Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт з заміни віконних блоків пошкоджених під час надзвичайної ситуації воєнного характеру спричиненого збройною агресією рф, в адміністративній 5-ти поверховій будівлі ПАТ «Запоріжжяобленерго» за адресою м. Запоріжжя, вул. Волгоградська, буд. 25)
Очікувана вартість
708 096,01 UAH
UA-2023-11-28-014865-a a97a529a967247ceb66f83c37f30b18d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дятченко Ганна Олександрівна

380501005404 A.Djatchenko@zoe.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00130926
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14
Контактна особа: Дятченко Ганна Олександрівна
380501005404
A.Djatchenko@zoe.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт з заміни віконних блоків пошкоджених під час надзвичайної ситуації воєнного характеру спричиненого збройною агресією рф, в адміністративній 5-ти поверховій будівлі ПАТ «Запоріжжяобленерго» за адресою м. Запоріжжя, вул. Волгоградська, буд. 25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Волгоградська, буд. 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 грудня 2023
ДК 021:2015: 45421132-8 — Встановлення вікон

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАТЕВ БУД»
#42809204
Переможець 708 096,01
UAH з ПДВ
28 листопада 2023 17:03

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2024 17:52
Повідомлення про внесення змін до Договору №5-11-23.pdf.p7s зміни до договору
19 січня 2024 17:51
Повідомлення про внесення змін до Договору №5-11-23.pdf зміни до договору
19 січня 2024 17:51
ДУ №1 від 18.01.2024 до Договору №5-11-23.pdf зміни до договору
19 січня 2024 17:51
Додаток №1 до протоколу (Обгрунтування закупівлі пп.15 п.13 Особл.).pdf.p7s укладений
28 листопада 2023 17:03
Додаток №1 до протоколу (Обгрунтування закупівлі пп.15 п.13 Особл.).pdf укладений
28 листопада 2023 17:03
ЗВІТ (заміни віконних блоків).pdf.p7s укладений
28 листопада 2023 17:03
ЗВІТ (заміни віконних блоків).pdf укладений
28 листопада 2023 17:03
Договір №5-11-23 від 23.11.2023.pdf укладений
28 листопада 2023 17:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно пп. 4 пункту 19 ОСОБЛИВОСТЕЙ: продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 5-11-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML