. Рівненський ОЦЗ: м. Рівне, вул.Кавказька,9А; Вараська філія: м. Вараш, мікрорайон Будівельників, 23; Дубенська філія: м. Дубно, вул. Д. Галицького, 26; Рівненська філія: м. Рівне, вул. Кавказька, 4; Сарненська філія: м. Сарни, вул. Демократична, 29. Сумський ОЦЗ: м. Суми, Майдан Незалежності, 3/1; Конотопська філія : м. Конотоп, вул. Михайла Сусла, 20; Охтирська філія: м. Охтирка, вул. Батюка, 24 А; Сумська філія: м. Суми, вул. Бандери Степана, 45; Роменська філія: м. Ромни, вул. Аптекарська, 2; Шосткинська філія: м. Шостка, вул. Січнева, 7. Тернопільський ОЦЗ: м. Тернопіль, вул. Текстильна, 1Б; Тернопільська філія: м. Тернопіль, вул. Текстильна, 1Б; Кременецька філія: м. Кременець, вул. С. Петлюри, 7; Чортківська філія: м. Чортків, вул. Хичія, 1. Харківський ОЦЗ: м. Харків, вул. Громадського Олега, 1-А; Богодухівська філія: м. Богодухів, вул. Моргунова, 7; Ізюмська філія: м. Ізюм, вул. Соборна, 56; Красноградська філія: м. Красноград, вул. Соборна, 81-А; Куп'янська філія: м. Куп’янськ, пров. Куп’янський, 4; Лозівська філія: м. Лозова, вул. Севастопольський бульвар, 14-А; Харківська філія: м. Харків, вул. Шевченка, 137-А; Чугуївська філія: м. Чугуїв, вул. Героїв Чорнобильців, 11. Хмельницький ОЦЗ: м. Хмельницький. пров. Шевченка, 10; Хмельницька філія: м. Хмельницький, вул. Пилипчука, 17/1; Кам'янець - Подільська філія: м. Кам'янець-Подільський, вул. Гунська, 9; Шепетівська філія: м. Шепетівка, вул. Героїв Небесної сотні, 63. Херсонський 73027, м. Херсон, вул. Стрітенська 7-А. Черкаський ОЦЗ: м. Черкаси, вул. Володимира Ложешнікова, 56; Звенигородська філія: м. Звенигородка, вул. Кримського, 46-а; Золотоніська філія:м. Золотоноша, вул. Героїв Маріуполя, 52; Уманська філія: м. Умань, вул. В'ячеслава Чорновола, 35 Черкаська філія 18005 м. Черкаси вул. Гоголя, 330. Чернівецький ОЦЗ: м. Чернівці, вул. Університетська, 31; Вижницька філія: Чернівецька обл., м. Вижниця, вул. Українська, 94А; Дністровська філія: Чернівецька обл., смт Кельменці, вул. Головачука, 6; Чернівецька філія: м. Чернівці, вул. Воробкевича, 37. Чернігівський ОЦЗ: м. Чернігів, вул. Коцюбинського, 40; Корюківська філія: м. Корюківка, вул. Слов'янська, 13; Ніжинська філія: м. Ніжин, вул. Об'їжджа, 120; Новгород-Сіверська філія: м. Новгород-Сіверський, вул. Губернська, 51; Прилуцька філія: м. Прилуки, вул. Вокзальна, 46; Чернігівська філія: м. Чернігів, вул. Мацієвського, 14.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за фактично надані Послуги здійснюються у національній валюті України гривні шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця (з урахуванням фінансових можливостей Замовника) протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня підписання відповідних Актів за фактично надані Послуги. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2023 15:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2023 14:31 |
ТД-5031 ремонт принтерів НР.docx | |
01 грудня 2023 14:31 |
Зміни до ТД-ремонт принтерів.docx |
01 грудня 2023 15:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 грудня 2023 14:31 |
ТД-5031 ремонт принтерів НР.docx
|
|||
01 грудня 2023 14:31 |
Зміни до ТД-ремонт принтерів.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-29-012249-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 03 грудня 2023 19:31
Щодо визначення технічних вимог предмета закупівлі
Шановний замовнику!
01.12.2023 року було опубліковано зміни до тендерної документації по закупівлі UA-2023-11-29-012249-a. Ознайомившись із текстом даних змін, ми як потенційний учасник закупівлі, вимушені звернутися до Вас із вимогою.
У файлі «Зміни до тендерної документації» вказано зокрема «…Внести зміни до пункту 4 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації шляхом видалення підпунктів 4.5.1, 4.5.2, 4.5.4:
4.5.1. Сканкопію сертифіката на систему екологічного менеджменту, який підтверджує, що система екологічного менеджменту стосовно ремонту та сервісного (технічного) обслуговування периферійного (друкуючого, копіювального) обладнання, які здійснює Учасник, відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» дійсний на дату подання. Сертифікат має бути виданий органом з сертифікації систем менеджменту, який офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України, що підтверджується сканкопією атестату про акредитацію органу з сертифікації відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015).
4.5.2. Сканкопію сертифіката на систему управління якістю, яким посвідчується, що система управління якістю стосовно ремонту та сервісного (технічного) обслуговування периферійного (друкуючого, копіювального) обладнання, які здійснює Учасник, відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та/або ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) та/або ДСТУ ISO 9001:2015 Quality management systems - Requirements, дійсний на дату подання. Сертифікат має бути виданий органом з сертифікації систем менеджменту, який офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України, що підтверджується сканкопією атестату про акредитацію органу з сертифікації відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015).
4.5.4. З метою підтвердження застосування заходів із захисту довкілля Учасник надає сканкопію чинного договору/ів з компанією/ями, яка має відповідні ліцензії на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження), а також документи, що підтверджують виконання цього/цих договору/рів (напр. акт(и), видаткові накладі тощо).»
Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Щодо сертифікату ISO 9001:2015 "Системи управління якістю". Відповідно до наказу ДП «НДНЦ» від 31.12.2015 № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності системи управління якістю є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності надавати продукцію, яка задовольняє вимоги Замовника. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає. Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 27.12.2019 року №19422-р/пк-пз.
Щодо сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління». Наказом Державного підприємства «Український науководослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 № 2013 в пункті 2 прийнято національний стандарт України ДСТУ ISO 14001:2015, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01.07.2016. Вимоги та настанови щодо застосування стандарту - застосовується в будь-якій організації незалежно від її розміру, типу або характеру діяльності, і застосовується до екологічних аспектів її діяльності, продуктів та послуг, щодо яких організація визначила, що вона може або контролювати, або впливати в рамках концепції життєвого циклу. Мета цього Міжнародного стандарту полягає в тому, щоб дати організаціям нормативну основу для захисту навколишнього середовища і відповіді на мінливі екологічні умови при дотриманні балансу з соціально-економічними інтересами. Сертифікат ISO 14001 підтверджує, що виробник/учасник товару також керується у своїй роботі принципами захисту довкілля і виробництво обладнання не завдає шкоди навколишньому середовищу. Переважна більшість сумлінних виробників, як українських, так і європейських та світових, вже впровадили в себе системи контролю і керування групи стандартів Міжнародної організації зі стандартизації ISO, таким чином, надання учасниками ISO 14001:2015 гарантуватиме екологічно безпечне середовища для життя і здоров'я людей при використанні товару та при дотриманні умов експлуатації. Дана позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 07.02.2020 року № 2407 -р/пк-пз.
Вимушені повідомити Вас, що коли замовник нехтує чітким визначенням технічних та якісних вимог щодо предмета закупівлі, то в подальшому це приводить до надання неякісних послуг сумнівним підрядником, що в свою чергу веде до значних перевитрат бюджету, додаткових ремонтів та закупівлі нової техніки тощо. Також хочемо звернути увагу щодо офіційного роз’яснення та рекомендацій Мінекономрозвитку України щодо технічних вимог, вказаних за посиланням https://infobox.prozorro.org/articles/tehnichni-vimogi-do-uchasnikiv-pri-zakupivli-poslug-harchuvannya-1 , де визначено, що однією з помилок Замовника при формуванні тендерної документації в частині технічних вимог є «відсутність технічних вимог як таких, обмежуючись лише назвою…»
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації по закупівлі UA-2023-11-29-012249-a, тим самим визначити технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, додавши наступні (видалені раніше) вимоги:
Учасником надається:
4.5.1. Сканкопія сертифіката на систему екологічного менеджменту, який підтверджує, що система екологічного менеджменту стосовно ремонту та сервісного (технічного) обслуговування периферійного (друкуючого, копіювального) обладнання, які здійснює Учасник, відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» дійсний на дату подання. Сертифікат має бути виданий органом з сертифікації систем менеджменту, який офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України, що підтверджується сканкопією атестату про акредитацію органу з сертифікації відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015).
4.5.2. Сканкопія сертифіката на систему управління якістю, яким посвідчується, що система управління якістю стосовно ремонту та сервісного (технічного) обслуговування периферійного (друкуючого, копіювального) обладнання, які здійснює Учасник, відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та/або ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) та/або ДСТУ ISO 9001:2015 Quality management systems - Requirements, дійсний на дату подання. Сертифікат має бути виданий органом з сертифікації систем менеджменту, який офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України, що підтверджується сканкопією атестату про акредитацію органу з сертифікації відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015).
4.5.4. З метою підтвердження застосування заходів із захисту довкілля Учасник надає сканкопію чинного договору/ів з компанією/ями, яка має відповідні ліцензії на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження), а також документи, що підтверджують виконання цього/цих договору/рів (напр. акт(и), видаткові накладі тощо).
Розгорнути
Згорнути
01.12.2023 року було опубліковано зміни до тендерної документації по закупівлі UA-2023-11-29-012249-a. Ознайомившись із текстом даних змін, ми як потенційний учасник закупівлі, вимушені звернутися до Вас із вимогою.
У файлі «Зміни до тендерної документації» вказано зокрема «…Внести зміни до пункту 4 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації шляхом видалення підпунктів 4.5.1, 4.5.2, 4.5.4:
4.5.1. Сканкопію сертифіката на систему екологічного менеджменту, який підтверджує, що система екологічного менеджменту стосовно ремонту та сервісного (технічного) обслуговування периферійного (друкуючого, копіювального) обладнання, які здійснює Учасник, відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» дійсний на дату подання. Сертифікат має бути виданий органом з сертифікації систем менеджменту, який офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України, що підтверджується сканкопією атестату про акредитацію органу з сертифікації відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015).
4.5.2. Сканкопію сертифіката на систему управління якістю, яким посвідчується, що система управління якістю стосовно ремонту та сервісного (технічного) обслуговування периферійного (друкуючого, копіювального) обладнання, які здійснює Учасник, відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та/або ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) та/або ДСТУ ISO 9001:2015 Quality management systems - Requirements, дійсний на дату подання. Сертифікат має бути виданий органом з сертифікації систем менеджменту, який офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України, що підтверджується сканкопією атестату про акредитацію органу з сертифікації відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015).
4.5.4. З метою підтвердження застосування заходів із захисту довкілля Учасник надає сканкопію чинного договору/ів з компанією/ями, яка має відповідні ліцензії на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження), а також документи, що підтверджують виконання цього/цих договору/рів (напр. акт(и), видаткові накладі тощо).»
Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Щодо сертифікату ISO 9001:2015 "Системи управління якістю". Відповідно до наказу ДП «НДНЦ» від 31.12.2015 № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності системи управління якістю є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності надавати продукцію, яка задовольняє вимоги Замовника. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає. Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 27.12.2019 року №19422-р/пк-пз.
Щодо сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління». Наказом Державного підприємства «Український науководослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 № 2013 в пункті 2 прийнято національний стандарт України ДСТУ ISO 14001:2015, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01.07.2016. Вимоги та настанови щодо застосування стандарту - застосовується в будь-якій організації незалежно від її розміру, типу або характеру діяльності, і застосовується до екологічних аспектів її діяльності, продуктів та послуг, щодо яких організація визначила, що вона може або контролювати, або впливати в рамках концепції життєвого циклу. Мета цього Міжнародного стандарту полягає в тому, щоб дати організаціям нормативну основу для захисту навколишнього середовища і відповіді на мінливі екологічні умови при дотриманні балансу з соціально-економічними інтересами. Сертифікат ISO 14001 підтверджує, що виробник/учасник товару також керується у своїй роботі принципами захисту довкілля і виробництво обладнання не завдає шкоди навколишньому середовищу. Переважна більшість сумлінних виробників, як українських, так і європейських та світових, вже впровадили в себе системи контролю і керування групи стандартів Міжнародної організації зі стандартизації ISO, таким чином, надання учасниками ISO 14001:2015 гарантуватиме екологічно безпечне середовища для життя і здоров'я людей при використанні товару та при дотриманні умов експлуатації. Дана позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 07.02.2020 року № 2407 -р/пк-пз.
Вимушені повідомити Вас, що коли замовник нехтує чітким визначенням технічних та якісних вимог щодо предмета закупівлі, то в подальшому це приводить до надання неякісних послуг сумнівним підрядником, що в свою чергу веде до значних перевитрат бюджету, додаткових ремонтів та закупівлі нової техніки тощо. Також хочемо звернути увагу щодо офіційного роз’яснення та рекомендацій Мінекономрозвитку України щодо технічних вимог, вказаних за посиланням https://infobox.prozorro.org/articles/tehnichni-vimogi-do-uchasnikiv-pri-zakupivli-poslug-harchuvannya-1 , де визначено, що однією з помилок Замовника при формуванні тендерної документації в частині технічних вимог є «відсутність технічних вимог як таких, обмежуючись лише назвою…»
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації по закупівлі UA-2023-11-29-012249-a, тим самим визначити технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, додавши наступні (видалені раніше) вимоги:
Учасником надається:
4.5.1. Сканкопія сертифіката на систему екологічного менеджменту, який підтверджує, що система екологічного менеджменту стосовно ремонту та сервісного (технічного) обслуговування периферійного (друкуючого, копіювального) обладнання, які здійснює Учасник, відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» дійсний на дату подання. Сертифікат має бути виданий органом з сертифікації систем менеджменту, який офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України, що підтверджується сканкопією атестату про акредитацію органу з сертифікації відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015).
4.5.2. Сканкопія сертифіката на систему управління якістю, яким посвідчується, що система управління якістю стосовно ремонту та сервісного (технічного) обслуговування периферійного (друкуючого, копіювального) обладнання, які здійснює Учасник, відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та/або ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) та/або ДСТУ ISO 9001:2015 Quality management systems - Requirements, дійсний на дату подання. Сертифікат має бути виданий органом з сертифікації систем менеджменту, який офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України, що підтверджується сканкопією атестату про акредитацію органу з сертифікації відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015).
4.5.4. З метою підтвердження застосування заходів із захисту довкілля Учасник надає сканкопію чинного договору/ів з компанією/ями, яка має відповідні ліцензії на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження), а також документи, що підтверджують виконання цього/цих договору/рів (напр. акт(и), видаткові накладі тощо).
Скасована
Дата: 06 грудня 2023 15:56
Причина: помилка
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 грудня 2023 11:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХПРАЙМ ДІДЖИТАЛ" |
1 306 940,00
UAH з ПДВ
|
1 306 940,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
1 868 999,94
UAH з ПДВ
|
1 868 999,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХПРАЙМ ДІДЖИТАЛ" #43675253 |
Відхилено |
1 306 940,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2023 18:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 грудня 2023 16:26
Обґрунтування аномально низької ціни
до 09 грудня 2023 00:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." #24095427 |
Очікує рішення |
1 868 999,94
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2023 18:19
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2023 21:02 |
Кінець періоду оскарження: | 08 січня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 08 січня 2024 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відсутність подальшої потреби в закупівлі послуг. |
Документи:
28 грудня 2023 21:02
|
Електронний підпис |
28 грудня 2023 21:01
|
Протокол відміна.docx |