Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ культури та туризму виконавчого комітету Полонської міської ради об'єднаної територіальної громади |
Код ЄДРПОУ: | 41325933 |
Місцезнаходження: | 30500, Україна , Хмельницька обл., Полонне, Лесі Українки, 95 |
Контактна особа: |
Дрегало Світлана Василівна +380974683373 polonnebukh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
28 листопада 2023 16:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Звернення до Держаудитслужби
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-07-000052 ● 2d295788e6dc489ca9ebe27a1062e245
- Статус: завершено ● Дата: 17 жовтня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2024 17:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.02.2024 № 9-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 07.02.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 07.02.2024 № 9-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 9 UA-2023-11-28-013104-a 28.11.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-08 12:37:53
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасникам ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-13 12:27:14
Відділом культури та туризму виконавчого комітету Полонської міської ради об'єднаної територіальної громади запит на пояснення розглянуто. За результатами розгляду, повідомляємо наступне.
1. Очікувана вартість визначена відповідно до вимог Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281 розрахунковим методом на підставі зведеного кошторисного розрахунку по об’єкту. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі локальних кошторисів проектної-кошторисної документації по об’єкту. (Зведений кошторисний розрахунок та локальні кошториси-додаються).
2.Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі забезпечено на веб-сайті Відділу культури та туризму виконавчого комітету Полонської міської ради ТГ, посилання https://vktp.com.ua/normatyvno-pravovi-akty/.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-08 12:49:39
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1. Пропоную надати копії документів про надання бюджетного призначення та бюджетних асигнувань для здійснення закупівлі з капітального ремонту Будинку культури Полонської міської ради об’єднаної територіальної громади за адресою: Україна, Хмельницька обл., м. Полонне, вул. Л. Українки, буд. 95.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх надання саме товариство з обмеженою відповідальністю «Елте Стандарт» (ЄДРПОУ 42643519), з яким укладений договір від 24.11.2023 № 121 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-13 14:45:11
Відділом культури та туризму виконавчого комітету Полонської міської ради об'єднаної територіальної громади запит на пояснення розглянуто. За результатами розгляду, повідомляємо наступне.
1) Закупівля робіт була здійснена на очікувану вартість.
Бюджетні призначення по об’єкту будівництва, на момент здійснення закупівлі в повному обсязі, не виділялися. Разом з тим, згідно рішення Полонської міської ради Шепетівського району Хмельницької області № 14 від 08.05.2023 року було виділено бюджетні асигнування на 2023 рік по об’єкту у сумі 1 550 000,00 гривень.
Також, згідно рішення Полонської міської ради Шепетівського району Хмельницької області № 16 від 29.11.2023 року було виділено бюджетні асигнування на 2023 рік по об’єкту у сумі 900000,00 гривень. (Рішення сесій-додаються).
2) Оцінка можливих потенційних виконавців здійснювалась на підставі комерційних пропозицій підрядних організацій, ТОВ «Елте Стандарт» надано найбільш економічно вигідну комерційну пропозицію серед інших потенційних виконавців робіт. (Копії комерційних пропозицій-додаються).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Елте Стандарт" #42643519 |
Переможець |
4 545 306,50
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2023 16:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2024 13:06
|
дог 4 елте стандарт зменшення_20241202_0001.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2024 12:02
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2024 15:39
|
додаткова угода3_20241023_0001.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2024 15:34
|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2024 16:20
|
дод уг 2 кап рем бк_20241003_0001.pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2024 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2024 16:10
|
ду 1 до договору.pdf | зміни до договору |
30 травня 2024 15:57
|
Договір_обгрунтування_звіт.pdf | укладений |
28 листопада 2023 16:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін за взаємною згодою сторін в частині бюджетного фінансування у 2024 році |
Номер договору про закупівлю: | 121 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/31 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін в частині фінансування робіт у 2024 році |
Номер договору про закупівлю: | 121 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін в частині фінансування робіт у 2024 році |
Номер договору про закупівлю: | 121 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін в частині фінансування у 2024 році та узгоджене зменшення ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 121 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |