Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент культури і туризму Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37573471 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., Місто Запоріжжя, Вознесенівський р-н, вул.Незалежної України, буд. 68а |
Контактна особа: |
Мороз Альона Олександрівна +380617077001 uprkult_zptender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 листопада 2023 14:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2023 10:10 |
Очікувана вартість: | 7 035 845,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 179,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія в розмірі 0,5%- 35 179,23 грн., оформлена згідно додатку 7 до ТД |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 35179.23 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 листопада 2023 14:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 листопада 2023 14:54 |
Додаток 7.pdf | |
28 листопада 2023 14:54 |
Додаток 6.pdf | |
28 листопада 2023 14:54 |
Додаток 5.pdf | |
28 листопада 2023 14:54 |
Додаток 4.pdf | |
28 листопада 2023 14:54 |
Додаток 3.pdf | |
28 листопада 2023 14:54 |
Додаток 2.pdf | |
28 листопада 2023 14:54 |
Додаток 1.pdf | |
28 листопада 2023 14:54 |
ТД.pdf | |
28 листопада 2023 14:54 |
Оголошення.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Балансоутримувачі ЗСЦЗ, замовники на нове будівництво, реконструкцію, ремонт, модернізацію отримують експертні висновки і це стає основою для виконання робіт, щодо приведення ЗСЦЗ в належний стан за бюджетні кошти. Таким чином в разі відсутності АСЦО в ЗСЦЗ бюджетні кошти витрачаються на роботи, послуги, які не відповідають чинному законодавству, Державна казначейська служба України оплачує все це згідно виконаних робіт та введення в експлуатацію. Введення в експлуатацію ЗСЦЗ виконується відповідно до Постанови КМУ від 13.04.2011 № 461 та ДБН А.3.1-9:2015.
Експертні організації при проведенні експертних висновків проектів ЗСЦЗ повинні враховувати ДБН В.2.2.5-97 п.8.24, п. 8.26. (до 01.11.2023) та ДБН В.2.2.5-5:2023 п.11.7 (після 01.11.2023).
Вимогаємо внести в додаток 4 до тендерної документації, вимогу щодо відповідності проекту нормам ДБН В.2.2.5-97 п.8.24, п. 8.26 ДБН В.2.2-5:2023 "ЗАХИСНІ СПОРУДИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ " ,та П.11.7 "Електронні комунікації та оповіщення "
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-22-000003 ● 5aedc30124d542f98190d98e2c36bdec
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2024 17:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.02.2024 № 12-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2023-11-28-010464-a 28.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-27 18:03:14
Запит щодо надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщення, укриття (підвалу) філії ЦКП за адресою: пр. Інженера Преображенського, буд. 15 у м. Запоріжжя (ДК 021:2015 (CPV)- 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи)», очікуваною вартістю 7 035 845,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-28-010464-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-01 10:57:45
Пояснення з приводу рішення про моніторинг
Розмір бюджетного призначення, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувана вартість визначені Замовником відповідно до проєктно – кошторисної документації на капітальний ремонт приміщення, укриття (підвалу) філії ЦКП за адресою: пр.Інженера Преображенського, буд.15 у м. Запоріжжя, яка в свою чергу отримала позитивний висновок ТОВ «Експертиза МВК» (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-23-003884-a), відповідні документи додаються.
Згідно постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016р. № 710:
«4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.»
У звязку з тим, що Департамент культури і туризму ЗМР відноситься до органів місцевого самоврядування, то цей пункт постанови є рекомендованим, а не обов’язковим.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-03-13 15:44:53
Пояснення з власної ініціативи
Пояснення з приводу рішення про моніторинг
- Зведений кошторисний розрахунок.pdf
- Лист.pdf
- Локальн.кошт..pdf
- Пояснювальна.pdf
- Локальн.кошт.устаткув.pdf
- Підсумкова відомість ресурсів.pdf
- Експертний звіт.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Північним офісом держаудитслужби було проведено моніторинг UA-M-2024-02-22-000003 наступної процедури закупівлі: замовник -Департамент культури і туризму Запорізької міської ради, процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями, номер закупівлі-UA-2023-11-28-010464-a, предмет закупівлі- Капітальний ремонт приміщення, укриття (підвалу) філії ЦКП за адресою: пр. Інженера Преображенського, буд. 15 у м. Запоріжжя (ДК 021:2015 (CPV)- 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи). За результатами моніторингу Північний офіс Держаудитслужби прийшов до висновку про встановлення порушення законодавства у сфері закупівель. На виконання заходів щодо усунення порушень Департаментом культури і туризму Запорізької міської ради укладено додаткову угоду з ФОП Бліженських Вікторія Сергіївна до договору на виконання робіт за публічні кошти № 351-В від 12.12.2023р., за умовами якої: 1.Вважати такою, що втратила чинність додаткову угоду № 1 від 18.12.2023р. до Договору ; 2.Зменшити суму договору на суму коштів покриття ризиків на підставі п.п.5 п.19 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів , робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме: «19. Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);» Згідно пункту 5.31 розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови з визначення вартості будівництва. До відома відповідальної особи доведено про порушення законодавства у сфері закупівель, проведена розяснювальна робота задля недопущення встановлених порушень у подальшому.
2024-03-21 13:45:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону та Наказу № 710.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2023 10:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Бліженських Вікторія Сергіївна |
7 035 306,00
UAH з ПДВ
|
7 035 306,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Бліженських Вікторія Сергіївна #3038015506 |
Переможець |
7 035 306,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2023 15:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2024 10:00
|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2024 11:34
|
Дод.уг.7 351В.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2024 11:32
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2024 15:31
|
Дод.уг. 351В.pdf | зміни до договору |
19 червня 2024 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2024 10:29
|
ДУ351В.pdf | зміни до договору |
31 травня 2024 10:23
|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2024 13:37
|
Дод.уг.4.pdf | зміни до договору |
21 березня 2024 13:35
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2024 11:30
|
ду351В.pdf | зміни до договору |
31 січня 2024 11:29
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 10:33
|
Дод.уг.2дог.351В.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:29
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2023 13:12
|
Дод.уг.1дог.351В.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2023 13:12
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2023 09:44
|
протокол 50.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2023 09:44
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2023 09:06
|
Дог.351В.pdf | укладений |
12 грудня 2023 09:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | протокол розбіжностей |
Номер договору про закупівлю: | 351-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 50 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток 1 до Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 351-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до п.2.2.Договору |
Номер договору про закупівлю: | 351-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни до п.3.2,14.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 351-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.п.5 п.19 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів , робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме: «19. Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);» |
Номер договору про закупівлю: | 351-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 351-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни Додатку 2 до договору |
Номер договору про закупівлю: | 351-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 351-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |