Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремон підвального приміщення житлового будинку для використання під найпростіше укриття за адресою: вул. Соборна, буд. 4/28
Очікувана вартість
977 517,44 UAH
UA-2023-11-29-007725-a 2f4b9d16641a48e19dd04c4e9017bea1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Калайко Ростислав

380969614206 kgjep@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне госпрозрахункове житлово-експлуатаційне підприємство "Автозаводське"
Код ЄДРПОУ: 25165297
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., Кременчук, м.Кременчук вул.1905 року,32
Контактна особа: Калайко Ростислав
380969614206
kgjep@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Поточний ремон підвального приміщення житлового будинку для використання під найпростіше укриття за адресою: вул. Соборна, буд. 4/28
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

29 листопада 2023 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-22-000031 ● d4439e6d42f748328d1318ee24579be9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 січня 2024 13:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
22.01.2024 № 10-З
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
22.01.2024 № 10-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-11-29-007725-a, 29.11.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-25 11:14:16

запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 977 517,44 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-29-007725-a, 29.11.2023, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- на підставі яких відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?;
- яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх постачання саме: ФОП Дробязко Ольга Вікторівна, з яким укладений Договір підряду від 29.11.2023 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-29 13:28:02

Пояснення

На запит Держаудитслужби України від 25.01.2024, повідомляємо про наступне:
- очікувана вартість предмета закупівлі, його технічні та якісні характеристики було визначено на підставі дефектного акту та зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (сканкопії додаються);
- виконавця послуг, що є предметом закупівлі, було визначено за результатами розгляду комерційних пропозицій потенційних підрядників, наданих на запит Замовника, про що складено відповідний протокол засідання робочої групи (сканкопії додаються).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-26 15:56:00

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 977 517,44 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-29-007725-a, 29.11.2023, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
Згідно відомостей веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель підставою для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів є наявність нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів, а саме необхідність невідкладного приведення захисних споруд цивільного захисту до належного технічного стану і готовності до використання за призначенням. В обгрунтування зазначеного, Замовником здійснено посилання на Протокол засідання місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Кременчуцької міської територіальної громади від 16.02.2023 № 1, в той час як договір за предметом закупівлі укладено 29.11.2023, тобто через понад 9 місяців (286 днів) з дати прийняття вказаного протокольного рішення.
Слід відмітити, що для проведення відкритих торгів з особливостями замовнику необхідно в середньому 18 днів. Враховуючи зазначене, для забезпечення потреби в здійсненні поточного ремонту підвального приміщення житлового будинку для використання під найпростіше укриття за адресою: вул. Соборна, буд. 4/28 замовник мав можливість провести відкриті торги з особливостями 15 разів. Крім цього, в вищезгаданому Протоколі Замовнику доручено привести до належного технічного стану і готовності до використання за призначенням захисні споруди цивільного захисту – протирадіаційні укриття комунальної форми власності, а не підвальне приміщення для використання під найпростіше укриття.
За вказаних обставин, надайте пояснення про причини укладення договору від 29.11.2023 № 48-ІІ/б без застосування відкритих торгів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-31 08:48:11

Пояснення

На запит Держаудитслужби України від 26.01.2024 повідомляємо про наступне:
- Відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов’язань минулих років. Розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, за якими розпорядником бюджетних коштів взято зобов'язання без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), є недійсними. За такими операціями не виникають бюджетні зобов'язання та не утворюється бюджетна заборгованість. Таким чином, планування та проведення процедури закупівлі неможливе без підтвердженого фінансування на відповідні потреби. Кошти в сумі 977517,44 грн на «поточний ремонт підвального приміщення житлового будинку для використання під найпростіше укриття за адресою: вул. Соборна, буд. 4/28» фактично було виділено на підставі рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 20.10.2023 №2284 (сканкопія додається). Після чого, Замовник уклав Договір №44-10/б від 31.10.2023 року на виконання робіт на зазначеному об’єкті. Зважаючи на викладене, договір про виконання робіт на зазначеному об’єкті було укладено одразу після виділення коштів на такі потреби та за першої ж можливості реєстрації даного договору в ДКСУ з метою забезпечення виконання робіт в найкоротші терміни. Листом №2711 від 27.11.2023 року підрядник повідомив про неможливість з його боку виконати умови зазначеного договору та про наміри його розірвання (сканкопія додається). З метою виконання робіт на об’єкті та за результатами розгляду комерційних пропозицій потенційних підрядників, Замовником було укладено Договір №48-11/б від 29.11.2023 року з ФОП Дробязко О.В.
- Протоколом місцевої комісії з питань техногенно–екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Кременчуцької міської територіальної громади від 16.02.2023 року №1, КГЖЕП «Автозаводське» було доручено невідкладно (тобто в найкоротші терміни) привести захисні споруди цивільного захисту до належного технічного стану і готовності до використання за призначенням відповідно до вимог ПКМУ від 10.03.2017р. №138 «Деякі питання використання захисних споруд цивільного захисту», наказу МВС №579 від 09.07.2018 «Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту» (зі змінами).
Згідно пункту 3 розділу І наказу МВС №579 від 09.07.2018, фонд захисних споруд складається із захисних споруд (сховищ та протирадіаційних укриттів), зокрема швидкоспоруджуваних, споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів (далі - споруди фонду захисних споруд) і є основним засобом колективного захисту населення.
Відповідно до пункту 7 Постанови КМУ від 10.03.2017р. №138, для встановлення можливості використання для укриття населення як споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів підлягають огляду, а у разі потреби - технічному обстеженню в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, зокрема, підвальні та цокольні поверхи об’єктів цивільного і промислового призначення.
Міністерства, інші центральні органи виконавчої влади, обласні, районні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, органи місцевого самоврядування з метою взяття на облік як споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів об’єктів іншого призначення, що експлуатуються і належать до сфери їх управління, відповідно до визначених повноважень можуть утворювати постійні або тимчасові комісії.
У Протоколі місцевої комісії з питань техногенно–екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Кременчуцької міської територіальної громади від 16.02.2023 року №1 не зазначена конкретна інформація щодо найпростіших укриттів КГЖЕП «Автозаводське» оскільки, на момент засідання комісії такі захисні споруди не перебували на обліку підприємства. Водночас, зазначеним протоколом було надано доручення Департаменту освіти Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області невідкладно забезпечити підпорядковані загальноосвітні та дошкільні навчальні заклади наявністю найпростіших укриттів для укриття дітей, працівників закладів та населення від дії засобів ураження в особливий період. У разі відсутності у навчальному закладі підвальних приміщень або неможливості їх використання для забезпечення укриття, таке забезпечення здійснюється за рахунок найпростіших укриттів розташованих в зоні доступності (в радіусі не більше 500 м) такого навчального закладу. Необхідність проведення ремонтних робіт на об’єкті «поточний ремонт підвального приміщення житлового будинку для використання під найпростіше укриття за адресою: вул. Соборна, буд. 4/28» першочергово була зумовлена забезпеченням укриття для Кременчуцького закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 25 Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області, що перебуває неподалік (у доступності, меншій за 500 м).
Рішенням виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області «Про організацію обстеження підвальних приміщень багатоквартирних житлових будинків та інших споруд підземного простору щодо можливості їх використання для укриття населення» від 08.09.2023 №1852 (сканкопія додається), створеній комісії було доручено організувати обстеження підвальних приміщень та за результатами комісійного обстеження скласти акти оцінки або огляду об’єкта (будівлі, споруди, приміщення) відповідно до законодавства на можливість використання їх під найпростіші укриття.
З метою збільшення кількості захисних споруд у місті Кременчуці, забезпечення населення міста можливістю отримати додаткове укриття під час здійснення російською федерацією ракетно-бомбових ударів (обстрілів) населених пунктів та необхідністю забезпечення укриття для Кременчуцького закладу дошкільної освіти (ясла-садок)№ 25 Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області під час виховного процесу, комісією було здійснено обстеження нежитлових (підвальних) приміщень у місті Кременчуці на предмет можливості використання їх під найпростіші укриття. За результатами обстеження об’єкта у будинку №4/28 по вул. Соборній у місті Кременчуці, комісією було складено Акт оцінки об’єкта (будівлі, споруди, приміщення) щодо можливості його використання для укриття населення як найпростішого укриття (сканкопія додається), яким визначено перелік заходів (в тому числі поточний ремонт), які необхідно виконати для можливості його використання, як найпростішого укриття.
Зважаючи на вищевикладені обставини та надані документи, враховуючи оголошений Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану в Україні» воєнний стан по всій території України, а також пов’язану зі здійсненням ракетно-бомбових ударів (обстрілів) населених пунктів небезпеку для життя та здоров’я мешканців Кременчуцької територіальної громади, вважаємо, що КГЖЕП «Автозаводське» мав достатньо підстав для укладення прямого договору без проведення процедури закупівлі для можливості використання захисної споруди (найпростішого укриття) за призначенням в найкоротші терміни.
Крім того, вважаємо, що невідкладні дії Замовника спрямовані на збереження життя та здоров’я людей під час особливого періоду в країні повністю відповідають встановленому Законом визначенню «нагальна потреба», а надані КГЖЕП «Автозаводське» обґрунтування достатні для підтвердження нагальності потреби проведеної закупівлі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку від 07.02.2024, КГЖЕП "Автозаводське" направило до Підрядника лист та додаткову угоду щодо розірвання договору про закупівлю (сканкопії додаються).

2024-02-09 19:30:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 07 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 22 лютого 2024

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Дробязко Ольга Вікторівна
#2552004263
Переможець 977 517,44
UAH
29 листопада 2023 12:02

Документи

29 листопада 2023 12:02
Протокол 29.11.2023 №107.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 лютого 2024 16:03
Угода про розірвання договору.PDF укладений
14 лютого 2024 16:03
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 08:51
ДУ №1.PDF зміни до договору
27 грудня 2023 08:50
Договір.PDF укладений
29 листопада 2023 12:02
Обґрунтування.PDF укладений
29 листопада 2023 12:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору.
Номер договору про закупівлю: 48-11/б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 листопада 2023 — 14 лютого 2024
Сума оплати за договором: 400 536,00
UAH
Причини розірвання договору: Відповідно до висновку Держаудитслужби України від 07.02.2024