Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Великомихайлівська багатопрофільна лікарня” Великомихайлівської селищної ради Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 01998727 |
Місцезнаходження: | 67100, Україна , Одеська обл., смт. Велика Михайлівка, вул. Центральна, буд. 248 |
Контактна особа: |
Ольга Руда +380485921286 v-mih.crb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 листопада 2023 21:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 15 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 листопада 2023 21:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 листопада 2023 20:44 |
Додаток 2 проект договору томограф.doc | |
28 листопада 2023 20:44 |
Додаток 1 тех завдання томограф 28.11.docx | |
28 листопада 2023 20:44 |
ТД особливості томограф (особливості від 19.05).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Проте, уважно вивчивши вимоги тендерної документації закупівлі (оголошення UA-2023-11-28-016694-a), нами було виявлено дискримінаційні вимоги щодо строку постачання обладнання, а саме:
Пунктом 4.4 Розділу І тендерної документації, пунктом 4.1 Проекту договору (Додаток 2 до тендерної документації та в електронному полі системи Prozorro зазначено, строк поставки товару - до 20.12.2023 року.
Ця вимога є дискримінаційною і такою що звужує коло учасників, прописана під конкретного одного учасника, який має цей товар на складі.
Враховуючи норми ЗУ «Про публічні закупівлі» надалі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) щодо порядку і строків оцінки та розгляду тендерних пропозицій та допустимі строки укладання договору, очікується, що договір може бути укладений майже перед встановленою датою постачання обладнання, а саме:
кінцева дата подання тендерних пропозицій: по 06-12-2023, 00:00
аукціон очікується з 06-12-2023, 14:53
Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною.
З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Отже, договір про закупівлю, за умови розгляду тендерної пропозиції протягом 5 робочих днів, може бути укладений не раніше – 19 грудня 2023 року, при самих коротких строках розгляду тендерної пропозиції за 1 робочий день, може бути укладено не раніше 13 грудня 2023 року.
Такі строки унеможливлюють поставку системи рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла до 20.12.2023 року для будь-якого постачальника, крім одного, під кого замовник прописав таку вимогу.
Звертаємо увагу, що системи рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла є дороговартісним, високо технологічним обладнанням не широкого вжитку і не зберігаються на складах постачальників, що не дає можливості поставити таке медичне обладнання у встановлені в тендерній документації строки. Строк поставки такого медичного обладнання від виробника має складати мінімум 90 календарних днів з дати укладання договору про закупівлю.
Пунктом 28 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) передбачено наступне:
"28. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей."
Частиною 4 статті 22 Закону "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищевикладене, вимога щодо строку поставки товару - до 20.12.2023 року є дискримінаційною і звужує коло учасників до одного.
Керуючись основними принципами закупівель, передбачених в ст. 5 Закону, такими як добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та додатків до неї в частині строку поставки товару протягом 90 календарних днів з дати укладання договору.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-22-000036 ● 3cc2f83333dc42aebd4bee5320641da4
- Статус: завершено ● Дата: 17 жовтня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2024 16:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.01.2024 № 6-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 22.01.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 22.01.2024 № 6-З
Витяг з переліку процедур закупівель для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 10 UA-2023-11-28-016694-a 28.11.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-24 11:01:17
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-24 21:23:12
Надання пояснення
пояснення надано в розділі "з власної ініціативи"
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-01-24 21:05:32
Відповідь замовника та пояснення
На наявну в електронній системі закупівель Інформацію про моніторинг та Запит про надання пояснень (інформації, документів) Південного офісу Держаудитслужби управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області (номер: UA-M-2024-01-22-000036; Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2023, Дата публікації запиту: 2024-01-24 11:01:17) по процедурі: Багатозрізовий спіральний комп’ютерний томограф для сканування всього тіла людини (НК 024:2023: 37618 Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла), ДК 021:2015-33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-28-016694-a), повідомляємо наступне.
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до фінансового плану на 2023 рік в сумі 15 000000,00 грн. КЕКВ: 3110 — Придбання обладнання і предметів довгострокового користування. Джерело фінансування – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275, а саме – методом порівняння ринкових цін, на підставі відкритих даних ринку про ціни на товар з відповідними параметрами та інформації з отриманих цінових пропозицій. При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі.
Замовником було здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціни, знайдено цінові (комерційні) пропозиції від різних суб`єктів господарської діяльності із зазаначенням медико-технічних характеристик щодо багатозрізового спірального комп`ютерного томографа для сканування всього тіла людини.
Розрахунок очікуваної вартості товарів проводився методом порівняння ринкових цін, зокрема шляхом моніторингу цінових пропозицій учасників на ринку медичного обладнання.
Основними джерелами інформації для визначення очікуваної вартості:
1. Прайс-листи на офіційних сайтах постачальників.
2. Інтернет ресурси. Система Prozorro зробила відкритим доступ до публічних закупівель, що дозволяє аналізувати реальні угоди купівлі-продажу інших Замовників.
Таким чином, на підставі отриманих цінових (комерційних) пропозицій, наявної інформації у відкритому доступі у мережі інтернет, затверджено очікувану вартість предмета закупівлі у розмірі 15 000 000,00 грн.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Обсяги визначено відповідно до потреби медичного закладу Комунального некомерційного підприємства «Великомихайлівська багатопрофільна лікарня» для надання якісних послуг населенню. Закупівля здійснюється для забезпечення потреб лікарні з метою здійснення швидкого і ефективного лікування пацієнтів та визначення точного діагнозу в умовах воєнного стану та виконання умов щодо заключення договору з НСЗУ про надання послуг з лікування гострого мозкового інсульту.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблено керуючись потребами Замовника з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі, що відображено в Технічному завданні, шляхом надання підтверджуючих якість комп’ютерного томографа документів. В визначені сукупності медико-технічних вимог предмета закупівлі брали безпосередньо участь лікарі, які будуть працювати на цьому обладнанні. Комп’ютерна томографія (КТ) дозволяє дізнатися важливу інформацію про стан внутрішніх органів і систем організму шляхом пошарового сканування певної ділянки рентгенівськими променями. Комп’ютерна томографія необхідна при визначенні безлічі захворювань, які вражають різні органи та системи організму а також дозволяє спостерігати за перебігом захворювання, контролювати ефективність лікування тощо. Екстрену КТ призначають при: отриманні серйозних травм; крововиливах у мозок або підозрі на них; ураженні судин; підозрі на пошкодження паренхіматозних і порожнистих органів. КТ-діагностика дозволяє повністю обстежити організм і одержати повну картину стану здоров’я пацієнта.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://vms-rada.gov.ua/news/1706099257/
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-06 14:56:42
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні документів, пояснень та інформації з наступного питання.
Додатковою угодою від 29.12.2023 № 1 до договору від 13.12.2023 № 1003/13 (далі – Договір про закупівлю) змінено його істотну умову, а саме: продовжено строк дії договору до 31.03.2024.
Відповідно до пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зазначених в підпунктах 1-8 пункту 19 Особливостей.
Відповідно до повідомлення про внесення змін до договору, оприлюдненого в електронній системі закупівель 04.01.2024, випадком для внесення змін зазначено підпункт 4 пункту 19 Особливостей.
У зв’язку з вищезазначеним, пропоную пояснити, які об’єктивні обставини спричинили таке продовження строку дії Договору про закупівлю.
Надати документи, що підтверджують виникнення вищезазначених обставин щодо продовження строку дії Договору про закупівлю та укладання додаткової угоди від 29.12.2023 № 1 до Договору про закупівлю.
Документи, пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-09 15:58:19
пояснення на запит
На наявну в електронній системі закупівель Інформацію про моніторинг та Запит про надання пояснень (інформації, документів) Південного офісу Держаудитслужби управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області (номер: UA-M-2024-01-22-000036; Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2023, Дата публікації запиту: 2024-02-06 14:56:42) по процедурі: Багатозрізовий спіральний комп’ютерний томограф для сканування всього тіла людини (НК 024:2023: 37618 Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла), ДК 021:2015-33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-28-016694-a), повідомляємо наступне.
Додатковою угодою від 29.12.2023 № 1 до договору від 13.12.2023 № 1003/13 (далі – Договір про закупівлю) продовжено строк дії договору до 31.03.2024. Відповідно до пункту 2.3. Договору істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: …4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат покупця, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Об’єктивні обставини, що спричинили таке продовження строку дії Договору про закупівлю це затримка фінансування та відсутність на р/р замовника суми, зазначеної в договорі 15 млн гривень. В якості документального підтвердження, що підтверджують виникнення вищезазначених обставин щодо продовження строку дії Договору про закупівлю та укладання додаткової угоди від 29.12.2023 № 1 до Договору про закупівлю надаємо виписку з банківського рахунку замовника.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-07 12:08:42
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Пропонуємо пояснити, чи встановлено Тендерною документацією вимоги щодо подання учасниками процедури закупівлі документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-12 12:21:23
пояснення на запит
На наявну в електронній системі закупівель Інформацію про моніторинг та Запит про надання пояснень (інформації, документів) Південного офісу Держаудитслужби управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області (номер: UA-M-2024-01-22-000036; Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2023, Дата публікації запиту: 2024-02-07 12:08:42) по процедурі: Багатозрізовий спіральний комп’ютерний томограф для сканування всього тіла людини (НК 024:2023: 37618 Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла), ДК 021:2015-33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-28-016694-a), повідомляємо наступне.
Згідно п.48 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону. Посилання на цю норму зазначено в пп.5.1. Розділу ІІІ ТД, отже тендерною документацією не встановлено вимоги щодо подання учасниками процедури закупівлі документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИММЕР МЕДІЗИН СІСТЕМ УКРАЇНА" |
15 000 000,00
UAH з ПДВ
|
15 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИММЕР МЕДІЗИН СІСТЕМ УКРАЇНА" #35261920 |
Переможець |
15 000 000,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2023 20:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2024 10:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2024 14:48
|
Дод угода 1 томограф.pdf | зміни до договору |
04 січня 2024 14:45
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2023 14:48
|
КТ.pdf | укладений |
13 грудня 2023 14:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 1003/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |