Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25901106 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 17 |
Контактна особа: |
Велігорська Оксана 380462651260 velihorska.ol@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 листопада 2023 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 56 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до статті 25 Закону Замовник має право зазначати вимоги щодо надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України “Про затвердження форми, Вимог до забезпечення тендерної пропозиції /пропозиції від 14.12.2020р. №2628 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021р. за №275/35897) та із урахуванням особливостей даної тендерної документації. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (UniformRulesforDemandGuarantees, ICCPublication 758 — URDG758 або InternationalStandbyPractices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 28 000 грн. 00 копійок (Двадцять вісім тисяч гривень 00 копійок) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банк-гарант повинен здійснити платіж, у разі настання обставини, визначеної пунктом 3 розділу ІІІ тендерної документації, на користь Бенефіціара протягом 5 банківських днів. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття,видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам цієї тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Рах. UA 063223130000026009000013192 в ПАТ Укрексімбанк, м. Київ, код ЄДРПОУ 25901106, одержувач Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 28000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Кошти Державного бюджету України | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 листопада 2023 15:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 листопада 2023 15:27 |
Додатки 1-2 до тендерної документації.docx | |
28 листопада 2023 15:27 |
ТД_ВТ_Особливості_Н07 97-108 Додаткові роботи.docx | |
28 листопада 2023 15:27 |
Додаток 3. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
28 листопада 2023 15:27 |
Додаток 4. дефектний акт км 98-07.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-27-000014 ● fee4d87076a84705bc7dfb5333095fdd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 грудня 2023 16:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.12.2023 № 66-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника управління Вікторія ПЕРИНСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2023-11-28-011582-a 28.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-04 14:45:45
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ««Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-07 Київ – Суми – Юнаківка (на Курськ) на ділянці км 97+000 – км 108+000, Чернігівська область.» Додаткові роботи. (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», очікуваною вартістю 5 600 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-28-011582-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі –
ТОВАРИСТВО З ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШБУ-77», вимоги пункту 3 розділу VI «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-08 12:06:27
Щодо запиту про надання пояснень по моніторингу закупівлі UA-2023-11-28-011582-a
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
Щодо першого питання викладеного у запиті
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області повідомляє, у технічному завданні на додаткові роботи передбачені технічні і якісні характеристики предмету закупівлі, які складено у відповідності до кошторисної документації, яка складена в установленому порядку. (Додаток 1 ) Очікувана вартість предмета закупівлі визначена у відповідності до Наказу від 15.04.2020 за №708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» та на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкту поточного ремонту, складеного у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва, зі змінами», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві ».
Щодо другого питання викладеного у запиті
Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Враховуючи вимоги Закону, замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і розмір бюджетного призначення, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що в свою чергу зазначаються відповідно до вимог Закону.
Посилання на сайт : https://ch.restoration.gov.ua/diialnist/56478/58914.html
Щодо третього питання викладеного у запиті
Відповідно вимоги пункту 3 розділу VI «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації , Переможцем процедури закупівлі - ТОВАРИСТВОМ З ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШБУ-77» надано інформаційного листа за № 07/12-1 від 07 грудня 2023 року, який містить вказані документи, чим виконав вимоги тендерної документації в повному обсязі та належним чином. (Додаток 2)»
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-01-19 13:17:55
Щодо висновку моніторингу закупівлі UA-2023-11-28-011582-a
«Керуючись абзацом 1 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», про надання роз`яснень по змісту Висновку:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області (надалі Служба відновлення) після ознайомлення з Висновком про результати моніторингу закупівлі
UA-2023-11-28-011582-а, затвердженим начальником управління Кондрашовим О. М. 16 січня 2024 року (надалі Висновок), зазначає про наступне.
На стор. 2-3 Висновку органом державного фінансового контролю зазначається, зокрема, наступне:
«Визначений законодавством вичерпний перелік підстав для зміни істотних умов договору про закупівлю повинен бути включений до проєкту договору про закупівлю у складі тендерної документації замовника. Проте, в порушення вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону, оприлюднений у складі тендерної документації Замовника, проєкт договору про закупівлю послуг не містить підстави для зміни істотних умов, викладені у підпунктах 7 та 8 пункту 19 Особливостей».
Зазначаємо, що пунктом 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості) передбачено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема:
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону;
Ураховуючи специфіку предмету закупівлі відповідної процедури закупівлі, яким є «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-07 Київ – Суми – Юнаківка (на Курськ) на ділянці км 97+000 – км 108+000, Чернігівська область.» Додаткові роботи. (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», вказані вище випадки зміни істотних умов договору не можуть бути застосовані Замовником.
На стр. 3 Висновку органом державного фінансового контролю зазначається наступне:
«При цьому, у пункті 3 розділу VI «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації Замовником зазначено вимогу, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати крім, відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю, ще копію чинної ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, що не відповідає вимогам абзацу першого пункту 17 Особливостей.
Таким чином, тендерна документація Замовника містить інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені чинним законодавством, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей».
Слід зазначити, що відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Отже, замовник може на свій розсуд вимагати документи, які б не дискримінували учасників, але які замовник відповідно до законодавства вважає за необхідне вимагати від учасників у складі тендерної пропозиції. Відповідно до зазначеного, ліцензію або документ дозвільного характеру (у разі їх наявності) надає учасник-переможець процедури закупівлі, особливо якщо це стосується сфери будівництва.
Зауважуємо, що учасником на виконання вказаної вимоги надається копія чинного дозволу або ліцензії (або іншого документа, який посвідчує її видачу) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України.
На стр. 3-4 Висновку органом державного фінансового контролю зазначається наступне:
«На підтвердження наявності забезпечення тендерної пропозиції, ТОВ «ШБУ-77» надано банківську гарантію від 01.12.2023 № 16-2600-37346-2023.
Слід зазначити, що відповідно до абзацу 4 пункту 3 «Форми забезпечення тендерної пропозиції» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 (далі – наказ № 2628) вимогу: «Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу».
Проте, в порушення вимог абзацу 4 пункту 3 «Форми забезпечення тендерної пропозиції» затвердженої наказом № 2628, в банківській гарантії від 01.12.2023 № 16-2600-37346-2023 дана вимога не зазначена.
Крім цього, згідно з пунктом 6 «Форми забезпечення тендерної пропозиції», затвердженої наказом № 2628, передбачено вимогу: «6. Зміни до цієї гарантії можуть бути внесені в установленому законодавством порядку, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії».
Проте, в порушення вимог пункту 6 «Форми забезпечення тендерної пропозиції», затвердженої наказом № 2628, у пункті 6 наданої банківської гарантії від 01.12.2023 № 16-2600-37346-2023 зазначено: «6. Зміни до цієї гарантії можуть бути внесені в установленому законодавством України порядку, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику».
Слід зазначити, що Учасником було надано банківську гарантію від 01.12.2023 № 16-2600-37346-2023 з прописаними в ній пунктом 6 згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 та з урахуванням діючого законодавства на дату її оформлення.
Крім того, істотні умови наданої банківської гарантії відповідають вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, визначених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628.
З урахуванням наведеного вище та відповідно до п. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до органу державного фінансового контролю за роз`ясненням щодо змісту Висновку в частині:
1) чи мав змогу Замовник, на думку органу державного фінансового контролю, включити до проєкту Договору підстави для зміни істотних умов Договору, які не мають жодного відношення до предмету закупівлі?
2) конкретизації опису порушення із зазначенням юридичних фактів, які саме норми абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей порушено Замовником при складані відповідної тендерної документації?
3) надання роз`яснень, які саме обов`язкові вимоги до гарантії були не виконані Учасником, та які правові підстави були у Замовника для відхилення тендерної пропозиції Учасника, за умови наявності тендерного забезпечення у вигляді банківської гарантії
від 01.12.2023 № 16-2600-37346-2023? »
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляю: 1. Щодо відсутності вичерпного переліку підстав для внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у проєкті договору про закупівлю робіт, що є додатком 4 до тендерної документації Замовника. На стор. 2-3 Висновку органом державного фінансового контролю зазначається, зокрема, наступне: «Визначений законодавством вичерпний перелік підстав для зміни істотних умов договору про закупівлю повинен бути включений до проєкту договору про закупівлю у складі тендерної документації замовника. Проте, в порушення вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону, оприлюднений у складі тендерної документації Замовника, проєкт договору про закупівлю послуг не містить підстави для зміни істотних умов, викладені у підпунктах 7 та 8 пункту 19 Особливостей». Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області, користуючись своїм правом, визначеним ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» звернулась до Управління Північного офісу Держаудитслужби у Чернігівській області за роз’ясненням щодо змісту Висновку, зокрема щодо питання: «чи мав змогу Замовник, на думку органу державного фінансового контролю, включити до проєкту договору підстави для зміни істотних умов Договору, які не мають жодного відношення до предмету закупівлі?». Однак, відповідь на вказане питання відсутня на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-28-011582-а. У свою чергу зазначаємо, що пунктом 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) передбачено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема: 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону; Слід зазначити, що пунктом 19 Особливостей встановлена імперативна норма, якою визначено перелік випадків зміни істотних умов договору про закупівлю. Водночас, вказана норма не містить обов’язку застосування кожного випадку, визначеного в ній, під час виконання договору про закупівлю. Крім того, жодним нормативно-правовим актом, у тому числі у сфері публічних закупівель, не встановлено обв’язку включати у тендерну документацію усі випадки встановлені пунктом 19 Особливостей, навіть ті, що не мають відношення до виконання відповідного договору. Враховуючи наведене вище та беручи до уваги специфіку предмету закупівлі відповідної процедури закупівлі, яким є Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-07 Київ – Суми – Юнаківка (на Курськ) на ділянці км 97+000 – км 108+000, Чернігівська область.» Додаткові роботи. (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», вказані вище випадки зміни істотних умов договору не можуть бути застосовані Замовником. 2. Щодо порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей при складані відповідної тендерної документації. На стр. 3 Висновку органом державного фінансового контролю зазначається наступне: «При цьому, у пункті 3 розділу VI «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації Замовником зазначено вимогу, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати крім, відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю, ще копію чинної ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, що не відповідає вимогам абзацу першого пункту 17 Особливостей. Таким чином, тендерна документація Замовника містить інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені чинним законодавством, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей». Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області, користуючись своїм правом, визначеним ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» звернулась до Управління Північного офісу Держаудитслужби у Чернігівській області за роз’ясненням щодо змісту Висновку, зокрема щодо конкретизації опису порушення із зазначенням юридичних фактів, які саме норми абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей порушено Замовником при складані відповідної тендерної документації. Однак, відповідь на вказане питання відсутня на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-28-011582-а. Слід зазначити, що відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, замовник може на свій розсуд вимагати документи, які б не дискримінували учасників, але які замовник відповідно до законодавства вважає за необхідне вимагати від учасників у складі тендерної пропозиції. Відповідно до зазначеного, ліцензію або документ дозвільного характеру (у разі їх наявності) надає учасник-переможець процедури закупівлі, особливо якщо це стосується сфери будівництва. Зауважуємо, що учасником на виконання вказаної вимоги надається копія чинного дозволу або ліцензії (або іншого документа, який посвідчує її видачу) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України. 3. Щодо твердження органу державного фінансового контролю про порушення вимог встановлених абзацом 4 пункту 3 та пунктом 6 «Форми забезпечення тендерної пропозиції» затвердженої наказом № 2628 та вимоги пункту 3.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. На стр. 3-4 Висновку органом державного фінансового контролю зазначається наступне: «На підтвердження наявності забезпечення тендерної пропозиції, ТОВ «ШБУ-77» надано банківську гарантію від 01.12.2023 № 16-2600-37346-2023. Слід зазначити, що відповідно до абзацу 4 пункту 3 «Форми забезпечення тендерної пропозиції» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 (далі – наказ № 2628) вимогу: «Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу». Проте, в порушення вимог абзацу 4 пункту 3 «Форми забезпечення тендерної пропозиції» затвердженої наказом № 2628, в банківській гарантії від 01.12.2023 № 16-2600-37346-2023 дана вимога не зазначена. Крім цього, згідно з пунктом 6 «Форми забезпечення тендерної пропозиції», затвердженої наказом № 2628, передбачено вимогу: «6. Зміни до цієї гарантії можуть бути внесені в установленому законодавством порядку, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії». Проте, в порушення вимог пункту 6 «Форми забезпечення тендерної пропозиції», затвердженої наказом № 2628, у пункті 6 наданої банківської гарантії від 01.12.2023 № 16-2600-37346-2023 зазначено: «6. Зміни до цієї гарантії можуть бути внесені в установленому законодавством України порядку, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику». Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області, користуючись своїм правом, визначеним п. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» звернулась до Управління Північного офісу Держаудитслужби у Чернігівській області за роз’ясненням щодо змісту Висновку, зокрема щодо надання роз`яснень, які саме обов`язкові вимоги до гарантії були не виконані Учасником, та які правові підстави були у Замовника для відхилення тендерної пропозиції Учасника, за умови наявності тендерного забезпечення у вигляді банківської гарантії від 01.12.2023 № 16-2600-37346-2023. Однак, відповідь на вказане питання відсутня на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-28-011582-а. Істотні умови наданої банківської гарантії відповідають вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, визначених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628. Враховуючи вищевикладене, Служба відновлення має намір оскаржити вищевказаний Висновок до адміністративного суду, як того вимагає п.10 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі.
2024-01-23 14:55:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Служба відновлення має намір оскаржити вищевказаний Висновок до адміністративного суду, як того вимагає п.10 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі. |
Дата публікації: | 23 січня 2024 |
Номер відкриття провадження: | Справа №620/1577/24 |
Дата відкриття провадження: | 07 лютого 2024 |
Документи:
08 лютого 2024 10:21
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШБУ-77" |
5 580 000,00
UAH з ПДВ
|
5 580 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШБУ-77" #41412376 |
Переможець |
5 580 000,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2023 12:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2024 14:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 травня 2024 09:48
|
ДУ 3 дог 23252.PDF | зміни до договору |
13 травня 2024 09:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 квітня 2024 08:33
|
ДУ 2 дог 23252.PDF | зміни до договору |
08 квітня 2024 08:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:05
|
ДУ 1 Дог 23252.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:05
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2023 16:33
|
Дог 23252.pdf | укладений |
21 грудня 2023 16:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 19.1; 2.1 Договору викладено в новій редакції; |
Номер договору про закупівлю: | 23252 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 2.1 Договору викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 23252 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 2.1 Договору викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 23252 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |