Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 05406623 |
Місцезнаходження: | 68001, Україна , Одеська обл., місто Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ХАНТАДЗЕ, будинок 8 А |
Контактна особа: |
Федоренко Світлана Ігорівна +380634293445 9miskvo9@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 листопада 2023 19:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2023 12:18 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2023 12:18 |
Очікувана вартість: | 860 040,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 300,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Місцезнаходження замовника та його категорія: - вул. Хантадзе, 8-А, м. Чорноморськ, Одеська область, Україна 68001; - 3 категорія - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі". Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид закупівлі - відкриті торги з Особливостями. Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». (зі змінами)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 листопада 2023 19:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 листопада 2023 19:06 |
Тендерна документація_новорічні подарунки.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Учасник ТОВ «МСП» не погоджується з рішенням уповноваженої особи та надає заперечення по кожному пункту протоколу.
1. Згідно Додатку 2 Учасник повинен надати наступні документи: Посвідчення якості та / або декларація виробника та / або сертифікат відповідності та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та / або протоколи дослідження (з додатками, в разі посилання, в документі на додатки) / тощо на Подарунок в цілому та / або на кожну цукерку, яка входить до складу Подарунку.
В тендерній документації Замовника жодним чином не зазначено вимоги щодо терміну дії вищезазначених документів.
Учасником ТОВ «МСП» у складі пропозиції надані сертифікати відповідності, декларації виробника/посвідчення про якість на партії товару, закупленого у попередніх періодах. Учасник ТОВ «МСП» погодився з тим, що приймання товару здійснюється у присутності представника Замовника, який здійснюватиме візуальний огляд цілісності товару, а також перевірятиме надані Постачальником документи на підтвердження якості та кількості товару та з тим, що дата виготовлення, на момент поставки, повинна бути не раніше 1 серпня 2023 року для кожного окремого виду товару (Вих. № 17 від 05.12.2023р. – наданий у складі пропозиції). Таким чином абсолютно зрозуміло, що при поставки товару Постачальником повинні бути надані документи для підтвердження якості товару з нових партій цукерок, які використовуються при формуванні подарунку. Учасник ТОВ «МСП» повністю виконав умови тендерної документації Замовника у цій частині.
2. Витяг з реєстру платників податку на додатку вартість не вимагався умовами тендерної документації Замовника. У будь-кому разі, якщо Замовника не влаштовує якість наданого документу, він повинен у строк, якій не менш, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, надати Учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель (п. 43 постанови КМУ від 12.10.2022р. № 1178).
3. Заповнений проект договору не вимагався умовами тендерної документації Замовника. У будь-кому разі, якщо Замовник вважає необхідним довантаження заповненого проекту договору, він повинен у строк, якій не менш, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, надати Учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель (п. 43 постанови КМУ від 12.10.2022р. № 1178).
4. Забезпечення тендерної пропозиції по закупівлі UA-2023-11-28-016134-a не вимагалося (п.2 розділу 3 тендерної документації Замовника).
Учасник ТОВ «МСП» повністю виконав умови тендерної документації Замовника. Прийнявши рішення, оформлене протоколом № 44 від 08.12.2023р. про відхилення тендерної пропозиції, уповноважена особа Замовника грубо порушила норми чинного законодавства. Нормами статті 164-14 КУпАП відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Виходячи із вищезазначеного вимагаємо:
1. Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника, оформлене протоколом № 48 від 08.12.2023р. щодо визначення учасника ТОВ «СВІТ ТРЕЙДЕР» переможцем закупівлі UA-2023-11-28-016134-a.
2. Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника, оформлене протоколом № 48 від 08.12.2023р. щодо наміру укласти договір з ТОВ «СВІТ ТРЕЙДЕР».
3. Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника, оформлене протоколом № 44 від 08.12.2023р. щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «МСП».
4. Повернути Учасника ТОВ «МСП» на кваліфікацію.
У разі відхилення Замовником даної вимоги, наше підприємство буде змушено з метою захищення своїх прав та недопущення порушень у сфері законодавства України, подати скаргу до органу оскарження та звернутися до органу державного фінансового контролю щодо проведення моніторингу закупівлі UA-2023-11-28-016134-a.
Однак, надані Учасником до розгляду сертифікати відповідності на кондитерські вироби мають термін дії до 30.11.2023 року.
Виходячи із вищевказаного - невиконання Учасником вимог згідно з Додатком 2 до тендерної документації призводить до її відхилення.
Скарги до процедури
Дата подання: 12 грудня 2023 20:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2023 12:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ» |
602 028,00
UAH з ПДВ
|
509 717,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СВІТ ТРЕЙДЕР" |
555 299,16
UAH з ПДВ
|
550 138,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ" |
573 360,00
UAH з ПДВ
|
550 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСАПРОДУКТ" |
775 756,08
UAH з ПДВ
|
775 756,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ТАТАРЧУК ВІКТОР ІВАНОВИЧ" |
860 040,00
UAH з ПДВ
|
860 040,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ» #40876792 |
Рішення скасоване |
509 717,04
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2023 15:16
|
ТОВ "СВІТ ТРЕЙДЕР" #30866526 |
Рішення скасоване |
550 138,92
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2023 15:16
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ» #40876792 |
Очікує рішення |
509 717,04
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2023 15:16
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 26 грудня 2023 18:38 |
Кінець періоду оскарження: | 06 січня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 06 січня 2024 00:04 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відсутність потреби згідно підпункту 1 пункту 50 Особливостей, згідно протокол №55 від 26.12.2023 року |
26 грудня 2023 18:38
|
Електронний підпис |
26 грудня 2023 18:37
|
Протокол №55 від 26.12.2023.pdf |