Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт першого відділення центру хірургії КНП "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова" на вул.І.Миколайчука,9. Додаткові роботи
Очікувана вартість
8 211 814,93 UAH
UA-2023-11-28-013251-a ce465d8cf2454fdca6ddbbc7a95058fb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федорович Людмила Михайлівна

+380322581125 1_tmo_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги»
Код ЄДРПОУ: 44496574
Місцезнаходження: 79059, Україна , Львівська обл., Львів, вул. І.Миколайчука, 9
Контактна особа: Федорович Людмила Михайлівна
+380322581125
1_tmo_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Ціна за одиницю: 8211814.93UAH з ПДВ
Капітальний ремонт першого відділення центру хірургії КНП "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова" на вул.І.Миколайчука,9. Додаткові роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, м. Львів, 79059, вул. Миколайчука, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

28 листопада 2023 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-11-000110 ● 2ac5cb82d93743e08d500972bb6aaec0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2024 17:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

11.01.2024
№ 2-З

Житомир


Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК


Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.01.2024 № 2-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
15. UA-2023-11-28-013251-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-15 14:50:02

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу публічної закупівлі по предмету «Капітальний ремонт першого відділення центру хірургії КНП "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова" на вул. І.Миколайчука, 9. Додаткові роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-28-013251-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виникнення потреби в здійсненні закупівлі з додаткових робіт капітального ремонту першого відділення центру хірургії КНП "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова" на вул. І.Миколайчука, 9.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-17 17:26:39

Інформація на запит

1) На підставі договору від 30.10.2023 3117 ( ідентифікатор UA-2023-11-01-006310-a ) між КНП «1 територіальним медичним об’єднанням м. Львова» та ТзОВ "Макро-Будомат" виготовлено проектну документацію по об’єкту: "Капітальний ремонт першого відділення центру хірургії КНП "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова" на вул.І.Миколайчука,9 у м. Львові" Додаткові роботи". В подальшому між КНП «1 територіальне медичне об’єднання» та ТзОВ "ЄВРОЕКСПЕРТИЗА" був укладений договір від 01.11.2023 № 2757/23 на виконання експертизи проектно-кошторисної документації по даному об’єкту (UA-2023-11-03-012294-a), в результаті чого 06.11.2023 отримано експертний звіт (позитивний) №2757/23 (додається). Очікувана вартість, технічні та якісні характеристик предмета закупівлі визначалися відповідно до завдання на проектування (додається) та погодженого ТзОВ «ЄВРОЕКСПЕРТИЗА» зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва (додається).

2).В процесі виконання будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт першого відділення центру хірургії КНП "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова" на вул. І.Миколайчука, 9» у відповідності до основного договору на об’єкті було виявлено не передбачені проектно-кошторисною документацією додаткові аналогічні супутні роботи, без яких не можливо продовження і відповідно завершення робіт на об’єкті в цілому, а саме:
- демонтаж існуючих світильників, розеток, вимикачів;
- пробивання борозен, їхнє зароблення під час виконання робіт із влаштування інженерних мереж;
- демонтаж існуючих дсп-панелей;
- демонтаж існуючого коробу із гіпсокартонних листів;
- розбирання плінтусів пластикових;
- демонтаж існуючої труби сміттєпроводу;
- демонтаж вентиляційних решіток, заміна коробів вентиляційної системи;
- демонтаж металевих магістральних труб опалення та прокладання магістральних трубопроводів опалення із поліпропіленових труб існуючої системи опалення (інших поверхів) у борознах, оскільки проектована система опалення є незалежною;
- влаштування додаткових підрозетників, вимикачів, розеток, розподільчих коробок, прокладання кабелю до них з метою забезпечення функціонування ординаторської, підключення ламп кварцування, пральних машин та організації додаткових місць у палатах.
Про виникнення додаткових робіт підрядником було інформовано замовника відповідними листами
У зв’язку з викладеним вище замовник звернувся до проектної організації з проханням провести коригування проектно-кошторисної документації з врахуванням виявлених додаткових робіт (Листи-звернення) додаються .

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-29 18:21:22

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі по предмету «Капітальний ремонт першого відділення центру хірургії КНП "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова" на вул. І.Миколайчука, 9. Додаткові роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-28-013251-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Враховуючи вимоги підпункту 8 пункту 13 Особливостей прошу надати копії усіх актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в та довідок вартості виконаних будівельних робіт форми КБ-3 по виконанню робіт згідно умов договору підряду від 09.07.2021 № 292 (основний договір).
2. Поясніть свою позицію щодо стану виконання договору підряду від 24.11.2023 № 563, з наданням копій усіх актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в та довідок вартості виконаних будівельних робіт форми КБ-3 по виконанню робіт по договору підряду від 24.11.2023 № 563.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-01 17:11:16

інформація на запит

На об’єкті «Капітальний ремонт першого відділення центру хірургії КНП "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова" на вул. І. Миколайчука, 9 у м. Львові» у відповідності до договору укладеного з ТзОВ «Компанія Барбакан» від 09.07.2021 року №292 проведені роботи в 4-му та частині 7-го блоку лікарні на суму 4 656 435,62 грн. (Акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в та довідок вартості виконаних будівельних робіт форми КБ-3 додаються).
Також, згідно з договором від 24.11.2023 року № 563 виконано додаткові роботи на суму 3 596 509,78 грн. (Акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в та довідок вартості виконаних будівельних робіт форми КБ-3 додаються).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» інформує про здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень, шляхом приведення умов Договору № 563 до норм пункту 5.31 розділу V Настанови (зменшенням договірної ціни без зміни кількості (обсягу) та якості робіт (Додаткова угода додається).

2024-02-08 16:03:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 02 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 17 лютого 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Укладений договір про закупівлю від 24.11.2023 № 563 не відповідає вимогам пункту 5.31 розділу V Кошторисних норми України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Укладений договір про закупівлю від 24.11.2023 № 563 не відповідає вимогам пункту 5.31 розділу V Кошторисних норми України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281) • усунуто

Порушення усунуто шляхом приведення умов договору про закупівлю від 24.11.2023 № 563 до вимог пункту 5.31 розділу V Кошторисних норми України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281

2024-02-08 17:37:57

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "Компанія Барбакан"
#41159796
Переможець 8 211 814,93
UAH з ПДВ
28 листопада 2023 16:16

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2023 08:56
Договір укладений
28 листопада 2023 16:37

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт першого відділення центру хірургії КНП "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова" на вул.І.Миколайчука,9. Додаткові роботи 1 роботи 8 211 814,93
UAH з ПДВ