Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них ДК 021:2015: 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них»
Очікувана вартість
204 800,00 UAH
UA-2023-11-28-009994-a d87c487bab39441cb9a90b40631eb6f0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Мазенкова

+380664962696 ymazenkova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40392181
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-administrativnih-poslug-ta-dozvilnih-procedur-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Юлія Мазенкова
+380664962696
ymazenkova@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штуки
Стілець офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, просп. Слобожанський, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2023
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці
15 штуки
Крісло офісне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, просп. Слобожанський, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2023
ДК 021:2015: 39113100-8 — М’які крісла
4 штуки
Стілець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, просп. Слобожанський, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2023
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці
1 штуки
Диван офісний (2000*680*750h)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, просп. Слобожанський, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2023
ДК 021:2015: 39113200-9 — Дивани-канапе
1 штуки
Диван офісний (1200*680*750h)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, просп. Слобожанський, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2023
ДК 021:2015: 39113200-9 — Дивани-канапе
20 штуки
Стілець дерев'яний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, просп. Слобожанський, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2023
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці
2 штуки
Банкетка на металевому каркасі (1000*400*450h)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, просп. Слобожанський, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2023
ДК 021:2015: 39113300-0 — Банкетки

Тендерна документація

28 листопада 2023 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛЕГІД"
#45183623
Переможець 204 800,00
UAH
28 листопада 2023 14:44

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2024 11:14
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2023 17:16
додаткова угода 27.11.2023.pdf зміни до договору
28 листопада 2023 15:14
Обгрунтування п 13 пп 6.pdf укладений
28 листопада 2023 14:47
договір 22_11_23.pdf укладений
28 листопада 2023 14:47

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Стілець офісний 22 штуки 1 500,00
UAH
Крісло офісне 15 штуки 5 000,00
UAH
Стілець 4 штуки 1 500,00
UAH
Диван офісний (2000*680*750h) 1 штуки 11 760,00
UAH
Диван офісний (1200*680*750h) 1 штуки 9 100,00
UAH
Стілець дерев'яний 20 штуки 2 800,00
UAH
Банкетка на металевому каркасі (1000*400*450h) 2 штуки 6 970,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились викласти пункт 3.2. Договору в наступній редакції: "3.2. Строк поставки товару з дні підписання Договору до 25.12.2023 року"
Номер договору про закупівлю: 22/11/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Стілець офісний 22 штуки 1 500,00
UAH
Крісло офісне 15 штуки 5 000,00
UAH
Стілець 4 штуки 1 500,00
UAH
Диван офісний (2000*680*750h) 1 штуки 11 760,00
UAH
Диван офісний (1200*680*750h) 1 штуки 9 100,00
UAH
Стілець дерев'яний 20 штуки 2 800,00
UAH
Банкетка на металевому каркасі (1000*400*450h) 2 штуки 6 970,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 204 800,00
UAH